<<<<<EX-HAAHUT-Viikon 19 turinat>>>>>
Kommentit (70)
Onnea tuhannesti =) Ihania nää vauvauutiset!!
Onnea Petjulle pienestä pojasta ja Miikukolle Onnea tytön tylleröstä!!
Ihania, ihania, tuhisemis- uutisia!! Herkistyy taas ihan itsekin.. =)
Voikaa hyvin ja isukeillekin Onnea!!!
Neronja- liikeistä; eikö olekin mainio tunne! Siellä kun se möyryää ja puksauttelee, niin saa jonkinlaisen kuvan tulevan tyypin persoonasta.
Meillä kun muutama aamu sitten esikoinen kiipesi syliin, ( just ja just vielä mahtuu..) tuli sellainen potku vatsasta, että meinasi tyttö lähes tippua! Että tälläinen tyyppi siellä nyt sitten asustaa.. =)
Kotisynnytyksistä, niistähän on tullut joskus jotain dokkaria ja muuta, mutta ei se kyllä minua ole vakuuttanut. Sopii varmaan joillekin ihmisille, mutta ei todellakaan ole mun juttuni. Turvallisuuden tunne tulee juuri siitä, että on ammattitaitoisia ihmisiä lähellä, jos jotain tapahtuu. Kun eihän ne synnytykset kuitenkaan ihan aina mene kuten haluaisi, valitettavasti..
Mä olen remonttileski. Mies on korjaamassa vamhempiensa mökillä jotain portaita, alkuviikko oltiin tytön kanssa mun vanhempien luona. Mutta kyllä sitä omaa kotia kuitenkin arvostaa taas ihan uudella tavalla, kun palaa reisusta.. ! Huomenna neuvola, jonne siis mentävä yhdessä tytön kanssa, mutta saa kuulemma tulla mukaan, kun ei kyseessä lääkäri-ronkkimis-käynti.. =)
Aurinkoa ja hyviä vointeja kaikilel!!!
kuutar 34+0
Ja Aapelille onnea äippäloman johdosta!!!
Mulla se alkaa vasta ens keskiviikkona, näin se kesälomakin sitten meni että hurahti!
Nauti nyt lomailusta ja auringosta, ja vaikka onkin paljon tekemistä, lepäile!!!
=)
Just hyvän kokonen, ei sentään mikään tonnikeiju niin kuin isänsä erehtyi viestittelemään :D
Aapelille onnittelut ä-lomasta! Otahan rennostikin sitten, äläkä mitään kovin tiukkoja aikatauluja ittelles aseta.
Nyt täytyy sanoa, että kyllä näitä loppuraskauden vaivoja alkaa jo meikällekin ilmaantua. Liitokset on melko kipeenä ihan koko ajan ja yöaikaan lonkkia särkee. Onneksi on kuitenkin saanut ihan hyvin nukutuksi. Tuo kyljen kääntäminen tosin on melekonen operaatio :) Sitten on noita kipeähköjä supistuksiakin, mutta ei onneksi montaa päivässä. Mutta välillä on tosiaan niitä " notkempiakin" hetkiä.
Kyselin eilen neuvolassa sitä, miksi meidän sairaalassa suunnitellut sektiot tehdään niin lähellä laskettua aikaa. Terkka meinas, että se on lapselle parempi, mitä lähemmäs sitä aikaa päästään. Että keuhkot lähtee toimimaan paremmin jne. Kait se on vähän eri juttu niille keuhkoille syntyykö alateitse vai sektiolla.
Se olis sitten tasan kaksi viikkoa kun musta tulee äiti :) Ja ikkunat on vieläkin pesemättä...
Nyt ulkoilmaan, aurinko paistaa ihanasti!
Mauku pt-heeboineen rv 37+5
voi vitsi,ihanaa et vauvoja tulee!!! Ihanaa pikkuvauva-arkee perheellenne,ja liityppä tuonne Yahoon puolelle jutskaamaan,siel on näitä vauvajuttujakin ihan hyvin ollu.
sartsu: tiedän mistä puhut! Todella on huumorintaju koetuksella jos sitten omakin taju-tosiaan nää oireet väsyttää niin juukelisti ja ärsyttää itseenikin kun mitään ylimääräistä ei voi tehdä,siis poistua tästä mökistä.Eilenkin käytii ison pojan asioissa tayssis,nii pyysin et mies hakee mut ettei mun tarvii omalla autolla edes ajaa,saatikka kävellä parkkipaikalta sisään! Näin tapahtui ja silti mä pärskin ku hullu ja rätti nenällä olin sisällä kunnes tayssin ihana ilmanvaihto rauhoitti sen. Mua ei onneks *KOPKOP* oo viel ahdistanu,mutta toi vauvan vaisuisuus on ihan taatusti siitä että elimistö joutuu nyt koville noiden oireiden kanssa.Niin se on täälläkin ollu hiljasempaa taas.
aapeli:niin se käynnistyi sullakin lähtölaskenta kun lomalle jäit...jokos se listapäivitys sijainen on katottu ;))))
Ulriinalla kaikki ok?Kiva kun oot kirjoitellut taas!Jokos oot Yahoolle rantautunut*patistelee*
Peebee,tyhmiä tollaset suppailut,ottaako ne ihan kipeetä?Se on sit vaa töissä alettava relailemaan jossei muu auta,ensiksi vauvan vointi,sit vasta työnantajan ;)
Tuosta neronjan vauvan puskemisesta tuli meileen,että mulla on niin paljon tota ihraa mahan päällä,ettei mitään toivoa saada mitään tuntumaa esim vauvan koosta taikka asennosta,eikä mulla oo kyl tosiaan mitään puskuharjoituksia ollu viel.Musta tuntuu että tää vauva on pieni??!! siis eihän se suurensuuri siis olekkaan mutta sillee ikäisekseen pieni,se vaan tuntuu niin paljon vähemmän ku aiemmat (muistaakseni) tai sit se vaan on tää elämä joka pitää siitä huolen ettei toi maha juuri kerkii tuntumaan.Kun ei se tunnu tosiaan,kumartua voi ihan jees,liikkua reippaasti jne...en tiiä.No pääasia kuiteskii et vaavi pysyy hengis ja voisi hyvin,vaikka toisinaan pelottaa ihan osmona sen takia kun nää sokrut kuitenkin viuhtoo...hyvä opetus oli tossa,vedin hapankorppuja minilättan kaa varmaan sellaset 6kpl(niitä ohuita paloja) niin sokerit oli 7.2 sen jälkee! Et eipäö tarvinnu alkaa syömään juuri valmistunutta ruokaa.Siksi tässä nyt notkun että laskee sokrut et pääsen syömää ruokaa :S vide,on tääkin...
Äitiyspakkauksesta:mä jo päätin et otan sen.Sit mä aattelin että no joo,ootetaan ny seuraavaan ultraan jossa Pikkarainen varmaan voisi jo paljastaa sukupuolensa,et jos ois poika,niin otan ehdottomasti,tytön kohdalla pitäis vähä miettii.Sit ootteko muut ihmetelly et mikä järki on ollu laittaa se yks setti sellanen jossa kietasupaita ja puolipotkarit????kun eihän sitä mahaa voi paljaaksi jättää pakko se on body sinne alle laittaa kuitenkin,niin ja mikäs idea sillä kietasupaidalla sitten on? Mä en muuten oo noista kietaisupaidoista koskaan innostunu,se kun tuppaa oleen jotenkin aina sellanen että napa näkyy kuitenkin.
No nii jospa nää jorinat nyt riittäis :)
Femmis+ Pikkarainen 22+1
Lämpimät onnittelut pikku-prinsessan johdosta! Onnellisia hetkiä teille sinne kotiin :-)!
Aapeli, enää en ole masua piilotellut ;-). Ei sitä nyt ihan helpolla enää edes pysty piilottamaan. Ihan varta vasten haluan katella kaapista päälleni sellasia ihonmyötäisiä paitoja. Väljät paidat ei nyt inspiroi yhtään. Aiemmissa onnistuneissa raskauksissa olen pitänyt sellasia väljiä " hölttänöitä" , kun mähän olin kuitenkin " vähän väliä" raskaana, joten ei huvittanut tieten tahtoen esitellä, että ihmiset pääsee sitten päivittelemään, että taasko se on raskaana ;-). Nyt saa kyllä näkyä kaikelle kansalle. Mukavaa äippäloman alkua sinulle :-)!
Femmis, ei mulla nyt taas ole sitä puskemista ollut eli kaksi kertaa olen sen tähän mennessä tuntenut. Mulla kun on istukka takaseinässä, niin tuntuu tietysti helpommin.
Omassa navassa ei mitään erikoista. Nyt on tuon piikittämisen kanssa käynyt pari kertaa sillä tavalla, että piikki kyllä uppoaa ihan ok, mutta itse aine ei meinaa mennä oikein suosiolla :-/. Toissa päivänä siitä pistoskohdasta tuli verensekainen hepariinitippa ulos eli eikö mun mahaläskit enää oikein suosiolla otakaan mitään ylimääräistä sisäänsä. Eräs piikittäjä kertoi pistävänsä alamahaan. Olis mullakin siinä kohti " ylimääräistä" , johon pistää, mutta tuntuu vaan, että sitten kun vauva kasvaa ja tosiaan alkaa kunnolla puskea, niin entä jos se puskee itsensä siihen piikkiin... No, pitänee seuraavalla lääkärikäynnillä vähän kysellä, jos on sitten vielä tarvetta.
neronja rv 23+3
Miikuko ihanasta pikkuprinsessasta, kyllä sitä varmaan kelpaa ihastellakin!!
Femmis, ei ne tee kipeetä ne supparit, kiristää vaan silleen mahasta.. Nyt ei tänään oo suppareita ollu, mutta sit onkin muuten alavatsa ollu kipeänä ja selkään koskenu- tuntuu ihan siltä kuin vasemmalla puolella iskias hermo virittelis vähän itteensä- viime raskaudessa kun se oli oikein ärhäkkänä aina välillä..
Minä odotan innossani äippäpakkausta, kun en sitä saanu edellisellä kertaa kun en suomessa asunu.. On siinä varmaan aika paljon sellasta mitä jo onkin kotona, mut kyllähän se nyt on ainakin kerran otettava :)
Ihana kun alkaa kaikki vihertää ja olla kesäisen näköistä- toi siitepöly sais kyllä vähentyä ja runsaasti et allergikotkin pääsis nauttimaan keväästä!! Olin tänään 5h sellasella pölyävällä hiekkakentällä ja kyllä tuntu et itekkin jotain oireita siitä sain kehitettyä vaikka ei allergiaa pitäis ollakaan. Sais tullase vesisade!!!!
Hyvää viikon puoliväliä ja ai niin, nippula näkyi haahuissa plussanneen maanantaina ja marialla!!! haamu tai viivanpaikka- toivottavasti tulee kunnon viiva viimeinkin!! Jätin portin auki, josko sieltä kohta alkaisi porukkaa tulla tän hiljaiselon jälkeen :)
peebee 20+5
Sydämelliset onnittelut miikukolle pikku prinsessasta!!! Nauttikaa vauvantuoksusta ja ihailkaa pientä tuhisijaanne. Onnea!!! Tulethan tuonne Yahoon puolelle kertomaan lisää kuulumisia, miten vauvan kanssa menee jatkossa.
ulriina: vai, että pääset oikein Pariisiin matkalle... (olen ihan älyttömän kade, haaveena olisi joskus päästä Pariisiin...) Otapa tosiaan mukavat kengät kävelemistä varten ja säästä sitä tilaa matkalaukussa ihania ostoksia varten ;-). Toivottavasti kelit suosivat ja voit hyvin, että pääset nauttimaan matkasta täysin rinnoin. Oikein ihanaa matkaa ja häädetään ne inhottavat supparit pois - hus hus...
Kotisynnytyksistä omaa mielipidettä... Eipä muakaan saisi kotona synnyttämään. Kyllä mä haluan olla sairaalassa, koska siellä on kaikki mahdollinen apu lähellä, jos jotakin erityistä tapahtuu. Enkä muutenkaan osaisi kotona synnyttää " rennosti" . Esikoinen pitäisi viedä kuitenkin jonnekin muualle, sillä en halua 2-vuotiaan näkevän moista tapahtumaa. Jotenkin kuvittelen, että siitä voisi jäädä ikävämmät muistot mieleen, kun koko tapahtuma on tapahtunut omassa kodissa. Edellisen synnytyksen repeämät ym. olen ikään kuin unohtanut sinne sairaalaan. En halua yhdistää kipuja yms. muistoja kotiini... Ei olisi musta kyllä kotona synnyttäjäksi.
aapeli: onnittelut äitiysloman alkamisesta!!! Toivottavasti saat pian äitiyspakkauksen ja pääset hipelöimään pienen pieniä vaatteita ja laittamaan kaiken valmiiksi. Koitahan muistaa myös levätä riittävästi kaiken touhun lomassa. Voimia kannattaa kerätä varastoon.
mauku: ajatella, että kahden viikon kuluttua sinullakin on tuhiseva nyytti sylissäsi! Ihanaa! Kyllä tuo th:n selitys sektion ajankohdastakin kuulosti ihan järkevältä. Älähän nyt niistä ikkunoista murehdi. Peset jos ehdit / jaksat / viitsit. Voihan ne sitten myöhemminkin saada puhtaaksi jonkun muun tekemänä...
peebee: kiva, että supistelut ovat vähentyneet. Toivottavasti tuo iskias ei äidy pahaksi. Mulla on iskias oireillut tässä raskaudessa molemmilla puolilla jo useamman viikon aikana. Onneksi ei vielä mitenkään pahana, mutta tosi ikävä vaiva kuitenkin. Eipä siihen sinun rakenneultraankaan enää niin pitkä aika ole... Odottavan aika tosin on tunnetusti pitkä.
femmis: tsemppiä noiden sokrujen kanssa. Voin kuvitella, kuinka vaikeaa on yrittää pitää ne kurissa. Mä olen niin älyttömän perso kaikelle makealle ja sokereita nostaville herkuille :/. Toivottavasti myös nuo inhottavat allergiaoireet rupeavat helpottamaan. Taisivat ennustella sadetta viikonlopulle, joten ainakin vähän pitäisi olla helpotusta tulossa. Mäkään en ole ymmärtänyt tuota kietaisupaita systeemiä ollenkaan. Senpä takia sellaiset jäi täysin käyttämättä. Meillä oli muutama sellainen kietaisumallinen body neppareilla ja ne oli älyttömän käteviä tuossa ihan pikkuvauvavaiheessa! Vai arvot sinä vielä sen pakkauksen suhteen ;-).
neronja: ihanaa, että tunnet kunnon muksautuksia! Toivottavasti saat tuon pistämisen taas helpottumaan ja neuvolasta kysyttyä siitä pistämiskohdasta... En itsekään varmaan uskaltaisi ruveta pistämään alavatsaan ilman lääkärin konsultaatiota.
ON: Pikkuinen möyrii entistä aktiivisemmin masussa. Pitkin päivää tuntuu liikkeitä ja nytkin on jonkinlainen jumppatuokio käynnissä :). Mies yritti eilisiltana tunnustella liikkeitä, mutta ei vielä tunne mitään. Hitsi, kun sen istukankin pitää olla siinä edessä vaimentamassa :/.
Täällä on urakoitu viime päivät puutarhahommissa. Viikonloppuna istutin reilut 50 tainta ja kunnostin pionipenkin. Nyt pitäisi aloittaa yhden ison perennapenkin siivous ja muutostyöt. Harmi vaan, että selkä ei kestä kovin pitkäkestoista puuhailua. Onneksi sitä voi tehdä myös pienemmissä erissä. Koko ajan tulee uusia ideoita, mitä vielä pitäisi ehtiä kesän aikana tekemään, mutta täytyy vissiin tyytyä vain muutamaan projektiin, ettei tule liian raskasta.
Kämppä onkin sitten sen näköinen, että pihalla on tultu vietettyä aikaa... Villakoiria on jo kertynyt muutama nurkkiin, joten huomenna on pakko tarttua imurinvarteen. Ikkunat on täälläkin pesemättä, joten niidekin kimppuun olisi käytävä pikapuoliin...
Nyt on pakko lopetella, sillä silmät alkavat lumpsahdella... Hyvää yötä.
Voikaa hyvin!!!
masunasu rv22+5
Petjulle ja Miikukolle lämpöiset onnittelut pikku prinssistä ja prinsessasta!!!
Aapelille onnittelut äitiysloman alkamisesta!!! Itselläni elämä on muuttunut kahta kiireisemmäksi sen jälkeen kun jäin lasten kanssa kotiin. OIkein ihmettelen, että miten ennen kerkesin kaikki asiat tehdä:)
Mauku:Tavallaan ihanaa, kun tiedät koska vauva viimeistään syntyy. Olen kamalan kärsimätön loppuajan odottaja ja haluaisin vauvan jo pikimmitin ulos tai edes tietää, että koska tulee, jotta tietäisin mihin vanhemmat lapset menevät ja, että millä menen sairaalaan yms. Mutta kai se vaan on odotettava ja yritettävä keksiä jotain tekemistä, joka vie ajatukset muualle.
Edellisyönä iski aivan kauhea flunssa. Muutenkin jo joka asiasta hengästyy ja nyt vielä nenä tukossa, niin olo on melko huono. Jaksoin kuitenkin eilen lähteä vielä Poriin koulutukseen ja sain uusittua isompien lasten kesävaatevarastoja ja juniorille ostin hoitopöytään pehmusteen. Nyt sitten pitäisi kaiken olla hankittuna.
Onko Minttulista edelleenkään kuulunut mitään???
Uba-aba rv 37+3
Tänään (kp 27/28-30 tai rv 3+6) siis testiin plussa ja olo uskomaton! Toisaalta pelottaa ihan suunnattomasti, että tämä onkin vaan kemiallinen, mutta toisaalta olo on suht luottavainen. Hitsi, kun pitikin olla niin malttamaton ja testailla ennen kuin menkat olivat edes myöhässä. Mutta jos viikonloppuna menkat ei ala niin voi jo vähän huokaista helpotuksesta...
Onnea nyyttinsä lunastaneille miikukolle ja petjuskalle!
hölmistynyt maria80
Onnea Marialle plussasta!Kivaa,ettei sitä tarvinnut kauaa odottaa,kun teillä toi yrityskielto oli kuitenkin niin pitkä :) Toivottavasti sieltä nyt tulis taas kunnon aalto haahuja tänne puolelle bd bd
Täällä yksi pilleristi saa jo hengitettyä helpommin :) Kyllä mun pitää nyt vaan uskoa,että pakko noita lääkkeitä vaan on napsia niin kauan kun näitä pölyjä on tähän malliin ilmassa.Eilen iltapäivällä mies toi lääkettä,ja heti otin,niin johan taas muutaman tunnin päästä masussa myllerrettiin ihan vanhaan malliin.Ihan varmasti siis vauva kärsii,jos mulla on noin heikko olo!Onneks nyt on kait säätiedotus luvannut huomiseksi sateita,niin helpottais ainakin vähän oloa kun noi pölyt huuhtoutuis ilmasta!
Sari sekä Poikanen 24+0
Maria, onnittelut plussasta ja tervetuloa tälle puolelle! Toivottavasti tämä raskautesi nyt onnistuu!
Täällä on aamu alkanut pilvisenä. Eikä taida juuri tämän viikon aikana enää korjaantua tämä sää. Taisivat äiteinpäivällekin luvata tänne sateista ja koleaa. Olihan tämä odotettavissa, kun ainahan se kylmä jakso on jossain vaiheessa tullut.
Olipas aamulla kiva heräillä, kun vauva aloitti aamujumpan :-). Välillä kyllä kävin aina unessa ja sitten taas välillä heräilin ja mukse siellä masussa tuntui.
Eilenkös minä siitä piikittämisestä kerroin. Eilen illalla piikkikään ei meinannut upota, vaan vasta kolmanteen kohtaan, johon yritin, upposi :-/. Vähän keljua, jos tuo piikittäminen rupeaa nyt jo menemään tuollaiseksi, kun viikko tolkulla olisi vielä jäljellä. Neuvolasta minun ei varmastikaan kannata kyllä asiasta kysyä, koska nää piikitysjutut on heillekin aivan uusia. Eli polilta pitäis kysyä. Noo, onneksi en ole enää niin kipuherkkä, joten voihan tuota yrittää piikkiä upottaa useampaankin kohtaan, vaikka ei se nyt itse asiassa ole kiva, ettei se sujukaan niin helposti kuin aiemmin. Katsotaan nyt.
Mukavaa päivää kaikille!
neronja rv 23+4
Minunkin tiedot voisi varmaan lisätä listalle viimeinkin..
minä -75, mies -73, tyttö 9/94, poika 4/96, poika 6/99, km 7/05,
la 6.10
Täällä näyttää olevan aika paljon nyt vauvauutisia:)), lämpimät onnittelut jo nyyttinsä saaneille!!
Ja mukavaa ja rentouttavaa äippälomaa teille joilla se on jo alkanut!
Ja Marialle onnittelut plussasta:))
(.) Tässä olen toista viikkoa saikulla pahan flunssan ja yskän takia, ei antibioottikuurikaan tehonnut. Mut mikäs tässä kotona ollessa, jotenkin sitä vaan odottaa sitä päivää, kun työsopimus loppuu (30.6).
Masussa voidaan ilmeisen hyvin, tiistaina oli rakenneultra ja kaikki ok. Istukka oli siirtynyt pois kohdunsuulta ja se hematoomakin on imeytynyt pois. Pahoinvointia (=päivittäistä oksentelua) kesti noin 8 viikkoo mut onneks se on taakse jäänyttä. On taas alkanut ruoka ja herkut maistua...
Aurinkoista torstain jatkoa!!
myttynen rv 18+6
pienen tuhisijan johdosta! Varmasti aivan hurmaava pikkuneiti! :)
Aapelille ihania äippälomapäiviä! Kyllä se tosiaan hurjalta tuntui kun viimeisenä työpäivänä mietti että tänne en nyt sitten tulekaan ainakaan vuoteen! Vaikea oli käsittää etteei kyse olekaan ihan vain normaalista muutaman viikon kesälomasta...
Kamalalta kuulostaa Femmiksen allergia! Tosi ikävää kun menee koko ihana kevät ohi kärsiessä neljän seinän sisällä! Toivottavast helpottaisi pian.
Täällä myös kärsitään sisätiloissa. Eppari ja repeämät vaivaavat oikein kunnolla. Eilen ilmeni vielä pissatulehduskin, joten antibioottikuurilla. toivottavasti auttaisi, mielellään saisi auttaa myös epparikipuihin... Mies viritti mulle kannettavan tänne makkariin, että voin surffailla makuuasennossa. Koitan nyt olla pari päivää kokonaan istumatta jos se auttais. :(
joanna ja pieni jo 11 päivää
vielä toivottaa valtavan suuret plussaonnittelut!!!! Eiköhän se ihan oikea plussa ole, vaikka hiukan etuajassa testailitkin :)
joanna
Onnittelut Marialle, minä jo kävinkin kurkkimassa ja näin että olit ensin haamunnut ja nyt sitten plussa :))))
Voi vitsi Joanna sun kanssa, toivottavasti nyt auttaa se kuuri kaikkiin kipuihin!
Masunasu et tulis meidänkin puutarhan laittamaan kuntoon ;) Kun mulla tulee tuosta työnteosta jo niitä onkelmia, niin en enää uskala kyllä ollenaan puutarhassa möyriä..
Eipä kun takaisin töihin, hyvää päivää kaikille!
peebee 20+6
Kun meitä Trelaisia täältä löytyy...Siis:olisko kiinnostusta kestovaippojen kotiesittelyyn?Mulla jäi niin harmittamaan etten päässyt sinne hulinoihin viime la,kun olis niin mukava päästä tutustumaan vaippoihin ja oheistarpeisiin ihan livenä.Ajattelin,että jos sais kiinostuneita tarpeeksi,voisin kysellä jotain esittelijää vaikka meille kotiin.
Sari
Sartsu- kyl mä voisin tulla tutstuun kestoihin, mulla niistä ei minkäänlaista kokemusta eikä tietoa, kysymyksiä vaan.. =) Jos siis vaan teille sopii.. mä en kyl tiiä, onko mun liian myöhäistä alkaa niiden kanssa opetteleen, laskettuun kun on aikaa n 6 viikkoa.. mutt harkintaan vois ainakin laittaa..!
kuutar 34 tai sinne päin..!
Miikukolle lämpimät onnittelut pikkuprinsessan syntymän johdosta!! Aika hauskasti oli miehesi tekstaillut;)
Aapelille oikein mukavia ja rentoja mammalomapäiviä! Älä nyt vaan kauheasti tee itsellesi aikatauluja kuitenkaan:)
Marialle tervetulotoivotukset minunkin puolestani! Peukut on pystyssä, että tämä kerta onnistuisi! bd
Femmis, mitenkäs sinne yahoon ryhmään pääsikään..? Mä kun en ole todellakaan mikä haka näissä hommissa..
Neronja, voi, kun tekee ihan huonoa, kun ajattelenkin, että pitäisi piikki työntää mahanahkaan, aijaijai....Toivottavasti se sulla sujuu jatkossakin, vaikka nyt vähän " reistailee" !
Masunasu onkin ollut ahkerana puutarhahommissa, vautsi! Minäkin istutin viime viikonloppuna isoihin ruukkuihin kaikenlaisia kesäkukkasekoituksia. Perennapenkki on vasta suunnitelmissa; ehkä ensi kesänä. Mä olen ihan vasta-alkaja näissä hommissa nimittäin.. Taisin vaan vähän innostua kukkia ostelemaan, kun loppui multa ja ruukutkin kesken:) Mutta on ne nyt sitten ihan mahdottoman kauniita!
Kävin tänään Jumbossa vaateostoksilla, mutta täytyy todeta, että kovin on vähän valikoimaa mammoille:( Olisin halunnut esim. caprit, mutta ei löytynyt mistään. Hennesistä löysin sitten ihan kotioloihin parit pöksyt, ei mammamallistosta, vaan matalavyötäröiset rennot puuvillahousut, joissa ihana leveä ja joustava resori vyötäröllä. Ei nyt kyllä ole oikein kivoja matkavaatteita mulla, pöh.
Nauttikaa jo vauvanne saaneet ihanista nyyteistänne, ja pallomahat masuistanne!
Heihei, vähäksi aikaa!
Ulriina rv19+0
Kiitokset masunasulle (eikö todella lopulta mennyt aika nopeasti siitä mun plussaamisesta tähän! Vaikka ei se viime viikolla vielä siltä tuntunut) ja Joannalle huutelusta. Näin ne mun listalla aktivoitumissuunnitelmat meni vähän uusiksi...
Eli odotuksemme palkittiin ihanalla prinsessalla 6.5. lauantaiaamuna 10.52. Strategisetmitat: 3710g (onnellinen isä laittoi lauantaina viestiä kavereillemme, että tyttäremme painoi 3710 kg! ja kaks vaan raski huomauttaa...) ja 50cm. Alku on mennyt aivan loistavasti ja vauva on niin suloinen ettei sitä voi sanoin kertoa.
Nyt taas tuhisijaa ihailemaan!
Miikuko ja pikkuneiti 4pv