Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
321/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunan takana on taas pörröhäntä tupsukorva. Onkohan se jokin erikoinen kissasukulainen?

Vierailija
322/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siamilainen ja minut aiotaan parittaa toisen siamilaisen kanssa. On sellainen ylväs tapaus, olen saanut tutustua. Mutta mitä teen, kun haluaisin vähän "viihteelle" naapurin vapaana kulkevan jännäkissan kanssa? Miten estää ei-rotukissapentujen tulo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, kun minun pitäisi olla ainoa kissa. Kuitenkin meillä eteisessä on ihan selvästi toinen kissa. Ei se ääntele, mutta tein mitä tahansa, se matkii minua jokaisessa liikkeessä. Eteisessä on sellainen ikkuna, mistä ei pääse läpi eikä se toinenkaan kissa tule samalle puolelle. En ymmärrä, miten se on seinän takana se toinen kissa koko ajan. Eikä sitä näe juurikaan muualla kuin eteisessä. Saunassa se on joskus ollut, mutta kun menen saunan lasioven toiselle puolelle, se on oudosti kadonnut. 

Vierailija
324/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa on valotaulu jossa tulee musiikkia ja sen sisällä kissoille annetaan ruokaa hienolta lautaselta. Hienopieruisia vastaharjattuja rotukatteja. Ne ihmiset huutaa minulle sieltä mm. että Sheba, muttei sieltä tule minun kuppiin mitään! Muille kissoille vaan tarjoillaan. Mihin voisin valittaa?

Vierailija
325/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se ötökkä siellä komerossa! Se herää vähintään kerran viikossa terrorisoimaan mua...

Aluksi menin tyhmänä sängyn alle sihisemään, mutta sieltähän se mua ensimmäisenä etsi sillä kärsällään. Se ei ole sellainen normi-pikkuötökkä, jonka kanssa voi leikkiä ja jonka voi lopuksi syödä kun ei viitsi enää leikkiä vaan se ötökkä on sen kokoinen että se voi kevyesti syödä tällaisen keskikokoisen kollinkomistuksen karvoineen päivineen... Ja sitähän se juuri yrittää! Se pitää v-mäistä murinaa ja ärinää ja yrittää ahmia kaiken eteensä tulevan esim leluhiiret, verhot matot...

Olen tosin huomannut, että se meinaa tukehtua mun leluhiiriin... Se alkaa pitää sellaista vinkumista ja korinaa... Ilmeisesti kissanminttuallergia... Mun tyhmä palvelijani, syystä jota en ymmärrä, kerää kuitenkin mun huolellisesti ripottelemat leluhiiret pois aina kun otus herää. Voi hyvää päivää...!

Mun miespalvelija pelkää myös sitä ötökkää, koska se katoaa aina "sopivasti" paikalta vähän ennen kun se ötökkä ilmaantuu maisemiin. Onneksi se on äärimmäisen kömpelö ja hidas vaikka onkin aggressiivinen ja iso.

Nyt te sitten tietty luulette että mä olen keksinyt koko jutun tai liioittelen. Enkä mä siitä ketään syytä. Vaikeahan tätä on uskoa.

Vierailija
326/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se ötökkä siellä komerossa! Se herää vähintään kerran viikossa terrorisoimaan mua...

Aluksi menin tyhmänä sängyn alle sihisemään, mutta sieltähän se mua ensimmäisenä etsi sillä kärsällään. Se ei ole sellainen normi-pikkuötökkä, jonka kanssa voi leikkiä ja jonka voi lopuksi syödä kun ei viitsi enää leikkiä vaan se ötökkä on sen kokoinen että se voi kevyesti syödä tällaisen keskikokoisen kollinkomistuksen karvoineen päivineen... Ja sitähän se juuri yrittää! Se pitää v-mäistä murinaa ja ärinää ja yrittää ahmia kaiken eteensä tulevan esim leluhiiret, verhot matot...

Olen tosin huomannut, että se meinaa tukehtua mun leluhiiriin... Se alkaa pitää sellaista vinkumista ja korinaa... Ilmeisesti kissanminttuallergia... Mun tyhmä palvelijani, syystä jota en ymmärrä, kerää kuitenkin mun huolellisesti ripottelemat leluhiiret pois aina kun otus herää. Voi hyvää päivää...!

Mun miespalvelija pelkää myös sitä ötökkää, koska se katoaa aina "sopivasti" paikalta vähän ennen kun se ötökkä ilmaantuu maisemiin. Onneksi se on äärimmäisen kömpelö ja hidas vaikka onkin aggressiivinen ja iso.

Nyt te sitten tietty luulette että mä olen keksinyt koko jutun tai liioittelen. Enkä mä siitä ketään syytä. Vaikeahan tätä on uskoa.

