Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<<<<EX-HAAHUT-Viikon 19 turinat>>>>>

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin katselemaan teidän sakkia ja ilmoittautumaan joukkoon. Plussan sain maanantaina ja uuden tulokkaan laskettu aika menisi tuonne tammikuulle.

Väsymystä ja rintojan aristusta jo löytyy, mutta pelko on kuitenkin taustalla. Olen ottanut pihahommissa ja kaikessa vielä kovin varovaisesti, että toi vesseli mukana pysyisi, vaikka sanotaan ettei omalla liikunnalla yms voi keskenmenoon vaikuttaa,mut parempi olla varovainen kuin katua.

Odottelen että lääkäri soittaisi (niin kiireinen että ei ota puheluja vastaan, vastaa vain soittopyyntöihin) niin saisin varata ultra-ajan ja jonkinlaista mielenrauhaa että siellä jokin kasvaisi tuolla masussa.

Teidän kirjoituksia kun luki tuli itsellekkin lisää toivetta, että iköhän tämä tästä viimen, takana on 1v10kk yritystä ja toinen munatorvi meni syksyllä, joten eiköhän olisi meidänkin aika saada se tuhiseva nyytti tuon uhmaikäisen seuraksi.

nippula

niin ja tosi paljon onnea kaikille oman nyytin saaneille ja heille hyvää ensimmäistä tulevaa äitienpäivää, niin ja äitienpäivää myös meille odottajille :D

Vierailija
62/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikukolle suuren suuret ja lämpimät onnittelut prinsessan syntymän johdosta!

Kiitos kaikille äitiyslomatsempityksistä. Nyt on sitten keittiö kiiltävä ja kylppäri siivottu. Ihmeellisen paljon sitä pikkuiseen kerrostalokylpyhuoneeseenkin kertyy siivottavaa.

Seuraavaksi pitäisi ommella pinnasänkyyn pehmusteita, verho ja sellainen lokerikko päätyyn. Jokin hoitoalustan tapainen lienee syytä viritellä.

Ostin eilen kangasta josta ajattelin ommella miehelle ja papulle samanlaiset kauluspaidat ¿isyyspakkaukseen¿. Saapa nähdä löydänkö sopivia kaavoja kummallekaan ja ehdinkö moisa tehdä lainkaan.

Ja nyt ne vaivat ovat alkaneet. Ensinnäkin kello on aamulla ennen seitsemää kun täällä kirjoittelen! En ole IKINÄ herännyt näin aikaisin omatoimisesti ja vapaaehtoisesti. Oikeasti, ikinä.

Nyt sitten tänään aamulla ryhtyi issias vihoittelemaan. Plääh!

Turvotusta alkaa olla melko massiivisesti, verenpaine huitelee nyt sellaisia lukuja, että mittari näytti erroria eilen illalla. olin tosin juonut cokista, jota en juo edes normaalitilassa, sillä en kestä kofeiinia. Tänään rynnin sitten labraan otattamaan verikokeita tuota verenpainetta varten.

Ja tänään on synnäriin tutustuminen, jännää!

Eilen olin tapaamassa ystävääni, jolla oli reilu kolmiviikkoinen pikkuruinen poika. Kyllä pisti miettimään, että mikähän paketti täältä tulee ja toivottavasti helpommin kuin hänellä¿

Täytyy, Sartsu, toivoa, että saat ä-pakettisi nopeasti. Meillä täällä Helsingissä näkyvät käsittelyajat venyvän. Yli neljä viikkoa on ollut hakemus sisällä ja vieläkään ei ole muuta tietoa kuin, että hakemus on vastaanotettu.

Sateita ei ainakaan täällä etelässä ole vielä(kään) kuulunut. Niitä odottaa jo vaikka ei allergiasta kärsikään. Taloyhtiön remontti ja keskustan katupöly pitävät kyllä huolen tukkoisuudesta ilman allergiaakin.

Kuuttarelle onnea virallisen äitiysloman alkuun. Pari päivää vielä :) Miten neuvolassa meni?

Maukulla vasta jännää onkin. Alle kaksi viikkoa siis. Hurjaa!

Ajattelitko niitä ikkunoita ihan todella puunata? Eivätkös ne sano, että ikkunoita ei pitäisi auringonpaisteella pestä ;)

Femmiskö ilmoittautui listapäivittäjäksi ;) ?

Sinulla onkin kestämistä noiden sokereiden kanssa. En voi edes kuvitella millaista se on. Jaksamista.

Neronja. Minäkin mielelläni pukeuduin tuossa parinkymmenen viikon paikkeilla piukkoihin paitoihin, että ei ainakaan jää kenellekään epäselväksi, mistä oli kyse. Nyt ei taida olla enää yhtään paitaa, joka ei olisi (tahtomattakin) piukka :)

Jaksamista tuon piikityksen kanssa. Mietin itse asiassa tuota samaa vauvan kasvusta ja piikityksestä (vaikkei siis asia minua mitenkään kosketa), kerro mitä lääkärissä sitten sanoivat.

Peebee. Minäkin ryhdyin pohtimaan, että mitäpä sitä ihan oikeasti sillä ä-pakkauksella tekee, kun kaikkea taitaa olla jo liiaksikin, vaikkei miellä edes edellisiä lapsia ole. Mutta kyllä sitä vain odottaa niin kovin innoissaan. Saapa nähdä mikä sen käyttöaste sitten lopulta on. Ainakin se peitto tulee tarpeeseen, sillä sitä meillä ei ole :-D

Masunasu näyt ahkeroineen oikein tosissasi puutarhan parissa. Kummasti sitä tulee kauheasti ideoita sen suhteen mitä ¿pitäisi tehdä¿, lieneekö tämän raskauden syytä. Älä nyt kesällä kuitenkaan liikaa rehki :)

Jos sinä Uba-aba olet kärsimätön, minä taidan sitten olla vieläkin kärsimättömämpi. Mutta sinulla ei ihan oikeasti VOI enää olla hirvittävän pitkää aikaa jäljellä, mutta sen pidemmältä se taitaa tuntua.

Toivottavasti flunssasi kaikkoaa yhtä nopeasti kuin tulikin.

Marialle ja Nippualle mitä lämpimimmät onnittelut ja tervetuloa joukkoon.

Laitatteko itsestänne vielä esittelyä, niin lisään teidät tuohon listaan sitten kun haluatte.

Myttynen lisään sinut toki listaan heti seuraavassa päivityksessä.

Toivottavasti pääset nyt pahoinvointien jälkeen toden teolla nautiskelemaan raskaudestasi.

Voi Joanna miten kurjaa noiden kipujesi kanssa ja vielä virtsatieinfektiokin :( Toivottavasti pääsisi nyt oikein kunnolla parantumaan levossa ja pääsisit pian liikkeelle. Onko miehesi kotona ja saatko siis makoilla rauhassa?

Ulriina. Tuo äitiysvaatteiden etsiminen onkin hankalaa. Kävikö Lindexillä? Kampissa siellä P.O.P:issa oli mielestäni myös aika mukavasti jo kesäisiä ä-vaatteita ja nehän ovat aika mukavan hintaisiakin. Oletko sillä käynyt?

Mukavaa viikolopun alkua

Aapeli ja papu 35+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippulalle onnea plussasta ja tervetuloa mukaan :)

Kuutar:totta kai sopii :) Sekaan vaan,pitää nyt vaan saada se porukka kasaan.Muutama innokas vielä pitäis löytää.

Täällä ei mitään uutta,hengitys on taas tiukassa :' ( ja kutittaa.Ja taivas on pilvettömän sininen,vaikka tälle päivälle sateita lupailtiin.Alkaa huumorintaju olla totisesti koetuksella.Painun siis pitkäkseni,kun keuhkoonkin sattuu. *tanssii jo sadetanssia*

Sari ja Poikanen 24+1

Vierailija
64/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin puolesta onnittelut Marialle ja nippulalle raskautumisesta ja tervetuloa sekalaiseen seurakuntaamme :)

Aapeli on ollu ahkerana :) Harmi, että noita vaivoja on alkanu ilmaantua. Toivottavasti loppuraskaus sujuu nyt kuitenkin suuremmitta kommelluksitta. Vielä muistutan, että huilaat sitten välillä, etkä heilu hulluna siellä kotosalla.

Juu, kyllä mä niitä akkunoita olen peseskellyt. Vielä on jotakin jäljellä, mutta kyllä ne siitä pikkuhiljaa. Onneksi sain eilen vaihdettua olkkariin kesäverhot. Paha vain oli eilen kun joka välissä piti oikaista kipeähköjen suppareitten takia :/ ei pahemmin tarvinnut rehkiä, kun jo alkoi tuntua... Ja minähän en sellasia tarvi kun sektioon olen menossa, muutenhan noi oliskin tosi tervetulleita. Kyllä täs alkaa jo tuntua kroppa siltä, että vois jo vähitellen luopua tästä pötsistä ja ottaa vauva tilalle. Toisaalta mua hirvittää välillä koko juttu. Nytkö se sitten todellakin tapahtuu, että vauva tulee ihan lähiaikoina?! No, nyt on enää myöhäistä perua :D (enkä kyllä mistään hinnasta peruiskaan).

Mutta, nyt taas kokeilemaan hetkeksi aikaa jotakin hommaa...

mauku heeboineen rv 38+0

Vierailija
65/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta toden sanoo?

Esittely, minä 24, mies 25, esikoinen 06/01. Yritystä 03/04 alkaen. Km 05/05 (7+0) ja km 11/05 (5+0). Nyt laskettu aika 29.12.

Mua oksettaa ihan älyttömästi:D joten katsotaan mitä saan kirjoitettua.

Plussasin kun viikkoja oli 4+0, silloin oli menkat pari päivää myöhässä. 5+4 alkoi TIETENKIN tuhruttelemaan kuten viime kerroillakin, mutta, tällä kertaa ne loppui lyhyeen. Vain yhtenä iltana tuli ihan vähän ja sen jälkeen ei mitään :)

Maanantaina kävin alkuraskauden ultrassa, 6+3, sikiö vastasi viikkoja 6+0 ja syke näkyi. Seuraava ultra on rv 8+3. Pääsen julkisella puolella näihin ultriin, lähinnä keskenmenojen ja km-pelon takia, ihana gyne meillä täällä, hän itse kysyi haluanko tulla vielä tuohon 8+3 ultraan:) ja tietenkin haluan. Km pelko on koko ajan mielessä, valkovuotoa lorahtelee ja koko ajan pitää käydä tarkistamassa. Mutta kivuttomuus onneksi vähän rauhoittaa.

Viime km jälkeen menimme ihan ammattilaiselle juttelemaan, otti niin koville :( tai minä sielä kävin ja saman aamuna kun piti lähteä ekalle yhteiskäynnille nini plussattiin;) Mutta onneksi sain itse vähän puhuttua ulos asioita ennen kun taas plussasin, olin jo masetumassa. Nyt oli kivempi ottaa plussa vastaan kun olin jo vähän paremmin taas jaloillani.

Nyt on pakko mennä lepää tai oksentaa.. olo kamala! ja illaksi vielä töihin.. jee

Annine 7+0

Vierailija
66/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tervetuloa mukaan Annine =)

Mun sadetanssi tehos =D Täällä sataa nimittäin.Aika hiljaksiin,mutta parempi sekin kun ei mitään!Tässä vielä toivon kunnon kaatosadetta!!Harvoin sitä on näin tohkeissaan vesisateesta,mutta mulla kyllä olo piristyi heti :) Tietää,että kohta on jo helpompi hengittää :)Ihanaa!!!

Sari

Vierailija
67/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuuli vaan jatkuu :) Kävin hakeen postin ja Kelalta tuli päätökset sekä äippärahasta että pakkauksesta :) Eli nyt saa ihan oikeesti alkaa odottaan koska se saapumisilmoitus putoaa laatikkoon =)

Sari *viheltelee tohkeissaan*

Vierailija
68/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee taas uusia plussanneita- enpä turhaan käynyt porttia raottelemassa siellä haahuissa :) Tervetuloa Nippula ja Annie myös Marian lisäksi. Eiks sulla Maria ollu se rypäleraskaus viimeks ja nyt piti sit odotella huhtikuuhun asti (muistanko oikein..). JOs näin oli niin kyllä sit ihanan äkkiä tärppäs :)

Ootpa Aapeli ollut ahkerana ja Mauku kans. Meille saisitte kaikki kyllä tulla kylään vähän peseen ikkunoita ja laitteleen kukkapenkkejä ;)

No,kaipa sitten itse jaksaa kun alkaa kesäloma eikä tartte käydä töissä... Nyt on onneks supparit hieman rauhoittuneet, alaselkäkipuilee vaan ja se iskias hieman, mutta tänään jo paljon parempi päivä :)

Hyvää viikonloppua ja äitienpäivää kaikille oleville ja tuleville mammoille!

Peebee 21 tasan

Vierailija
69/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä välin kun mä oon ollu shoppailemassa ;) kauheesti viestejä enkä nyt tietty pysy perässä kuka mitäkin kirjoitti.Koitetaas...

ULRIINA: groups.yahoo.com/group/exhaahut sinne sitten joko luot tunnuksen tai käytät jo olemassa olevaa.Se tunnuksen luonti voi näyttää vaikealle,se on englanniksi,mutta ihan rauhassa vaan.Yahoo tekee tunnuksellesi myös postilaatikon-älä siitä hermostu,käytät tai et :D

Ja eikun tervetuloo ja MUUTKIN KANSSA!!!!!!

Plussanneille kovasti paljon onnea,vauvanaluille tarrasukkia ja pitkiä kynsiä pysyä mukana.Ja tervetuloa Ex.Haahuihin tänne,ja kun siltä tuntuu,myös tuonne Yahoolle :)

AAPELI: no en mä ny ihan varsinaisesti ilmoittautunut päivittäjäksi,voisin kyllä,MUTTA mä en osaa noita muotoiluja.Jos kädestä pitäen opetat niin sitte!Ja mielelläni.

Kiitoksia kaikille myötäelämisestä näissä allergia jutuissa.Mä aitte eilen otin ekan antihistamiinin ja olo oli " mahtava" siis oli ihanaa kun ei vuotanu nokka,ei kudinnu silmät,ei korvakäytävät...jes.Mutta aloin ihmetellä illalla että onko mun sokerit nousussa kun henkee vähän ahisti,se sokrun nousu kun oireilee mulla joskus aika hassustikki.No arvot oli ok,sit huutelin ukolle että missäköhän ne mun astmapiiput on..niitä etittiin puolisen tuntii.Oispa vaan ollu hauskaa kun ois ollu oikee kunnon ahdistus päällä ja alkaa etsii.No mä otin kokeeksi tömpsyn turbuhalerista ja tsadaa! se auttoi,eli olihan ne keuhkoputket ahtautunu ton pärskimisen takia,mutta kun se hiipii niin pikku hiljaa se hengen ahdistus ettei sitä aina ees huomaa ennen ku on liina myöhästä. Tänään en ottanu antihistamiinia,mutta olo on silti aika hyvä????!!!! Pääsin hakee kesärattaat pikkuiselle-tuumasin etten mä raaski kesää makuuttaa noita yhdistelmän rattaita pihalla auringon syödessä niistä värit,niin ostin halvat yhdistelmät.Siis oikeesti HALVAT=40 e hartan Toplinet(01vm),pikku vikaiset(tavarakori irti) joissa istuin haalistunu(päätin että ompelen uuden kankaan siihen) niissä on pehmeä kantokoppa,jatkoperä ,heittoaisa,ilmakumit,korkeuden säätö... jne.Joten hyvillä mielin kehtaan niitä käyttää,kunhan tosiaan sen istuinkankaan ja turvakaaren kankaan uusin.

Sit muutenkin kaupoilla hengailtiin sen aikaa kun tuo neiti 4vee oli kerhossa,pikku nassikka sai uuden traktorin kun mä vahingossa hajotin sen yhden muovitraktorin...oikeesti aika kädetön mutsi :) ja ilmanpuhdistimeen uudet hepa suodattimet(oli törkeen kalliit 15e kpl ja niitä tarvi kaksi) ja siis olo on edelleen hyvä.Täälläkin tosiaan ripautti vettä mutta vaan vähän,satsun tavoin toivon rankkasadetta!

No niin nyt mä en sit enää muuta muistakkaan.Tuolla yahoolla on niin kiva kirjoittaa kun viitsii joka kirjoittajalle laittaa oman vastausviestin,täällä saisi pino kyllä mittaa sillä tyylillä.

Viikonloppuja!Meillä on isätön viikonloppu taas,ja mietinkin että mitähän kivaa sitä keksittäs ;)

Niin ja se vaippaesittely olis ihan kiva!!!Mä siis ilmoittaudun mukaan.Voitaisko pitää nimenhuuto Treen alueen existä?????

Femmis ja Pikkarainen 22+3

Vierailija
70/70 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan kiitooos!!

Mä tuolla elolintusissa houkuttelin myös porukkaa vaippa/kantoliina pippaloihin,ja oliskohan mun laskujen mukaan nyt 6 halukasta ilmoittautunut.Vielä kun pari löytyis,niin kehtais soitella esittelijälle...Voisin tietty ainakin yhtä naapuria kysellä ;)

Palstaterroristi