Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeastiko tätä ketjua pidetään yllä? Noloa
Sinä olet nolo, eikä kukaan ota sinua vakavasti.
Kuka muu odottaa joulua, tai pikemminkin joulukinkun paistoa? Minä kyttään uuninluukun edessä koko yön, eikä koskaan ole kinkkua varastettu. Se tuoksu on ihan parasta, kun sopivasti kiehnää orjan jaloissa liikenee aina jotakin kissallekin. Sanovat vaan että ei voi syödä paljon kinkkua kun suola muka ei ole hyväksi kissoille, omiaan taitavat puhua.
Joulu on ihan parasta aikaa, orjilla on pitkät vapaat ja kaikenlaista herkkua talo täysi. Kun syöminen kyllästyttää, voi käydä viskomassa muutaman kuusenkoristeen.
ergdpog u9o0sgu ijpwsofeÅPOI KREÅIRKFÅW
åsdfåpfe
fek
fe
Joskus taviskissana miettii millaista olisi elämä jossain Downing Street 10 tai Valkoisen Talon maan ykköskissana tai Halosenkin tai Selänteen kattina. Onkohan heillä tiukat turvaohjeet ja miten ihmeessä ne pääsevät tapaamaan toisia kissoja lainkaan? Emäntä on netissä katsellut kuvia noista ja minä olen olevinaan nukkunut näppiksen päällä mutta tiirannut toisella silmällä kyllä ja jopa googlettanut kun silmä välttää. Printannutkin muutamia otoksia heistä ihan itse. Se on jännittävää tuleeko koneesta kissakuva vai ihan muuta !
Vierailija kirjoitti:
ergdpog u9o0sgu ijpwsofeÅPOI KREÅIRKFÅW
åsdfåpfe
fek
fe
Oliko tämä ihan aito kisun kirjoitus :)?
Jee. Meille tuotiin pesuhuoneeseen raapimispuu. Sulaa pesuhuoneessa ennen kuin se tuodaan olohuoneeseen. Miksi raapimispuu on pakastettu? Odotan innolla palloja joita voi tiputtaa oksilta. Ensin kiipeän latvaan ja testaa tähtilelun.
Kunhan et pissi sen juurelle, ihmiset ei tykkää lätäköistä olohuoneessa, ei oikeastaan missään muuallakaan sisätiloissa.
Miten toimitte, jos kynnet jäävät raapiessa jumiin sohvaan/nojatuoliin?
Tykkäättekö mandariinien tuoksusta?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö mandariinien tuoksusta?
Minusta on aina varminta peräytyä kun mandariineja tuodaan lähettyville.
Päivällä nukuin ja tassuni vipattivat. Herättyäni kysyivät olinko hiihdellyt unissani. Pah vähänpä tietävät, tietysti kirmasin kesätuulen suhinassa pitkin niittyä , kyllä siinä oli ihana auringonpaiste ja niityllä tuoksui hiiret ja linnut.
Joka vuosi tämä sama ongelma, mitä antaa palvelijalle joululahjaksi, vai olisiko parempi jättää ilman? Viime vuonna vein pikkujoululahjaksi kuolleen hiiren sohvapöydän alle, mutta se ei erityisesti tuntunut miellyttävän. Olin aika paljon energiaa käyttänyt sen hankkimiseen, joten hieman jäi vaivaamaan nuiva suhtautuminen asiaan. Olin ymmärtänyt että palvelija ja hänen sukunsa tykkäävät kaikenlaisista yllätyksistä joulun aikaan, mutta jaksaako tuota nyt enempää alkaa miettimään mitä ne oikeasti haluavat, kun ei noinkaan hieno lahja kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten toimitte, jos kynnet jäävät raapiessa jumiin sohvaan/nojatuoliin?
Aluksi on parasta olla sen näköinen niin kuin kaikki kuuluisi asiaan. Vaivihkaa voi asentoa yrittää vaihtaa,on kuitenkin varottava ettei mene ihan itsensä kanssa solmuun. Vienosti voi katsella ihmisiin ,toisinaan tajuavat tulla avuksi. Jos eivät sitten voi maukua ja nostaa voluumia kunnes tulevat. Aina eivät ymmärrä olla hienotunteisia, vaan nolaavat.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi tämä sama ongelma, mitä antaa palvelijalle joululahjaksi, vai olisiko parempi jättää ilman? Viime vuonna vein pikkujoululahjaksi kuolleen hiiren sohvapöydän alle, mutta se ei erityisesti tuntunut miellyttävän. Olin aika paljon energiaa käyttänyt sen hankkimiseen, joten hieman jäi vaivaamaan nuiva suhtautuminen asiaan. Olin ymmärtänyt että palvelija ja hänen sukunsa tykkäävät kaikenlaisista yllätyksistä joulun aikaan, mutta jaksaako tuota nyt enempää alkaa miettimään mitä ne oikeasti haluavat, kun ei noinkaan hieno lahja kelvannut.
Se että olet kissa ja suot heille huomiotasi on varmasti tarpeeksi. Ihmiset on hiukka pölvästejä, niistä on kiva pitää kissaa vaikka siitä tulee kuluja ja sotkua. Mutta ovat sanoneet, että ilman kissaa koti ei tunnu kodilta. Ja onhan ne oikeassa, ilman tuota kissasiskoa elämä olisi tavallisen tylsää.
On tutkimustakin, että kissan silittäminen mm laskee verenpainetta. Osataan me kissat kyllä nostaakin verenpainetta, kun tulee se vihreä kiva kiipeilypuu, niin pelkällä sen kaatamisella saa varmasti ihmisen verenpaineen nousuun. Ollaan me kissat taitavia, osataan sekä laskea että nostaa verenpainetta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus taviskissana miettii millaista olisi elämä jossain Downing Street 10 tai Valkoisen Talon maan ykköskissana tai Halosenkin tai Selänteen kattina. Onkohan heillä tiukat turvaohjeet ja miten ihmeessä ne pääsevät tapaamaan toisia kissoja lainkaan? Emäntä on netissä katsellut kuvia noista ja minä olen olevinaan nukkunut näppiksen päällä mutta tiirannut toisella silmällä kyllä ja jopa googlettanut kun silmä välttää. Printannutkin muutamia otoksia heistä ihan itse. Se on jännittävää tuleeko koneesta kissakuva vai ihan muuta !
Se voisi kyllä olla aika hienoa, että olisi oikein palkallista henkilökuntaa siivoamaan hiekkikset ja pesemään ruokakupit, nythän sen tekevät orjat. On se sentään tärkeää hommaa, etenkin tuo ruokkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voisi kyllä olla aika hienoa, että olisi oikein palkallista henkilökuntaa siivoamaan hiekkikset ja pesemään ruokakupit, nythän sen tekevät orjat. On se sentään tärkeää hommaa, etenkin tuo ruokkiminen.
Ykköskissalla on useampi palvelija. Oma palvelijani katoaa välillä jonnekin.
Epäilen että Karvinen ei ole oikea kissa. Kuka nyt tykkäisi lasagnesta?
Kuka on Suomen ykköskissa arvoasteikossa? Kuka on sen ihminen? Presidentillä taitaa olla vain Lennu. Olisi kiva vaihtaa maukumisia hienon kissan kanssa.
T. Tavistassuttelija.
dccccccccccksödäöööööööööööööööööööööc''sdddddddddddddddddddöldfc m,.mxdlfkssssssssss<-mv--dlfköcskdcl, ,ölfdklsdsklö l , cx<-axcacx-m-axm,cXXCX_:Czcm,z m,z.m,c zxm.,lkasödxm.,zczxm,.zm,.xm,.zxcm ,.z x.m,zclkömxxm.,cxm.m...........................................cxmz,........................................cmc,<sds<meojidasjkldlkajcddklaölskdslzjcf
T. Nöpö. Palvelija kirjoitti terveiset ja numerosarjan.
Minä kuulin että sinulla on koti minulle ja olet tulossa hakemaan minua. Muuten joutuisin piikille. Odotan sinua ihan hirmusti!
Vielä nolompaa on paukuttamassa omaa viestiä.