Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Meidän talouden kollikissaon kiinnostunut vain talouden koirasta. Kävin ottamassa ripsipidennykset ja feromonitankkauksessa,mutta kolli kuolaa vaan tuon mokoman hurtan perään. Omistajille en voi kertoa kun eivät kuitenkaan ymmärrä minua ja minun huoltani. Olen kuitenkin ollut kuulevinani että haluaisivat kissanpentuja.
Kuinka usein nuolette itsenne puhtaaksi? Mieheni peseytyy vain kerran viikossa, mistä apua?
mikä on kivoin asia jonka olette tiputtaneet hyllyltä?
Vierailija kirjoitti:
Minäpoika se tiputin emännän stereot. Tapanani on ollut kiivetä kaiuttimen päälle katsomaan pikku ikkunasta. Sillä kerralla astui toisella takatassulla harhaan, kaiutin putosi sitten putosin minä ja lopuksi soitinosa, yksi kaiutin roikkui kiikun kaakun johdon varassa. Minulle ei käynyt kuinkaan, paitsi harmitti nolaus, Parkettiin musta kolo ja kaiuttimen yksi nurkka vähän kärsi. Emäntä kuitenkin oli tyytyväinen etten loukannut sanoi, että jos olisi tullut kaiutin minun päälleni olisi voinut käydä huonosti.
Emäntä testasi laitteen ja se onneksi toimii. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi ehkä jatkan ikkunasta tähystelyä.
Aalto-vaasista tuli kiva ääni. Sensijaan palavaa kynttilää ei kannata pudottaa. Siitä joutuu kummalliset naamiaisihmiset suihkuttelemaan vettä.
Vierailija kirjoitti:
Antiikkimaljakko taitaa olla kohokohta. Tai se grillimakkara, jota orjat jäähdytteli jääkaapin vieressä, sain sitten pitää koko makkaran vaikka en viitsinyt syödä siitä kun pienen palan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palvelijallani muistiongelmia?
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.Hah. Meillä palvelija kysyy joka ikinen päivä kun herään uniltani, että heräsitkö sä jo? No haloo, kai mä olen hereillä kun tässä nuolen itseäni ja haukottelen. Onkohan tuo palvelija vähän tyhmä?
Pitäisköhän varata palvelijalle aika lääkäriin, tutkivat sit siellä mikä vikana kun esittävät noin tyhmiä kysymyksiä meille.
Oon nimittäin pistänyt merkille että palvelija saa sillä netti-laitteella varattua eläinlääkäriajan, ehkä myös ihmislääkäriajan varaus onnistuu? Meinaan vaan että kyllä mä saan pienillä sievillä tassuillani sitä laitetta paineltua siinä missä palvelija sitä sormillaan naputtelee.
Mutta minkä alan lääkäri olis hyvä, ehdotuksia?
Saiskohan tuolla laitteella tilattua myös kissanruokaa, tilais kerralla ihan reilun satsin jotain parempaa safkaa itselle, ei sit tarvitsisi syödä aina sitä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Hei täältä Egyptistä. Minut aiotaan uhrata kissojen suojeluspyhimykselle eli Bastetille. Mikä suojeluspyhimys sellainen on? Onko keinoa välttää asia?
Hyi, miinus-tassuttakaa tuota ällöttävää kommenttia!!!
Taas piti mennä kuselle lavuaariin, kun oma laatikko on siivoamatta. MITEN VAIKEAA SE ON, KYSYN VAAN??? Aina sama juttu, pitäisi nyt jo ymmärtää, että ei sitä ihan mihin tahansa SONTALÄJÄÄN (sic!) anteeksi vain!! voi mennä asioimaan. Olen niin VIHAINEN!!!11!!!!!!1
Jollain muulla samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.Hah. Meillä palvelija kysyy joka ikinen päivä kun herään uniltani, että heräsitkö sä jo? No haloo, kai mä olen hereillä kun tässä nuolen itseäni ja haukottelen. Onkohan tuo palvelija vähän tyhmä?
Pitäisköhän varata palvelijalle aika lääkäriin, tutkivat sit siellä mikä vikana kun esittävät noin tyhmiä kysymyksiä meille.
Oon nimittäin pistänyt merkille että palvelija saa sillä netti-laitteella varattua eläinlääkäriajan, ehkä myös ihmislääkäriajan varaus onnistuu? Meinaan vaan että kyllä mä saan pienillä sievillä tassuillani sitä laitetta paineltua siinä missä palvelija sitä sormillaan naputtelee.
Saiskohan tuolla laitteella tilattua myös kissanruokaa, tilais kerralla ihan reilun satsin jotain parempaa safkaa itselle, ei sit tarvitsisi syödä aina sitä samaa?
Saa tilattua. En ole vielä ratkaisut miten. Tiedän että vihreä väri sivustolla vastaa paketin nauhaa. Koneen vieressä on musta esine jota orja kutsuu hiireksi. Hiireksi? Vielä on tehtävää. Yritän päästä koneen viereen seuraamaan kun seuraava tilaus lähtee.
Latzit unohtui yöksi pöydälle. Uskaltaako vielä syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskohan tuolla laitteella tilattua myös kissanruokaa, tilais kerralla ihan reilun satsin jotain parempaa safkaa itselle, ei sit tarvitsisi syödä aina sitä samaa?Saa tilattua. En ole vielä ratkaisut miten. Tiedän että vihreä väri sivustolla vastaa paketin nauhaa. Koneen vieressä on musta esine jota orja kutsuu hiireksi. Hiireksi? Vielä on tehtävää. Yritän päästä koneen viereen seuraamaan kun seuraava tilaus lähtee.
Hiiri? Se on syötävää, syö se. Taidat olla kaupunkilainen kun et tiedä mikä on hiiri. Terkkuja täältä maalta, täällä on paljon hiiriä.
Kyllä jotkut ihmiset on hälmöjä; ottavat meitä lemmikiseen vaikka mieluummin olisimme vapaita.
Tarjoavat purkkiruokaa ja kermaa, vaikka hiiristähän me tykkäämme.
Haluavat olla ystäviä kanssamme vaikka en tiedä mitään niin epämiellyttävää kuin ihminen.
En ymmärrä miksi naapurin mies oli uhannut loukuttaa minut ja päättämään päiväni.
Minähän vain käyn kuseksimassa naapurin hiekkalaatikkoon ja mouruamassa nurkissa. Emäntänikään ei ymmärrä. Olemme sitä mieltä että kissan pissa tuoksuu hyvälle
Naapuri aloitti naapurisodan. Ei pysy omalla tontillaan, vaikka olen selkeästi merkannut reviiriini. Tänään oli kaiken huippu, kun löysin kakkapökäleen lempikohdastani ottaa aurinkoa.
Soitanko poliisille?Tänään se talon vieras olio, joka kutsuu itseäni äidikseni katsoi minua moittien, kun tulin kuraleikeistäni ulkoa. Katsoin sitä ylimielisesti ja olin kävelemässä ruokakupilleni, kun se kaappasi minut syliinsä! Vähintään kidnappaus. Sitten se lähti kuljettamaan minua kohti sitä ällöttävää märkää tilaa ja alkoi täyttää jotain ämpäriä sillä ällöttävällä märällä aineella. Se ääni... Kuulen se yhä päässäni. Aloin tässä vaiheessa kynsiä tuota hirviötä itsepuolustuksesi. Se lykkäsi minut ämpäriin! Yritti hukuttaa minut! Minä, kun olen sen antanut asua kotonani ruokakupin täyttöä ja muutamaa hassua rapsuttelukertaa vastaan. Rimpuilin, minkä pystyin ja kaadoin koko ämpärin ja juoksin hulluna ulos. Takaisin en mene!
Mitä mieltä olette siitä kun naapurustoon on pesiytynyt sellainen"jännä-kissa"? Hän operoi täällä usealla eri nimellä mutta kutsutaanpa häntä nyt vaikka "läskipääksi". Tällä "LP"llä on ainakin kolme kämppää, joissa hän käy vuorotellen loisimassa. Kaikissa kämpissä hänellä on työlleen syvästi omistautuneet mummopalvelijat. Kukaan noista vanhuksista ei varmaan tiedä toisistaan mitään vaan luulevat olevansa"LP'n" ykköskamuja. Ne kantavat sille sheebaa ja silakoita pienistä eläkkeistään ja paapovat sitä kuin pikkuvauvaa.
"LP" on etevä esittämään nälkiintynyttä, hylättyä kissanpentua, vaikka onkin kymmenkilonen, persjalkainen talipallo.
Vaikka läskipää on habitukseltaan jannekatajan ilmiselvä kaksoisveli, niin se kuitenkin koppavasti pitää itseään katujen kovana kasvattina ja "kujakollina", koska hän kulkee ulkona vapaana eikä valjaissa niin kuin esim. minä...
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun näin sen "jannekataja"-pärstän kuikuilemassa ikkunastani! Kun palvelijani tulee töistä raatamasta minulle soveliasta elintasoa, niin ihan rangaistuksena, aion viedä hänet extrapitkälle lenkille, vaikka siellä sataa ja inhoan sadetta, niin ehkä hänkin oppii tietämään miten pahalta MINUSTA tuntuu!!! Ei ole oikein, että vain minua v.tuttaa! Ensiksi tietysti teen hänelle kassitarkistuksen! Mielestäni meidän kissojen velvollisuus on tarkistaa palvelijoiden ruokakassit.
Kotiini pesiytyi jonkin aikaa sitten omituinen toukka. Aluksi olin suivaantunut koska toukka tuntui vallanneen täysin palveluskuntani huomion. Huomasin olevani muukalainen kodissani! Toukka oli kalju ja vaalea paitsi sitten kun se alkoi kiljua vertahyytävästi, se vaihtoi väriään punaiseksi.
Nyt on toukka lumonnut myös minut! Saatan seurata sen touhuja tuntikaupalla ja kiehnätä sitä!
Sattui outo episodi! Palvelijat ruokkivat sitä oudoilla mössöillä joten päätin tarjota sille kunnon ruokaa. Kun palvelijan silmä vältti, kutsuin sen ruokakipolleni ja siinä me sitten syötiin sulassa sovussa, toukka ja minä.
Kun palvelija tämän huomasi, hän sai hepulin!
En ymmärrä??? Nyt joudun aterioimaan yläkerrassa! Olen tottunut aterioimaan alakerrassa...
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti emäntäni!
Olimme maalla käyskentelemässä kun halusin ihan vain spontaanisti käydä kurkistamassa miten linnunpoikasten kasvu edistyy...
Säntäsin puuhun ja emäntä jäi roikkumaan valjaisiinsa. Hän irrotti otteen valjaista, haki tikapuut ja yritti kavuta perässäni. Itse tulin sulavasti alas puun runkoa pitkin kun taas emäntä tömähti maahan takamus edellä! En ymmärrä... Hänhän on apinoiden sukua ja apinat kiipeilee puissa jatkuvasti...
Haiseeko teidän mielestä luonto hyvälle tähän aikaan vuodesta. Kävin tänään kävelyllä ihmiseni kanssa. Minun piti haistella joka korsi ja risu joka vastaan tuli. Ihmiseni sanoi , että nenäni irtoaa moisella nuuskuttelulla. Voisiko se olla totta kokemuksia?