Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
421/1243 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiiin tänään ulkona hopeakettu. Omistajani lähti haulikon kanssa etsimään sitä hopeakettua. Itse jäin sisälle lipittämään kermaa.

Vierailija
422/1243 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille av-katit käyny koskaan näin?

Orja oli ostanut uuden sohvan, ja kynteni oikein syyhysivät! Vanha oli liian kulunut leppoisia manikyyrihetkiä varten, mutta tämä uusi oli täydellinen. T-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n. Nahkainen ja uudenkarhea aijaijai. No ryhdyin siinä sitten toimenpiteisiin, kun orja huusi että "nyt toi katti saa maksaa!" ja paineli keittiöön.

Voisiko meikäkollin päivä enää täydellisemmin mennä?! Nahkasohva, kynnet kuosissa ja vielä maksaa päivälliseksi. Mutta sitten se tapahtui. Orja tuli jonkun pullon kanssa ja seuraava mitä muistan, on että sieltä suihkahtaa jotakin märkää ja pingon pakoon henkeni edestä. En saanut maksaa koko päivänä.

En tajua. Onko teidänkin orjat ensin luvanneet jotakin kivaa teille, mutta sitten kuitenkin tehneet jotakin suorastaan pöyristyttävän loukkaavaa?! Kuten kastelleet teidän kuontalonne. Oli kyllä varsinainen isku vyön alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1243 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on niin s*n tyhmiä että ottavat meidät ja hylkäävät, kiusaavat ja tappavat julmilla tavoilla? Miksei meitä puolusteta?

Vierailija
424/1243 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miu kirjoitti:

Miksi ihmiset on niin s*n tyhmiä että ottavat meidät ja hylkäävät, kiusaavat ja tappavat julmilla tavoilla? Miksei meitä puolusteta?

Ei kaikki ihmiset ole pahoja. Minutkin haettiin hesyltä koska olin niin pölvästin reppanan näköinen, ja tuotiin tänne missä on jo ennalta pari kissaa. Ne kissat on kamalan rohkeita, ne kehrää jatkuvasti ihmisille, eikä pelkää yhtään. Minustakin tulee sellainen, kunhan saan vähän aikaa tottua.

Näin äsken elämäni ensimmäisen luonto-ohjelman, siinä oli jotakin merilintuja ja kaloja. Vähänkö katselin pää kallellaan, että miten ne kaikki elukat on mahtuneet tuollaiseen littanaan juttuun, ja voiko niitä syödä. Menin niin hämilleni, että peruutin takaisin saunaan jossa olen pitänyt majaa jo pari viikkoa, tätä pitää tosissaan miettiä :)

Vierailija
425/1243 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras tekniikka herättää nukkuva palvelija aamulla? Suositko tassulla läpsimistä, naukumista, nakertelua vai jotain muuta?

Miten jotkut voivat nukkua pehmeässä pesässä, kun on yleisesti tiedossa, että kovemmalla alustalla saa paremmat päiväunet?

Millaiset ulkoiluvaljaat ovat muotia tänä syksynä? Ja ei kai kukaan enää ulkoile ilman valjaita - niin last season!

Raavin lakanan alta pilkistäviä varpaita.

Vierailija
426/1243 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjani osti viime viikolla todella ruman ja epämiellyttävän tuntuisen maton olohuoneeseen. Olen nyt pissannut matolle ainakin kymmenen kertaa. Mitä vielä voisin tehdä, jotta orja veisi maton pois ja toisi vanhan karvamaton takaisin. Karvamatolle oli paljon miellyttävämpi oksentaa.

Vierailija
427/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vikana, kun en nykyisin saa nukuttua kuijn 14 tuntia päivässä? Pitäisikö palvelijani viedä minut pian eläinlääkärille? Vai kuuluko se tähän ikään, ettei enää jaksa nukkua? En kyllä enää  jaksa hepuloidakaan juurikaan. 

Vierailija
428/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih... nyt on olohuonekin imuroitu ja keittiön pöytä pyyhitty. Nyt otan tänne jonkin eläimen. Kissan, koiran, hamsterin, hirven tai hevosen. Tämä koti selvästi tarvitsee oman majavan.

Siis mitä ihmiset oikeasti miettii?!

Vierailija
429/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vikana, kun en nykyisin saa nukuttua kuijn 14 tuntia päivässä? Pitäisikö palvelijani viedä minut pian eläinlääkärille? Vai kuuluko se tähän ikään, ettei enää jaksa nukkua? En kyllä enää  jaksa hepuloidakaan juurikaan. 

Minä täytän kohta 17 v, ja tosiaan nukun varmaan 20 h/vrk. Tässä iässä voi jo ottaa rennosti :)

Vierailija
430/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se omistajien näppäilylaatikko ja piuha-rotta on vapaa ja olisin tekemässä tilausta siitä paremmasta kissanruuasta!

https://c1.staticflickr.com/4/3520/3800110796_80357571e2.jpg

Mitä kannattaisi ottaa? Haluatteko tekin jotain?

Mulle, jotain kalan- tai lihanmakuista, vähän kalliimpaa ruokaa.

Ja jos löytyy jotain kivoja kissanleluja, ota niitä ihan reilusti.

Vierailija
431/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se omistajien näppäilylaatikko ja piuha-rotta on vapaa ja olisin tekemässä tilausta siitä paremmasta kissanruuasta!

https://c1.staticflickr.com/4/3520/3800110796_80357571e2.jpg

Mitä kannattaisi ottaa? Haluatteko tekin jotain?

Kiitos kuvasta, olet todella komea, ja taitavakin kun oot oppinut käyttää sitä laatikkoa! Mun pitää vielä vähän seurailla et kuinka se oikein toimii...

Vierailija
432/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonnih... nyt on olohuonekin imuroitu ja keittiön pöytä pyyhitty. Nyt otan tänne jonkin eläimen. Kissan, koiran, hamsterin, hirven tai hevosen. Tämä koti selvästi tarvitsee oman majavan.

Siis mitä ihmiset oikeasti miettii?!

Nonnih...nyt on olohuonekin imuroitu ja keittiön pöytä pyyhitty. Nyt kutsunkin tänne vieraita. Tämä koti selvästi tarvitsee sen asukkaiden lisäksi myös vieraita sotkemaan, että saa taas siivota.

Mitä ihmiset oikein miettii?!

Vierailija
433/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä aamuraikkaaseen ilmaan hiirimetsälle. Itse en kovin montaa vielä ole saanut, mutta yhden muhkean hiiren olen. Vein sen palvelijoiden luokse portaikkoon niin saavat maistaa miltä oikea metsähiiri maistuu... Vielä en ole sopivaa hiirtä löytänyt niille. Kai ovat olleet liian pieniä tai laihoja. Jos tämä nyt vaikka sitten kelpaa. Mites on teidän palvelijat huolineet lahjuksia ja mitä viette niille? Onko ollut hyvät hiiriapajat? Minun reviirille ei sitten ole tulemista!

Vierailija
434/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiiin tänään ulkona hopeakettu. Omistajani lähti haulikon kanssa etsimään sitä hopeakettua. Itse jäin sisälle lipittämään kermaa.

8

Siis tarkoitatko sellaista yli viisikymppistä kamalaa miestä joka minunkin kaunista, nuorta palvelijaa jahtaa? Noi on siis niin hirveitä. Mä haluan ainaki olla palvelijan kanssa kaksistaan.

Vierailija
435/1243 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla ulkona kävelyllä , otin ihmiseni mukaan. Tuli kevennyksen tarve ja yritin ensin yhdellä tassulla tehdä kuoppaa. Pintalehdet olivat niin jäisiä ettei onnistunut ja jouduin tosi kauan kaivamaan kaksin tassuin. Ihminen sanoi , että näytin ihan kaivinkoneelta.

Vähän harmitti, pakko se oi kaivaminen tosissaan ottaa kun oli kova hätä.  

Vierailija
436/1243 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun välillä orjan päällä ja jalkojen välissä. Joskus nukun tyynyllä päänpäällä.

Miten saan orjan ylös yöllä leikkimään?

Vierailija
437/1243 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruoka parasta: polun varteen odottamaan ja sitten naps. Luomua ja ihan maukkainta.

Vierailija
438/1243 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyviä konsteja on varpaasta näykkiminen, maukuminen, kaapin tai kylppärin oven raapiminen. Ihminen nousee ylös ja silloin juokse pois ja anna ihmisen ymmärtää , että nyt on paras aika piiloleikille,

Tai ainakin makupaloja voi kaapin edessä vaatia.

Vierailija
439/1243 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialämmitys saunassa. Miten saan muiden huoneiden lattia lämpimiksi?

Kuka on se punanuttuinen mies joka työ lahjoja kerran vuodessa?  Haluaisin sähköhuovan. Naapurin tomppalla on sellainen.

Vierailija
440/1243 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Siis tarkoitatko sellaista yli viisikymppistä kamalaa miestä joka minunkin kaunista, nuorta palvelijaa jahtaa? Noi on siis niin hirveitä. Mä haluan ainaki olla palvelijan kanssa kaksistaan.

Se ruma hopearontti kyttää nuoria naiskissoja tälläkin palstalla, hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi