Olen melkein 30v täysin kokematon mies, kysy mitä vain.
Eli olen melkein 30v täysin kokematon mies, olen siis neitsyt, en ole koskaan seurustellut, suudellut, pitänyt naista kädestä kiinni tai edes käynyt treffeillä.
Tästä huolimatta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja hyvänä puolisona jollekkin naiselle. Palstalle kirjoittelee paljon lassukoita ym. tietynlaisia mielipiteitä jakavia miehiä, mutta minä en kuulu heihin.
Kysy mitä vain.
Kommentit (74)
Okei, tuo selityksesi teini-iän tilanteestasi selvensi paljon. Kyse oli kyllä tosiaan enemmän itsetunnostasi kuin painostasi. Kyllä lihavatkin seurustelevat ja harrastavat seksiä.
Milloin aiot mennä leikkaukseen? Aiotko sen jälkeen Tinderiin ym? Kauako aiot odottaa leikkauksen jälkeen? Oletko ihan varma, ettei tuo ole tekosyy? Sitten et voi lähestyä naista koska sulla on arvet tms?
Sattumalta olen itse menossa abdominoplastiaan ja tunnistan tuon "laihaläski luuranko, joka on alkanut sulaa". :(
Itse seurustelen kyllä parastaikaa. Muutama mies on viime vuosina ollut, eikä ketään ole häirinnyt vatsaroikot. Oikeasti. Ne on kauhean näköiset mulla, mutta ei ne ole minä.
Oletko kovinkin seksuaalinen...siis, onko tarpeita usein, vai miten tässä nyt hienovaraisesti kysyisi?
Jotkut naiset pitää seksiä todella tärkeänä, osa ei niin kovin. Puhun kokemuksesta: ennen vakavaa suhdetta olisi todella hyvä tietää, onko ajatukset seksin tarpeellisuudesta saman sorttisia. Just sayin´.
Vierailija kirjoitti:
"Paino kuitenkin kohtuu normaali 78kg 190cm pituudella".
No huh! Olet todella laiha ja luiseva jos painoa on noin vähän mutta pituutta noin paljon. Joten älä ainakaan lisää anää laihduta!
Onko sinulla iso penis? Kiinnostaa tietää, että onko pitkillä miehillä isompi.
Kyllä, itse olen samanpainoinen, mutta vain 186 cm, ja olen varsin laiha. Jos ap:lta vielä poistetaan löysää ihoa, niin sen myötä painostakin lähtee ilmeisesi vielä muutama kilo.
m41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Näytän tällä hetkellä laihaläskiltä luurangolta joka on ruvennut sulamaan.”
Kiitos tästä kielikuvasta, hajosin. Oot ihan sairaan hauska, ei sulla tule olemaan hätäpäivää.
Aika noloa kehua itseään sairaan hauskaksi.
Ei ollut ap. Olen nainen.
Koska joku nainen on kehunut sua viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
"Paino kuitenkin kohtuu normaali 78kg 190cm pituudella".
No huh! Olet todella laiha ja luiseva jos painoa on noin vähän mutta pituutta noin paljon. Joten älä ainakaan lisää anää laihduta!
Onko sinulla iso penis? Kiinnostaa tietää, että onko pitkillä miehillä isompi.
Luontaista lihasmassaa ei ole paljoa muuta kuin jaloissa entisen painon kuljettamisesta kehittynyttä.
Painojen nosteleminen ei oikein maistu, yläkropassa ei ole paljoa lihaksia. Kävely / juoksu enemmän liikuntamuotona.
Painoon/pituuteen nähden "vatsaa" on enemmän kun äkkiä arvaisi, löysä nahka ehkä jotenkin vääristää.
Kunhan nahkaongelma on ratkaistu nostan painon varmaan johonkin 85-90kg tuntumaan.
Penis on keskivertoa isompi mutta tuskin sillä rintamalla kuulun yhtä pieneen väestönjoukkoon kun pituudessa. Tosin en tiedä peniksen koon jakaumaa Suomessa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin olet omaksunut i*celien maailmankuvan naisista?
Viesti jäi näköjään johonkin filtteriin.
I*ncelit on aika häiriintyneitä kavereita eikä ole montaakaan asiaa josta olen heidän kanssaan samaa mieltä.
Eli jostain olet samaa mieltä? Nyt on kyllä pakko sanoa: Hyi s*tana.
Ihan vaan kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että kannattaa hoitaa se neitsyys pois alta. Sitten, kun löydät sen oikean, niin osaat myös jotenkin toimia. Karu totuus on, että 30v neitsyt on outolintu ja vaikka s ensimmäinen ihastukseksi/kumppani kuinka pitäisi sinusta, niin jos olet täysin avuton sängyssä, niin harvalla löytyy kärsivällisyyttä lähteä sinua opettamaan ja kouluttamaan.
Kyllähän se "periaatteen" myyminen hetken kirpaisee, mutta se hetken morkkis on pieni hinta siitä, että et munaa tositilannetta.
Hmm. Tietäähän ap, että vatsanahkaleikkauksen jälkeen ei saa lihoa?
Millane rullalauta sulla o? Pidäksää pipoo pääss sisätilois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Näytän tällä hetkellä laihaläskiltä luurangolta joka on ruvennut sulamaan.”
Kiitos tästä kielikuvasta, hajosin. Oot ihan sairaan hauska, ei sulla tule olemaan hätäpäivää.
Ei ollut ap. Olen nainen.
Koska joku nainen on kehunut sua viimeksi?
Söpö kysymys. Ei minua naiset yleensä kehu, miehet enemmän. Miesystäväni viimeksi.
Oletko ylilaud an yli-ikäinen jonne?
Vierailija kirjoitti:
Eli olen melkein 30v täysin kokematon mies, olen siis neitsyt, en ole koskaan seurustellut, suudellut, pitänyt naista kädestä kiinni tai edes käynyt treffeillä.
Tästä huolimatta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja hyvänä puolisona jollekkin naiselle. Palstalle kirjoittelee paljon lassukoita ym. tietynlaisia mielipiteitä jakavia miehiä, mutta minä en kuulu heihin.
Kysy mitä vain.
Mikset käy huorissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mitä vain.
Mikset käy huorissa?
Itse 36v lähes kokematon mies enkä kehtaa käydä huorissa. Vielä elättelen toiveita oikeasta suhteesta ja huorissa käynti olisi varmasti ehdoton ei tulevalle kumppanille. Olisihan se paha paikka jos oikea suhde kaatuisi siihen että kerran käynyt huorissa.
Tosin realistisesti ajateltuna eipä taida suhdetta löytyä. Vielä kuitenkin sinnittelen. :)
Vierailija kirjoitti:
Okei, tuo selityksesi teini-iän tilanteestasi selvensi paljon. Kyse oli kyllä tosiaan enemmän itsetunnostasi kuin painostasi. Kyllä lihavatkin seurustelevat ja harrastavat seksiä.
Milloin aiot mennä leikkaukseen? Aiotko sen jälkeen Tinderiin ym? Kauako aiot odottaa leikkauksen jälkeen? Oletko ihan varma, ettei tuo ole tekosyy? Sitten et voi lähestyä naista koska sulla on arvet tms?
Sattumalta olen itse menossa abdominoplastiaan ja tunnistan tuon "laihaläski luuranko, joka on alkanut sulaa". :(
Itse seurustelen kyllä parastaikaa. Muutama mies on viime vuosina ollut, eikä ketään ole häirinnyt vatsaroikot. Oikeasti. Ne on kauhean näköiset mulla, mutta ei ne ole minä.
Oletko kovinkin seksuaalinen...siis, onko tarpeita usein, vai miten tässä nyt hienovaraisesti kysyisi?
Jotkut naiset pitää seksiä todella tärkeänä, osa ei niin kovin. Puhun kokemuksesta: ennen vakavaa suhdetta olisi todella hyvä tietää, onko ajatukset seksin tarpeellisuudesta saman sorttisia. Just sayin´.
Tottakai lihavatkin ihmiset seurustelee, olematon itsetunto vaan kummasti heikentää pariutumismahdollisuuksia, olin oikeastaan aikalailla luovuttanut koko asian suhteen kunnes laihduttamisen jälkeen sainkin huomiota naisilta. Tämän jälkeen halu palasi vain pahempana takaisin. n. 1,5v sitten.
Tarkoitus olisi mennä lääkärille kyselemään toimenpiteistä kun vatsan rasva/nahka suhde on riittävä. En osaa sanoa millainen lopputulos olisi jos nyt leikattaisiin. Pitäisi varmaan käydä lääkärissä. Abdominoplastian lisäksi ylimääräistä ihoa on rinnassa, käsissä (allit) ja reisissä, näitä ei kuitenkaan ilmeisesti saa julkisella puolella tehtyä ja kukkaro ei oikein kestä yksityisellä plastiiklakirurgilla käyntiä.
Kyllähän sitä asialle viimeistään leikkauksen jälkeen pitää jotain yrittää tehdä, ehkä jopa aiemminkin. En kuitenkaan ensitreffeillä aio sänkyyn hypätä niin nahkojen esittely ei ole heti ajankohtaista. Tinderissäkin vähän ongelmana se, että en osaa ottaa itsestäni ollenkaan edustavia kuvia, vaan näytän ihan erilaiselta verrattuna miltä näytän peilissä.
Kokemattomalla miehellä lienee ainoa seksuaalisuuden indikaattori on ns. miten usein panettaa ja miten usein se hoidetaan masturboimalla. Vastaus on tähän että 3-4krt päivässä, joten uskon että seksi tulee maistumaan. Määrä nousi muuten painonpudotuksen jäljiltä 1-2 - > 3-4.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että kannattaa hoitaa se neitsyys pois alta. Sitten, kun löydät sen oikean, niin osaat myös jotenkin toimia. Karu totuus on, että 30v neitsyt on outolintu ja vaikka s ensimmäinen ihastukseksi/kumppani kuinka pitäisi sinusta, niin jos olet täysin avuton sängyssä, niin harvalla löytyy kärsivällisyyttä lähteä sinua opettamaan ja kouluttamaan.
Kyllähän se "periaatteen" myyminen hetken kirpaisee, mutta se hetken morkkis on pieni hinta siitä, että et munaa tositilannetta.
En nyt usko että se neitsyyden väkisellä menettäminen kertaluontoisena kokemuksena tekee sinusta yhtään sen taitavempaa sängyssä, hitusen itsevarmemman ehkä kun tilanne ei ole täysin uusi mutta eiköhän yhtä haparointia ole kun ensimmäisellä kerrallakin. Ajattelin ottaa lähestymistavaksi asiasta keskustelun, ohjeiden kuuntelun ja yrittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tietäähän ap, että vatsanahkaleikkauksen jälkeen ei saa lihoa?
Ei ole aikomuksena enään lihota koskaan, kokemuksesta voin sanoa että ei ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun kengännumero?
46-47
- AP
Demiseksuaali haluaa seksiä tietyn ihmisen kanssa, jonka kanssa myös hyvä henkinen yhteys. Sellaisia arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Demiseksuaali haluaa seksiä tietyn ihmisen kanssa, jonka kanssa myös hyvä henkinen yhteys. Sellaisia arvostan.
En koe olevani demiseksuaali, koen kyllä seksuaalista vetoa naisiin joita en tunne tai joihin ei ole henkistä yhteyttä.
Koen että neitsyyden menettäminen ei ole minulle (enään) se tärkein asia elämässä. Mielummin menetän sen ihmiselle johon on henkinen yhteys ja potentiaali parisuhteeseen tai edes johonkin FWB järjestelyyn.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta tyypiltä! Varmasti naisia löytyisi jos uskaltaisit tehdä aloitteita :)
LOL, mitä naiivia lapsenuskoa ja reaalimailmasta irtaantunutta ajattelua.