Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein 30v täysin kokematon mies, kysy mitä vain.

Vierailija
17.10.2018 |

Eli olen melkein 30v täysin kokematon mies, olen siis neitsyt, en ole koskaan seurustellut, suudellut, pitänyt naista kädestä kiinni tai edes käynyt treffeillä.

Tästä huolimatta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja hyvänä puolisona jollekkin naiselle. Palstalle kirjoittelee paljon lassukoita ym. tietynlaisia mielipiteitä jakavia miehiä, mutta minä en kuulu heihin.

Kysy mitä vain.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ korkkaa sun *nuksen hellästi, mutta päättäväisesti.

Vierailija
62/74 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen menisi sänkyyn kanssasi jos paljastat että olet vielä kokematon. Ehkä joku baarista pokaama känninen nainen, ehkä! Mutta en usko että kannattaa.

-36v kokematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin 30v melkein kokematon mies. Etkö ole yöelämässä käynyt, kun minullekin on siellä annettu?

En ole koskaan käynyt yöelämässä, mutta työskentelen periaatteessa yöelämään liittyen.

Muutama tilanne on ollut että olisin voinut "saada", mutta tilanne tai henkilö väärä. En koe että pelkkä neitsyyden menettäminen on se mistä olen kiinnostunut, haluan mielummin parisuhteen tai edes että olisi potentiaalia parisuhteen kehittymiselle.

-AP

Siinäpä syy kokemattomuuteesi. Ei kellekään ole mitään merkitystä kelle sen neitsyyden menettää, kunhan menettää. Tästä voidaan tietysti uskovaiset ja muut hööpöt lukea pois. Sen jälkee voi rauhassa katsella kenen kanssa aloittaa ja mitä aloittaa.

Vierailija
64/74 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo,vai haluatko naista?

Vierailija
65/74 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa sanoikin, että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja aika kuluu nopeasti. 

Sanoit tuossa myös, että olisi ollut mahdollisuus seksiin, mutta tilanne tai aika tuntui väärältä. Se on normaalia, mutta pitäisi oppia kuuntelemaan vaistoja ja muistuttaa itseään siitä, että mitään täydellistä tilannetta ei ole olemassakaan, vaan elämä on tässä ja nyt ja naisiin tutustuminen on arvaamatonta, sekavaa ja sotkuista myös taitaville miehille. Täydellisyyden odottaminen sopii ehkä tavallista kauniimmille ja nuorille naisille, mutta ei miehille, vaan miehen pitää itse luovia oma kohtalonsa. Myös siitä irtoseksistä ja kohellusta saa tietoa naisista ja sosiaalisesta vuorovaikutuksesta, mistä on hyötyä parisuhteessa, sekä oppii enemmän itsestään, kun uskaltaa mennä oman mukavuusalueen ulkopuolella ja sitä kautta saa realistisemman kuvan siitä mitä oikeasti haluaa elämältä. 

On parempi tehdä nuo päätökset suht nuorena ennen kuin aika ja ikääntyminen pakottaa näkemään asiat tuossa valossa ja mahdollisuuksia on entistä vähemmän. 

Vierailija
66/74 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täältä joku paljon pantu voi käydä AP:ta korkkaamassa?

Vierailija
67/74 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan maailmassa muutakin koettavaa kuin seksuaalinen kanssakäyminen. Et siis ole kokenut sellaisiakaan?

Vierailija
68/74 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan maailmassa muutakin koettavaa kuin seksuaalinen kanssakäyminen. Et siis ole kokenut sellaisiakaan?

Onhan maailmassa paljon muutakin koettavaa kuin syöminen.

Onhan maailmassa paljon muutakin koettavaa kuin yhdessäolo.

Onhan maailmassa paljon muutakin koettavaa kuin perhe ja lapset.

Vierailija
69/74 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Joku tuossa sanoikin, että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja aika kuluu nopeasti. 

Sanoit tuossa myös, että olisi ollut mahdollisuus seksiin, mutta tilanne tai aika tuntui väärältä. Se on normaalia, mutta pitäisi oppia kuuntelemaan vaistoja ja muistuttaa itseään siitä, että mitään täydellistä tilannetta ei ole olemassakaan, vaan elämä on tässä ja nyt ja naisiin tutustuminen on arvaamatonta, sekavaa ja sotkuista myös taitaville miehille. Täydellisyyden odottaminen sopii ehkä tavallista kauniimmille ja nuorille naisille, mutta ei miehille, vaan miehen pitää itse luovia oma kohtalonsa. Myös siitä irtoseksistä ja kohellusta saa tietoa naisista ja sosiaalisesta vuorovaikutuksesta, mistä on hyötyä parisuhteessa, sekä oppii enemmän itsestään, kun uskaltaa mennä oman mukavuusalueen ulkopuolella ja sitä kautta saa realistisemman kuvan siitä mitä oikeasti haluaa elämältä. 

On parempi tehdä nuo päätökset suht nuorena ennen kuin aika ja ikääntyminen pakottaa näkemään asiat tuossa valossa ja mahdollisuuksia on entistä vähemmän. 

Jokseenkin järkevää tekstiä sinulta, yleisesti ottaen minulla on aika paljon näkemyseroja kirjoituksiesi kanssa.

Tarkemmin sanoin että tilanne tai henkilö tuntui väärältä. Henkilöllä tarkoitan naista johon en tunne mitään seksuaalista vetoa tai äitini ikäistä naista tai naista josta on ollut heti selvää että homma ei tule toimimaan. Väärällä tilanteella tarkoitan että olen ollu töissä selvinpäin ja nainen on ollut humalassa. Olen antanut kiinnostaville ehdotuksia tehneille naisille puhelinnumeroni mutta kukaan heistä ei ole ottanut yhteyttä.

Tässä ketjussa, tällä palstalla ja miehillä yleisestikkin tuntuu olevan ihmeellinen p*llu p*llu p*llu asenne. Pitää päästä kyntämään ja millään muulla ei ole mitään väliä. "Mene huoriin niin saat p*illua". Seksin saaminen on minulle toissijainen asia, parisuhde (johon se seksi kuuluu mielestäni olennaisesti), on paljon tärkeämpää. 

Kokemus saralla, eli useamminkin kuin kerran, on iso syy miksi voisin ruveta FWB-suhteeseen naisen kanssa jonka kanssa on muuten mukavaa, mutta parisuhde ei ole syystä tai toisesta mahdollinen. Yhdenyön jutuista en ole ainakaan nykytilanteessa kiinnostunut.

- AP

Vierailija
70/74 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun ap kirjoitti olevansa täysin kokematon.

Vierailija
71/74 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä maksullisen luo. Naiset kavahata kokemattomuuta, en tiedä miksi.

Itse sain ekan suihinoton maksulliselta tosi kivalta tytöltä 35-vuotiaana. Olin kyllä kertonut kaiken etukäteen ja oli tosi ihanaa täytyy sanoa. Olihan siinä jotain henkistä yhteyttäkin! Myöhemmin sain ihan pilluakin häneltä (ILMAISEKSI) koska oli joku yhteys, oli todella ihanaa!

Sun kannattaa vain pysyä selvinpäin ja treenata! Itse oikeasti suosittelen maksullista ensikerraksi. Mene sugardaters-sivustolle ja sieltä etsi kiva nainen itsellesi. Sivustoja on monia mutta tuolta löysin omani.

Vierailija
72/74 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun ap kirjoitti olevansa täysin kokematon.

En ymmärrä.

Vierailija
73/74 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää mennä maksullisen luo. Naiset kavahata kokemattomuuta, en tiedä miksi.

Itse sain ekan suihinoton maksulliselta tosi kivalta tytöltä 35-vuotiaana. Olin kyllä kertonut kaiken etukäteen ja oli tosi ihanaa täytyy sanoa. Olihan siinä jotain henkistä yhteyttäkin! Myöhemmin sain ihan pilluakin häneltä (ILMAISEKSI) koska oli joku yhteys, oli todella ihanaa!

Sun kannattaa vain pysyä selvinpäin ja treenata! Itse oikeasti suosittelen maksullista ensikerraksi. Mene sugardaters-sivustolle ja sieltä etsi kiva nainen itsellesi. Sivustoja on monia mutta tuolta löysin omani.

Ap todisti jälleen kerran olevansa se sama maksullisista jankkaava. Tämä viesti on myös hänen kirjoittama. Esiintyy täällä aina vaihtelevasti eri ikäisenä kokemattomana ja jos hän ei omalla puumerkillään ota maksullisia esiin, niin sitten jonain muka toisena kommentoijana tulee ehdottamaan maksullisia.

Vierailija
74/74 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap todisti jälleen kerran olevansa se sama maksullisista jankkaava. Tämä viesti on myös hänen kirjoittama. Esiintyy täällä aina vaihtelevasti eri ikäisenä kokemattomana ja jos hän ei omalla puumerkillään ota maksullisia esiin, niin sitten jonain muka toisena kommentoijana tulee ehdottamaan maksullisia.

Osaatko lukea?

Olen monta kertaa sanonut että maksulliset ei kiinnosta sen enempää kun yhden yön jutut. Maksullisissa on vielä se että en halua maksaa seksistä sekä se että en halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei halua harrastaa sitä minun kanssa.

Olen vastannut tähän asiaan jo aiemmin ketjussa enkä koe tarpeelliseksi kirjoittaa samasta asiasta jokaiselle maksullisen ehdottajalle, ihmiselle jolla on yhtä hyvät lukutaidot kun sinulla.

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän