Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on pakko saada takaapäin, sivulta ja sorkat kattoa kohti sojottaen?

Vierailija
18.10.2018 |

En tajua. Onhan se joskus kivaa harrastaa seksiä takaapäin, ja vaihdella asentoja, mutta miksi joka kerta? Etenkin se makuullaan sivuttain on mielestäni todella kömpelö asento. Ja mikä juttu siinä on, että pitää saada nostaa ne jalat sinne harteille? Minua ei niinkään haittaa se, että jalat ovat ylhäällä, vaan se, että silloin se muna menee aina liian syvälle, vaikka olisi millainen minimuna. Ja se sattuu.

Eksäni ei tullut muutoin kuin takaapäin, ja olen saanut siitä jonkin patouman. Tulee nykyään sellainen fiilis, että minun lähelläni ei haluta rakastellessa olla, jos pitää jatkuvasti panna jossain ihme asennossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän miesten vastauksia tähän.

Vierailija
22/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän estoista vaatia asentojen vähentämistä? Asennoilla saa vaihtelua, tuntuu erilaiselta ja onhan se kiva nähdä kun kulli uppoaa naiseen. Ja naisen ihailu joka kulmastahan on suorastaan runollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään panna takaapäin simppelisti siksi, että se tuntuu hyvältä. Lisäksi jos kumppani tarvitsee dominoivaa panoa niin se on siihen just hyvä.

Ensimmäinen naiseni tykkää lusikasta, mutta se on aika huono miehen kannalta, paneminen on hankalaa mutta toki kädet saa rinnoille ja klitorikselle kivasti samalla.

Toinen naiseni taas nostaa aina selällään maaten jalat kohti kattoa. Selkeesti tykkää siitä ja miksen minäkin.

Molemmat naiset tykkää myös maata vatsallaan jalat yhdessä ja minä päällä, toinen käsi klitalla jos tarvitaan. On myös miehelle mukavaa. Siinä on myös suudella niskaa tai ottaa vähän hiuksista kiinni jos meininki on sillä kertaa sellainen.