Ekoille treffeille huomenna ja tekis mieli viedä naiselle jotain, mut ei kukkia. Antakaa vinkkejä.
Voi tietty mennä ilman mitään, mut olis kiva viedä jotain pientä.
Kommentit (116)
Vie joku ihana tuotepaketti kosmetiikkaa. Naiset rakastaa niitä. Ja muista myöhemmin jatkaa niillä hemmottelua. Itse sain ihanalta englantilaiselta mieheltä Cliniguen pienoismeikkejä ja puhdistusaineita kauniissa paketissa. Olin ihan myyty.
Kannattaa mennä ilman tuliaisia. Yritätkö maksaa seurasta.
Korvapuustipussi. Olisi jotenkin hellyyttävää.
Miksei paketti hyvää kahviakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ekoille treffeille ilman mitään tai sit jotain hyvää suklaata mukaan. Esim. muutama käsintehty konvehti, ne pakataan usein nätisti rasiaan.
On ihmisiä jotka ovat allergisia suklaalle tai ei syö sitä muutenkaan.
Kosmetiikasta suosittelen selluliittivoidetta tai jotain clearsasilin finnirasvaa.
Miksi nostaisit naisen ansiottomalle jalustalle jo ensitreffeillä? Aiot varmaan myös maksaa betaorbiterina kaikki treffien kulut?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ekoille treffeille ilman mitään tai sit jotain hyvää suklaata mukaan. Esim. muutama käsintehty konvehti, ne pakataan usein nätisti rasiaan.
Kiitos, tämä itseasiassa kävikin jo mielessä, mutta tästä sain varmistuksen, että jos jotain vien niin suklaata.
Ap
Ainut kerta kun olen treffeillä saanut jotain oli kahvikuppi hölmöllä kuvalla joka liittyä asiaan josta olimme aikaisemmin jutelleet.
Pieni hajuvesi? Tiedätkö mitä meikkejä tai minkä tyylisiä meikkejä tämä käyttää? Laukku? Lahjakortti esim.kylpylään tai johkin kivaan liikkeeseen.. elegantit korvikset, kaulaketju? Alushousut? Tee vaikutus eikä mitään latteaa..tietysti yliampumisen vaara on..riippuu tietysti että minkä tyylinen henkilö on kyseessä. Kyllä naiset aina pikkuisista lahjoista tykkää. Keksi siihen vielä joku ihana teksti, niin tyttö vaikuttuu varmaan.
Suklaa on liian latteaa :/..vie ainakin sitten jotenkin erikoisesti pakattuna tai jotain muuta, jos viet. Itse veisin lisäkkeenä, jonkun lahjan kylkiäisenä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni hajuvesi? Tiedätkö mitä meikkejä tai minkä tyylisiä meikkejä tämä käyttää? Laukku? Lahjakortti esim.kylpylään tai johkin kivaan liikkeeseen.. elegantit korvikset, kaulaketju? Alushousut? Tee vaikutus eikä mitään latteaa..tietysti yliampumisen vaara on..riippuu tietysti että minkä tyylinen henkilö on kyseessä. Kyllä naiset aina pikkuisista lahjoista tykkää. Keksi siihen vielä joku ihana teksti, niin tyttö vaikuttuu varmaan.
Ei ainakaan mitään näistä! Mistä lähtien lahjakortti kylpylään on ollut pikkuinen lahja? Olisi todella ahdistavaa saada tällaisia lahjoja ekoilla treffeillä.
Älä vie lahjaa, se on outoa. Lisäksi, kun et tunne vielä tarpeeksi, on suuri mahdollisuus epäonnistua. Olisin tyrmistynyt, jos joku toisi ensitreffeille kosmetiikkaa, WTF! Suklaata en syö ollenkaan jne.
Et tietysti vie mitään. Eivät naisetkaan tuo mitään, ja he sentään tietävät nämä asiat miehiä paremmin.
Sun pitää muuttaa ajattelua siihen suuntaan, että on lukemattomia naisia jotka haluaisi päästä kanssasi treffeille. Et ole menossa treffeille yrittämään saada naista ihastumaan sinuun. Tottakai nainen on ihastunut sinuun! Sun pitää nähdä itsesi saaliina jonka nappaamisesta naiset olisi ikionnellisia. Tietenkään ei pidä olla ylimielinen ja miehen tehtävä on aluksi pyytää treffeille ja hoitaa käytännön järjestelyt.
Nainen haluaa löytää miehen joka on tavoittelemisen arvoinen! Yksikään nainen ei haluaa miestä joka tulee anellen kyselemään olenko minä riittävän hyvä. Lahjojen antaminen heti aluksi on juuri sitä mielistelyä ja anelemista joka karkoittaa naiset. Lahjoja ostetaan tyttöystävälle, ei ennen sitä.
Ugh, olen puhunut
t. mies, parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä jotka ovat allergisia suklaalle tai ei syö sitä muutenkaan.
Sama koskee ihan kaikkea syötävää ja juotavaa, vettä lukuun ottamatta. Eikä kaikki tykkää kosmetiikasta jne.
Aina voi viedä vaikka suklaata. Jos saaja on allerginen, hän voi lahjoittaa sen eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään näistä! Mistä lähtien lahjakortti kylpylään on ollut pikkuinen lahja? Olisi todella ahdistavaa saada tällaisia lahjoja ekoilla treffeillä.
Miksei? On niitä kylpylöitä, jonne maksaa alle 20 e sisäänpääsy..tässä tuskin tarkoitettiin mitään viikon hotellilomaa :D. Ja riippuu kuinka paljon kundi on ihastunut tyttöön..ja millainen tyttö on kyseessä. Tykkääkö laukuista ja meikeistä. Suomalainen vaatimattomuus on niin boring. Ideoita tässä pyydettiin, eikä ainaista nillitystä joka tällä palstalla on kovin yleistä kateellisilta ja hyssyttelijöiltä "älä vie tuota, älä vie tätä", "ei, ei"..minäpä sanon että "Juu, juu!", jos tilanteeseen sopii ja jos nainen tykkää lahjoista.
Kyllä tuo mies jotain keksii ;D. Itse olen saanut vaikka leffalipun, jopa vaatteita, laukun, hajuveden, salijäsenyyden..just name it - kaikki ovat tuoneet iloa - kyseisen henkilön kanssa meinasin päätyä kihloihinkin. Kerran joku mies vei mut ulkomaille ihastuttuaan ja miellyttyään muhun treffrailun edetessä. Rakkaus ei luo rajoja.
Voisin itsekin ostaa miehelle jotain tosi kivaa. Exälle ostin Guessin kellon Amerikasta ja tykkäsi kovasti.
Älä vie mitään!! Paha virhe ja hirveä turn off.