Uskon, kun meillä on kaksi. Toinen on sellainen pienen ihmisen kokoinen, mutta laihempi ja se on paikoillaan pitkään aikaa, mutta sitten se yhtäkkiä hyökkää, melkein joka päivä. Sille kai tulee nälkä ja silloin se aloittaa, etsii ruokaa. Mutta se on joku sisiliskon tyyppinen, sillä välillä se menee yhtäkkiä kahtia ja se toinen osa alkaa etsiä ruokaa pöydältä varsinkin sen jälkeen, kun ihmiset on syöneet. Kai se saa tarpeeksi, sitten se taas palaa yhdeksi kappaleeksi. Mutta välillä se etsii ruokaa kokonaisena. Olen varma, että ruokaa se etsii, koska useimmiten se liikkuu ihmisten ruoka-aikojen jälkeen keittiön pöydän lähellä. Toinen on pitkäkärsäinen ja se liikkuu kanssa vain kerran viikossa, eikä aina silloinkaan. Onko teillä sama kuin meillä, että ihminen taluttaa sitä sisälläkin? Todella vaarallisia elukoita ovat.  

Vierailija
327/1243 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, kun meillä on kaksi. Toinen on sellainen pienen ihmisen kokoinen, mutta laihempi ja se on paikoillaan pitkään aikaa, mutta sitten se yhtäkkiä hyökkää, melkein joka päivä. Sille kai tulee nälkä ja silloin se aloittaa, etsii ruokaa. Mutta se on joku sisiliskon tyyppinen, sillä välillä se menee yhtäkkiä kahtia ja se toinen osa alkaa etsiä ruokaa pöydältä varsinkin sen jälkeen, kun ihmiset on syöneet. Kai se saa tarpeeksi, sitten se taas palaa yhdeksi kappaleeksi. Mutta välillä se etsii ruokaa kokonaisena. Olen varma, että ruokaa se etsii, koska useimmiten se liikkuu ihmisten ruoka-aikojen jälkeen keittiön pöydän lähellä. Toinen on pitkäkärsäinen ja se liikkuu kanssa vain kerran viikossa, eikä aina silloinkaan. Onko teillä sama kuin meillä, että ihminen taluttaa sitä sisälläkin? Todella vaarallisia elukoita ovat.  

Juuri sama ötökkä! Emäntä sen kanssa yleensä tappelee ja kiroilee! Repii ja riuhtoo sitä pitkin poikin asuntoani.

Sitten kun hän saa otuksen rauhoitettua, hän tunkee sen takaisin komeroon!!!??? MIKSI??? Miksi hän ei vain heitä sitä ulos? Siellä olisi sille ruokaa: Oravia, sorsia, hiiriä... Naapurin kaksi ärsyttävää bulldoggia! Ne on isoja hitaita ja kömpelöitä. Ne se voisi saada helposti kiinni eikä tarvitsisi kissoja jahdata!

Vierailija
328/1243 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siamilainen ja minut aiotaan parittaa toisen siamilaisen kanssa. On sellainen ylväs tapaus, olen saanut tutustua. Mutta mitä teen, kun haluaisin vähän "viihteelle" naapurin vapaana kulkevan jännäkissan kanssa? Miten estää ei-rotukissapentujen tulo? 

Ei! Tässä se vanhempi ja hyvin paljon viisaampi siamilaisrouva. Et sekoile mihinkään rahvaskissoihin! Eikö sinua ole leikattu? Kaikki helpottuu kun leikataan. Tai siis yleensä. Joudun katselemaan tuon poikaparin leikkejä, mutta ehkä tuo toinen vaan haluaa alistaa toista. Yritän huutaa niille, että  menisivät sängyn alle leikkimään. Kun kohta tulee se iäkäs tilapäinen palvelija, hänellä on korkea verenpaine ja kaikkea, tiedä vaikka kupsahtaa järkytyksestä nähdessään tuon parin touhut! Hän on maalta ja hiukan vanhoillinen, täällä hipsterilässä ollaan suvaitsevaisempia. 

Mutta pysy nyt vaan omassa rodussasi, ei mitään sekoiluja, tyttö!  Jos kävisi hullusti, niin millaisia niistä pentuparoistakin oikein tulisi! Ei aidon siamilaisen balettitanssijan vartaloa, ei piiskahäntää, ei naamioväritystä!

Huh, ihan alkoi nukuttaa kun piti saarnata nuorisolle. Onko siellä ikkunat auki vai miten toi meinaa päästä sen kollin seuraan? Jotkut palvelijat ovat NIIN huolimattomia!

Vierailija
329/1243 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunan takana on taas pörröhäntä tupsukorva. Onkohan se jokin erikoinen kissasukulainen?

Eiköhän se ole ruokaa.

Vierailija
330/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko seuranneet Maatiaiskissalle Morsian ohjelmaa? Mitä mieltä siitä espoolaisesta Sirusta, ei minusta sovi maatilalle emännäksi! Farmiviikonloppuna ei osannut pyydystää hiiriä ja selvästi pelkäsi lehmiä navetassa.

Vierailija
331/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monta suloista ja koditonta. On niin kylmä, sielua palelee,. Miautoo, miautoo, SOS!

Vierailija
332/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko seuranneet Maatiaiskissalle Morsian ohjelmaa? Mitä mieltä siitä espoolaisesta Sirusta, ei minusta sovi maatilalle emännäksi! Farmiviikonloppuna ei osannut pyydystää hiiriä ja selvästi pelkäsi lehmiä navetassa.

Eikö se ole ollut vain kotikissana kaupungissa? Kyllä oppii tavoille ajallaan.

Vierailija
333/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sensurointiin kissannimistä postaus, jossa oli Sana M i rr i kissan  nimenä. 

Vierailija
334/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omistaja hullu?

Joskus kun en jaksa heti syödä kaikkia ruokia niin omistaja ottaa kupista muutaman murun ja syöttää kasveille. Kasvin lehti menee kiinni ja ruoka katoaa lehden sisälle ja toisessa kasvissa on kannu. En ole uskaltanut maistaa kasveja. Kuinka vaarallisia ne ovat?

Vierailija
335/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänpä uudelleen. Mitä mieltä nimestä M i rri? Minusta se on juntti kissan nimi ja hirveän yleinen. Enkä ymmärrä kun jotkut ihmiset antavat ihmisten nimiä. Bella, koiran nimi ja hirveän yleinen koiran nimi! Minä en ole oikein varma, mikä minun nimeni on. Emäntäni luona välillä vieraileva mieshenkilö sanoo välillä Hemmetin Katti ja emäntä kutsuu Miukuksi. Mutta välillä se mies silittelee ja sanoo että olethan sinä Hemmetin Katti kuitenkin aika Söötti. En nyt oikein tiedä, mitä mieltä noistakaan nimistä pitäisi olla. 

Vierailija
336/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulta katosi pallit keskiviikkona iltapäivällä! Löytäpalkkio, 5 Latzia!

Vierailija
337/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä kappaleesta Mustan kissan tango? Onko rasistinen? Onko mustilla pidempi?

Toinen asia mikä mietityttää on, että naapurustoon muutti uusia kissoja, kotka käyttävät kuulema kristallia? Nämä kissat haukkuvat puupellettejä käyttäviä kissoja Kissa24-palstalla. Eivät ymmärrä, että joillakin ei ole varaa kuin sahanpuruun.

Vierailija
338/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ollut vain kotikissana kaupungissa? Kyllä oppii tavoille ajallaan.

Mielestäni Siru on tyypillinen luonnosta vieraantunut kissa, joka on saanut ruokansa aina Latzin tölkeissä. Ei tule pärjäämään maalla. Ei osaa muuta kuin häntäänsä vispata.

Vierailija
339/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole ruokaa.

Häntä on kyllä aivan syömäkelvotonta jööstettä. 

Vierailija
340/1243 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kannustusta tarvitaan! Siis, olen aikeissa pyrkiä johonkin kykyohjelmaan. En osaa päättää yritänkö ekana idolssiin, talenttiin vai x-factoriin...

Minulla on upea ääni ja rakastan laulamista! Ääntäni on kuvailtu mm. "se kuulostaa aivan vauvan rääkymiseltä, onko teille tullut vauva?..." " se kuulostaa aivan turkkilaisen minareetin rukouskutsulta." " se kuulostaa aivan lammaslaumalta..."

Eli potentiaalia kyllä riittää! Toinen ongelma on, että naapurin mopsikin haluaisi mukaan. Hän on tosin räppäri. Hän on kieltämättä keekin näköinenkin. Leveä litteä naama pulloposket iso leveä suu. Hänen äänensäkin on sellainen möreä raspikurkku kuin keekillä, mikä kuulostaa aika feikiltä, mutta on tietty trendikästä. Hän alkaa aina räpätä päälle, kun minä viritän jotain tunnelmallista aariaa. Voiko klassinen/ooppera toimia rapin kanssa? Vai onko se liian "rohkeaa"? Onko jengi sellaiseen valmis?

Toinen ongelma on, että se mopsi on aika ujo. Kun kohdataan pihamaalla, se luikahtaa isäntänsä jalkojen taakse piiloon. Multakin menee pasmat sekasin ja mä alan käyttäytyyn lajityyppisellä tavalla esim. Sähiseen jne. En oikein tiedä kun tuntuu että kemiat ei sillai kohtaa meillä kahdella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi