Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<<<<EX-HAAHUT-Viikon 19 turinat>>>>>

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toukokuun toinen viikko.

Ja ihania vauva-uutisia.

Petjuskalle ja Joannalle vielä suloisen lämpimät onnittelut!

Näkyvät nuo päivittämäni listat menneen jotenkin sekaisian 8-D tarkistatteko vielä, että oikeat tiedot siltä löytyvät.

Mistäköhän onkisimme tietoa vielä niistä tämän kevään ex-haahuista jotka varmaankin ovat jo nyyttinsä noutaneet?

Aurinkoista viikkoa

Aapeli ja papu 34+2

Vierailija
22/70 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty onnesta sekaisin olevalle isillekkin :))))

Ihanaa vauveli aikaa ja oikein suloisia hetkiä!

peebee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi :´), niin se vaan on totta petjuskankin kohdalla, että haahu-vauva syntyi lopulta maailmaan. Voin vaan kuvitella sitä onnen määrää monen epäonnistumisen jälkeen. Onnellisia vauvantuoksuisia hetkiä teille sinne kotiin :-)!

neronja rv 23+0

Vierailija
24/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä sellaista.Tyhmänä olin eilen taas ulkona melki koko päivän ja saahan siitä sit kärsiä taas.Jalat oli turvoksissa kun oli niin kuuma,ja ihoa kutitti kun ärtyi taas noista pölyistä :-/ Pitkälle yli puolen yön pyörin sängyssä ennenkuin annoin periks ja hain alakerrasta allergialääkkeen.Sen jälkeen sai vasta nukuttua.Meillä on yläkerrassa ihan älyttömän kuumakin näillä keleillä, talo on tällasella suojattomalla mäellä ja aurinko porottaa aamusta iltaan mustaan huopakattoon...Ja tietty jos ulkona on tosi lämmin,ei juuri auta vaikka ikkunaakin pitää auki.Heh,ja tää poitsu päätti hiljaisen päivän jälkeen tietenkin yöllä alkaa potkutella ihan täysillä =) Ei sillä,että se haittais,kyllä mä varmaan saisin nukuttua,vaikka toinen hiukan riehuukin,mutta kun se vaan edelleen on niin ihanaa seurata niitä liikkeitä,ettei sit malta <3 Eli meillä vietettiin laatuaikaa vauvan kanssa reilun tunnin verran keskellä yötä =)

Sari ja Poikanen 23+4

Vierailija
25/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas ihania vauvauutisia :) Maukoko on sitten seuraavana listalla näistä aktiiveista vai?

Sartsu: mäkin annoin periksi allergiaoireille ja otin antihistamiinia kahteen eri otteeseen viikonlopun aikana. Ajattelin, että jos ei se lääke ole vauvalle hyväksi, niin ei se ole sekään, että olen ihan stressissä koko ajan, kun aivastuttaa sata kertaa päivässä, nenä vuotaa ja silmät kutisee. Kaiken lisäksi zyrtec auttoi mulla hirmu hyvin ja sain nukuttuakin kunnolla. Onneksi nämä meidän vaavit on jo niin " isoja" , ettei suurempia kehitysvaiheita ole enää tulossa, vaan vauvat keskittyvät lähinnä kasvamiseen. Ja eihän lääkärit antihistamiinia myöntäisi, jos se olisi kertakaikkisen pahasta.

KK ja Onni rv 24+6

Vierailija
26/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso onnitteluhalaus Petjulle ja koko perheelle :´) Vai että poju tuli! Hienoa että kaikki meni hyvin!

Tulepas kertomaan kuulumisia kun joudat :)

joanna ja " Pilvi" 8 päivää

Vierailija
27/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vaaleansinistä vauvaelämää teille :)

Näitä kauan kaivattuja meille tipahtelee nyt sitten vähän väliä. Joannaki sai jo rinsessansa :)

Pian se on sitten meikäläisen vuoro! Heebon (tai Justiinan niin kuin isänsä sanoo) syntymään on enää 2 viikkoa ja 2 päivää! Tätäkin on " tehty" jo yli 2 vuotta ja toivottu vielä pitempään. Uskomatonta, että meille on pieni kesävauva tulossa... Kovasti hän myllää vattassa, eikä mulla pahemmin vaivoja ole. Turvotusta ei oo, mutta liitoskipuja välillä (ei pahasti). " Täyteläinen" olokin vain silloin, kun oikein punnertaa ja venyttää itteään :D

Tänään voiskin käydä hankkimassa vähän pihakukkia, jos vaikka halla ei enää veisi...Mä hullu panikoin jo ristiäisiä (!) ja yritän miettiä noita pihajuttuja niitäkin silmällä pitäen.

Nyt pyykit narulta, hyvää ja aurinkoista viikkoa kaikille!

mauku ja sen pt-heebo rv 37+3

Vierailija
28/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kun tää on aina niin hienoo kun listan mammelit synnyttää :))))

Mut tuota kattelin et ihme ettei exien listassa ole jo marraskuun laskettuja aikoja...eikö niitä oo vai eikö olla vaan viel uskaltauduttu tälle puolen?Mä en oo sataan vuoteen lukenu haahuja nääs,en tiiä niiden meiningeistä mittää.

Listassa oli viel maalis ja huhtikuunkin odottajia,pitäisköhän ne poistaa,eivät taida kirjoitella tänne,ja kun ne kuutkin on menny jo...

ON ( . ) on jo tän kokoinen,ainakin.Pikkarainen ilmoittelee jo ihan hyvin itsestään,helpottaa se noin 20 viikkoinen stressi hiukka :) Tosin kuten varmaan olette " kuulleet" niin mun elämääni keikuttaa myös tää siitepöly-juttu joka tekee olon erittäin peeksi :( Ja keskusteluun antihistamiinia vai ei...ottaisin jos esim Zyrtecistä olis jotain apua! Viime keväänäkään siitä ei ollut mitään apua,mä en ymmärrä,mulla on niinku toi vaikutus hiipunu,siksi on vaihdeltu lääkkeitä.Teldanex-niminen auttoi muutaman vuoden,mutta sitä ei enää vissiin ees myydä saatikka että sitä uskaltaisin ottaa ees nyt.Paha paikka.

Nytkin on pää kuin puurossa uitettu,siis järkikään ei juokse tän väsymyksen takia joka aiheutuu aivastelusta jne.Lisäks kun joutuu kovasti aivastelemaan,niin tulee vaa sellanen tuskan hiki päälle. WOW.

Jokos Joanna on päässy prinsessan kaa ulon kärryttelemään?

Sekavia sepusti femmis kera Pikkaraisen 21+6

Vierailija
29/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi... Sydämelliset onnittelut petjulle pikkuprinssistä!!! Pitkä ja raskas odotus palkittiin vihdoin tuhisevalla nyytillä. Oikein paljon onnea ja ihania hetkiä pikkumiehen kanssa!

ulriina: olipas mukava taas kuulla kuulumisia! Mahtavaa, että kaikki on mennyt hyvin ja pikkuinen kasvaa hurjaa vauhtia. Toivottavasti väsy helpottaa ja voit nauttia tulevasta kesästä.

kaksonen: Sinullakin viikkoja jo noin monta! Onpas mukavaa, että kaikki oli np-ultrassa hyvin. Mullakin oli tuo kamala väsy juuri tuossa vaiheessa - veto oli täysin poissa vaikka kuinka olisi nukkunut. Toivottavasti väsy alkaa sinullakin pian helpottamaan ja pääset nauttimaan kesästä ja kasvavasta masusta.

miikuko: jokohan olet saanut nyyttisi? Jännäilen täällä kuulumisia. En muistanutkaan, että sinullakin oli la heti toukokuun alussa... Kylläpä täällä nyt on tulossa paljon pikkutuhisijoita ;-). Tsemppiä loppumetreille!

femmiskö se mietti noita loka-marraskuun ex-haahuja... Kyllä siellä mun mielestäni pari on plussanut - ainakin Swehina, mutta ovat tainneet siirtyä omiin kuukausipinoihin kirjoittelemaan.

ON: pikaisesti, sillä tyttö heräsi päikkäreiltä... Oma napa voi paksusti. Melkoisen isoksi on tuo masu jo kasvanut, vaikkakin sf-mitta on ihan keskikäyrällä. Pikkumies liikkuu jo tosi mukavasti ja varsinkin iltaisin jumppaa oikein kunnolla. Verenpaineet ovat vaan olleet kovin matalalla aamuisin, sillä on huipannut ihan älyttömästi. No, parempi alhaalla kuin ylhäällä...

Nyt pakko mennä, sillä neiti huutelee äitiä...

Palaan paremmalla ajalla. Voikaa hyvin!

masunasu rv22+3

Vierailija
30/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelin taas pienet päiväunet ja nyt tokkurassa ei huvita taas tehdä mitään :-/ Ihan selvästi nää allergiaoireet vätystää!Tai ainaskii niitten takia valvottu yö.Inhaa vaan kun sit on ihan töttöröö-olo pitkään kun nukkuu päivällä.

Maukuko mainitsi pitkästä odotuksesta.Eilen juuri puhuttiin miehen siskon kanssa ja mietittiin mistä johtuu,että mulla vauvakuume senkun pahenee :) Tultiin siihen tulokseen,että oonhan mä periaatteessa ollut raskaanakin elokuusta saakka,että onkos tuo sit ihme jos tuntuu odotus pitkältä.Olihan siinä se pari kk tyhjennyksen ja plussan välissä,mutta silti.

Nyt kahville,jos vaikka pää selviäis.

Sari

Vierailija
31/70 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen : )

Nyt takaisin töihin...

Vierailija
32/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roppakaupalla Onnitteluja petjulle ja uudelle isukille!!

T: Nette ja Teemu reilu 2kk

Vierailija
33/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, kun tämä kirjoittelu on nykyään mennyt niin vähäiseksi. Tuntuu vaan, ettei ole oikein mitään kerrottavaa. Nyt kun noista alkuraskauden peloista on päässyt, niin elämä menee ihan omalla painollaan. On ollut hassua katsoa nyt tätä raskautta taaksepäin. Kun siis tämähän on sujunut aivan loistavasti, ei mitään ongelmia - mutta ne pelot. Mutta minkäs niille voi, aivan ymmärrettäviähän ne on. Täytyy nyt nauttia tästä ajasta, kun pelot eivät ole varjostamassa, mitä nyt tietysti hetkittäin jotain saattaa tulla mieleen.

Eilen muuten tuntui ekan kerran (kahdesti), että vauveli puskee jollain ruumiinosallaan :-). Joinakin päivinä hän on tosi vilkas ja sitten saattaa olla, että masussa on pari päivää rauhallisempaa. Onneksi nyt taitaa olla taas vilkkaampi vaihe meneillään.

Olin muuten eilen sellaisessa kestovaippaesittelyssä. Tämä esittelijä on kätilö ammatiltaan. Kertoi, että hän rupeaa avustamaan kotisynnytyksissä (Kajaanin seudulla ei kotisynnytykset ole ilmeisesti aiemmin olleet mahdollisia). Olisko teillä kellään mielenkiintoa kotisynnytykseen? Minua ei nimittäin kiinnosta tippaakaan. Siis ensinnäkin vauvan turvallisuuden vuoksi ja toisekseen, mä en pystyis kotona olemaan yhtä rennosti kuin synnärillä. Siis synnärillähän saa kiljua ja huutaa ihan vapaasti, kun siltä tuntuu, mutta miten sitä täällä kotonaan kiljuisi. Eikös monilla kuitenkin ole ajatuksena, että lapsetkin saa olla enemmän tai vähemmän läsnä? Meidän tenavathan olis ihan paniikissa, jos äiti täällä kiljuis eli mulla kävis kotisynnytyksessä niin, että yrittäisin hillitä itseäni kaikin keinoin, etten säikyttäis lapsia. Siis en tarkoita, että mun synnytykset olis olleet kiljumista ja huutamista, ei todellakaan, mutta kyllä mulla on hämärä muistikuva, että olen esim. ponnistusvaiheessa huutanut. Ja jos kivunlievitystä en ole saanut, niin kyllähän siinä myös voihkii avautumisvaiheen aikana. Eli itse kyllä ainakin pystyn olemaan paljon vapaammin ja luonnollisemmin synnärillä. Kai sellaiset estottomammat ihmiset tykkää sitten kotisynnytyksistä, en tiedä ;-).

Tässäpä kai tärkeimmät tällä erää. Aurinkoista päivää kaikille:-)!

neronja rv 23+2

Vierailija
34/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Miikuko jo synnärillä? Johan hänen la on muutamalla päivällä ohitettu, kohta viikolla. Jännää...

Vai että kotisynnytys... Mun Vauva-kirjassakin oli kirjoitettu aiheesta ja ajattelin että huhhuh, en kyllä ikimaailmassa moiseen ryhtyisi! En sitten tiedä mitä laitteita kätilö toisi mukanaan kotiin, mutta kyllä aika hurjalta tuntuu sekä äidin että lapsen turvallisuuden kannalta moinen. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä vaikka joku menisikin pieleen, vaikka kuinka olisi raskausaikana tai edellisten synnytysten kanssa kaikki ollut ok. Mitä jos tarvitaankin kiireellistä sektiota... Jos ajatuksena on että saa olla tutussa ja turvallisessa ympäristössä, niin ainakin mulle kotiympäristö olisi synnytystilanteessa kaikkea muuta kuin turvallisen tuntuinen!

joanna ja " Pilvi" 9 päivää

Vierailija
35/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen haaveillut siitä jo neljännestä raskaudesta alkane ja suunnittelin jo kylppäriin altaidenpaikat jne..mutta ei ne asiat vaan aina mene niinkuin haluaa,mullakin tuo ko.neljäs synytys jouduttiin käynnistämään kun vedet alkoi mennä muttei supistuksia tullut,ja kotisynnytyksien eka kriteerihän on se et synnytys alkaa normaalisti.Toisekseen synnyttäjän on oltava terve,mulla kun on tää raskaus diabetes,niin sekin estää.Ja vaikka ajatus on kovin ihana,koska kotona on kaikista paras ollu mulle olla avautumisvaiheessa,niin en siltikään uskaltais kotona synnyttää...juuri tuo asia et jos tulee joku äkillinen hätä...Eli ihannetilanteessa saisin olla kotona avautumisvaiheen nin pitkään kun " uskallan" ja sit sairaalaan ponnistelemaan :) Voi kun pääsis jo synnyttämään!!!!

Ihan samaa oon miettiny kuin neronjakin,että pelot on ollu tän raskauden pahin " vaiva" ,hyvinhän kaikki on menny(ellei sitä hematooma kauhua lasketa) Ihan uskomatonta että kaikista kauhukuvista huolimatta sitä ollan jo yli puolen välin,mahtavaa!

femmis ja Pikkarainen 22+0

ps.mäkin sain eilen päätettyä äitiyspakkauksesta puolesta/ vastaan ...;)))) olipa vaikea päätös.

Vierailija
36/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois kuvitellakaan synnyttäväni kotona.Ensinnäkin jos tuleekin jotain yllättävää ongelmaa,sairaalassa apu on lähellä.Näissä asioissa kun kuitenkin saattaa joskus olla minuuteista kyse.Ja toisekseen en kyllä osais rentoutua kotona.Sitä varmaan miettis koko ajan mitä lapset tekee yms.

Eli kyllä mä ihan mieluusti synnytän sairaalassa ja jopa vielä tuolla isossa yliopistosairaalassa :) Siellä on tarvittavat välineet käden ulottuvilla ja useimmiten kaikkeen varautunut henkilökunta ja valmius.Polikliininen synnytys enemmänkin kiinnostais,siellä sairaalassa kun on niin tylsää oleilla pitkään.Mielellään lähtisin kotiin vaikka samana päivänä.Mullakin vaan on aina toi raskausdiabetes estänyt sen(kin).Vauvojen sokereita kun on tietysti seurattu suurennuslasilla.

Sari ja hirmuisen hiljainen Poikanen 23+5

Vierailija
37/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petjulle lämpöiset onnittelut pojan syntymän johdosta!! Teidän poika oli muuten ihan samankokoinen, kuin meidänkin syntyessään;)

Kotisynnytyksestä.. Mä luulen, etten uskaltaisi synnyttää kotona. Jos jotain menee pieleen, mikä sairaalassa oltaisi voitu nopsaan hoitaan, kauhea syyllisyys seuraisi läpi koko elämän. Toisaalta voihan sairaalassakin jokin mennä pieleen. Siellä on kuitenkin osaava henkilökunta ja laitteisto heti saatavilla. Jos en olisi ensisynnyttäjä (eka kun oli sektio), asuttaisiin 50m päässä sairaalasta ja kätilö olisi avustamassa, niin ehkä sitten:)

Aapeli: kiitos, kun lisäsit mut virallisesti listoille! :)

Kaikilla sujuu ihan mukavasti masunkasvatus näemmä/luemma;) Kukas olikaan seuraavaksi jakautumisvuorossa??

peebee: onko supparit jo vähentyneet? Mulla on, vaikka en saikulla olekaan. Olen vaan ottanut iisimmin ja lepäillyt.

