Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tuomitsevat exiensä kanssa ystäviä olevat ihmiset?

Vierailija
17.10.2018 |

Itse en näe mitään väärää siinä, että joku on ystävä exänsä kanssa. Itse olen melkein kaikkien exieni kaveri, kahden kanssa ei olla missään tekemisissä, koska olivat väkivaltaisia mua kohtaan ja yksi vihaa mua ihan vain siitä periaatteesta, ettei exien kanssa olla tekemisissä. Loppujen exien kanssa soitellaan, harrastetaan yhdessä ja käydään viihteellä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi koska niin monet ovat löysämoraalisia ja harrastaa myös seksiä exien kanssa, eikä näe siinä.mitään väärää tai pahaa ja onhan se jo entuudestaan tuttu joten kynnys on erittäin helppo ylittää.

Ja tämän takia, ei kiitos exien kanssa vehtaajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsevatko?

Vierailija
4/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuomitseminen vaikuttaa elämääsi käytännössä?

Vierailija
5/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eksän kanssa tosi hyvissä väleissä. Soitellaan kuulumisia säännöllisesti. Kyseessä ei kuitenkaan ole mitään vehtaamista. Avioliittomme loppuajasta emme harrastaneet seksiä viimeiseen kahteen vuoteen, koska meistä vain tuli hyvät kaverit. Ja se kaveruus jatkuu edelleen. 

Vierailija
6/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tuomitseminen vaikuttaa elämääsi käytännössä?

Ei kuinkaan, mutta olisi kiva ymmärtää mikä exän kanssa kaveeraamisessa on niin väärin joidenkin mielestä? Jos kaverina synkkaa hyvin, muttei parisuhteessa, niin miksi pitäisi lopettaa ystävyys parisuhdekokeilun takia?

Ap

Vierailija
7/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi koska niin monet ovat löysämoraalisia ja harrastaa myös seksiä exien kanssa, eikä näe siinä.mitään väärää tai pahaa ja onhan se jo entuudestaan tuttu joten kynnys on erittäin helppo ylittää.

Eli kyvyttömyys luottaa toiseen ja heikko itsetunto.

Vierailija
8/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän, että kaveruus säilyy, jos on pitkä suhde takana ja sen myötä paljon yhteisiä juttuja. Sitä en ymmärrä, että jokaisesta lyhyestäkin suhteesta haluttaisiin jäädä kaveeraamaan: nämä on yleensä niitä jotka lipsahtavat samaan sänkyyn vielä myöhemminkin.

Itse en ole halunnut jatkaa yhteydenpitoa eksien kanssa. Enkä hyväksyisi sitä myöskään puolisoltani. Kaikki muut tehköön niin kuin haluaa.

Vierailija
9/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon just tuo joka harrastaa myls seksiä exän kanssa...

Mietin vaan tuota ap:ta että kuinka helkkarin monta exää sillä oikein on? Mulla ei ole kuin tuo yksi 'kunnollinen', mistään yläasteen kahden viikon seurusteluista en laske exiä omaavani. Toisaalta olin nuorena mieluummin sinkku ja harrastin yhden illan juttuja. Sitten parikymppisenä aloin olemaan nykyisen miehen kanssa ja sitä ennen reilun vuoden exän kanssa jonka kanssa mulla on nykyään suhde.

Vierailija
10/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla exiensä kanssa sellaisissa väleissä ja niin paljon tekemisissä kuin kokee luontevaksi. Itsessäni uutena kumppanina kieltämättä kyllä herättäisi ärtymystä ja mustasukkaisuutta, jos kanssakäyminen olisi kovin tiivistä ja välit lämpimät. Riippuisi toki tilanteesta ja olosuhteista. Tosi epäterveeltä tuntui se, mitä kaveri kertoi tapailemastaan miehestä (onneksi tapailu tyssäsi), että mies oli häntä pettäneen exän tukena tämän mennessä aborttia teettämään.

Vierailija
11/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät exän exien...no ei vaan kiinnosta ihmiset, jotka elää menneessä edelleen, siksi.

Ymmärrän tilanteen, jos on kyse jostain pikkupaikkakuntien porukoista, joissa joku vanha kumppani saattaa olla vaikka jonkun sukulaisen puolison veli/ sisko, että edelleen näkee tuota ihmistä muutenkin vaikka sukujuhlissa ja näin poispäin, että ollaan jollain tasolla tekemisissä, muuten ei tarpeen pyöriä jonain " bestiksinä" edelleen

Vierailija
12/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon just tuo joka harrastaa myls seksiä exän kanssa...

Mietin vaan tuota ap:ta että kuinka helkkarin monta exää sillä oikein on? Mulla ei ole kuin tuo yksi 'kunnollinen', mistään yläasteen kahden viikon seurusteluista en laske exiä omaavani. Toisaalta olin nuorena mieluummin sinkku ja harrastin yhden illan juttuja. Sitten parikymppisenä aloin olemaan nykyisen miehen kanssa ja sitä ennen reilun vuoden exän kanssa jonka kanssa mulla on nykyään suhde.

Monta exää on ja lyhyimmät suhteet ovat kestäneet sen puoli vuotta.

Ap

Vierailija
13/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla exiensä kanssa sellaisissa väleissä ja niin paljon tekemisissä kuin kokee luontevaksi. Itsessäni uutena kumppanina kieltämättä kyllä herättäisi ärtymystä ja mustasukkaisuutta, jos kanssakäyminen olisi kovin tiivistä ja välit lämpimät. Riippuisi toki tilanteesta ja olosuhteista. Tosi epäterveeltä tuntui se, mitä kaveri kertoi tapailemastaan miehestä (onneksi tapailu tyssäsi), että mies oli häntä pettäneen exän tukena tämän mennessä aborttia teettämään.

Ihanaa että tuollaisiakin miehiä on olemassa!

Vierailija
14/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exät exän exien...no ei vaan kiinnosta ihmiset, jotka elää menneessä edelleen, siksi.

Ymmärrän tilanteen, jos on kyse jostain pikkupaikkakuntien porukoista, joissa joku vanha kumppani saattaa olla vaikka jonkun sukulaisen puolison veli/ sisko, että edelleen näkee tuota ihmistä muutenkin vaikka sukujuhlissa ja näin poispäin, että ollaan jollain tasolla tekemisissä, muuten ei tarpeen pyöriä jonain " bestiksinä" edelleen

Miten se on menneissä elämistä, jos åarisuhde ei toiminut, mutta ystävyys säilyy?

Ap

Vierailija
15/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuomitse mitään, mutta en ymmärrä, miksi pitää rikkoa kasten koti, jos on kerta parhaimpia ystäviä?

Vierailija
16/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole naispuolisia ystäviä. Työkavereita kyllä, ja vanhoja kavereita, nykyisiä tuttavia vain.

Mulla on pari miespuolista ystävää, joista toisen kanssa meillä oli sutinaa 14-vuotiaana, eli jep, ei haittaa miestä tuo "exyys" :D Toisne kanssa tapailin 3kk 15 vuotta sitten, todetakseni että hän on parempi kaverina kuin miehenä. Ei aiheuta miehessä mitään tunteita tämäkään, vaan myös mieheni on näiden kaveri.

Sen sijaan jos mieheni nyt yllättäen alkaisi kaveeraamaan kenen tahansa naisen kanssa, oli sitten eksä tai ei, niin voisi jatkaa kaveeraamista ilman minua. Sama koskee luonnollisesti minua. Vanhat kaverit on sitten ihan eri asia.

Vierailija
17/17 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveri exien kanssa. En tunne heitä kohtaan mitään vetovoimaa. Ja siihen se suhde osittain loppuikin kun ei ollut läheisyyttä.

Sitä en hyväksyisi jos nykyisellä olisi tunteita exää kohtaan ja tapaisi exää. Eli ei ole päässyt yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi