Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein 30v täysin kokematon mies, kysy mitä vain.

Vierailija
17.10.2018 |

Eli olen melkein 30v täysin kokematon mies, olen siis neitsyt, en ole koskaan seurustellut, suudellut, pitänyt naista kädestä kiinni tai edes käynyt treffeillä.

Tästä huolimatta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja hyvänä puolisona jollekkin naiselle. Palstalle kirjoittelee paljon lassukoita ym. tietynlaisia mielipiteitä jakavia miehiä, mutta minä en kuulu heihin.

Kysy mitä vain.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole neitsyt.Varmasti olet sille tehnyt jotain.Ehkä tumputtanut.

Vierailija
2/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri.

Vierailija
4/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloinkaan ihastunut tai rakastunut?

Vierailija
5/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole neitsyt.Varmasti olet sille tehnyt jotain.Ehkä tumputtanut.

Tarkoitan neitsyellä sitä että en ole rakastellut (harrastanut yhdyntää) kenenkään kanssa, olen masturboinut ja masturboin edelleen mutta en laske sitä neitsyyden menettämiseksi.

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

Näillä tiedoilla en voi vastata kysymykseesi hyväksyvästi tai kielteisesti, tottakai menisin treffeille naisen kanssa jota pitäisin kiinnostavana.

-AP

Vierailija
6/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin 30v melkein kokematon mies. Etkö ole yöelämässä käynyt, kun minullekin on siellä annettu?

Vierailija
7/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, mutta kerron että olen 42-vuotias mies, en las-sukka enkä muutenkaan ns. huonolaatuinen, ja poikuus on visusti tallella. Tiedän tasan tarkkaan että ei se määrittele ihmisen "hyvyyttä", vaikka sellaisen kuvan nykymaailmassa helposti saakin.

Vierailija
8/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko milloinkaan ihastunut tai rakastunut?

Hyvä kysymys. 

Sen voin sanoa että en ole koskaan rakastunut. Ihastuminenkin on vähän niin ja näin, en oikein tiedä mitä se tarkalleen ottaen on.

Olen kyllä muutamia kertoja pitänyt ihmistä ihastuttavana ja monin tavoin upeana. Sellaisena johon voisin varmasti ihastua. Olen ehkä alitajuisesti estänyt itseäni ihastumasta. Tosin en ole vuosiin ollut naisten kanssa tekemisissä niin pitkäkestoisesti että kerkeäisin heihin ihastumaan.

En kuitenkaan koe koskaan kokeneeni sellaista ihastumista millaisena se kuvaillaan esim. tällä palstalla asiaa käsittelevissä ketjuissa.

-AP

Vierailija
9/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olisit hyvä puoliso jollekin naiselle?

Vierailija
10/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet neitsyt

Vierailija
11/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta naisesta voisit kiinnostua?

Vierailija
12/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks et osta huoralta pimpsaa?

Vierailija
13/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin 30v melkein kokematon mies. Etkö ole yöelämässä käynyt, kun minullekin on siellä annettu?

En ole koskaan käynyt yöelämässä, mutta työskentelen periaatteessa yöelämään liittyen.

Muutama tilanne on ollut että olisin voinut "saada", mutta tilanne tai henkilö väärä. En koe että pelkkä neitsyyden menettäminen on se mistä olen kiinnostunut, haluan mielummin parisuhteen tai edes että olisi potentiaalia parisuhteen kehittymiselle.

-AP

Vierailija
14/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö sinua olla kokematon? Mistä ajattelet että se johtuu, ettet ole ollut (erityisen) ihastunut koskaan kehenkään?

Vierailija
15/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet viikonloppuisin?

Suuteletko Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa *12-24 niin kuin ki lttimiehet?

Vierailija
16/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Vierailija
17/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kymmensormijärjestelmän? Vastauksia tulee niin hitaasti, että tuli kysymys mieleen...

Vierailija
18/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olisit hyvä puoliso jollekin naiselle?

