Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon päättänyt kirjoittaa rakkauskirjeen

Vierailija
17.10.2018 |

Ihmiselle, jota en oikeasti tunne. Olemme nähneet muutaman kerran ja muutama sana vaihdettu. Olen kuitenkin äärettömän kiinnostunut hänestä ja minulla on pakko katsoa tämä kortti loppuun. Miten aloittaisin kirjeen? Vai olenko liian outo?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin syvää rakkautta.

Oikeesti, mitä vittua nyt taas? Äärettömän kiinnostunut muutaman sanan perusteella?

Vierailija
2/45 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lääkäri taas kiikarissa? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistin syvää rakkautta.

Oikeesti, mitä vittua nyt taas? Äärettömän kiinnostunut muutaman sanan perusteella?

Joskus sen vain vaistoaa, eikä sanojakaan välttämättä tarvita. Meidän välillä sitä kipinää selvästi on.

Ap

Vierailija
4/45 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku lääkäri taas kiikarissa? XD

Ei ole mikään lääkäri. Hän on itseasiassa kukkakaupanmyyjä :)

Ap

Vierailija
5/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian outoa. Älä tee sitä.

Vierailija
6/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
7/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä vähän kepeämmissä merkeissä tuossa vaiheessa.

Vierailija
8/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
9/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sinä ottaisit sitten yhteyttä?

Ap

Vierailija
10/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, mitä siihen kirjoittaa. Joku voi säikähtää, kun taas toinen pitää sitä romanttisena tekona.

Vierailija
11/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sinä ottaisit sitten yhteyttä?

Ap

No vaikka että jäit mieleeni, lähtisitkö kahville.

Vierailija
12/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on joskus yllätetty rakkauskirjeellä :) Elämässä saa ja pitää olla romantiikkaa ja rakkautta.

Vierailija
13/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on joskus yllätetty rakkauskirjeellä :) Elämässä saa ja pitää olla romantiikkaa ja rakkautta.

Ihanaa, että joku on, joka ei säikähdä:) Millainen se sinulle kirjoitettu kirje oli? Kuinka hyvin tunsit kirjoittajan? :)

Ap

Vierailija
14/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Ap

Vierailija
15/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ihmiset vähän apuja! :) Millainen olisi hyvä kirje? Mikä saisi teidän sydämen läpättää. Negatiiviset kommentoijat voivat mennä suoraan seuraavalle palstalle :)

Se nyt on selvää, että käsin se pitää kirjoittaa :) Ainakin ajattelin kertoa, kuinka kaunis hän on minun mielestäni. Ja että minun sydän sykkii pelkästään jo hänen näkemisestään.

En kuitenkaan haluaisi olla liian tungetteleva.

Ap

Vierailija
16/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselle, jota en oikeasti tunne. Olemme nähneet muutaman kerran ja muutama sana vaihdettu. Olen kuitenkin äärettömän kiinnostunut hänestä ja minulla on pakko katsoa tämä kortti loppuun. Miten aloittaisin kirjeen? Vai olenko liian outo?

Olisi kiva tietää, miksi tälle annetaan peukkua alas päin. Eikö tämä ole kuitenkin aika romanttinen tapa huomioida toista?

Vierailija
17/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinkirjoitettu on parempi, rento ja lyhyt ;). Sain kerran bussikuljettajalta kirjeen, joka oli kirjoitettu koneella. Liian sarjatuli vaikutelma.

Vierailija
18/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin outona jos saisin rakkauskirjeen, pitkän. Monologit antavat itsekeskeisen vaikutelman, mutta onhan se romanttista tyyliin Romeo ja Julia jossa vain minäminä on tärkeä.

Viesti vaikuttaa olevan "En tule tapaamaan koska en ikävöi kasvojasi, en soita koska en oikeastaan kaipaa kuulla ääntäsi, enkä kaipaa mitään vastausta takaisin. Rakastan vain omia sanojani joten tässä niitä tulee ja sinähän otat ne vastaan"

Vierailija
19/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun ajattelee niin oikein hyvä keino, kunhan vaan pitää kirjeen kepeänä ja silti romanttisena eikä ala vaatia mitään. Yhdenkään naisen unelma ei ole pelätä puskissa vaanivaa stalkkerimiestä

Vierailija
20/45 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt ihmiset vähän apuja! :) Millainen olisi hyvä kirje? Mikä saisi teidän sydämen läpättää. Negatiiviset kommentoijat voivat mennä suoraan seuraavalle palstalle :)

Se nyt on selvää, että käsin se pitää kirjoittaa :) Ainakin ajattelin kertoa, kuinka kaunis hän on minun mielestäni. Ja että minun sydän sykkii pelkästään jo hänen näkemisestään.

En kuitenkaan haluaisi olla liian tungetteleva.

Ap

Et ole outo. Olen itsekkin miettinyt usein että kirjoitan kirjeen. Vaikka näemme melko usein.

Ehkä mä kirjottasin sen kepeällä tyylillä. Esim

Että Hei, olet mielestäni kirjeen arvoinen. Olet tehnyt sieluuni ( sydämeeni) suuren vaikutuksen, tunnen paljon sinua kohtaan. Halusin sinun tietävän tunteistani mutta en aio sinua vaivata tai palara mitenkään tähän asiaan jos sinä et halua tuntea samoin tai sinulla on joku muu syy.

Mutta muutoin lähtisin kanssasi kahvile tai kävelylle tai mihin vain että tutustuisimme.