Mä odotan malttamattomana ensi viikkoa, jolloin lähden työ/huvimatkalle...tadaa!: Pariisiin!! Olen siellä viisi päivää ryhmän mukana. Ihan eka visiitti ko.kaupungissa. Aina olen haaveillut, jopa nähnyt unia paikasta, joten toivotaan, että kaupunki on niin ihana, kuin luulen! Toivon myöskin, ettei siellä ole ihan kauheita helteitä, kun on kuitenkin tiedossa paljon kävelyä, että pysyisin porukan tahdissa. Hyvät kengät pitää ottaa, laastareita kuitenkin varuiksi, kylmägeeliä, hierontarulla jaloille yms. että jaksaisin tallustaa pitkin Champs Elyseetä;) Täytyy muuten käydä jotain vähän fiinimpää mammavaatetta ostamassa, kun kuitenkin ollaan sitten muodin pääkaupungissa, etten ihan samat mammafarkut jalassa kehtaa joka päivä kulkea;)

Masussa kaikki ilmeisesti hyvin. Illalla nukkumaan käydessä tuntuu selvimmin liikkeitä, päivällä ei vielä niinkään, enkä ehdi oikein tunnustelemaankaan. Taitaa olla vielä aikas ohkaiset rimppakintut meidän pikkuisella, ettei potkuvoimaa ole paljon:) Tasan viikon kuluttua (muuten siis lähes minuutilleen!) sitten onkin jännittävä rakenneultra! Toisaalta tekisi mieli kysyä sukupuolta, mutta toisaalta ei..hmmm..Mies ei vielä haluaisi tietää. No, mutta jos siellä selvästi vehkeet näkyy, niin sittenpä ei tarvi pähkäillä:)

Voikaapa kaikki oikein hyvin, mammelit, ja nautitaan keleistä vielä, kun niitä riittää!

Ulriina rv18+5

Vierailija
38/70 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä Ulriina, on ne vähän helpottaneet, mutta kun olin tänään toista päivää töissä niin nyt taas hiukka kiristelee tässä illalla.. Täytyy katella, mutta eiköhän tämä tästä.. Hauskaa reissua pariisiin, jätähän matkalaukkuun tilaa sieltä ostetuille mammavermeille ;)

Meillä on rakenneultra vasta 22.5 vielä täytyy odottaa ja odottaa.. Ei kyllä ajateltu sukupuolta kysellä...

Väsyttää kovasti kun esikoinen tuli taas keskellä yötä väliin nukkumaan ja eihän siitä mitään meinaa enää tulla- joten jäi vähän unet väliin %) Siispä eikun elpymään tonne sohvalle niin kauan kun mies on nassikan kanssa ulkona. Hyvää viikon jatkoa kaikille!!!

peebee 20+4

Vierailija
39/70 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs kaikki ovat vallan kadonneet?

Huomenna se alkaa! Tai oikeasti jo tänään. ÄITIYSLOMA!

Virallinen alku on huomenna, mutta olen jo tänään kotona ja pidän yhden rästiin jääneen vapaapäivän. Tuntuu epätodelliselta.

Jos olisi kyseessä vain pitkä loma, sen voisi käsittää, mutta että tässä ollaan nyt sitten vuosi tai pidempään kotona¿ Hurjaa. ja sitten, että siletä ihan oikeasti pikkuruinen nyytti on tulossa.

Kateellisena olen tähän asti lukenut teidän kaikkien juttuja jotka olette voineet nukkua aamuisin pitkään ja ottaa pitkiä päiväunia. Minäkin heräsin vasta klo 10.00. Ihanaa!

Nyt sitten siivoamaan. Mielessäni on valtava lista asioita, joita pitäisi touhuta.

Printtasin jääkaapin oveen kalenterin juhannukseen asti, jossa nyt sitten näkyvät valmennukset ja kaikki. Joka päivälle on sopivasti yksi juttu. Hassua, kun on niin tottunut, että töissä on palaveria toisensa perään ja kalenteri niistä muistuttelee monesti päivässä. Nyt saan itse päättää aikatauluni. Tosin se rytmittyy kyllä noiden lääkärikäyntien ja neuvoloiden mukaan. Tänään on aika nkl:n sisätautilääkärille ja jos oikein huonosti käy, joudun sinne. :( Kun tuo verenpaine näkyy huitelevan nyt raikkaasti turhan korkealla (jopa minun arvoikseni).

