Mitä ajattelet naisesta, joka ei voisi seurustella alle 60kg miehen kanssa?
Mitä ajattelisit naisesta joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään alle 60kg miestä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin. Haen mieheltä turvaa ja haluan että hän on tarvittaessa kykenevä suojelemaan minua. En myöskään viehäty lyhyistä/laihoista miehistä joten olisi väärin miestäkin kohtaan alkaa seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, josta en fyysisesti ole kiinnostunut.
Mihin vahva suomalainen nainen tarvitsee turvaa miehestä? Täällähän on sanottu monta kertaa, että mies ei saa tapella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isoista mahoista. Sen takia mun treffiprofiilissa oli ehdoton painoraja 80kg. En halua miestä alle 80, mielellään lähemmäs 100kg. Iso ja kova maha, sellanen pitää olla.
Suoli 24.ssa treffipalstalla on just noita naisia jotka haluavat, että miehen minimipaino on ainakin 80kg. Kertoo paljon niistä itsestäänkin, eli näitä ns. "normaalipainoisia" 70-90 kiloisia mörssäri naisia. Muutenkin ihmetten että siellä on joku ihanne alku painokin pitää laittaa.
Itse en ole "normaalipainoinen" vaan hiukan alipainoinen. Painoa tai pituutta ei ollut silloin pakko laittaa, mutta itselle tärkeenä kriteerinä laitoin painon. Miehen pituudella ei ole mulle mitään väliä.
Aika skinny guy. Vähän kun tuure the gay. Mutta sehän on suomalaisista hetero naisista niin ihqu kuitenkin. Kas kummaa naisia ei haittaa tuuren kaltainen mikkihiiri juuri lainkaan, mutta jos jätkä olisi hetero se olisi kauhistus.