Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä, jos miehellä kaksi tutkintoa?

Vierailija
18.10.2018 |

Toinen tutkinto nk. kovista tieteistä ja toinen käyttäytymistieteellisestä. Vähentääkö/lisääkö kiinnostusta verrattuna yhteen tutkintoon

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tärkeää tietää kun tutustuu johonkin että mikä koulutus, mitä työtä' tekee, missä asuu, minkälaisessa, onko ollut naimisissa, onko lapsia jne

Vierailija
22/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies selvöstikään ei tiedö kutsumustyötään. Jos pitää päteä kahdella tutkinnolla se kielii munattomuudesta.

No oikeastaan tilanne oli sellainen, että toinen tutkinto lisäsi relevanttia osaamista kyseiseen toimenkuvaan. Toki yhtä vahvana syynä oli myös kiinnostus opiskeluun

AP

Lisäisi ehdottomasti omaa mielenkiintoani. Etenkin, jos motiivina kiinnostus opiskeluun. Itsekin olen parhaillaan toisen tutkinnon maisterivaiheessa. Itselleni tutkinnot kertovat ap:n arvoista ja kiinnostuksesta kehittää itseään eli omasta mielestä iso plussa :).

Älä hukkaa aikaasi ihmisiin, jotka eivät arvosta tutkintoja. Eivät todnäk arvosta tietoa ja itsensä kehittämistä kovin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap itse se mies? Vai sen miehen nainen...toivottavasti et ole törmännyt samaan mieheen mitä minä...kuvaus sopisi....

Minä itse

AP