Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin että sinulla on koti minulle ja olet tulossa hakemaan minua. Muuten joutuisin piikille. Odotan sinua ihan hirmusti!
Älä huoli, eläinsuojeluyhdistykset löytävät koteja ihan mahdottomillekin tapauksille. Minäkin olin täysin villi kun saatiin kiinni ja vietiin Hesyyn. Siellä opettelin mm hiekkiksen käyttöä puoli vuotta.
Ja minuakin tuli hakemaan sellainen perhe, joka halusi antaa kodin eläimelle jota kukaan ei ollut halunnut, ja minähän olin se pölvästeimmän näköinen reppana, joten valitsivat minut saman tien. Nyt asun omakotitalossa jossa on leikkikavereina muita kissoja, ja pihalla on aitaus, jonne kuulemma pääsen ensi kesänä jo, sieltä ovat kissakaverit kuulemma saaneet kiinni öttiäisiäkin.
Älä huoli, asioilla on taipumus järjestyä.
Huomenna on Itsenäisyyspäivä. Se sopii olen aika itsenäinen, pärjään ihan yksin jo monta tuntia.
Paras hiirileluni meni sohvan alle. Miten saan sen pois sieltä? Tassuni eivät ylety, ei auta vaikka kävin sohvan toiseltakin puolelta yrittämässä. Yritin heiluttaa häntääni jämäkästi ja ärtyneesti, hiiri vain ei tule.
Ihmiset eivät tajua ahdinkoani, juuri nyt kynsiä kutittaa ja siihen auttaa vain tuon hiiren potkiskelu takajaloilla.
Vinkkiä kenelläkään? Joudunko tyytymään kurjaan kissanmintulla täytettyyn naali-majava- mikäliehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ergdpog u9o0sgu ijpwsofeÅPOI KREÅIRKFÅW
åsdfåpfe
fek
fe
Oliko tämä ihan aito kisun kirjoitus :)?
oli minun koneella oli kerran varmaan saman kissan viestiä, jääköön salaisuudeksi:)
Miau. Olen catinisti. Kaikki koirat ovat sikoja. Kaikki on koirien vika.
Miten kasvattaa kissanminttua? Mistä saa siemeniä? Onko kellään tietoa mitä matabi on?
Vierailija kirjoitti:
Miten kasvattaa kissanminttua? Mistä saa siemeniä? Onko kellään tietoa mitä matabi on?
Kasvatuta immeisellä. Sitten hepulit satasella.
Vierailija kirjoitti:
Miau. Olen catinisti. Kaikki koirat ovat sikoja. Kaikki on koirien vika.
Mjau, miä oon felinisti ja oon samaa mieltä kaninisteista.
Annan kissani kirjoittaa siis:
Ekr ekekf l lvo8k
Mistä maatilalla koko ikäni työskennelleenä kissana saisin uuden työpaikan? Sain YT-neuvotteluissa lähdöt,, Mutta tarjolla vain siistiä sisätyötä!
Työnsin taas nenäni paikkaan mihin se ei kuulu.
Nyt on viikset brassattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, minulle on orjat kasvattaneet, kerran kun kylvää siemeniä (voi ostaa vaikka Hyötykasviyhdistyksestä) niin kasvaa ilman hoitoa aina. Käydään kissaporukalla kesällä vetämässä kunnon kissanminttukännit joka päivä. Ainoa kissaa harmittava asia on, että kissanminttu on ns hyvä mesikasvi, eli pitää ennen pureskelua huiskia mehiläisiä kauemmas.
Eläinsuoliyhdistys esittää, että osallistun makkarantekoon.
Tuskin maltan odottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuoliyhdistys esittää, että osallistun makkarantekoon.
Tuskin maltan odottaa!!
Uskon että sinusta tulisi aika myrkyllistä ihmismakkaraa, et kelpaisi edes makkarana.
Ihanaa "talossa on uusi värikäs raapimispuu" -aikaa myös muille kissoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, minulle on orjat kasvattaneet, kerran kun kylvää siemeniä (voi ostaa vaikka Hyötykasviyhdistyksestä) niin kasvaa ilman hoitoa aina. Käydään kissaporukalla kesällä vetämässä kunnon kissanminttukännit joka päivä. Ainoa kissaa harmittava asia on, että kissanminttu on ns hyvä mesikasvi, eli pitää ennen pureskelua huiskia mehiläisiä kauemmas.
Aito kissanminttua vai mirrin minttua? Mitä eroa?
Taas se joulu tulee ja minut sullotaan kuljetuskoppaan ja auton takapenkille. Ajetaan kauan, ainakin kaksi tuntia. Perillä on mummola, siellä asuu se harmaa tukkainen hiukan kankea mummeli. On se kyllä ihan kiltti , mutta aluksi on syytä vähän pälyillä keinutuolin alta, viime vuonna olin vielä ihan lapsellinen ja hyppäsin takkaan. Siitä syntyi melkoinen show, olin yltä päältä musta ja jouduin pesuun , se ei ollut kovin kivaa ja taisi siinä kynnet vähän heilua. Arvelen etten enää käy takassa, vaikka eihän sitä koskaan tiedä, joka paikka on kuitenkin tutkittava aina lauteita myöten.
Hyvää Joulua kaikille nelijalkaisille ja niiden ihmisillekin. T. Sulo ja sen ihmiset.
Ovat nuo orjat kyllä hulluja. Toivat sisälle jonkun puun, laittoivat sen nurkkaan ja laittoivat siihen esimerkiksi monivärisiä palloja. Nyt he sitten huutavat minulle kun vähänkin menen leikkimään niillä palloilla tai käytän sitä raapimispuuna. Ensi yönä orjien nukkuessa kyllä kiipeän sen puun latvaan.
Täällä mainostettu luxus kiipeilypuun on ihan susi. Kokeilin kiivetä latvaan niin se kaatui.
Onko muillakin samoja ongelmia?
Minä tykkään, syön juustot ja lihan. Kohta tulee vuoden paras aika, kinkun paisto, nam.