Uskollinen, halu sitoutua, rakastava, ei mt-ongelmia ja muutenkin mielestäni henkisesti vakaa, työelämässä ja elätän itseni, haluan lapsia, haluan/haluan antaa läheisyyttä, olen mielestäni hyvä keskustelukumppani ja hyvä kuuntelija.

Hankala äkkiseltään listailla syitä, tietenkin joillakin naisilla voi olla vaatimuksia joita en pysty täyttämään mutta mitä tämän palstan juttuja olen lukenut niin mielestäni täytän useiden naisten kriteereitä puolisoille.

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet neitsyt

Olen kärsinyt itsetunto-ongelmista (tilanne nyt parempi) ja en ole oikeastaan koskaan tehnyt alotteita naisille, enkä varsinaisesti kohtaa naisia tilanteissa jossa voisin (uskoltaisin) tehdä alotteita tai minulle tehtäisiin alotteita.

Nämä kaksi asiaa tietenkin ruokkivat vaan toisiaan.

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta naisesta voisit kiinnostua?

Tavallinen nainen josta tykkään ihmisenä, iältään ei mielellään ihan teini eikä niin vanha että ikä ei ole este perheen perustamiselle kun sen aika on.

Vierailija kirjoitti:

miks et osta huoralta pimpsaa?

Koska olen kiinnostunut enemmän parisuhteesta kun pelkästä pimpsasta, pelkkä pimpsa ei auta ongelmassani.

- AP

Vierailija
19/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt yöelämässä, mutta työskentelen periaatteessa yöelämään liittyen.

Muutama tilanne on ollut että olisin voinut "saada", mutta tilanne tai henkilö väärä. En koe että pelkkä neitsyyden menettäminen on se mistä olen kiinnostunut, haluan mielummin parisuhteen tai edes että olisi potentiaalia parisuhteen kehittymiselle.

-AP

Ei ole kysyttävää, mutta tulen ihastelemaan hienoja arvojasi. Vaikutat tosi ihanalta, ajattelisipa useammatkin nuoret miehet tuolla tavalla. Kohtaat ihan varmasti vielä jonkun sopivan, nuorihan sä vielä olet!

Olen itse siis nainen ja oman mieheni tapasin vasta lähemmäs nelikymppisenä. Ihmiselämä on pitkä, ei kaikkea tarvitse lapsena kokeakaan. En tunne jääneeni mitään paitsi, kun skippasin nuoruuden yritys-erehdys -sokkojahdin ja keskityin sen sijaan opiskeluun.

Vierailija
20/74 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö sinua olla kokematon? Mistä ajattelet että se johtuu, ettet ole ollut (erityisen) ihastunut koskaan kehenkään?

Neitsyys itsessään ei varsinaisesti häiritse, mutta kokemattomuus kyllä muuten häiritsee. 

Koen että ihastumisen kehittyminen minulla kestää tovin, enkä ole vuosikausiin ollut tekemisissä tarpeeksi yksittäisen naisen kanssa että olisin voinut häneen ihastua.

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet viikonloppuisin?

Suuteletko Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa *12-24 niin kuin ki lttimiehet?

Perjantait ja lauantait olen töissä, sunnuntaisin olen kotona, en oikeastaan käy missään. Ja kyllä, kumpikaan näistä ei auta tilannettani.

En tykkää oluesta enkä varsinaisesti juo alkoholia, ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

En tykkää maksaruuista.

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kymmensormijärjestelmän? Vastauksia tulee niin hitaasti, että tuli kysymys mieleen...

Nörttimiehenä olen kehittänyt itselleni oman tavan kirjoittaa jossa käytetään kyllä kaikkia sormia, mutta varsinaisesti kymmensormijärjestelmä se ei ole. Kirjoitan n. 600 merkkiä minuutissa.

Vastauksieni hitaus ei tosin johdu kirjoitusnopeudesta vaan siitä että yritän miettiä mitä vastaan.

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi