Olen melkein 30v täysin kokematon mies, kysy mitä vain.
Eli olen melkein 30v täysin kokematon mies, olen siis neitsyt, en ole koskaan seurustellut, suudellut, pitänyt naista kädestä kiinni tai edes käynyt treffeillä.
Tästä huolimatta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja hyvänä puolisona jollekkin naiselle. Palstalle kirjoittelee paljon lassukoita ym. tietynlaisia mielipiteitä jakavia miehiä, mutta minä en kuulu heihin.
Kysy mitä vain.
Kommentit (74)
Miten hyvin olet omaksunut incelien maailmankuvan naisista?
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin olet omaksunut i*celien maailmankuvan naisista?
Viesti jäi näköjään johonkin filtteriin.
I*ncelit on aika häiriintyneitä kavereita eikä ole montaakaan asiaa josta olen heidän kanssaan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin olet omaksunut i*celien maailmankuvan naisista?
Viesti jäi näköjään johonkin filtteriin.
I*ncelit on aika häiriintyneitä kavereita eikä ole montaakaan asiaa josta olen heidän kanssaan samaa mieltä.
Tämä siis AP.
Olisiko jo aika ruveta etsimään puolisoa ja alkaa käymään treffeillä?
Sellaisena pienenä vinkkinä, että tuskin kukaan tulee sinua kotoa hakemaan. Tarttee vähän olla itse asian suhteen aktiivinen.
Sinua ei taida seksi kovin kiinnostaa, jos et ole edes teini-iän hormonihöyryissä mennyt halailemaan ja pussailemaan?
Ei siinä, ei ole pakko kiinnostaa.
Jos ei se ole sinulle tärkeää, et ole kovin seksuaalinen, niin etsit vain samanhenkisen kumppanin.
Kuvailusi itsestäsi kuulostaa sympaattiselta, jopa niin, että tulee mieleen vastaavat aiemmat provot. :(
Kuulostat kivalta tyypiltä! Varmasti naisia löytyisi jos uskaltaisit tehdä aloitteita :)
Eli olet parempi lassukat vai? Kuule, minä olen pilluja pannut, mutta olen silti ylpeä lassukká.
Sinä taas et ole mitään, et edes laasalainen!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta tyypiltä! Varmasti naisia löytyisi jos uskaltaisit tehdä aloitteita :)
Sure baby.. whatever you say..
Etsä naisia nöyristelemällä ja nuoleskelemalla reikää saa.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei taida seksi kovin kiinnostaa, jos et ole edes teini-iän hormonihöyryissä mennyt halailemaan ja pussailemaan?
Ei siinä, ei ole pakko kiinnostaa.
Jos ei se ole sinulle tärkeää, et ole kovin seksuaalinen, niin etsit vain samanhenkisen kumppanin.
Kuvailusi itsestäsi kuulostaa sympaattiselta, jopa niin, että tulee mieleen vastaavat aiemmat provot. :(
Kärsin teini-iässä ja parikymppisenä isoista itsetunto-ongelmista johtuen suuresta ylipainosta.
Teininä oli jotain hyvin pientä yritystä joka ei johtanut mihinkään, tämän jälkeen en ole koskaan ollut tilanteessa jossa olisi voinut iskeä tai olla iskettävänä. Kynnys iskemiselle on myös aikamoinen kun en sitä koskana ole tehnyt.
Nykypäivänä itsetunto on parempi. Olen puolet kevyempi mitä olin painavimmillani, nykyään olen aikalailla normaalipainoinen mutta painonpudotus on jättänyt jäljet kroppaan. Ihonleikkaus on siis edessä, mutta koen että vielä sitä ei kannata tehdä kun läskiä on jonkun verran vatsassa. Paino kuitenkin kohtuu normaali 78kg 190cm pituudella. Näytän tällä hetkellä laihaläskiltä luurangolta joka on ruvennut sulamaan.
Vaikka kuvailinkin itseäni ikävästi niin tilanne on kuitenkin huomattavasti parempi kun 100kg painavempana muutama vuosi sitten. Näytän vaatteet päällä ihmiseltä jne. Itsetunto on siis parempi kun muutama vuosi sitten mutta vielä on petrattavaa.
Olen tarkoituksella ollut menemättä esim. nettitreffeille / tinderiin kun en halua tulla hylätyksi kropan nykytilanteen vuoksi, se saattaisi vaikuttaa itsetuntoon liikaa.
Vaikka olen neitsyt niin koen silti olevani hyvinkin seksuaalinen ihminen, toisen ihmisen sijasta tyydytän vain itseni pidän sillä haluni tyydytettynä.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sure baby.. whatever you say..
Mikä nyt on ongelmana
”Näytän tällä hetkellä laihaläskiltä luurangolta joka on ruvennut sulamaan.”
Kiitos tästä kielikuvasta, hajosin. Oot ihan sairaan hauska, ei sulla tule olemaan hätäpäivää.
aviomieheni iski minut, hymyilemällä söpösti koko illan aina jos vilkaisin häneen päin. Ja kyllä pelkkä katse riitti ❤ ensimmäisestä suudelmasta seuraavan päivän iltana ei meinannu tulla loppua..
Millä pehmennät känsät kämmenistäsi ?
Vierailija kirjoitti:
aviomieheni iski minut, hymyilemällä söpösti koko illan aina jos vilkaisin häneen päin. Ja kyllä pelkkä katse riitti ❤ ensimmäisestä suudelmasta seuraavan päivän iltana ei meinannu tulla loppua..
Ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä kysyttiin että miten nainen haluaisit itsesi iskettävä. Kerroin että toivoisin että joku kivan ja fiksun näköisen miehen kanssa olisi ensin hetken aikaa katsekontaktia ja sitten hän tulisi puhumaan molemminpuolisen kiinnostuksen näin ilmettyä. Tämän mielipiteeni takia jouduin jäätävän hyökkäyksen kohteeksi. Ei tuu kuuloonkaan että mitään pellemäisiä silmäpelileikkejä ruvetaan leikkimään ja sitä paitsi jos hetkenkään odottaa ja katselee naista, joku muu ehtii ensin. Lue kytätään niitä oikeasti kaunottaria joiden luo on jono ja joihin ei ole mitään saumaa.
Hiippaillaanko hiippakunnassa paljon?
"Paino kuitenkin kohtuu normaali 78kg 190cm pituudella".
No huh! Olet todella laiha ja luiseva jos painoa on noin vähän mutta pituutta noin paljon. Joten älä ainakaan lisää anää laihduta!
Onko sinulla iso penis? Kiinnostaa tietää, että onko pitkillä miehillä isompi.
Kiitoksia.
En varsinaisesti käytä parisuhteen puutteesta saamaani ylimääräistä aikaa mihinkään hyödylliseen.
Parisuhde, läheisyys, seksi, kumppanuus ym. jotka kuuluvat parisuhteeseen ovat normaaleita asioita mitä ihmiset tavoittelevat, kun niitä ei saa vaikka haluaisi niin se tuntuu ikävältä. Tästä samasta syystä monet väliinputoajamiehet reagoivat omalla tavallaan, hakeutuvat omiin echo chambereihin ja osoittelevat syyttävillä sormilla muita ihmisiä.
-AP