Mitä ajattelet naisesta, joka ei voisi seurustella alle 60kg miehen kanssa?
Mitä ajattelisit naisesta joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään alle 60kg miestä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mulla raja on 85 kg ja pituusraja 185.
60 kg tyttöjen paino miehellä on ihan pikkupojan paino. 70 kg hintelä, 80 kg treenaamaton.
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..
Pläski se siellä huutelee.
Noh, lukioaikainen poikaystäväni painoi alle 60 kg vaikka oli pitkä. Söi kuin hevonen, mutta massaa ei tarttunut. Kuulemma edelleen nyt kolmekymppisenä tosi hoikka. Mitä sitten? Mielummin hoikka kuin ylipainoinen.
Parempi olla hoikka tai laiha ku lihava.
Moni mies on nykyään läski ja luulee sitä läskiään lihakseksi.
Mitä tulee naisiin niin läskejä naisia taas on pilvin pimein. Mikä voi olla helpompaa..
Syö vähemmän ja liikkuu enemmän = laihtuu
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä vastauksissa on hyväksyvämpi sävy kuin ketjussa jossa puhuttiin yli 70kg naisista.
Painosuosituksistahan tuo poikkeaa saman verran.
Keskipituinen mies on 179cm, ja painosuositus kaavasta riippuen 71-76kg
Keskipituinen nainen on 165cm, ja painosuositus kaavasta riippuen 56-60kg
Hassua että pienen miehen syrjiminen on ymmärrettävää, mutta ison naisen syrjiminen on typerää ja todistaa miehen pieneksi/heikoksi luuseriksi kun tämä ei hyväksy möhkönaista.
Tämä on ihan ymmärrettävää. Kuitenkin tämän yhteiskunnan isoin painotabu on naisen ylipaino. Miehen ylipaino on hyväksyttävää, koska se tekee naisen ylipainosta huomaamattomampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin. Haen mieheltä turvaa ja haluan että hän on tarvittaessa kykenevä suojelemaan minua. En myöskään viehäty lyhyistä/laihoista miehistä joten olisi väärin miestäkin kohtaan alkaa seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, josta en fyysisesti ole kiinnostunut.
Miltä sua pitää oikein suojella ja miten paino siihen liittyy? Mikset osaa suojella itseäsi?
En ole lainaamasi, mutta kai kysymys onkin enemmän mielikuvista ja alitajuisesta tunteesta, että tässä on turvallinen, miehekäs mies. Ei minuakaan pitkänä naisena pieni ja hintelä mies viehätä, vaikka en konkreettisesti mitään suojelua ajattelekaan tarvitsevani.
Yhä edelleen ihmettelen mitä turvallista painavammassa miehessä on ja miksi miehekkyys olisi painoon sidottu. Painan nyt 90kg enkä mielestäni ole yhtään sen turvallisempi tai miehekkäämpi (paitsi henkisen kehityksen johdosta) kuin silloin, kun painoin 70kg. Suojelemaan pystyn paremmin, mutta se johtuu vain taloudellisesta kehityksestä
Ei minusta miehekkyys varsinaisesti olekaan painoon sidottu. Mutta onhan se nyt kai itsestäänselvää, että isokokoinen mies pystyisi tarvittaessa fyysisesti voimillaan puolustamaan naista esim. jotakuta hyökkääjää vastaan, kuin 60 kg mies, joka on huomattavan kevyt ja pieni mieheksi, eikö? Harva nainen sitä niin konkreettisesti ajattelee, kuten sanoin mielikuvista on enemmän kysymys ja siitä, mitä pitää seksikkäänä. Ulkonäöltään pikkupoikamainen tai sairaalloisen laiha mies nyt ei vaan suurinta osaa naisista viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin. Haen mieheltä turvaa ja haluan että hän on tarvittaessa kykenevä suojelemaan minua. En myöskään viehäty lyhyistä/laihoista miehistä joten olisi väärin miestäkin kohtaan alkaa seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, josta en fyysisesti ole kiinnostunut.
Miltä sua pitää oikein suojella ja miten paino siihen liittyy? Mikset osaa suojella itseäsi?
En ole lainaamasi, mutta kai kysymys onkin enemmän mielikuvista ja alitajuisesta tunteesta, että tässä on turvallinen, miehekäs mies. Ei minuakaan pitkänä naisena pieni ja hintelä mies viehätä, vaikka en konkreettisesti mitään suojelua ajattelekaan tarvitsevani.
Yhä edelleen ihmettelen mitä turvallista painavammassa miehessä on ja miksi miehekkyys olisi painoon sidottu. Painan nyt 90kg enkä mielestäni ole yhtään sen turvallisempi tai miehekkäämpi (paitsi henkisen kehityksen johdosta) kuin silloin, kun painoin 70kg. Suojelemaan pystyn paremmin, mutta se johtuu vain taloudellisesta kehityksestä
Ei minusta miehekkyys varsinaisesti olekaan painoon sidottu. Mutta onhan se nyt kai itsestäänselvää, että isokokoinen mies pystyisi tarvittaessa fyysisesti voimillaan puolustamaan naista esim. jotakuta hyökkääjää vastaan, kuin 60 kg mies, joka on huomattavan kevyt ja pieni mieheksi, eikö? Harva nainen sitä niin konkreettisesti ajattelee, kuten sanoin mielikuvista on enemmän kysymys ja siitä, mitä pitää seksikkäänä. Ulkonäöltään pikkupoikamainen tai sairaalloisen laiha mies nyt ei vaan suurinta osaa naisista viehätä.
Olethan itse max 55kg, pieni ja siro?
Iälläkin on vähän väliä. Mun mieheni oli noin 20-vuotiaana alle 60 kg. Nykyään on nelikymppinen ja aivan tavattoman hyvävartaloinen, harrastaa kestävyysurheilua ja painaa noin 70 kg. Pituus 175.
Ne, jotka olivat parikymppisinä "ihanan rotevia", alkavat jo olla sairaalloisen puolella.
Nooh, tunnen erään nuoren miehen joka on mitoiltaan 170 cm ja 58 kg, ja aina on hänellä flaksi käynyt. Komeista kasvoista ja huumorintajusta on tosin ollut hyötyä hänen kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan itse max 55kg, pieni ja siro?
Olen 175 cm ja peräti 62kg
No hyvä että tulee rajat selviksi.
Keskivertosuositus miehille siis 71-76kg, naiselle 56-60kg.
Miehet
60kg sintti
65kg ruipelo
70kg pieni
75kg normaali
80kg hyvä
85 kg optimaalinen
90+ kg raamikas
Naiset
45 kg petite
50 kg optimaalinen
55kg normaali
60 kg iso
65 kg amatsoni
70+ kg möhköfantti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 kg tyttöjen paino miehellä on ihan pikkupojan paino. 70 kg hintelä, 80 kg treenaamaton.
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..Pläski se siellä huutelee.
175, 62. Kaikki haluaa palomies-nallekarhun eikä hintelää naapurinpojua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana itsestäänselvästä. Jokainen kärpässarjankin amatöörinyrkkeilijä pyyhkisi minulla lattiaa alle puolen minuutin jälkeen, vaikka häviävät massassa kymmeniä kiloja. Todennäköisesti häviäisin joillekin 60kg judokanaisillekin. Ei auta massa eikä salitulokset. Sitten kun hyökkääjillä on usein vielä jotain teräaseita/kaasuja/sähköjä, ei fyysisestä koosta ole juurikaan apua. Onneksi Suomessa näihin tilanteisiin on todella epätodennäköistä joutua, joten vähän hassua tuollaisia miettiä tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Alle 175 cm miehet on paskaa.
Alle 180.
Ja naisten keskipituus on nykyään 170
Alle 60kg pitäisin kyllä varmaan liian vähänä, mutta 65-70kg voisi jo mennä, jos kyseessä olisi siis alle 190 cm pitkä mies :D Mieluiten kyllä 70-80kg, tykkään aika normaalikokoisista miehistä, ja koska itse oon sen verran pieni ja hoikka, niin paha ylipaino on mielestäni paljon pahempi miinus kuin pieni alipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruipelot on ruipeloita ja pikkukaverit on turn off..Pläski se siellä huutelee.
175, 62. Kaikki haluaa palomies-nallekarhun eikä hintelää naapurinpojua.
Juu "palomies-nallekarhu" sen olla pitää. Sellainen isokessinen jenkkakahvamies. Ehkä pikku tissitkin.
Pienille ja siroille naisille sopii iso ja raamikas mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan (maskuliinisuus vs feminiinisyys)
Isoille ja roteville naisille sopii iso ja raamikas mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä (maskuliinisuus vs vielä maskuliinisempi mies jotta möhköamatsoni voi tuntea itsensä pieneksi ja siroksi miehen rinnalla)
Naisessa viehättävintä on reipas vyötärö-lantiosuhde, semmoiset 0,7. Se korreloi hedelmällisyyden kanssa. Miehessä samaa implikoi vyötärö-hartiasuhde.
Koska naisilla rasva kertyy lantiolle ja miehillä vyötärölle, kärsii naisen ihannevartalossa olla miestä hieman enemmän rasvaa. Testosteroni suojaa tervettä, liikkuvaa miestä rasvalta. Ylipaino on turn-off molemmilla sukupuolilla.
Nyt on sanottava että mua hävettää tän palstan naisten puolesta. Ja toki miestenkin.
Mollaamalla miehiä asioista joille ei itse voi mitään (kuten lyhyys tai hintelyys) te oikein viestitätte että pelin säännöt on nämä.
Onko sitten kivaa kun vihaiset miehet vastaa samalla tavalla ja repii naiset riekaleiksi jokaisesta jenkkakahvasta, rypystä tai liian rotevasta hartiasta?
Mä luulin että tätä molemminpuolista ulkonäkömollausta on jo muutenkin ihan riittävästi. Mutta hei, antakaa palaa vaan. Ihan sama.
t. 163cm/49kg
Jostain kumman syystä vastauksissa on hyväksyvämpi sävy kuin ketjussa jossa puhuttiin yli 70kg naisista.
Painosuosituksistahan tuo poikkeaa saman verran.
Keskipituinen mies on 179cm, ja painosuositus kaavasta riippuen 71-76kg
Keskipituinen nainen on 165cm, ja painosuositus kaavasta riippuen 56-60kg
Hassua että pienen miehen syrjiminen on ymmärrettävää, mutta ison naisen syrjiminen on typerää ja todistaa miehen pieneksi/heikoksi luuseriksi kun tämä ei hyväksy möhkönaista.