Oon päättänyt kirjoittaa rakkauskirjeen
Ihmiselle, jota en oikeasti tunne. Olemme nähneet muutaman kerran ja muutama sana vaihdettu. Olen kuitenkin äärettömän kiinnostunut hänestä ja minulla on pakko katsoa tämä kortti loppuun. Miten aloittaisin kirjeen? Vai olenko liian outo?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kirje kirjoitettu :) hui, että alkoi jännittää! :) Nyt pitäisi vielä uskaltaa antaa se hänelle. Mietin, mikähän olisi paras tapa toimittaa kirje. Sujauttaisinko huomaamatta vaikka hänen takin taskuun vai rohkeasti ihan face to face :)
Ap
Kerrohan ap, miten tässä kävi. Jään jännityksellä odottamaan :)
Miten tälle tarinalle kävi? Minä myös mietin täällä, uskallanko kirjoittaa kirjeen. Mitä mieltä miehet ovat tällaisista? Onkohan ihan turhaa
Juu, kiva kun kirjoitit sen kirjeen, mutta älä lähetä sitä...
Joku oli kyselly tilannepäivitystä. Annoin kirjeen tosiaan ihan face to face. Jännitti ihan sikana. Kirjeen saaja oli vähän yllättynyt, ei ollut osannut odottaa sitä. Oli imarreltu. Muutaman kerran ollaan nähty vapaa-ajalla ja viestitelty vähän enemmän. Katellaan, mihin tää johtaa (johtaako mihinkään). Mutta hyvin positiivisia ollaan molemmat sen suhteen. Aika näyttää :)
Ap
Nyt on kirje kirjoitettu :) hui, että alkoi jännittää! :) Nyt pitäisi vielä uskaltaa antaa se hänelle. Mietin, mikähän olisi paras tapa toimittaa kirje. Sujauttaisinko huomaamatta vaikka hänen takin taskuun vai rohkeasti ihan face to face :)
Ap