Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Apua! Tapoin TAAS päästäisen enkä saa sitä kauheaa makua ja hajua pois kuonostani!
Miten te muut tajuatte että päästäinen on päästäinen eikä hiiri tai myyrä? Minulla kun menee jahti päälle siitä liikkeestä ja vikinästä ja sitten on päästäisenmaku kielellä ihan loputtomiin. En vaan ehdi huomata ajoissa ettei se mikään kunnon hiiri ollut.
Noita ei kehtaa edes viedä Palvelijalle palkinnoksi. Hiiret ja myyrät vien. Saa sekin raukka vähän lystiä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet painamassa jo pehmolelubordellissa pehmoja? Mikä oli kivoimmat tuntuinen? Kokemuksia!!!
Nyt paljastuit senkin koira! Jotkut ne jyystää mitä tahansa.
Se mun emäntä on ihan tyhmä kun vahtaa sieltä kummasta ruudusta niitä typeriä kissavideoita. Siellä ne pöhköt kissat sitten maukuu ja tässä hänelle olisi se maailman viisain kissa ihan omasta takaa. Täytyykin taas mennä häiritsemään, että lopettaa koko touhun.
Miksi täällä on nimitelty naaraskissoja nartuiksi?
Joku koira ilmeisesti provoaa.
Kopioin tähän tuon sanan merkitykset suomisanakirjasta.
1. Koiraeläinnaaras.
2.(halventava) seksuaalisesti holtittomasta ihmisnaisesta.
Esimerkiksi: Kiimainen narttu.
Perun puheeni provoavasta koirasta. Eihän ne osaa kirjoittaa.
Tuli selväksi miksi en ikinä hanki kissaa! En voi sietää narsistisia ihmisiäkään, joten miksi haluaisin niin itseään täynnä olevan kotieläimen?
Lukekaa tekstejänne. Kissahan on täys k*sipää. Se söis ja metsästäis teitä surutta, jos teistä ei olis niille mitään hyötyä ja jos te olisitte hiiren kokoisia.
Olen jo alusta asti tiennyt että kissa on koppava ja kiero.
Onks kukaan muu kuin mä villintynyt Lidlin kissojen joulukalenterista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palvelijallani muistiongelmia?
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.Hah. Meillä palvelija kysyy joka ikinen päivä kun herään uniltani, että heräsitkö sä jo? No haloo, kai mä olen hereillä kun tässä nuolen itseäni ja haukottelen. Onkohan tuo palvelija vähän tyhmä?
Pitäisköhän varata palvelijalle aika lääkäriin, tutkivat sit siellä mikä vikana kun esittävät noin tyhmiä kysymyksiä meille.
Oon nimittäin pistänyt merkille että palvelija saa sillä netti-laitteella varattua eläinlääkäriajan, ehkä myös ihmislääkäriajan varaus onnistuu? Meinaan vaan että kyllä mä saan pienillä sievillä tassuillani sitä laitetta paineltua siinä missä palvelija sitä sormillaan naputtelee.
Mutta minkä alan lääkäri olis hyvä, ehdotuksia?
Saiskohan tuolla laitteella tilattua myös kissanruokaa, tilais kerralla ihan reilun satsin jotain parempaa safkaa itselle, ei sit tarvitsisi syödä aina sitä samaa?Saa tilattua. En ole vielä ratkaisut miten. Tiedän että vihreä väri sivustolla vastaa paketin nauhaa. Koneen vieressä on musta esine jota orja kutsuu hiireksi. Hiireksi? Vielä on tehtävää. Yritän päästä koneen viereen seuraamaan kun seuraava tilaus lähtee.
Hiiri? Se on syötävää, syö se. Taidat olla kaupunkilainen kun et tiedä mikä on hiiri. Terkkuja täältä maalta, täällä on paljon hiiriä.
Tällä hiirellä ei ole karvoja ja häntäkin menee kiinni koneeseen.
Olen huolissani uudesta naapurista. Epäilen orjan ajavan hänet karvattomaksi, jotta saa pukea vaatteita päälle. Pitääkö tehdä kissojen suojeluilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palvelijallani muistiongelmia?
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.Hah. Meillä palvelija kysyy joka ikinen päivä kun herään uniltani, että heräsitkö sä jo? No haloo, kai mä olen hereillä kun tässä nuolen itseäni ja haukottelen. Onkohan tuo palvelija vähän tyhmä?
Pitäisköhän varata palvelijalle aika lääkäriin, tutkivat sit siellä mikä vikana kun esittävät noin tyhmiä kysymyksiä meille.
Oon nimittäin pistänyt merkille että palvelija saa sillä netti-laitteella varattua eläinlääkäriajan, ehkä myös ihmislääkäriajan varaus onnistuu? Meinaan vaan että kyllä mä saan pienillä sievillä tassuillani sitä laitetta paineltua siinä missä palvelija sitä sormillaan naputtelee.
Mutta minkä alan lääkäri olis hyvä, ehdotuksia?
Saiskohan tuolla laitteella tilattua myös kissanruokaa, tilais kerralla ihan reilun satsin jotain parempaa safkaa itselle, ei sit tarvitsisi syödä aina sitä samaa?Saa tilattua. En ole vielä ratkaisut miten. Tiedän että vihreä väri sivustolla vastaa paketin nauhaa. Koneen vieressä on musta esine jota orja kutsuu hiireksi. Hiireksi? Vielä on tehtävää. Yritän päästä koneen viereen seuraamaan kun seuraava tilaus lähtee.
Hiiri? Se on syötävää, syö se. Taidat olla kaupunkilainen kun et tiedä mikä on hiiri. Terkkuja täältä maalta, täällä on paljon hiiriä.
Tällä hiirellä ei ole karvoja ja häntäkin menee kiinni koneeseen.
Olen huolissani uudesta naapurista. Epäilen orjan ajavan hänet karvattomaksi, jotta saa pukea vaatteita päälle. Pitääkö tehdä kissojen suojeluilmoitus?
Meilläkin on tuommoinen hiiri, mutta sillä ei ole edes häntää, mutta sen koneen vieressä se melkein aina on. Lisäksi ärsyttää, kun isäntäväki silittelee sitä koko ajan! Emäntä varsinkin, muka tekee jotain koulutöitä ja silittelee hiirtä samalla! Kyllä se on niin, että minua pitää silittää, joten tuo tilanne on selvä kutsu minulle, nyt siihen niiten kirjainten päälle, mitä se naputtelee, huomaa minut, älä tuota hiirtä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ja se niissä viehättääkin. Tekevät mitä lystäävät.
Koira on mielistelijä, perässälaahaaja ja läähättäjä, kuka sellaista jaksaa katsoa?
Meidän orjalla on tällainen "hiiri" mutta se on selvästi kissan ja hiiren risteytys, kynsiä sillä ei kuitenkaan ole. Outo elukka.
https://nerdist.com/wp-content/uploads/2016/02/cat-computer-mouse-02252…
Nyt se omistajien näppäilylaatikko ja piuha-rotta on vapaa ja olisin tekemässä tilausta siitä paremmasta kissanruuasta!
https://c1.staticflickr.com/4/3520/3800110796_80357571e2.jpg
Mitä kannattaisi ottaa? Haluatteko tekin jotain?
Pehmopallero kirjoitti:
Onks kukaan muu kuin mä villintynyt Lidlin kissojen joulukalenterista?
Meillä sama, istun kalenterin päällä ja kynsin sitä, vaan ei ole avautunut. Mutta ihanalta se tuoksuu!
Vierailija kirjoitti:
Tuli selväksi miksi en ikinä hanki kissaa! En voi sietää narsistisia ihmisiäkään, joten miksi haluaisin niin itseään täynnä olevan kotieläimen?
Lukekaa tekstejänne. Kissahan on täys k*sipää. Se söis ja metsästäis teitä surutta, jos teistä ei olis niille mitään hyötyä ja jos te olisitte hiiren kokoisia.
No oletpas fiksu, itsesi ja äitisi mielestä. Eikä enää äidinkään mielestä.
Mistä tietää, kuinka monta elämää on jo käyttänyt? Oon elänyt aika reunalla tässä pari vuotta, ja rupesin viimeisen eläinlääkärireissun jälkeen miettii, et oisko jo aika himmailla. Kokemuksia?
Tästä on jo aikaa, mutta vähän aika sitten meillä oli kotona vielä semmottinen violetti matto. Tajustin, kakkaa oli tarttunut pyllyyni ja huomasin violetin karvamaton. Vedin itseäni etutassuilla eteenpäin, jolloin mattoon tarttui kakkani ja jatkoin vielä muovimattolattialle asti. Ihmettelen vielä jälkeenpäin miksi omistajani huutivat minulle ja leikkasivat pyllykarvani... Ja voitteko kuvitella! Ne veivät minut suihkuun ja kastelivat hännänaluseni! Tuntui kamalalta...
Tästä on jo aikaa, mutta vähän aika sitten meillä oli kotona vielä semmottinen violetti matto. Tajustin, kakkaa oli tarttunut pyllyyni ja huomasin violetin karvamaton. Vedin itseäni etutassuilla eteenpäin, jolloin mattoon tarttui kakkani ja jatkoin vielä muovimattolattialle asti. Ihmettelen vielä jälkeenpäin miksi omistajani huutivat minulle ja leikkasivat pyllykarvani... Ja voitteko kuvitella! Ne veivät minut suihkuun ja kastelivat hännänaluseni! Tuntui kamalalta...
Mau, täällä yksi kolli joka harrastaa muutaman kerran vuodessa katoamisreissuja, palvelija on aivan ihana noiden reissujen jälkeen. Kyselee missä äitin poika on ollut ja et on ollut ikävä äitin kultaa. Kysymykseni koskeekin sitä kun palvelija käyttäytyy aivan toisin kun miespalvelija kotiutuu omilta reissuiltaann? Mistä tämä johtuu`?
Uusi Nuuhkimis-Park avattu. Ihminen kaatoi koko metsän puut Kuusimetsästä. Ei pääsylippuja, vapaa kulku, paitsi liikaa tuoreita hajuja. Naapurin tiinettä Maijukissaa alkoi huimata pihkan haju kaikkialla, joten hän oksensi puoli rottaa (jaoimme sen aamupäivällä Piippolan vaarin riihen takana).
Hyvät bistrot koko alueella, myyrää, hiirtä ja muuta elävää ravintoa.
Tule ja karkaa mielitiettysi kanssa.
Kävittekö eilen onnittelemassa iskäänne? En tiedä missä mun iskä kuljeksii, äiskä on kertonut että mulla voi olla hurrrrjan paljon sisarpuolia. Onko täällä muita mustaturkkisia ja valkotassuisia, huiskan päässä vähän valkoista? Mun Matti-iskä on kuulemma musta, sukunimi on Katti.