Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
301/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän hyppyennätys sisätiloissa?

En tiedä miten muilla, sillä mut erotettiin vuoden ikäisenä asumaan ihmisen kanssa, mutta oon tajunnut, että voin hypätä tosi korkealle! Esimerkiksi vessan oven päälle, saan siitä paljon ihailevia katseita niin musta tuntuu että se on kannattava harrastus. Mitens muilla?

Joulukuusen latvatähti on mun ennätys. Sitten tosin tylsät ihmiset kiinnittivät koukun kattoon ja hirttivät joulukuusen koukusta roikkumaan, minkä jälkeen kuusen kaataminen oli tosi kovan työn takana. Mutta kun tarpeeksi monta kymmentä kertaa yritin ja juoksin täysillä päin, onnistuin siinä lopulta, naru katkesi ja kuusi rämähti kirjahyllyyn niin että pallot vaan sinkoilivat. Se oli oikein kivaa.

Sitten ihmiset manasivat että kirjahylly oli täynnä irtoneulasia ja että hirveä riesa ravistella jokainen kirja puhtaaksi erikseen, mutta minusta ne joka suuntaan sinkoilevat neulaset oli oikein kivoja, jahtasin niitä kunnes naarasihminen otti esille jotakin tosi kammottavaa, pölynimurin. Silloin pakenin, mutta mun pölvästi kissasisko joka on kuuro, oli niin rohkea että se vaan hakkasi imuria tassulla. Siinä kohtaa ihmiset näyttivät kamalan rasittuneilta, sanoivat että nyt riittää, ja menivät juomaan glögiä. Sitten meillä kaikilla oli tosi kivaa loppuaatto, syötiin, kehrättiin ja pötkötettiin pakettien keskellä.

Vierailija
302/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko meikäläisestä vaan saippuaa?

Vai oikein talvirukkaset omistajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli herkullisen näköistä kirkkaanvihreää

pöperöä pihalla.

Vedin sitä mahan täyteen.

Nyt on pikkasen outo olo.

Mitähän se oli?

Vierailija
304/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinusta niin paljoon on, vaikutat vätykseltä.

Vierailija
305/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, te wt-kissatko syötte jotain valmis-sheboja, meillä ruokkija antaa mulle muikkuja ja hirvenlihaa!

Mä söisin mielelläni muikkuja, mutta mulla menee vatsa aivan löysälle kalasta! Eihän se mua niinkään haittaa, mutta palvelijaa selvästi v***uttaa. Siksipä en saa enää kalaa :(. Kyllä harmittaa. 

Vierailija
306/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän hyppyennätys sisätiloissa?

En tiedä miten muilla, sillä mut erotettiin vuoden ikäisenä asumaan ihmisen kanssa, mutta oon tajunnut, että voin hypätä tosi korkealle! Esimerkiksi vessan oven päälle, saan siitä paljon ihailevia katseita niin musta tuntuu että se on kannattava harrastus. Mitens muilla?

Mä hyppään parvekkeen oven päälle. Aina kun mouruan sieltä, naapuritkin vilkuttaa ja hymyilee :D. 

Vierailija
307/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIAU SAATANA!

Vierailija
308/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palvelijallani muistiongelmia?

Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.

Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.

Hah. Meillä palvelija kysyy joka ikinen päivä kun herään uniltani, että heräsitkö sä jo? No haloo, kai mä olen hereillä kun tässä nuolen itseäni ja haukottelen. Onkohan tuo palvelija vähän tyhmä?

Vierailija
309/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, mäkin odotan sitä luxus-raapimispuuta. Palvelijat vaan nauraa kun koko puu tutisee kaatumispisteessä ja koristeet kilisee. Välillä makailen puun alla, välillä vieressä sohvan selkänojalla... ihan parasta aikaa vuodessa. Mutta jonnekin ne sen sitten vievät piiloon, en ymmärrä miksi. 

Mullakin on ulkoa tuotu raapimispuu muuhun vuodenaikaan käytettäväksi. Vähän noloa kun en jaksa aina seisoa puun vieressä vaan pötköttelen lattialla ja rapsuttelen.

Mullakin on sitä fibre-ruokaa, vatsa toimii. Oon aika pulskassa kunnossa ja ostivat jotain dieettiraksua, no eipä tullut kakka. Siinäpähän kallis ruoka seisoo varastossa ja fibreä on kupissa.

En oo vielä miettiny sitä joululahja-asiaa, oma lampaantalja kuullostais kyllä kivalta. Nyt talleskelen fleecevilttiä sopivaan muotoon.

Vierailija
310/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaumjaumjau kirjoitti:

Mikä on teidän lempibiisi?

Minun on tämä! :)

Tänään perjantaina biletään täysillä tuon tahdissa, impataan kissanminttua, roikutaan verhoissa, kaadetaan vesikupit, hypitään kirjahyllystä tavarat alas ja ikkunanlaudalta kukkaruukut lattialle! 

MJAUMJAUMJAU!  *tassu(fist)-pumppaa ilmaan samalla kun pomppii paikoillaan ja välillä jahtaa omaa häntäänsä kuin typerät koirat*

Vierailija
311/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

MIAU SAATANA!

Oletko se hamsterimies? :D Kissaketjussa?? Senkin rotta!

Vierailija
312/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin takkuinen Elvis-kissa tunkee meille aina kylään, meillä varmaan paremmat eväät kuin niillä?

Vierailija
313/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoja kenelläkään? Mitkä ovat luonnonmukaiset häätökonstit? En suostu syömään minkään lääkejätin valmisteita. 

Vierailija
314/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pitkänokkainen "Lassie"-koira tarvitsisi nenäleikkauksen ja kun tunkee aina sitä meidän kissojen pyllyyn tuolla pihalla, sanoin sille tänään että mene lääkäriin veistelemään rumaa nenääs. Meillä on sentään nätit kissan nenät, puhtaatkin vielä.

Vierailija
315/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on tulossa. Mistä saa kuusen tuoksuista kissan hiekkaa? Kumpi olisi parempi tuoksu kardemumma vai kaneli?

Sama kumpi, kunhan eivät valkopippuria mihinkään laita *atshiii!* Hyi!

Vierailija
316/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinusta niin paljoon on, vaikutat vätykseltä.

No jos edes vauvanrukkaset.

Kissannahasta on kuulemma turkistavaraksi.

Meidänkin suvusta on monta kattia päätynyt nahkurin orsille.

Vierailija
317/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matoja kenelläkään? Mitkä ovat luonnonmukaiset häätökonstit? En suostu syömään minkään lääkejätin valmisteita. 

Minä syön matoja pihalta.

Ja jouluna ajattelin maistaa joulutähteä.

Sitä on kehuttu kovasti.

Vierailija
318/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin raita-Einari ja Pate ovat emäntäni mielestä pelkkiä juntteja, koska kulkevat vapaana ulkona. Meitsillä on pinkinväriset valjaat. Tänään käytiin isomamin kanssa katsomassa oravia ja lintuja. Korostan, vain katsomassa.

Vierailija
319/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun suusta tulee sellainen nolo, käheä säkätys kun näen lintuja pihalla??? Muita joilla sama ongelma?

Vierailija
320/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on osa-aikainen palvelijanainen, joka viettää minun kanssani 4 päivää kuukaudessa. Hän on t-o-d-e-l-l-a hellyydenkipeä: puskee naamallaan minun mahaani.

Ärsyttävää, mitäs meni jättämään miespalvelijani. Ei tarvitsisi minuun purkaa hellyydenkipeyttä. Tykkään kyllä siitä kun hän harjaa turkkiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi