Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Orja osti pehmeän pedin. Muutaman päiväunien jälkeen huomasin kankaassa koiran tassu kuvion. Mitä teen? Silppuanko pedin? Vai annanko orjalle anteeksi erehdyksen?
Mistä saa parasta kissanminttua? haluan vetää pään täyteen ja juosta hulluna ympäri kämppää.
Nyt on hätä! Omistamani ihminen aivastelee koko ajan ja väittää olevansa minulle allerginen! Kuulemma minulle pitää etsiä uusi koti. Jos ei löydy, saatan joutua johonkin kissataloon! Kuulostaako tämä siltä, että kannattaisi yrittää karata kun avaavat oven?
Miten saa tietää pentujeni oikean isän? Sain kuusi pentua. Onhan noissa hoitamista, mutta ihania ne ovat. Olin kiimassa ollessani naapurin Mossen, jonkun vähän villin (oli muuten jännäkissa) nimettömän tyypin kanssa ja sitten meillä käväisi joku vieraampi tyyppi. Emäntä tuntui tuntevan sen ja ajoi vauhdilla pois, juuri kun meillä oli hetki kesken, kolme sekuntia oli jo mennyt ja kyllähän se ehti. Onko mahdollista, että jokaisella pennullani olisi eri isä?
PS. naapurin siamilainen tuhahtelee, että hän on vain tarkasti valittujen puolisoiden kanssa. Hyvähän se on, ei pääse ulos ja tuskin kukaan tuollaisesta hienohelmasta edes kiinnostuisi.
PPS. Kuulin, että se siamilainen leikataan kun on saanut vielä yhdet pennut. Mun emäntä sanoo, että ei kissaa saa leikata, kun se ei muuten pyydystä hiiriä ja kuulemma kissan pitää saada olla vapaana ulkona. No emmä tiedä onko tämä niin hyvä, voisin välillä itsekin pitää vähän lepoa noista pennuista. Varsinkin kun ne kaikki viedään sitten minulta kuitenkin pois. Ensin hoitaa ja hoivaa ja sitten otetaan pennut pois. Mitä järkeä tässä on. Kyllä minä ne itse osaisin vieroittaa sitten kun aika on.
Palvelijani matkusti tänään kissanäyttelyyn. Kuulin jotain, että sieltä katsottaisiin uutta kissaa laumaamme! Toiselle pojista muka morsiameksi, kun juoksua pukkaa vaikka on ihan leikattu kolli. Minua inhottaa nuorison touhut jo nykyään. Kyllä minäkin sillon kauan sitten....jotain kai?
No, varpaat ristiin, ettei sieltä kohta saavu ikävä vinkuva pentu, niitä on tässä nähty ja jouduttu kestämään. Tiedän, että sijaispalvelijamme toisaalta myös tykkää pennuista, mutta kun hän haluaa myös nukkua niinäkin öinä, jotka viettää täällä meillä.
Olisko kellään kertoa kivoja juttuja arvokkaiden vanhusten ja villien pentujen kohtaamisista?
Vierailija kirjoitti:
4 pentua tulossa. 3 poikaa ja tyttö tulossa. Nimiehdotuksia? Misse ja Tiikeri on joka toisella.
Onko niillä montakin isäehdokasta? Kamalaa sellainen vastuuttomuus, ettei tiedetä, kuka kolli oli kyseessä vai oliko niitä monta! Onko elatus mietitty?
Mitä tehdä kun laatikolla käydessä jää pötköjä kiinni pyllykarvoihin? Yritän kävellä häntä alhaalla että emäntä ei huomaa. Sitten hyppään muina kissoina sänkyyn nukkumaan emännän viereen. Pesen itseni huolellisesti mutta pyllyyn en koske. Emäntä kuitenkin huomaa että haisen pahalle ja joudun pois sängystä. Tämän jälkeen emäntä yrittää irrottaa pötköt pyllykarvoista ja häpeän silmät päästä! Nöyryyttävää joutua moiseen operaatioon. Kyllähän ne pötköt sieltä ajan kuluessa kuivuu ja tippuu pois! Onko muille käynyt näin??
Vierailija kirjoitti:
Miten saa tietää pentujeni oikean isän? Sain kuusi pentua. Onhan noissa hoitamista, mutta ihania ne ovat. Olin kiimassa ollessani naapurin Mossen, jonkun vähän villin (oli muuten jännäkissa) nimettömän tyypin kanssa ja sitten meillä käväisi joku vieraampi tyyppi. Emäntä tuntui tuntevan sen ja ajoi vauhdilla pois, juuri kun meillä oli hetki kesken, kolme sekuntia oli jo mennyt ja kyllähän se ehti. Onko mahdollista, että jokaisella pennullani olisi eri isä?
PS. naapurin siamilainen tuhahtelee, että hän on vain tarkasti valittujen puolisoiden kanssa. Hyvähän se on, ei pääse ulos ja tuskin kukaan tuollaisesta hienohelmasta edes kiinnostuisi.
PPS. Kuulin, että se siamilainen leikataan kun on saanut vielä yhdet pennut. Mun emäntä sanoo, että ei kissaa saa leikata, kun se ei muuten pyydystä hiiriä ja kuulemma kissan pitää saada olla vapaana ulkona. No emmä tiedä onko tämä niin hyvä, voisin välillä itsekin pitää vähän lepoa noista pennuista. Varsinkin kun ne kaikki viedään sitten minulta kuitenkin pois. Ensin hoitaa ja hoivaa ja sitten otetaan pennut pois. Mitä järkeä tässä on. Kyllä minä ne itse osaisin vieroittaa sitten kun aika on.
Hyi, taas yksi holtiton siellä! Kuules, me siamilaiset olemme täydellisen kauniita, ballerinamaisen siroja ja vielä älykkäitä (paitsi tuo yksi poika, joka ei tajua lakata mouruamasta kun se on leikattukin). Jos meihin sekoitetaan jotain wr-kissaa, mitä siitäkin tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä viherkasvi teistä on paras suutuntumaltaan? Pöyhittekö ihmisille avuksi kukkapurkkien multaa?
Narskuvat kasvit maistuu, enkelinsiipi on hiukan myrkyllinen, mutta otan ihan vähän siitä ja nautiskelen, en ole vielä kuollut ainakaan. Palvelija siunailee aina, ettei voi pitää edes kasveja missään kun pääsen kaikkialle. Yritti estää minua valkopippurilla! kun olin pentu, siis ripotteli sitä kukkien ympärille. En kai minä nyt sellasesta välittänyt.
Minulle kylvettiin omaa heinää myös, mutta kun ei sitä kerrottu minulle, menin kaivelemaan sitä multa-astiaa, että mitä tää nyt sitten on. Ei sitten tullut heinää. Saan joskus napostella palvelijan salaatinlehtiä. Ne on ihan hyviä, tosin ei kukaan tätä usko.
Emäntäni menestyi työssään, mutta kun työt loppui, hänelle ei jäänyt ketään. Hän oli ilkeä ihminen. Hän joi pullosta viinaa ja kaatoi sitä minunkin juomakuppiini. Hän lähti enkä saanut vettä kuin tiskipöydälle jääneestä kupista. Siellä oli tupakantumppeja.
Nyt emäntä on ollut kuolleena jo jonkin aikaa. Olen kyllä tottunut nälkään. Mutta nyt puraisin emännän ihoa. Syön koska on hirveä nälkä. Raavin kynsillä että saan palan.
Pahaa on, koska emäntä oli ilkeä ihminen. Siksi häntä ei kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Orja osti pehmeän pedin. Muutaman päiväunien jälkeen huomasin kankaassa koiran tassu kuvion. Mitä teen? Silppuanko pedin? Vai annanko orjalle anteeksi erehdyksen?
Orjat ovat vain ihmisiä, mielestäni sinun kannattaisi vain antaa anteeksi. Onhan se myös niinkin , että sinä olet niin kova kissa , että nukutkin koirien sängyssä. Voihan sen nähdä myös tasa-arvo -ja rotukysymyksenäkin, kaikki on ihan yhtä hyviä. Terveisin ihmisten sängyssä tuhiseva viiksivallu.
Minkä ikäisenä voi opettaa pennut metsästämään?
Ihmiseni antaa vain kuivaruokaa ja pahaa raudalta maistuvaa vettä, pelkään nestehukkaa
Naapurin Miisu hieroi eilen päätään maahan peppu pystyssä ja minun Börje-kollini meni ja paritteli sen kanssa! Mikä neuvoksi? :'(
Olin pitämässä konserttia roskiksen päällä. Juuri kun yleisö alkoi lämmetä, minua heitettiin jollain isolla ja kovalla ja tassuuni tuli iso haava. Viitsinkö mennä pyytämään apua naapurin kotikissalta, kun itse olen ylpeä kujakatti. Auttanut muitakin hädässä olevia kun ihmisensä ovat vieneet kopassa jonnekin. Vähän kyllä mietityttää tuo eläinlääkäriksi kutsuttu tyyppi. Olen kuullut että leikkelee kissoja aroista paikoista!?
Uutta kissaa lellitään, vinkkejä?
Onko palvelijallani muistiongelmia?
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.
Apua. Orja meni isoon ammeeseen ja nyt se hukkuu sinne. Mitä teen?
Olen kokeillut naukumista mutta orja ei sulje hanaa.
No ei ainakaan samanlaista naukumista kuin täällä ;)
Emäntä unohti tyhjentää hiekkalaatikon ja nyt on kova hätä. Olen yrittänyt naukua hiekkalaatikon edessä. En halua käyttää laatikkoa koska siellä on pökäleet. Mitä jos tassuni osuu siihe? Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hätä! Omistamani ihminen aivastelee koko ajan ja väittää olevansa minulle allerginen! Kuulemma minulle pitää etsiä uusi koti. Jos ei löydy, saatan joutua johonkin kissataloon! Kuulostaako tämä siltä, että kannattaisi yrittää karata kun avaavat oven?
Älä karkaa, luultavasti sinulle löytyy uusi koti. Minut haettiin hesystä pari viikkoa sitten, sanottiin että olen villikissa. No uudessa kodissa pissin jo kaksi sohvaa pilalle, mutta nuo ihmispölvästit antoivat minulle yhä tilaisuuden. Nyt asun saunassa (koska muualla talossa minua pelottaa) eikä minua lasketa huoneisiin, jossa olisi lisää sohvia. Yrittävät opettaa sisäsiistiksi, mutta katsotaan nyt miltä jatkossa tuntuu, sohvalle oli kyllä kiva pissiä.
Olisinpa koira, miksi synnyin mirriksi. Vituttaa.
Kaikki koirat ovat sikoja!