Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
281/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ulkona kosteaa ja sateista, tahtoisin ulos. Ovella kuitenkin iskee tuo märkyys ja pitää kääntyä takaisin. Voi kuinka kesällä oli kiva makoilla pihalla ja käydä ruokkija-ihmisen kanssa kävelyllä. Siilejäkin näki silloin, nyt taitavat jo olla pesissään. 

Vierailija
282/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on kuulemma tulossa taas. Mitä toivotte joulupukilta? Minä toivon uutta kiipeilypuuta, tuon vanhan olen jo repinyt riekaleiksi. Onko suosituksia hyvistä malleista? Pidän korkeista ja tukevista puista, sellainen kuppi/pussukka on plussaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, meitä on alettu tappaa koska me muka levitämme mustaa surmaa. Rotathan sitä levittää. Nyt ne sitten lisääntyy rajattomasti kun meitä tapetaan.

Vierailija
284/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa koira, miksi synnyin mirriksi. Vituttaa.

Hullu. Koirat syövät omaa paskaansa (ja jopa kissanpaskaa)ja haisevat pahalle ja, usko tai älä, työntävät nenänsä toistensa takapuoleen.

Se on niitten tervehdys...

Vierailija
285/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kissa, jokainen kissa olisi 100% varma siitä että paljon parempi kaikkia koiria. 

Vierailija
286/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Koirat syövät omaa paskaansa (ja jopa kissanpaskaa)ja haisevat pahalle ja, usko tai älä, työntävät nenänsä toistensa takapuoleen.

Se on niitten tervehdys...

Jep, mutta koirat ovat ihan parhaita vinkuleluja. Nappaa vaan terävillä kissanhampailla koiraa korvasta, ja koirasta lähtee kivoja vinkaisuja. Tosin kannattaa tehdä tämä niin ettei  ihmiset ole näkemässä, ne jostakin syystä puuttuvat näinkin viattomaan hupiin.

Vierailija
287/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on kuulemma tulossa taas. Mitä toivotte joulupukilta? Minä toivon uutta kiipeilypuuta, tuon vanhan olen jo repinyt riekaleiksi. Onko suosituksia hyvistä malleista? Pidän korkeista ja tukevista puista, sellainen kuppi/pussukka on plussaa!

Mulla on hieno raapimispuu, se on koko seinän mittainen, joskin ihmiset kutsuvat sitä tapetiksi. Ihmiset on aika pöljiä.

Vierailija
288/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puutikun orjalta. Ajattelin että orja hölmöilee taas. Tikusta lähtee vastustamaton tuoksu ja olen jyrsinyt tikun kuoren. Mistä löytyy uusia tikkuja? Pihalta löytämäni eivät tuoksu samalle. Omistaja höpisee jostain hopea viinistä.

Vierailija
289/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kierrosta voitte metsästää omaa häntää, että alkaa huippaamaan?

Vierailija
290/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raapimispuu, ei se oikein enää kiinnosta , pentuna kyllä harjoittelin sillä. Parasta nykyään on sohvan kynsiminen. Ei ne tykkää , nuo kaksijalkaiset. Toisinaan menen nojatuolin selustaan ja varovasti kynsin siellä, kankaassa ei ole ihan oikeaa tuntumaa, joten se on äärimmäinen hätä kynsimispaikka.

Muutenkaan en oikein jaksa enää innostua leluista , olen jo 4v. Ja melko iso poika. No toisinaan vähän pitää hiirtä työntää sohvan alle, ei sitä kyllä kovin kauaa jaksa.

Ikkunasta näkee kaikenlaista, yksi orava se luulee omistavansa tämän pihan, Ampaisin kerran sen perään niin , että valjaista liimaukset irtosi. Orava jäi lähi puuhun katsomaan, minä istuin juurella , en älynnyt kiivetä perään. Mies ihminen haki minut sitten sisälle.Lähti sitten ostamaan uudet valjaat , ne on ompelein vahvistettu , taitaa orava päästä pälkähästä.

Vierailija
291/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrrrauhhh! Täällä syntymäpäiväsankari! Nyt on 18 vuotta tullut täyteen, eli olen kyllä aika iäkäs rotuvalioksi! Käytiin juuri lääkärissäkin ja kilppariarvot ovat kuulema ok.  Nukun kyllä paljon, mutta mikäs on  nukkuessa kun en kuule noiden nuorison edustajien mellastusta. Onneksi tänne ei vielä tule sitä pentukissaa, vähän pelkäsin kun palvelija kävi kissanäyttelyssäkin.

