Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekoille treffeille huomenna ja tekis mieli viedä naiselle jotain, mut ei kukkia. Antakaa vinkkejä.

Vierailija
18.10.2018 |

Voi tietty mennä ilman mitään, mut olis kiva viedä jotain pientä.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää muuttaa ajattelua siihen suuntaan, että on lukemattomia naisia jotka haluaisi päästä kanssasi treffeille. Et ole menossa treffeille yrittämään saada naista ihastumaan sinuun. Tottakai nainen on ihastunut sinuun! Sun pitää nähdä itsesi saaliina jonka nappaamisesta naiset olisi ikionnellisia. Tietenkään ei pidä olla ylimielinen ja miehen tehtävä on aluksi pyytää treffeille ja hoitaa käytännön järjestelyt.

Nainen haluaa löytää miehen joka on tavoittelemisen arvoinen! Yksikään nainen ei haluaa miestä joka tulee anellen kyselemään olenko minä riittävän hyvä. Lahjojen antaminen heti aluksi on juuri sitä mielistelyä ja anelemista joka karkoittaa naiset. Lahjoja ostetaan tyttöystävälle, ei ennen sitä.

Ugh, olen puhunut

t. mies, parisuhteessa

Hei mitä nämä käytännön järjestelyt on? Jos järjestää jotain seikkailutreffejä niin se on jo enemmän kuin kahvi ja pieni lahja.

Vierailija
22/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni hajuvesi? Tiedätkö mitä meikkejä tai minkä tyylisiä meikkejä tämä käyttää? Laukku? Lahjakortti esim.kylpylään tai johkin kivaan liikkeeseen.. elegantit korvikset, kaulaketju? Alushousut? Tee vaikutus eikä mitään latteaa..tietysti yliampumisen vaara on..riippuu tietysti että minkä tyylinen henkilö on kyseessä. Kyllä naiset aina pikkuisista lahjoista tykkää. Keksi siihen vielä joku ihana teksti, niin tyttö vaikuttuu varmaan.

Ei ainakaan mitään näistä! Mistä lähtien lahjakortti kylpylään on ollut pikkuinen lahja? Olisi todella ahdistavaa saada tällaisia lahjoja ekoilla treffeillä.

Miksei? On niitä kylpylöitä, jonne maksaa alle 20 e sisäänpääsy..tässä tuskin tarkoitettiin mitään viikon hotellilomaa :D. Ja riippuu kuinka paljon kundi on ihastunut tyttöön..ja millainen tyttö on kyseessä. Tykkääkö laukuista ja meikeistä. Suomalainen vaatimattomuus on niin boring. Ideoita tässä pyydettiin, eikä ainaista nillitystä joka tällä palstalla on kovin yleistä kateellisilta ja hyssyttelijöiltä "älä vie tuota, älä vie tätä", "ei, ei"..minäpä sanon että "Juu, juu!", jos tilanteeseen sopii ja jos nainen tykkää lahjoista.

Kyllä tuo mies jotain keksii ;D. Itse olen saanut vaikka leffalipun, jopa vaatteita, laukun, hajuveden, salijäsenyyden..just name it - kaikki ovat tuoneet iloa - kyseisen henkilön kanssa meinasin päätyä kihloihinkin. Kerran joku mies vei mut ulkomaille ihastuttuaan ja miellyttyään muhun treffrailun edetessä. Rakkaus ei luo rajoja.

Voisin itsekin ostaa miehelle jotain tosi kivaa. Exälle ostin Guessin kellon Amerikasta ja tykkäsi kovasti.

Siis ensitreffeillä joku ostaa vaatteita ja kelloja?

Vierailija
24/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni hajuvesi? Tiedätkö mitä meikkejä tai minkä tyylisiä meikkejä tämä käyttää? Laukku? Lahjakortti esim.kylpylään tai johkin kivaan liikkeeseen.. elegantit korvikset, kaulaketju? Alushousut? Tee vaikutus eikä mitään latteaa..tietysti yliampumisen vaara on..riippuu tietysti että minkä tyylinen henkilö on kyseessä. Kyllä naiset aina pikkuisista lahjoista tykkää. Keksi siihen vielä joku ihana teksti, niin tyttö vaikuttuu varmaan.

Ei ainakaan mitään näistä! Mistä lähtien lahjakortti kylpylään on ollut pikkuinen lahja? Olisi todella ahdistavaa saada tällaisia lahjoja ekoilla treffeillä.

Miksei? On niitä kylpylöitä, jonne maksaa alle 20 e sisäänpääsy..tässä tuskin tarkoitettiin mitään viikon hotellilomaa :D. Ja riippuu kuinka paljon kundi on ihastunut tyttöön..ja millainen tyttö on kyseessä. Tykkääkö laukuista ja meikeistä. Suomalainen vaatimattomuus on niin boring. Ideoita tässä pyydettiin, eikä ainaista nillitystä joka tällä palstalla on kovin yleistä kateellisilta ja hyssyttelijöiltä "älä vie tuota, älä vie tätä", "ei, ei"..minäpä sanon että "Juu, juu!", jos tilanteeseen sopii ja jos nainen tykkää lahjoista.

Kyllä tuo mies jotain keksii ;D. Itse olen saanut vaikka leffalipun, jopa vaatteita, laukun, hajuveden, salijäsenyyden..just name it - kaikki ovat tuoneet iloa - kyseisen henkilön kanssa meinasin päätyä kihloihinkin. Kerran joku mies vei mut ulkomaille ihastuttuaan ja miellyttyään muhun treffrailun edetessä. Rakkaus ei luo rajoja.

Voisin itsekin ostaa miehelle jotain tosi kivaa. Exälle ostin Guessin kellon Amerikasta ja tykkäsi kovasti.

Vaatteita olen saanut, kello tuli myöhemmin ;D. 

Vierailija
25/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika kukissa? Just sopiva lahja, ei ole kallis, ei henkilöön menevä, on yleinen tapa. Kukat ihan paras vieminen ekoille treffeille.

Vierailija
26/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata viedä mitään, miksikö?

Koska nainen voi olla vegaani, suklaalakossa, vastustaa leikkokukkia (tunnen KAKSI naista, jotka eivät halua leikkokukkia, koska ne kuolevat nopeasti), loukkaantua meikeistä (MITÄ!? YRITÄT SÄ SANOA ETTÄ MUN NAAMASSA ON JOTAIN VIKAA?) jne jne. Tai sitten kaikki voidaan ottaa ilolla vastaan. Liian riskipeliä.

Kolmansille treffeille jos pääset, olet ehkä onnistunut jo onkimaan tietoa oikeanlaisen "tuliaisen" keksimiseksi.

Minulle on tuotu treffeillä (mutta viikkojen, kuukausien deittailun jälkeen vasta) mm. kukkia, suklaata, sateenvarjo (pitkä tarina...)

Ikimuistoisin oli toisilla treffeillä saamani kahvipaketti, koska olin jossain vaiheessa ensitreffejä maininnut lempikahvini ja mies muisti sen! Olen muuten nyt naimisissa tuon miehen kanssa.

Vierailija
27/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää muuttaa ajattelua siihen suuntaan, että on lukemattomia naisia jotka haluaisi päästä kanssasi treffeille. Et ole menossa treffeille yrittämään saada naista ihastumaan sinuun. Tottakai nainen on ihastunut sinuun! Sun pitää nähdä itsesi saaliina jonka nappaamisesta naiset olisi ikionnellisia. Tietenkään ei pidä olla ylimielinen ja miehen tehtävä on aluksi pyytää treffeille ja hoitaa käytännön järjestelyt.

Nainen haluaa löytää miehen joka on tavoittelemisen arvoinen! Yksikään nainen ei haluaa miestä joka tulee anellen kyselemään olenko minä riittävän hyvä. Lahjojen antaminen heti aluksi on juuri sitä mielistelyä ja anelemista joka karkoittaa naiset. Lahjoja ostetaan tyttöystävälle, ei ennen sitä.

Ugh, olen puhunut

t. mies, parisuhteessa

Hei mitä nämä käytännön järjestelyt on? Jos järjestää jotain seikkailutreffejä niin se on jo enemmän kuin kahvi ja pieni lahja.

Ei mitään seikkailutreffejä! Se menee ihan samaan "yritän lahjoa sinut tykkäämään minusta" osastoon.

Järjestelyä on ehdottaa sopiva kahvila missä tavataan ja kellonaika milloin tavataan. Se on vähän huono jos ensitreffeillä naisen tarvitsee ehdottaa missä nähdään. Riittää kun mies on aloitteellinen ja ottaa asioita eteenpäin vievän roolin.

Vierailija
28/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukkia?

Sitä minäkin ihmettelen. Ainoa lahja, joka jollain tavalla ajatuksena voisi onnistua, olisi yksi ruusu. Sitäkin joutuisi kyllä raahaamaan mukanaan koko illan. 

Mutta lahjan vieminen ensitreffeille on omituista, älä vie yhtään mitään.

Vierailija
29/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita olen saanut, kello tuli myöhemmin ;D. 

Vaikea kyllä uskoa, että olet saanut ensitreffeillä vaatteita, vielä useammin kuin kerran. Onhan se nyt aika outoa.

Vierailija
30/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja ensitreffeillä viestittää myös "pääsen treffeille ehkä kerran vuodessa ja ne minulle tosi iso juttu"

Koita arvata tekeekö se miehestä enemmän vai vähemmän halutun naisen silmissä.

Vierailija
31/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie muumilimu, kaikki tykkää siitä

Vierailija
32/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja ensimmäisille treffeille. Hyvä seurasi riittää.

Tarjoudu maksamaan, jos käytte vain kahvilla - antaa sinusta kohteliaan vaikutelman mutta ei käy liiaksi kukkarolle. Samalla näet, tarjoutuuko nainen maksamaan oman osuutensa tai sanooko maksavansa sitten seuraavalla kerralla (tämä on hyvä mekki, seuraava kerta on tulossa).

Jos menette syömään, lähde siitä, että molemmat maksavat omat tilauksensa. Naisen reaktiosta näet, kannattaako jatkaa (lokin kanssahan et varmaankaan halua toisille treffeille).

Onnea matkaan, hyvin se menee! :)

T. Nainen

Vierailija
33/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchattiin miehen kanssa Tinderissä kun olin reissussa.

Juteltiin reissuni ajan ja sovittiin että nähdään kun tulen Suomeen takaisin.

Jossain vaiheessa meillä tuli puhe mauttomista tuliaisista. Tulin sitten vitsillä ostaneeksi lähikaupasta eurolla pullonavaajamagneetin, jossa on mies poseeraamassa ylävartalo paljaana ja siinä lukee matkakohteeni nimi.

Annoin tuon magneetin miehelle kun nähtiin. Onpahan jääkaapin ovessa pieni muisto ensitreffeistämme muistuttamassa - seurustelemme meinaan nykyään. 

Olisiko sinulla siis mahdollisuus hommata jotain tuon kaltaista? Mieluummin jokin missä on pieni huumoriaspekti ja joka liittyisi johonkin mistä olette aiemmin jo keskustelleet (jos olette).

Vierailija
34/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie mitään, mutta maksa lasku.

Vierailija
35/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie joku ihana tuotepaketti kosmetiikkaa. Naiset rakastaa niitä. Ja muista myöhemmin jatkaa niillä hemmottelua. Itse sain ihanalta englantilaiselta mieheltä Cliniguen pienoismeikkejä ja puhdistusaineita kauniissa paketissa. Olin ihan myyty.

No ei. En haluaisi joltakin liki vieraalta tyypiltä ikinä mitään kosmetiikkatuotteita! Veikkaan, että ei halua moni muukaan nainen, tai ehkä joku 16-20 vuotias voisi ilahtuakin, mutta tuskinpa kovin moni senkään ikäisistä.

Jos ap:n on pakko viedä jotain, niin yksi ruusu. Sekin kyllä on tylsä kantaa mukana. Jos kyseessä on jotkut tindertreffit ilman pitkää viestittelyä, niin ei mitään. Jos naiseen on tutustunut jo ennemmin, niin max. se ruusu. Jos lahjusta alkaa tulemaan enemmän, niin se kertoo pojan epätoivosta.

Vierailija
36/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä!

Vierailija
37/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lahjoja ensimmäisille treffeille. Hyvä seurasi riittää.

Tarjoudu maksamaan, jos käytte vain kahvilla - antaa sinusta kohteliaan vaikutelman mutta ei käy liiaksi kukkarolle. Samalla näet, tarjoutuuko nainen maksamaan oman osuutensa tai sanooko maksavansa sitten seuraavalla kerralla (tämä on hyvä mekki, seuraava kerta on tulossa).

Jos menette syömään, lähde siitä, että molemmat maksavat omat tilauksensa. Naisen reaktiosta näet, kannattaako jatkaa (lokin kanssahan et varmaankaan halua toisille treffeille).

Onnea matkaan, hyvin se menee! :)

T. Nainen

Näin.

Vierailija
38/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille treffeille voi viedä jotain naisen näköistä. Jos mies on kuunnellut minua eka tapaamisella, tietää kyllä, mitä tuoda.

Vierailija
39/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassillinen köyhäinjonosta saatua ruokaa.

Ei luule sinusta liikoja.

Vierailija
40/116 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ensimmäisistä treffeistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme