Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka ei voisi seurustella alle 60kg miehen kanssa?

Vierailija
17.10.2018 |

Mitä ajattelisit naisesta joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään alle 60kg miestä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu! noi vyötärö-lantiosuhteet ei kerro hedelmällisyydestä yhtään mitään. Joskus huolestuttaa se, että kaikilla on äänioikeus.

Vierailija
42/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista mahoista. Sen takia mun treffiprofiilissa oli ehdoton painoraja 80kg. En halua miestä alle 80, mielellään lähemmäs 100kg. Iso ja kova maha, sellanen pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hieman ylipainoisista miehistä, pieni vatsakaan ei haittaa, jos mies sen osaa pilke silmässä suoraselkäisenä kantaa.

Vierailija
44/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini alapeukutettiin? Minä otan mielummin hoikan kuin ylipainoisen miehen. Pidän itsekin kunnostani huolta, enkä jaksaisi katsella sohvalla loisivaa mäkkäriruoalla elelevää miestä. Olen toki seurustellut ylipainoisen miehen kanssa, mutta hänellä oli ylipainostaan huolimatta terveet elintavat. Suurimmalla osalla ylipainoisista miehistä kuitenkaan ei ole, monille kelpaa kalja, rööki, pitsa vaikka päivittäin. Haluan seuraa myös lenkkipoluille. 

Vierailija
45/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidin miehenkin toivomusta alle 70 kiloisesta rakastajattaresta perusteltuna niin sallin tuon toiveen myös itselleni. Ja olen sitä mieltä, että minulla on varaa asettaa korkeitakin kriteerejä kumppanille ja onneksi niitä vastaava mieskin on jo löytynyt. 60 kiloinen mies on joko lyhyt tai siima enkä koe heihin juuri vetoa. Oma mieheni on 181/69+, minusta täydellinen.

Vastauksena kysymykseen: nainen on normaali heteronainen, joka haluaa miehenkokoisen miehen. Ehkä jopa aika höveli nainen kun ei mitään ylärajaa ei ylärajaa asettanut.

Vierailija
46/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ylipainoiset miehet myös elävät itsepetoksessa, ajattelevat olevansa miehekkäitä tai että paino tulee lihaksista kun on se tynnyri vatsan kohdalla. Naisilla sen sijaan kuuluukin olla jonkin verran pehmeyttä ihan terveydellisistä syistä. Absurdia, että naisilla ihannoidaan jopa anorektista vartaloa, miehillä taas obeesia. Epäterveitä vaihtoehtoja molemmat. 

Vierailija
47/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmeempiä. Onhan tässä itse kullakin omat mieltymyksensä. Vyön yli vyöryvä maha naisella on minulle täydellinen turn-off, joten hyväksyn sen että naisilla on vastaavia mieltymyksiä miesten kropasta.

Vierailija
48/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään isoista mahoista. Sen takia mun treffiprofiilissa oli ehdoton painoraja 80kg. En halua miestä alle 80, mielellään lähemmäs 100kg. Iso ja kova maha, sellanen pitää olla.

Suoli 24.ssa treffipalstalla on just noita naisia jotka haluavat, että miehen minimipaino on ainakin 80kg. Kertoo paljon niistä itsestäänkin, eli näitä ns. "normaalipainoisia" 70-90 kiloisia mörssäri naisia. Muutenkin ihmetten että siellä on joku ihanne alku painokin pitää laittaa.

Vierailija
49/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vattu! noi vyötärö-lantiosuhteet ei kerro hedelmällisyydestä yhtään mitään. Joskus huolestuttaa se, että kaikilla on äänioikeus.

Tilastollisesti kertovat. Keskivartalolihavuus naisella on yhteydessä esimerkiksi pco:hon.

Vierailija
50/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että aikuinen mies painaisi alle 60kg.

Minä painoin parikymppisenä hieman alle 60, pituutta yli 180. Olin alipainoinen ja se johtui huonosta ruokailusta. En siis mitenkään pyrkinyt pitämään painoa tuolla... Treenaamalla ja parantamalla ruokailutottumuksia sain painon nousuun 70+ kiloiseksi, edelleen optimin alarajalla mutta tällä mennään, ikää nyt n. 40

Ystävät ovat ehdottaneet oluen juomista, mutta kun ei maistu niin ei maistu.

Terkut jos joku tunnistaa

Vierailija
51/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 175 cm miehet on paskaa.

Alle 180.

Ja naisten keskipituus on nykyään 170

Ja keskipaino 80-90. Norsunkokoisia akkoja.

Vierailija
52/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset tuppaavat olemaan melko romuluisia, ja suorastaan isohkoja tyttöjä, että ymmärrän hyvin miksi saattavat tuntea olonsa epänaiselliseksi sopusuhtaisen ja jäntevän miehen rinnalla :o

Vierailija
53/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kysymykseen "mitä ajattelet naisesta, joka kääntää joka ikisen ketjun päinvastoin ja kyselee asioita muka ominaan?"

Ajattelen, että aika ret-ardia.

Eikä tasa-arvoa?

Vierailija
54/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

80-85kg miestä vastaa 50-55kg nainen.

Miehen kuuluu olla raamikas, naisen siro.

Vierailija
55/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään hieman ylipainoisista miehistä, pieni vatsakaan ei haittaa, jos mies sen osaa pilke silmässä suoraselkäisenä kantaa.

Käykö iso vatsa, jos on pilkettä todella paljon ja selän suoruus huippuluokkaa?

Vierailija
56/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti kertovat. Keskivartalolihavuus naisella on yhteydessä esimerkiksi pco:hon.

Miehillä taas se nallekarhumaha on merkki alhaisesta testosteronista ja yhteydessä erektio-ongelmiin. Mutta ei se varmaan palstamammaa haittaa, ei kai nallekarhulla kuulukaan ottaa eteen...

Vierailija
57/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tuppaavat olemaan melko romuluisia, ja suorastaan isohkoja tyttöjä, että ymmärrän hyvin miksi saattavat tuntea olonsa epänaiselliseksi sopusuhtaisen ja jäntevän miehen rinnalla :o

Se on isojen tyttöjen ilta.

Vierailija
58/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen sulhanen painoi 48 kg (yli 40v mies ja pituutta 167 cm). Minä olin sentin häntä lyhyempi ja painoin 47 kg. Minun piti joka päivä käydä punnitsemassa itseni ja todistaa etten paina enempää kuin hän. Se oli jotenkin raskasta. Hän tykkäsi tissittömistä, kapealanteisista naisista joilla pitkät ja paksut hiukset. Ja edelleen tykkää, on nykyisin melkein 70v ja yksin.

Vierailija
59/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa.

80-85kg miestä vastaa 50-55kg nainen.

Miehen kuuluu olla raamikas, naisen siro.

Mistä päättelet että 80-85 kiloinen mies on raamikas, painostako? Sillähän voi olla ainoastaan pallomaha ja olemattomat hartiat. Ihme vertaus.

Vierailija
60/64 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen sulhanen painoi 48 kg (yli 40v mies ja pituutta 167 cm). Minä olin sentin häntä lyhyempi ja painoin 47 kg. Minun piti joka päivä käydä punnitsemassa itseni ja todistaa etten paina enempää kuin hän. Se oli jotenkin raskasta. Hän tykkäsi tissittömistä, kapealanteisista naisista joilla pitkät ja paksut hiukset. Ja edelleen tykkää, on nykyisin melkein 70v ja yksin.

Sinä ilmeisesti tykkäsit hänen vartalostaan tosi kovasti, kun suostuit tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan