Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermosto ylikierroksilla, mitä saan itseni rauhoitettua?

Vierailija
18.10.2018 |

Olen pitkän aikaa ollut stressaantunut ja ahdistunut ja joutunut käyttämään ketipinoria ahdistukseen ja nukahtamiseen. Käyn oikeastaan kokoajan ylikierroksilla enkä saa itseäni juuri rennoksi. Johtunut suurelta osin työstä, olisi pitänyt lopettaa se aikaisemmin mutta tarvi rahaa, no nyt oli pakko lopettaa. Työn loppuminen auttoi ettei enää sitä työtä tarvi stressata ja se ahdista ja jonkin verran ahdistus ja stressi väheni mutta kroppa käy silti kierroksilla. Millä saisi itsensä rauhoitettua, mitään ssri:tä tai vastaavia en halua enää popsia, niistä tuli oireita ja niitä oireita en enää halua takaisin. Tarvis kyllä saada tämä loppumaan tai loppuu kohta into elämään :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä näistä aiot kokeilla?

Vierailija
42/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä väsymystyä hoidetaan fyysisellä liikunnalla, fyysistä väsymystä levolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni auttoivat youtuben ASMR videot ja passioflora uute (ostin Ruohonjuuresta).

Vierailija
44/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tipsi,mindfulness.Auttaa elämään tässä hetkessä, lopettaa menneiden turhan miettimisen ja tulevaisuuden kuviteltujen ongelmien murehtimisen.

Paneudu myös alan kirjallisuuteen.Metsällä on myös parantava voima. Kun mulla oli burnoutti ja olin sairaskirjoilla niin kävelin paljon metsässä. Mulla on metsässä energiapuu jolle meen kertomaan murheeni. Seison myös selkä kiinni puunrungossa ja tankkaan energiaa.Testatkaapas ens kerralla kun ootte metsäkävelyllä.

Vierailija
45/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
46/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vieläkö oot palstalla?

Vierailija
47/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ketju, antoi uskoa ihmisiin taas.

Vierailija
48/49 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääke auttaa myös mielen kipuihin.

Vierailija
49/49 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa vanhaa ketjua ylöspäin, kun kärsin samasta ongelmasta. Hyviä vinkkejä tässä ketjussa, melkein kaikkia olenkin kokeillut.

Oma oire hermoston ylikierroksista on tällä hetkellä enää kummallinen sisäinen tärinä, muut oireet olen saanut pois yllä mainituilla konsteilla. Onko kellään muulla ollut tärinää? Siis tuntuu vähän kuin olisi käynyt salilla treenaamassa ja lihakset tärisee, mutta ei näy päällepäin. Tätä on enimmäkseen käsissä ja selässä. Tosi inhottavaa ja vähän pelottavaa...