Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<<<<EX-HAAHUT-Viikon 19 turinat>>>>>

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tooosi kauan, kun luin viikon turinoita:)) Niin mahtavia uutisia. Nyt jo sit ehti väsy tulla, mut kopitan jaksaa vielä.

Sydämelliset Onnen toivotukset Petjulle suloisen prinssin johdosta ja myös onnen toivotukset Miikukolle ihanan prinsessan johosta.Koko perheelle ja iseille myös :) Mahtaa olla huikea tunne, kun odotus on tuhisevana ja tuoksuvana omassa sykkyssä. Huoh..jahka sitä itsekin joskus..

Ja lämpimästi tervetuloa " uusille" vanhoille tutuille. Ja pajlon jaksamista ja toivon ja ilon kaivolta voimavara-ammennuksia:))

Alku on se hitain ja voiko sanoa kurjin, kun melkein arki on päivissä laskettua odottamista.

Tuntuu, että vastahan sitä itse plussasi ja nyt vasta pikkasen jo on tohkeissaan ja hymyilee ihmisille takaisin, kun he masua katsovat ja hiisin hatunhössö se on melkkis puoliväli..

Neronja: olipa helpottavaa kuulla, että jollakin muullakin!!!! Ostin n. viikko sitten uuden piikkipakkauksen ja mietin, et onko piikit sekundaa vai mikä hitsi mättää.. ei meinaa mennä masun nahasta läpi ja kun mäntää painaa, ni ihankuin sielä oisi jokin " vastapaine" eikä lääke meinaa mennä. AAARRGGHH.. juuri tuon uuden paikan etsiminen iholta on kamalaa..kun pakko koittaa kuitenkin ja sitten se kekkuloi.. voiko se olla, et masunahka pinkeytyy vai mikä siinä mättää?? :((

Itsellä kun tuota ylimäärästä nahkaa ja tavaraa kuitenkin on. Tarvii kanssa jutustaa kun on seuraava TAYS.

OM:Rakenneultra oli viimeviikolla omalla TK.lla. Vauva heilautti kättä kolmisen kertaa tervehdykseksi ja alkoi nukkua. Tyttö oli isin sykkyssä katsomassa oli revetä housuista. Odottaa kulta niin kovaa siskoaan (on päättänyt että on sisko ja " jos sinä äitä haluat poikavauvan, niin sinun täytyy tehdä sitten uusi vauva" . Sanoo Neiti 3,10v. (nauraa)

Kerrottiin, että meidän perhe haluaa tietää kumpi sieltä tulee ja lekuri sitten tytöltä kysyi, että kumpaa hän toivoo,niin tyttö ilmoitti, että vauva on pikkusisko. Siihen lekuri naurahti, että eipä täälä mitään " heiluvaa" jalkojen välissä näy..hmmmm :)) jotenkin vain, kun on niiiin kauan toivonut ja pelännyt, niin haluttiin tietää ja tarkistetaan sit vielä TAYSsissa 22.5. et saa vauvaan omanlaisensa suhteen luotua. Jostakin luin tutkimuksesta, että sitä pidetään aivan suotavana juuri sen takia, että se jännitys jää pois ja siitä vapautva voimavara kesitettäisiin tod. vaarhaiseen vuorovaikutuksen luomiseen. Minusta aivan käypää asiaa. Sitä en ymmärrä että kaikki lekurit ei kerro vaikka perhe pyytää. Eikö se ole perheen päätettävissä..

Sartsu: sinäkö kuulutit perään siitä kestokotikutsuista? Olisin kiinnostunut. Aina on mennyt lörinöiksi menemiset. Ilmoittele jos asia etenee:)

Ulriina: sinähän olet näemmä samoilla päivillä kun minä:) Olipa hauska huomata!! tänään alkoi 19+1 itsellä :))

Nyt on varmasti aika mennä nukkumaan. Vauva potkuttaa jo hyvin ja itse olen ollut tuntevinani hentosesti niitä uloskinpäin. Tisuista tulee jotakin läpinäkyvää.. Vauva herättää klo.3 yöllä ja 6.30 aamulla..hb oli alussa n.160 nyt oli pudonnut 115. Olenkin iohmetellyt miten on niin väsy ja saamaton olo. Osti taas sitä (en muista miten kirjoitetaan) Gruterbluemehua/saftia ja olo on jo parempi..

