Mitä ajattelet naisesta, joka ei voisi seurustella alle 60kg miehen kanssa?
Mitä ajattelisit naisesta joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään alle 60kg miestä?
Kommentit (64)
Vastaan kysymykseen "mitä ajattelet naisesta, joka kääntää joka ikisen ketjun päinvastoin ja kyselee asioita muka ominaan?"
Ajattelen, että aika ret-ardia.
Ymmärtäisin. Haen mieheltä turvaa ja haluan että hän on tarvittaessa kykenevä suojelemaan minua. En myöskään viehäty lyhyistä/laihoista miehistä joten olisi väärin miestäkin kohtaan alkaa seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, josta en fyysisesti ole kiinnostunut.
Ymmärtäisin. Haen mieheltä turvaa ja haluan että hän on tarvittaessa kykenevä suojelemaan minua. En myöskään viehäty lyhyistä/laihoista miehistä joten olisi väärin miestäkin kohtaan alkaa seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, josta en fyysisesti ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sua pitää oikein suojella ja miten paino siihen liittyy? Mikset osaa suojella itseäsi?
Ymmärtäisin, ettei joku kiinnostu lyhyistä/hintelistä miehistä, mutta en sitä että se ilmaistaan kertomalla joku tietty kiloraja.
En ole koskaan kuullut että aikuinen mies painaisi alle 60kg.
Että nainen on todennäköisesti vähäjärkinen. Parisuhteessa hintelän miehen saa helposti lihotettua vaikka 100-kiloiseksi jos naisella on läskifetissi, jos taas haluaa lihaksikkaan tai pitkän miehen niin olisi järkevämpää käyttää suoraan niitä valintakriteereinä kuten enemmistö naisista tajuaa tehdäkin.
Olen nainen ja en kaipaa mitään yläkouluikäisen kokoista poikaa vierelleni. Yksi ensimmäisistä poikaystävistäni nuorena oli varmaan jotain 60 kg painava, luiseva lommoposkinen inttipoika. Vaikka hän oli minua 20 cm pitempi, niin hän ei tuntunut miehekkäältä.
Ajattelen siis, että ihan ok on haluta hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sua pitää oikein suojella ja miten paino siihen liittyy? Mikset osaa suojella itseäsi?
En ole lainaamasi, mutta kai kysymys onkin enemmän mielikuvista ja alitajuisesta tunteesta, että tässä on turvallinen, miehekäs mies. Ei minuakaan pitkänä naisena pieni ja hintelä mies viehätä, vaikka en konkreettisesti mitään suojelua ajattelekaan tarvitsevani.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on todennäköisesti vähäjärkinen. Parisuhteessa hintelän miehen saa helposti lihotettua vaikka 100-kiloiseksi jos naisella on läskifetissi, jos taas haluaa lihaksikkaan tai pitkän miehen niin olisi järkevämpää käyttää suoraan niitä valintakriteereinä kuten enemmistö naisista tajuaa tehdäkin.
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta kai kysymys onkin enemmän mielikuvista ja alitajuisesta tunteesta, että tässä on turvallinen, miehekäs mies. Ei minuakaan pitkänä naisena pieni ja hintelä mies viehätä, vaikka en konkreettisesti mitään suojelua ajattelekaan tarvitsevani.
Yhä edelleen ihmettelen mitä turvallista painavammassa miehessä on ja miksi miehekkyys olisi painoon sidottu. Painan nyt 90kg enkä mielestäni ole yhtään sen turvallisempi tai miehekkäämpi (paitsi henkisen kehityksen johdosta) kuin silloin, kun painoin 70kg. Suojelemaan pystyn paremmin, mutta se johtuu vain taloudellisesta kehityksestä
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas a- kuppinen nainen on kauhistus, vedän enemmin hanskaan forever .
t. metriheikki
Mulla raja on 85 kg ja pituusraja 185.
60 kg tyttöjen paino miehellä on ihan pikkupojan paino. 70 kg hintelä, 80 kg treenaamaton.
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että aikuinen mies painaisi alle 60kg.
Antti Tuiskukin on siinä rajoilla onko se mies, mutta se ei paina 60kg
Että hänellä on anoreksia. Eli lääkäriin heti, jos on yli 180cm.
Sehän olen minä! Tulisi ihan pedofiili-olo.
Vierailija kirjoitti:
60 kg tyttöjen paino miehellä on ihan pikkupojan paino. 70 kg hintelä, 80 kg treenaamaton.
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..
Kuole syöpään!
En ajattelisi mitään. Kriteereitä on itsellänikin: en esimerkiksi ikinä tapailisi av-palstamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..Kuole syöpään!
Näillä elintavoilla mahdotonta.
Ajattelisin että järkinainen. Kuka nyt hiirtä haluaa.