IS: Jenni, 30, elää miesten rahoilla
Iltapulu kirjoittaa graavisti provider-ilmiöstä, ilman maksumuuria. Jenni on valinnut elää näin, eikä siinä mitään. Niiden miesten osaa minä ihmettelen. Mistä he oikein maksavat, jos eivät saa mitään?
Kommentit (18)
Miksi jokaikisen palstaurpån pitää aloittaa samoista aiheista oma ketjunsa? Ettekö te edes vilkaise, mitä etusivulla on ennen kuin ryntäätte tekemään ketjujanne?
Minä olen se kotirouva, joka pyyhkii pölyt pelkissä korkkareissa, joka sivelee voita pullaan sormin, koska suti ei vain tunnu miltään. Kun paistan pannulla voissa, teen sen lanteet kevyesti keinuen. Mieheni käy töissä, minä kotona. Ja kyllä, täällä tapahtuu. Täällä tapahtuu paljon, eikä kaikkea voi pestä pois pyykinpesukoneessa. Kun ovi aukeaa ja hän astuu sisään, me tiedämme molemmat, että illallinen ei ole ainoa, mikä höyryää. Minä avaan oven ilman pikkuhousuja, joskus pelkässä essussa. Se ei ole fetissi - se on elämäntyyli.
Olen kai pian kotirouva. Lapsia ei kyllä vielä ole. Meillä tämä toimii, koska minä en ole kovasti materian perään ja molemmilla samat mielenkiinnonkohteet. Työskentelen projekteittain itse mutta viime aikoina vähemmän ja vähemmän tilauksien puuttuessa. Minun tienestini artesaanina eivät koskaan ole olleet kummoiset, ainakaan säännöllisesti, Ei ei avioehtoa tehdä. Ei vielä kosmetologeja, uusia autoja eikä luojan kiitos ulkomailla ramppaamista. Saan kuitenkin kaiken mitä tarvitsenkin pian.
Parasta on, kun hän tuo bisneskumppaneitaan kotiin ja mä saan olla se täydellinen pimppi-esine... Kaikki kateelliset katseet kun kävelen ohi, tietäen että mulla on varaa olla täysin turhamainen kun joku maksaa kaiken.
Tuollaiset naiset kyllä jäävät usein suttaamaan paikoillensa. Käsitys että miehet saalistaisivat naisia ja kaikki kelpaa on aika outo. Ei kelpaa ilmaiseksikkaan naiset, aika moni nainen muakin yrittää, osa sänkyynsä, osa treffeille ja vakavaan suhteeseen, mutta pakit olen antanut kesän aikana 8 eri naiselle. Joten saahan sitä tuollaisesta unta nähdä 😅 M40
Kyllä keski-ikäinenkin nainen voi halutessaan jättäytyä kotirouvaksi, jos on sen tyyppinen.
Nuo on vain yksi, tietyn tyyppinen rikkaiden miesten ryhmä, jotka etsii nuorempia. Ei rikkaudet kuitenkaan luonnetta sen tyyppiseksi automaattisesti tee, vaan monet pariutuu omassa ikäryhmässään.
Miten niin eivät saa mitään? Eiköhän tuossa ole puhtaasti maailman vanhin ammatti kyseessä. Meillä ei ole mitään muuta näyttöä intiimin läheisyyden puutteesta kuin Jennin väite. Lienee kuitenkin selvää, ettei kukaan anna luottokotrttia, maksa vuokria, ulkomaan matkoja ja luksusmuotia ynnä muuta tyhjän tähden.
Verottaja voisi tarkistaa onko kyseessä ollut esim. lahjaveron alaisia lahjoja, ja onko ne ilmoitettu verottajalle.
Vierailija kirjoitti:
Verottaja voisi tarkistaa onko kyseessä ollut esim. lahjaveron alaisia lahjoja, ja onko ne ilmoitettu verottajalle.
Jos hän asuu ulkomailla ja saa siellä lahjsn, niin Suomen verottajalla ei ole nokan koputtamista.
Miksi mies alkaisi yhtä naista elättämään kun voi ilotytöissä käydessä vaihdella laukaisu alustaa milloin haluaa.
Kuka tuosta haluaa maksaa? Mihin tarviin tuollaisen naisen .
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuosta haluaa maksaa? Mihin tarviin tuollaisen naisen .
Kyse ei tainnut olla sinusta yksilönä.
Vierailija kirjoitti:
Graavisti?
Siis paljon suolaa, ei muuta kypsennystä. Aika hyvä kuvaus tuosta jutusta.
Minusta tuo oli voimaannuttava ja silmiä avaava juttu kaikille, jotka kipuilevat ei-niin-ison rintavarustuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eivät saa mitään? Eiköhän tuossa ole puhtaasti maailman vanhin ammatti kyseessä. Meillä ei ole mitään muuta näyttöä intiimin läheisyyden puutteesta kuin Jennin väite. Lienee kuitenkin selvää, ettei kukaan anna luottokotrttia, maksa vuokria, ulkomaan matkoja ja luksusmuotia ynnä muuta tyhjän tähden.
Näin se lienee, että intiimittömyys on vale. Ymmärrän kyllä platonisen suhteen, mutta en sitä, että joku maksaisi sellaisesta. Erityisesti, jos se ostos kihisee vihaa ja halveksuntaa vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Se on silti hyvin mielenkiintoinen hypoteesi, että joku mies olisi valmis maksamaan Jennyn kuvailemista ei-palveluista; halveksunnasta tai ei mistään. Hyvin konservatiivisissä piireissä homoseksuaali ehkä voisi maksaa kulissista. Toisena vaihtoehtona tulee mieleen masokismi, mutta eikös siinäkin ole hyvin vahva intiimi ulottuvuus?
Ei se tarkota jos ei saa perää etteikö sais mitää. Eihän porukka saa tällä palstallakaa mitää muuta ku kiukun ja silti kaikki asuu täällä, sama ihmetys. Ihmine voi saada enemmän pelkästä toisen ihmisen läsnäolosta ku siitä perästä. Jotkut tykkää käydä syömässä vaikka toisen ihmisen kanssa että ne saa sen kokemuksen eikä tarvi mennä yksin, syitä on monia