Oikein rauhallista ja onnellista ja rakkauden täyteistä Äitienpäivää kaikille ja masuihin hyvää kasvumieltä ja hyviä oloja. palaillaan UN

Vierailija
2/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheitä SUPERISTI, mutta toivottavsti saatte selvää mitä tarkoitin, olen jo aivan töttöröö:)) Natinat UN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakselkaahan hyvin. Sadetta toivoo tämäkin, äsken hieman auringon paisteen välissä ripeksi, mutta siinä se..

terv. wbm 28+3

Vierailija
4/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän meillä olis se 8 hengen porukka kasassa,jos Uusinuppukin tulis kestokekkereille :) Eli taidanpa laittaa postia sille myyjälle/esittelijälle,jotta saadaan asiaa eteenpäin.

Joo,käytiin aamusta kaupoilla ja mä olisin taas löytänyt vaikka mitä kivaa vauvallekin.Nyt vaan pysyin kovana enkä ostanut mitään (tai no...isäntä piti kukkaron nyörejä tiukalla :-/ ) Ja parempi se nyt onkin ootella se äp ja kattoo paljonko mitäkin kokoa vaatteissa on ja sen mukaan sit ostella lisää,JOS tarvii.Mä oon kyllä aika kiitettävästi hamstrannut...Yks juttu kyllä jäi harmittaan,etten ostanutkaan,Hong Kongissa oli sellanen aivan ihana sininen kankainen lokerikko,joka olis ollut pinniksen päädyssä aikas söpö :) Siellä olis ollut kätsää säilyttää kaikkee pientä tarpeellista.

Verenpainemittarin mä ostin,kun Lidlissä oli halvalla.15 eukkaa se maksoi ja aattelin,et siihen hintaan kyllä voi kokeilla,vaikkei sit niin hirmu hyvä mittari oliskaan.Saa sillä kuiten hiukan osviittaa ainakin siitä,mihin suuntaan ne paineet on menossa.

Jeps,oikein leppoisaa viikonloppua!Mä meen syömään,kun isukki hoiti tänään kokkailut =)

Sari ja kovasti potkiva Poikanen 24+2

Vierailija
5/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva lukea miten jo touhuat niin luottavaisena vauvan asioita..itse olen vasta viikko sitten käynyt ensimmäisellä pakatulla vauvan vaatelaatikolla tuoksuttelemassa ja hipelöimässä nuttuja. Jahka sitä tohtii lisätä ja alkaa olla raskaana luvan kanssa..saa teistä luottamusta kyllä paljon omankin masun kasvatukseen.

Nyt päikkärille, ukkokulta laittaa tuon taistelutitannityttärämme onneksi nukkumaan, niin saa olla omissa aatoksissa ees viikonloppuna..välillä.

Vierailija
6/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo Ellaadan ihminen siis pääsisi parhaiten 5-8 kesäkuuta meitä valistamaan näissä vaippamaailman ihmeellisyyksissä.Sopiiko esim Uusinupulle?Ja muitakin halukkaita varmasti mahtuis vielä,sopu sijaa antaa,vaikka hiukan mahakkaampaa porukkaa oliskin ;)

Sari

Vierailija
7/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla vähän päivittämään tietoja ja kertomaan syntymän ihmeestä..

Mutta ensiksi kiitokset onnitteluista ja miikukolle paljon ihania hetkiä pikku prinsessan kanssa sinne kotiin.

Ja onnea kovasti uusille plussanneille,tuntuu että vastahan minäkin sen tein..

Joanna, koeta tosissaan huilata pitkällään niin se ei aiheuta painetta eppariin ja muihin niinkuin pystyssä olo.Toivotaan pikaista paranemista sulle.

SYNNYTYSTÄ,käynnistyksenä siis edettiin, tipalla aloiteltiin varovasti ja pikkuhiljaa niitä supisteluita alkoikin ilmaantumaan sitten.Mutta sitten kun kalvot puhkaistiin niin vasta silloin voi sanoa että aloitettiin synnytys..Supistelut alkoikin aika pian sen jälkeen säännöllisinä ja avautuminen tapahtui nopsasti.Ponnistusvaihekkin meni hyvin 11min ja ihan pieni repeämä johon tarvittiin 2 tikkiä-ei paha.Käynnistys oli mun kohdalla hyvä ratkaisu ja ei ollenkaan kurjan tuntuinen.

olin sairaalassa 3 päivää vauvelin kanssa ja puntarillekkin uskalsin nousta suihkussa kun urakka oli ohi..miinukselle meni että heilahti, joten ei jäänyt laihdutetavaa vaan päinvastoin nyt syötävä aina kun on vaan vähänkin nälkä.

KOTONA, on mennyt kivasti kun isi on ollut kotona isyyslomalla viikon meidän kanssa alkuun, loput pitää kesällä.Kärryttelemässä ollaan kaupungilla käyty, ja minä päässyt kaduille tuulettumaan kotoa.Vauva on ihanan rauhaisa ja antaa äidin nukkua öisin ihan hyviä pätkiä.

mutta hyvää viikonloppua ja hyvää äitienpäivää tuleville ja oleville äideille!!!!!

petju ja miäs 7 pv.

Vierailija
8/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytii tenavien kaa Koti Pitsassa syömässä :) Sitte laitoin koko sakin pihalle pikku nassikan seuraksi ;) että saan itse istuu rauhassa koneella.

Me vietetään isitöntä viikonloppuu,joten otamme ilon irti ja rellestellään täällä.

Ilmoitinkin jo sartsulle et mä en valitettavasti pääse 5-8.6 vaippa esittelyyn,eli toivottavasti saa ajan vaihdettuu ja niin et se muillekkin kävis.

Mun allergiassa on nyt kääntyny sellanen vaihe,että aloitin antihistamiinit jotka TEHOAA,tätä ihmettelin äidillekkin,eli zyrtec ei auta mutta heinix kyllä,vaikka sama vaikuttava aine.Liekö on sama idea tässä ku esim Burana-Ibumax jne,eli sama vaikuttava aine mutta TEHO jotenkin eri....Mutta kuiteskin,hengen ahdistus ny uusi riesa,avaavaa joutunu ottaa 1-2 kertaa pv:ssä.eilen soitin jo svo:on et mikähän on kattona tolle avaavalle lääkkeelle,sanoivat ettei mikään,henki pitää kulkee ku raskaana on.Aha.ja kortisoniakin saa hönkäillä huoletta,sehän vaa kypsyttää vauvan keuhkoja.

Ollaa tässä sartsun kaa mietitty missä asennossa nää beibit on.No mä kun en muutenkaa tunne mahan päältä missä vauva menee,mutta ajattelin et tää varmaan poikittain asuu monesti koska kohdun pohja on niin alhaalla,maha on aina pienen oloinen " silleen" minun mahaksi eikä oikee tunnukkaa missään viel.Tai sitten vauva kärsii kasvun hidastumasta ja siksi se on niin pieni ettei tunnu viel missään.

Hyvää äitienpäivää kaikille mammoille!!!!

Femmis ja Pikkarainen 22+4

Vierailija
9/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy tuo kesäkuu.

6.6. on synttärini, silloin on menoa pikkasen. Mutta muuten. Ehdottele. Saan sumplittua ennen heinäkuuta ihan kivasti. Kiitos kun jaksat nähdä vaivaa:)) UN

Vierailija
10/70 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mielenkiintoista" , että sullekin on käynyt noin, ettei piikit meinaa upota. Silloin yhtenä iltana piikki upposi vasta kolmannella yrittämällä ja kun seuraavanakaan iltana ei uponnut eka yrittämällä toiselle puolelle napaa, niin päätin suosiolla ruveta pistämään tuonne alemmas. Mulla ainakin on sielläkin " sopivasti" sellaista " höttöä" ;-), johon voi pistää. Eli kahtena iltana olen nyt pistänyt sinne aika alas ja hyvin on onnistunut. Luin nimittäin tuolta toistuvista km:ista jo joku kuukausi sitten, että joku oli ruvennut pistämään sinne alas, kun ylemmäs ei ollut enää onnistunut. Jospa tuo navanseudun saama tauko tekisi tehtävänsä ja sitten jos alamahaan ei enää piikit uppoa, niin uppoais sit taas tuohon ylemmäs.

Mä olen muuten kans tehnyt jo kaikenlaisia hankintoja vauvalle eli kestovaippoja ja kantoliina. Turvakaukalo vielä puuttuu. Lisäksi hain jo pari viikkoa sitten tyttöjen vauvavaatteet tuolta varastosta, mutta en kylläkään ole niitä vielä pessyt. Hyvin ehtii kesälläkin. Imetyspaidan hankkimista olen miettinyt, kun noita vaippoja olen tilaillut (eli samoilta sivuilta olisi voinut tilailla), mutta se on kuitenkin tuntunut vielä jostain syystä niin " radikaalilta" , etten ole sellaista tilausta tehnyt. Joskus tulee kyllä mieleen, että entä jos tässä raskaudessa jokin meniskin pieleen, niin mitäs sitten. Mutta täytyy nyt jatkaa tätä raskautta positiivisella asenteella, kun kerta tähän vaiheeseen olen päässyt :-). Niin ja onnittelut, UN, hyvistä rakenneultrakuulumisista :-)!

ON: Käytiin ABC:llä jo syömässä äitienpäiväateria, äitinikin oli. Broileria aurajuustokastikkeella, nam. Huomenna olis kuitenkin paljon enemmän ihmisiä liikenteessä, joten saatiin ruokailla tosi väljissä tiloissa.

Sellainen asia täytyy vielä kertoa, että tässä raskaudessa mä ihastelen, miten _kaunis_ masu mulla on. En niin muista, että aiemmissa onnistuneissa raskauksissa olisin erityisemmin ihastellut masukumpuni kauneutta, mutta nyt tässä raskaudessa täytyy aina välillä katsoa peilistä tuota masua ja ihastella, miten todellakin kaunis tuollainen pyöreä masu on :-). Teistäkin varmaan moni tekee samoin, vai kuinka? Niin ja siis paita päällä pääasiassa ihastelen. Paljaana ei ihan niin kaunis, vaan mustelmainen ym. ;-). Ylpeänä tätä siis muillekin esittelen. Kiitollinenhan tästä saa olla.

Tässäpä kai tärkeimmät. Onnittelut vielä uusille plussanneille, Nippulalle ja Anninelle ja tervetuloa tälle puolelle :-)! Ja hyvää huomista äitienpäivää kaikille äideille!!!

neronja rv 23+6 (joskus tuntuu, etten pysy mukana noissa viikoissa, mutta kaipa tuo lienee oikein ;-)

Vierailija
11/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Oikein ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää kaikille!

Onnea plussanneille!

Sartsu, mulle käy ainaskin kesto-esittelyt koska vaan, mutta tuolloin kesäkuun alussa on laskettuun enää parisen viikkoa aikaa... puuh ja lääh.. mutta katsotaan, voin tulla kyllä paikalle, mikäli kunto antaa myöten.. =)

Neronja- mä ihastelen myös massuani joka päivä. Se tuntuu jotenkin sellaiselta ihmeeltä, että miten jotain niin ihanaa ja täydellistä voi kasvaa minussa? Ja kuinka niin lyhyessä ajassa siellä kasvaa tuollainen ihan valmiin oloinen ihminen? Se on kyllä minusta yksi maailman suurimmista ihmeistä, ihmiseksi kasvaminen vatsassa..

Ja minusta ne raskausarvetkin näyttävät jotenkin niin rakkailta, yhtäkään en antaisi pois! =)

Rentoa äitienpäivää kaikille!!

kuutar 34+3

Vierailija
12/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tästä pian lähteä omaa äiteetä kattomaan :)

Hyviä vointeja,

mauku ja heebo rv 38+2

Vierailija
13/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Treella ainakin paistaa aurinko :)

Mä en pääse omaa äiteetä tapaamaan tänä äitienpäivänä,mutta koitetaan muksujen kanssa viettää tässä jonkinlaista...lähetin koko joukkion pihalle odottamaan ruuan valmistumista,sitten päästäänkin kakun kimppuun.Kotitöiden merkeissä menny mun äitienpv tähän asti,kuinkas muutenkaan.Van empä mä muuta ku hämmentyisi muunlaisesta kohtelusta.

ONNEA kaikille siis tästä päivästä!

Femmis ja Pikkarainen 22+5

Vierailija
14/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nippulalle ja Anninelle tervetuloa tälle puolelle, peukut on pystyssä!

UN: juu, ihan samoissa mennään! Hauska juttu! Saas nähdä sitten, kumman " muna" kuorituu aikaisemmin:) Munkin vauveli liikkuu päivä päivältä enemmän. Itse jo tunnen liikkeitä vatsan päältäkin, mutta mies ei vielä, koska sen verran epäsäännöllisesti tuo siellä muljuu. Varmaan reilun viikon kuluttua tuntee jo mieskin.

Tiistaina onkin sitten rakenneultra. Saattaa muuten olla, että pääsen 3/4D-ultraan! Otetaan lapset mukaan, ja kysytään saavatko tulla katsomaan sitten, kun me ollaan eka katsottu, että masukilla kaikki hyvin. Voihan olla, että eivät päästä lapsia ollenkaan tutkimushuoneeseen. Toivon sydämestäni, että pikkuisella kaikki paremmin kuin hyvin! Vähän kyllä jännittää...

Kaikille oikein mukavaa äitienpäivän viettoa! Me herkutellaan kohta grillatulla lohella ja salaatilla, jälkkäriksi vadelmakääretorttua, nami. Myöhemmin tänään mennään äitini luokse syömään;)

Ulriina rv19+3 eli puoliväli häämöttää jo:)

Vierailija
15/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin postia vaippaesittelijälle,jos hän pääsis jo vaikka toukokuun puolella,että saadaan Kuutarkin kokonaisena mukaan :)

Meillä äitienpäivä on mennyt ihan leppoisasti,nukuin melkein puol kymmeneen :-O Se on todella harvinaista!Eilinen ilta menikin ihan piloille,meillä oli hiukan erimielisyyksiä isännän kanssa lasten kotiintuloajoista :-/ Hän lupas pojalle 8-v,että saa olla niin pitkään ulkona kun jaksaa,kunhan pysyy omassa pihassa,ja kuinkas ollakaan jätkää ei näkynyt mailla halmeilla ja kotiin tuli klo 24!!Oli ollut kaverillaan katsomassa elokuvaa (juu...tää perhe on sellanen,ettei varmaan oo tullut edes mieleen kysyä,onko poika luvan kanssa liikkeellä,omilla lapsilla kun ei taida olla mitään rajoja...) Mä siis täällä raivosin ukolle vielä keskellä yötä ihan tosissani.Sais hiukan opetella miettiin mitä lupailee!

No,tää päivä onki sit muuten mennyt ihan kivasti,mutta mulla on ihan älyttömän huono olo.Pyörryttää välillä ja melkein oksettaa.En tiiä pitäiskö käydä ens viikolla mittauttamassa verenpaine...Toi mun halppismittari nimittäin antaa jatkuvasti korkeita lukemia ja tää olokin kyllä viittais siihen,että saattaa paineet oikeestikin olla korkeella.Täytyy varmaan käydä sairaanhoitajan vastaanotolla terveyskeskuksessa.Onpahan hauskaa,jos noi paineet nyt karkaa...Mä jo visioin täällä jotain vuodelepo komennusta tms.Se ei käytännössä oo kovin helppo järjestää.Toivottavasti noi nyt kuitenkin pysyy turvallisissa rajoissa!

Mutta siis oikein hyvää äitienpäivää oleville ja tuleville äideille :)

Sari ja Poikanen 24+3

Vierailija
16/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt olis tarjolla 22 ja 23.5 vaippaesittelylle.Käykö Uusinuppu ja Kuutar?

Vierailija
17/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa ekaa äitienpäivää : )

Vierailija
18/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita oireita ilmaantunut jo melkoisesti. Löytyy palelua, pahoinvointia, rintojen aristamista, pienoista väsymystä, nippailuja, painon tunnetta ja jopa liitoskipuja, mitä edellisessä onnistuneessa raskaudessa tuli vasta loppuvaiheessa... Ja varmaan vielä jotain muitakin löytyisi, jos oikein kävisi miettimään. Nyt sitten pelottaakin, että tuo rypäleraskaus on uusiutunut :(...

Ensi viikolla kyllä soittelen jo sitä ultra-aikaa, jotta selviäsi onko masussa elävä sikiö vai pelkkä istukka...

En taida ihan vielä uskaltautua tuohon listaan liittyä, jos vaan saan ikäänkuin vain tässä sivussa pyöriä myös tällä puolella?

Nyt on kyllä mentävä katsomaan miten tuo meidän äitienpäivä-illallinen tuolla valmistuu...

maria80 rv 4+2

Vierailija
19/70 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 23.5 ensin lääkärineuvola 8:45 ja sitten TAYS:iiin tutustuminen 15-17 se jälleensynnyttäjien kierros.. ellen sitten saa tytölle hoitajaa ens tiistaiks 16.5 niin menisin silloin TAYS:iin tutstuun.

Muuten 22.5 olis jees..

Kuinkas, kun saakos esikoisen ottaa mukaan, vai kysynkö hälle hoitajaa siksi ajaksi..?!

Vierailija
20/70 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=darkviolet]Huhtikuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=violet]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=violet]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=violet]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=violet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=violet]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 30.5[/color]

[b][color=violet]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA 9.6. [/color]

[b][color=violet]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=violet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]

[b][color=violet]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]

[b][color=violet]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]

[b][color=violet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=violet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=violet]Hope74: [/b][/color] minä -74, mies -73, lapset 11/98 sekä 11/01, 4 keskenmenoa [color=red] LA 30.7 [/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]

[b][color=violet]Niamey_85: [/b][/color] Minä 21v, Mies 28v. Km 9/05. Esikoisen laskettuaika 3.8.06 [color=red] LA 3.8 [/color]

[b][color=violet]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 20.8.2006 [/color]

[b][color=violet]Kerttukasperi: [/b][/color] Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4.[color=red] LA 22.8 [/color]

[b][color=violet]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Kuonokas: [/b][/color] pk-seutu, molemmat 30+, toinen lapsi tulossa, km 11/05 rv6+5[color=red] LA 5.9[/color]

[b][color=violet]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 3.9[/color]

[b][color=violet]Masunasu: [/b][/color] minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+[color=red] LA 8.9 [/color]

[b][color=violet]Femmamma: [/b][/color] Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. [color=red] LA 12.9[/color]

[b][color=violet]peebee: [/b][/color] Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3.[color=red] LA 22.9[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]hexu83: [/b][/color] 23vuotias äiti vantaalta mulla kaksi tytärtä 7/02 ja 10/04 ja kaksi keskenmenoa takana 3/05 ja 10/05 .[color=red] LA 3.10[/color]

[b][color=violet]UusiNuppu: [/b][/color] Ikä: Itsellä 30 ja miehellä 31, Paikkakunta: Pirkanmaa, Lapsia: 6/02 tyttö ja km.ja yhteensä 10, myös ennen esikoista mukaan lukien, Synnäri:TAYS [color=red] LA 5.10[/color]

[b][color=violet]ulriina: [/b][/color] minä vm.-73, mies vm.-71, Keski-Uusimaa, esikot: tyttö ja poika 10/98, tuulimunat 10/00 (rv7+) ja 2/05 (rv9+) ja km 7/05 (rv6+) [color=red] LA 5.10[/color]

[b][color=violet]Nipsunen: [/b][/color] Itse 29 vee mies 32 vee tyttö 3vee espoosta. Km 4/05, 5/05, 9/05, 10/05 kemiallinen[color=red] LA 20.10. [/color]

[b][color=violet]Kaksonen76: [/b][/color] Minä 29v. ja mies 32v., kaksi km takana -04 & -05.[color=red] LA 26.10[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5. [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7. [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8. [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8. [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8. [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9. [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9. [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm

[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm

[color=6959cd][b] Inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm

[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Nette [/color][/b] 28.2. [color=blue]poika[/color], 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm

[color=6959cd][b] tiitiäinen05 [/color][/b] 5.3. [color=red]tyttö[/color], 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm

[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm

[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm

[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=red]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm

[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=red]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=blue]poika[/color], 2980 g ja 47 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]