Paljon näkyy olevan allergikkoja. Jaksamista teille. Nyt vasta rupesin miettimään, että koko lapsuuden ja teini-iän kärsin vaikeista allergiaoireista ja sitten lukioaikaan kävin parina vuonna oikein pitkät hoitokuurin akupunktiossa keväisin ja eipä ole sen jälkeen ollut oireita. Olikohan sillä tekemistä iän via tuon allergian kanssa..?

Maukuko on seuraavana vuorossa. Ihanaa! Nyt jännätään sinua. Onpas mukava kuulla, että tuossa vaiheessa voi vielä olla noin ¿oireeton¿. Toivon että niin käy minullekin. Jaksamista loppuaikaan sinulle.

Minäkin pohdin noita maalis- ja huhtikuun exiä, mutten uskaltanut nyt vallan listalta poistaakaan. mitä mieltä olette, mitäs tehdään heidän kanssaan?

Sartsu. Tuo pitkän pitkä odotus. Minäkin laskin, että nyt toukokuun lopulla olen ollut vuoden raskaana. Yhden tyhjennyksen ja yksin kuukautisten rytmittämänä. Jo saisi siis pikku prinssi saapua. Tai en nyt ihan vielä siis. Pari viikkoa jos vielä malttaisi masussa pysytellä. Päättyisi vihdoin tämä pitkä odotus.

Neronjallakin jo ihan oikeita puskemisia masussa. Ethän sentään enää masuasi piilottele? ;) ja sinulla kikki on mennyt täydellisen hyvin. Voi kun voisit nyt vain nauttia raskaudesta, mutta kyllä se vaan niin on, että kaiken maailman pelkoja tässä on varmasti loppuun asti.

Äitiyspakkausta vielä odottelen. Viikonloppuna käytiin siellä lapsi-messuilla ja juttelin Kelan ihmisen kanssa ja hän sanoi, että vuoden vaihteessa on tullut lakimuutos jonka ennakkotapaus saatan olla. Siis, että siitä sittenkin saattoi olla hyötyä, että tein parin sivun selvityksen ja vaivaiset 7 liitettä :) Joskin kyse on nyt ihan prosentista tai kahdesta sitten meneekö se läpi vai lasketaanko äitiyspäivärahani vuoden 2004 tulojen mukaan. Harmittaa, jos lasketaan sillä tuo viim 6kk toisi kuitenkin n 9¿ päivässä lisää.

Nyt näkyvät jakavan uutta pakkausta ja saan siis ainakin sen. Toivottavasti se ehtisi ennen papun syntymääkin :-D

Ulriinalle nautinnollista matkaa rakkauden pääkaupunkiin. Noista matkoista voi tässä vaiheessa enää vain unelmoida.

Peebeellä oli niitä supistuksia. Minulla ne kummasti vähenivät (oikeasti tuntuu, että loppuivat) tuossa viikolla 29 kun lopetin toisen työni. No, mikäs ihme se onkaan.

Hyvä, että sinullakin ovat helpottaneet.

Ai niin, piti vielä sanoa, että töissä eilen esimieskin sanoi, että kyllä tuo masu on jo selvästi laskeutumaan päin. Iik! Sehän enteilee jo¿

Ihanaa aurinkopäivää kaikille

Aapeli ja papu 34+5

Vierailija
40/70 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapelille onnittelut lomalle pääsystä:)

Mäkin ootan äp:ta kuumeisesti nyt kun tiedän,että uus paketti tulee :) Viime pe isäntä vei hakemukset Kelaan,että ei kai se nyt vielä ihan äkkiä ole tulossa.Tosin kahdella aiemmalla kerralla paketti on tullut parissa viikossa.Mutta niistä siis on tosiaan aikaa...

Tää allergia vie kyllä voimat ja huumorintajun!!Eilen kun tuuli kovasti,meinasin vallan tukehtua.Ihan vaan tuolla lähikaupassa käytiin ja sen jälkeen olin ihan henkitoreissani.Ei vaan tahdo hengitys kulkea ja väsyttääkin tää :( Kutinan kanssa vielä pystyy elämään,mutta tää ahdistus on kamalaa!!!Nyt on lääkkeetkin loppu,mies tuo lisää töistä tullessaan kun en uskalla lähteä kävelemään apteekkiin.Pelottaa meinaan,että jos mulla on vaikee hengittää,kärsiikö vauva siitä jotenkin :( On nimittäin ollut myös hiljaisempi kuin yleensä.Tai sit mä vaan kuvittelen,kun liikaa huolehdin...

Sari kera Poikasen 23+6