Vierailija
292/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kunnioitettavan iän jo saavuttanut. Maailmassa on paljon ääniä joita ei tarvitsisi kuulla, Joten ei hätää. Vaikutat melko pirteälle ja hyvä ettei lääkäri löytänyt mitään. Pennut ovat kyllä ärsyttävänkin energisiä toisinaan , mutta onhan sitä itsekin oltu rasavillejä .

Vierailija
293/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuhaaveet (kevättalvi 2019)

Onko eri rotuja oikeasti olemassa? Entä ovatko pyhä birman rotuiset jotenkin parempia kuin muut?

Help! Olen kiimassa jo kuudetta päivää eikä kolleja missään. Nyt vinkkejä mihin pitää pissata, että tulee sutinaa

Vierailija
294/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut olette ihmistenne apuna? Minä huolehdin siitä etteivät ihmiset nuku pommiin ja myöhästy töistä, aloitan herättelytoimet (naukuminen, naaman päällä steppaus, hiusten järsiminen) aina siinä puoli tuntia ennen herätyskellon soittoa. Ihmispöljät ei osaa arvostaa tätä palvelua, vaikka teen samat jutut pyhinäkin vaatimatta edes palkkioksi muuta kun ruokaa, paljon ja kalleinta.

Ihmisten pitäisi metsästää ahkerammin, tänäänkin toivat pelkkää tylsää kissanruokaa. Olen yrittänyt opettaa miltä hyvä saalis näyttää tuomalla sisälle hiirenraatoja puutarhasta, mutta ihmiset vaan kiljuivat, vaikka olin huomaavaisesti syönyt hiirten päätkin, jotta ihmiset tajuaisivat mistä on kyse eivätkä säikähtäisi. 

Kerran olin vieläkin kiltimpi ja söin hiirestä kaiken muun paitsi hännän jonka vein naarasihmisen tyynylle, mutta se hölmö säikähti ihan viatonta hiirenhäntää, joka ei edes ollut kunnolla verinen. 

Vierailija
295/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä , paljon on ihmisillä vielä meistä opittavaa. Tuo herätys on minullakin tapana. Yleensä aloitan sen  kylpyhuoneen oven tassuilla rumpaamisella, jos se ei tuota tulosta hyppään isännän yöpöydälle siitä sänkyyn ja pääpuolesta emännän yöpöydälle, tuijottelen tiukasti, jos tämäkään ei auta sitten alan maukua ja menen kynsimän eteisen ovea. Kun ihmiset viimein heräävät olen mitä ihanin kehräävä puskitraktori. Saatan tulla vaikka kainaloon olemaan suloinen. Toisinaan on kovin työlästä saada ihmiset hereille, varsinkin jos kello ei ole vielä kuutta.

Vierailija
296/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mrrrauhhh! Täällä syntymäpäiväsankari! Nyt on 18 vuotta tullut täyteen, eli olen kyllä aika iäkäs rotuvalioksi! Käytiin juuri lääkärissäkin ja kilppariarvot ovat kuulema ok.  Nukun kyllä paljon, mutta mikäs on  nukkuessa kun en kuule noiden nuorison edustajien mellastusta. Onneksi tänne ei vielä tule sitä pentukissaa, vähän pelkäsin kun palvelija kävi kissanäyttelyssäkin.

Miu! Syntymäpäiväonnittelut lajitoverille <3 

Vierailija
297/1243 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoro kaipaa mouruajia. Myös sähisijöistä pulaa. Kevätkonkertti lähestyy - paikkakin on vielä avoin.

Vierailija
298/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa saan luxus raapimispuu. En malta odottaa. Raapimispuussa on kiinni valot, kultaisia nauhoja ja palloja. Miksi raapimispuu laitetaan pois loppu vuodeksi?

Vierailija
299/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän hyppyennätys sisätiloissa?

En tiedä miten muilla, sillä mut erotettiin vuoden ikäisenä asumaan ihmisen kanssa, mutta oon tajunnut, että voin hypätä tosi korkealle! Esimerkiksi vessan oven päälle, saan siitä paljon ihailevia katseita niin musta tuntuu että se on kannattava harrastus. Mitens muilla?

Vierailija
300/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on tulossa. Mistä saa kuusen tuoksuista kissan hiekkaa? Kumpi olisi parempi tuoksu kardemumma vai kaneli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän