Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on julkkis, enkä kestä sitä enää!

Vierailija
17.10.2018 |

Puolisoni on työnsä puolesta paljon esillä julkisuudessa, ja toivon salaa että hän vaihtaisi ammattia. Minua ahdistaa ajatus, että tuntemattomat ihmiset kritisoivat tai "inhoavat" netissä puolisoani tai tämän työtä. Myönnän, että käyn välillä lukemassa nettikeskusteluja ja -kommentteja, mikä tietysti on oma vikani. Kadulla ihmiset tulevat pysäyttämään, ja välillä antavat todella suoraa kritiikkiä. Pahoitan mieleni sellaisesta herkästi, en osaa yhtään suhtautua asiaan kuuluvana. Kuvitelkaa, että olisitte leppoisasti Prismassa miettimässä viikonlopun ruokalistaa, kun joku tulee hyllyn takaa tykittämään mielipiteitään. Tai treffeillä kahden kesken, kun viereisen pöydän mamma tulee vartiksi kertomaan, mikä maailmassa (tai puolisossani) mättää.

Pakkohan Suomessa on olla vaikka kuinka paljon naisia ja miehiä, joita ei stressaa puolison julkinen rankkakin ryöpytys, esim. kärkipoliitikkojen pitkäaikaiset kumppanit. Auttakaa! Puolisoni on itse sinut häneen kohdistuvan julkisuuden suhteen, eikä ota ilkeitäkään kommentteja itseensä. Hän on kuitenkin itse uransa valinnut, minä en. Valitsin ihmisen, en osannut tavatessamme ennustaa mitään tällaista. Uusia ihmisiä tavatessani jännitän sitä hetkeä, kun heille selviää puolisoni nimi. Olen muuttunut paljon varautuneemmaksi julkisuuspyörityksen seurauksena, ja maailmankuvani on muuttunut pessimistisemmäksi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku tulee nillittämään puolisostasi niin sanot vaan, jotta asia ei minulle kuulu ja toivotat parempaa päivän jatkoa. EI niitä valittajia ole pakko kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan