Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekoille treffeille huomenna ja tekis mieli viedä naiselle jotain, mut ei kukkia. Antakaa vinkkejä.

Vierailija
18.10.2018 |

Voi tietty mennä ilman mitään, mut olis kiva viedä jotain pientä.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusetti kull in ympärille ja alasti treffeille, olet näin paras lahja naiselle.

Vierailija
62/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hajuvesi tai suklaa olisi niin suloista. Mä olisin ainakin tosi otettu. Ei sen tarvitse olla mitään suurta. Sain itse ekoilla treffeillä suklaata ja treffit sujui hienosti ja illalla kaivoin suklaan laukusta ja hymyilytti hitosti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan suklaata! Liian tavallista. Itse haluaisin jotain mistä jää muisto, jokin pieni kiva esine, esim. enkeli tai joku sellainen mistä jää muisto. Ei syötävää eikä juotavaa! 

Vierailija
64/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva kun ap tulisi kertomaan mihin päätyi ja miten treffit meni. Toivottavasti ap ei antanut mitään kukkia kummempaa ja toivottavasti treffit meni hyvin.

Vierailija
65/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kerran mieheltä ekoilla treffeillä kivasti pakatun artisaanikuppikakun. Keskustelu Tinderissä oli jotenkin ajautunut leivonnaisiin, minä olin hehkuttanut olevani perso makealle, ja mies mainitsi tietävänsä kivan kahvilan josta saa noita todella hyviä kuppikakkuja. Oli tarkoitus mennä sinne ekoille treffeille, mutta minulle tulikin niin kiire päivä, että pyysin suunnitelmiin muutosta ja tapasimme kotini lähellä kahvilassa, jonne minun oli helppo tulla. Mies oli käynyt sitten ostamassa sellaisen kuppikakun minulle sieltä toisesta paikasta. 

Olin todella otettu tästä eleestä. Mutta olen samaa mieltä kuin moni muu ketjussa: kannattaa viedä vain sellaista, josta tietää juuri kyseisen naisen pitävän, ja jonka viemiseen on jokin ymmärrettävä syy. Jos ei vielä tiedä toisesta juuri mitään, ei kannata viedäkään mitään. Lahjoja ehtii ostaa sitten vähän myöhemmin, kun on oppinut tietämään mistä toinen pitäisi. Pahimpia ovat miehet, jotka ostavat lahjoja mutta eivät useankaan tapaamisen jälkeen tiedä, mitä nainen haluaisi, koska eivät yritä aidosti tutustua häneen, eivätkä kuuntele kun nainen kertoo mieltymyksistään. Sellainen lahja voi tuntua tosi ikävältäkin.

Loistoesimerkki huomioimisesta, ihana tarina! Yleensä sitä ennen ensitreffejäkin tietää toisesta jotain (miksi muuten vaivautuisi treffeille, jos ei ole kiinnostunut), ja tätä tietoa voi käyttää lahjan ostossa, jos sellaisen haluaa antaa.

Vierailija
66/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan suklaata! Liian tavallista. Itse haluaisin jotain mistä jää muisto, jokin pieni kiva esine, esim. enkeli tai joku sellainen mistä jää muisto. Ei syötävää eikä juotavaa! 

Enkeli??? :O

Vierailija
67/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ekoilla treffeillä just suklaata ja kirjan (oltiin puhuttu siitä ennen tapaamista)! Oli mun mielestä tosi ihana ja ajatuksella valittu lahja.

Toisia treffejä ei tosin tullut, ei ollut kemiaa (omalta puoleltani). 

Vierailija
68/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan mitään turhaa krääsää! Maailma hukkuu muutenkin turhaan tavaraan. Eri asia, jos ap tuntee treffikamunsa ja haluaa antaa jonkin pikkuesineen, millä on jokin yhteys treffikaveriin jollain huomaavaisella tai humoristisella tavalla, jotain joka osoittaa että ap on kuunnellut häntä ja tietää mikä on hänelle tärkeää tai mikä häntä naurattaa. Mutta jos ei tunne yhtään etukäteen treffikumppaniaan ja vie ekatreffeille hänelle lahjaksi jonkun random enkelifiguurin, niin itse ainakin ajattelisin lähinnä että tyypillä viiraa päästä. Samaa mieltä kuin muutkin, että jos ihan välttämättä haluaa jotain viedä, niin se on maltillinen kukkapuska tai yksittäinen ruusu.

Vierailija
69/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi mitään.Itse sain sydänrasian suklaata eikä toisia treffejä koskaan tullut.Enkä toisaalta söisi mitään mitä vieras ihminen antaa.Jotkut saattavat olla myös allergisia,ihan sille suklaallekin. Jos nyt ihan pakko ekoille viedä jotain niin yksi tai kaksi leikkokukkaa.Enemmän niistä on iloa kuin suklaasta.

Vierailija
70/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasetti!

Vierailija
71/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
72/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset varmaan piloillaan ehdottaa kaikkia noita meikkejä, vaatteita (!??wtf?) saunasettejä ja enkelifiguureita (!!:DDD), mutta älä ap usko! Jos olet todella ihastunut, vie niitä kukkia. Jos kukat pelottaa sen takia, ettet tiedä mitkä kukat olisi hyviä, kysy kukkakaupasta apua, ne osaa kyllä, etkä nolaa itseäsi. Ja on ihan ok ja normaalia mennä ensitreffeille ilman mitään tuomisia. Tsemppiä ja hyviä treffejä!

Vierailija
73/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä, missä maailmassa tähän ketjuun kirjoittaneet elävät, kun ensitreffeilläkin on normaalia saada lahjoja? Suklaata, kukkia, kirjoja, enkeleitä (öh?), vaatteita (juu ei!), kylpyläreissuja, meikkejä, ihonhoitotuotteita, parfyymejä...

Tajuatteko että me tavikset ei saada tällaisia lahjoja miehiltä edes pitkässä parisuhteessa syntymäpäivänä tai jouluna? :D Tai no siis henkkoht minä tavis en saa edes sitä parisuhdetta, jossa sitten voisi olla saamatta lahjoja. On aivan utopistista ajatella että sekä pääsisi treffeille että saisi vielä lahjankin!

Vierailija
74/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut esim ruusun ensimmäisillä treffeillä, en kukkapuskaa koskaan.

Voit myös tehdä niin että jos nainen miellyttää, ostat treffien aikana kukan. Tekee paremman vaikutuksen kuin ne jotka juoksevat kassalle ensimmäisenä ettei tarvi maksaa naisen kahvikuppia. 

Vierailija
75/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunasetti!

:D Joo, sellainen jossa on löylysanko! Ja vihta!

Vierailija
76/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunasetti!

:D Joo, sellainen jossa on löylysanko! Ja vihta!

Juu ja makkarapaketti ja pari pulloa kolmosolutta.

Vierailija
77/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukkia?

Sitä minäkin ihmettelen. Ainoa lahja, joka jollain tavalla ajatuksena voisi onnistua, olisi yksi ruusu. Sitäkin joutuisi kyllä raahaamaan mukanaan koko illan. 

Mutta lahjan vieminen ensitreffeille on omituista, älä vie yhtään mitään.

Olen saanut ruusun ekoilla treffeillä mieheltä. Kiitin toki kauniisti, mutta se ehti jo alkaa lakastumaan ennen kuin pääsin kotiin ja sain sen veteen. Heitin seuraavana päivänä pois kun ei lähtenyt toipumaan enää. Lisäksi se oli itse treffeillä vähän tiellä kun siitä piti huolehtia.

Ajatus on toki tärkein ja koska mies vaikutti muutenkin huomaavaiselta ja mukavalta, jatkoimme tapailua. Mutta tuosta huomasin, että treffeille ei kannata viedä kukkia. Vie niitä sitten kotiin toiselle, jos/kun tapailu etenee sille asteelle, että vieraillaan toisen kotona. Ensimmäisille treffeille ei ole todellakaan tarpeen viedä mitään lahjoja. Jos haluaa tehdä vaikutuksen, tarjoaa naiselle ne kakkukahvit/drinkit. Siinä on kyllä lahjaa riittävästi ekoille treffeille.

Vierailija
78/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietty mennä ilman mitään, mut olis kiva viedä jotain pientä.

Matkalahjakortti teille kummallekin vaikka Japaniin pariksi kuukaudeksi :)

Vierailija
79/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kundi toi mulle ekoilla treffeillä vesimelonin. Tuli hakemaan mua kotoa ja oli ostanut itselleenkin. Sillä oli siis melonit kainalossa oven takana. Olen kaikenlaisia lahjoja saanut, mut tää jäi mieleen.

Vierailija
80/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien vain itseni