Naimisissa ja avoliitossa olevat. Onko teillä facebook-kavereine entisiä seksikumppaneita?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ensimmäistäkään. Olen poistanut kaikki eksäni, ex-seksikumppanini ja heidän läheisensä fb-kavereistani, koska miten sitä muuten muka pääsisi elämässään eteenpäin jos heidän kanssaan olisi tekemisissä.
Olen siksi menettänyt monta hyvää ystävää ja minulle läheistä ihmistä, mutta nyt kun olen aviossa nykyisen kumppanini kanssa en voisi olla yhtä onnellinen, jos olisin edes jollain tavalla tekemissä entisten kumppaneideni ja heidän läheistensä/kavereidensa kanssa.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mutta mikäs siinä jos haluaa ehdoin tahdoin tehdä elämästään vaikeaa, hankalaa ja yksinäistä.
Oletko läheisriippuvainen? Et uskalla päästää ihmisistä irti? - eri
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mies ei existä välitä, koska ne on exiä vaan.
Minusta tuollainen kuulostaa jotenkin kamalalta. Ihan kuin ne ei olisi edes ihmisiä. Niitä on kuitenkin joskus rakastanut, tai ainakin tykännyt, joten kai niissä jotain erikoisen kivaa on ollut. Ja yhtäkkiä niistä tärkeistä ihmisistä tulee täysin mitäänsanomattomia, eikä niille tarvitse edes olla kohtelias. Kauhean kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En halua olla heihin yhteydessä. Entiset ovat entisiä.
Miksi sä olit niin kamalien ihmisten kanssa, ettet enää voi olla edes tuttava niiden kanssa?
Mitä ihmeen syytä minulla olisi olla tekemisissä heidän kanssaan? Jos suhteet olisivat olleet toimivia, niin ne eivät olisi päättyneet.
Poistuiko niistä kaikki kivat ja hyvät puolet sen takia, että te ette sopineet parisuhteessa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En halua olla heihin yhteydessä. Entiset ovat entisiä.
Miksi sä olit niin kamalien ihmisten kanssa, ettet enää voi olla edes tuttava niiden kanssa?
Mitä ihmeen syytä minulla olisi olla tekemisissä heidän kanssaan? Jos suhteet olisivat olleet toimivia, niin ne eivät olisi päättyneet.
Poistuiko niistä kaikki kivat ja hyvät puolet sen takia, että te ette sopineet parisuhteessa yhteen?
Huonoja puolia oli enemmän kuin hyviä. En halua roikottaa näitä ihmisiä enää millään tavalla elämässäni mukana. En koe saavani siitä irti mitään, että seurailisin heidän elämäänsä somessa tai tapaisin heitä.
On, 1, mun bestis. Muutenkin mulla on vain 2 kaveria ja 3 työkaveria facessa jota en oikeestaan käytä.
En tiedä tietääko mies että mulla edes on face-tili, ei oo koskaan tullut jutuksi. Mutta toki mies tietää tuosta kaverista, viestittelystä ja siitä että jonkun kerran vuodessa tavataan yms. Oli alunperin ehtona seurustelulle, että mun kavereista (opiskelu ja työ miesvaltaisella alalla) on turha olla mustis.
Totta kai on. Nain nuorena kuin kani, joten melkein kaikki vanhat tutut on myös entisiä seksikumppaneita.
Nyt alankin katsoa uusin silmin niitä, joilla on alle sata kaveria...
Olen poistanut. Exän tekemiset ei kiinnosta, enkä halua niistä tietää.
on. osasta mies tietää, osasta ei. eipä tuollainen kuulu puolisolle millään muotoa.
On. Ex-poikaystäväni sekä yksi, jonka kanssa tapailtiin pari kk ennenkuin tapasin nykyisen avopuolisoni ja ihastuin ensitapaamisella. Hän tietää kyllä eikä pidä väliä, miksi pitäisi? Ihan sama jotkut facebook-kaverit :D Ja ihan sama muutenkin menneet seksikumppanit, ne on olleet silloin ja nyt on nyt. Poikaystävälleni riittää, että on ainoa seksikumppanini tällä hetkellä, kuten tottakai onkin :)
On. Parin kanssa soittelenkin usein ja muutenkin ollaan yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
a) mulla ei ole entisiä seksikumppaneita. Tämä yksi on riittänyt.
b) mulla ei ole Facebooktiliä
Miksi sitten osallistut keskusteluun huoh
Kuulostatpa omahyväiseltä tylsimykseltä. Et taida olla paljoa elämässä saavuttanut jos nuo on ainoat kehuskelunaiheet...
Vierailija kirjoitti:
On, sekä eksiä että pari kaveripanoa. Kyllä mies tietää, ja minä tiedän hänen menneisyydestään. Ei meitä kumpaakaan häiritse, sehän on luonnollista että aikuisilla ihmisillä on elettyä elämää. Ja minusta se kertoo vain ihmisen järkevyydestä, että pystyy olemaan kaveri eksiensä kanssa. En mä valinnut silloinkaan mitään idiootteja, eikä ne sellaisiksi eronkaan jälkeen muuttuneet, joten miksi ei olisi kaveri?
Varmaan sanoo mitä haluat kuulla, mutta jos mies ei tuollaisesta yhtään välitä, niin se kertoo vain heikosta sitoutumisesta.
Voi olla että on. En ole kysynyt. En ole stalkannut. Aikuisilla ihmisillä on eksiä. Tärkeintä on nykyhetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, sekä eksiä että pari kaveripanoa. Kyllä mies tietää, ja minä tiedän hänen menneisyydestään. Ei meitä kumpaakaan häiritse, sehän on luonnollista että aikuisilla ihmisillä on elettyä elämää. Ja minusta se kertoo vain ihmisen järkevyydestä, että pystyy olemaan kaveri eksiensä kanssa. En mä valinnut silloinkaan mitään idiootteja, eikä ne sellaisiksi eronkaan jälkeen muuttuneet, joten miksi ei olisi kaveri?
Varmaan sanoo mitä haluat kuulla, mutta jos mies ei tuollaisesta yhtään välitä, niin se kertoo vain heikosta sitoutumisesta.
Se kertoo kuule omasta hyvästä itsetunnosta ja luottamuksesta toiseen. Mustisdraamat ja pelien pelaamiset kuuluu teinisuhteisiin.
Yhdellä miespuoleisista ystävistäni on 25-30 entistä panoa facekavereina. Ei kerro asiasta tyttöystäväehdokkaille. Minusta tuo on jo ällöttävää. Panogalleria. Ja naiset eivät edes tajua olevansa yksi monista. Naisia tällä miehellä on ollut valtavasti (on pannut jopa kolmen nykyisen työkaverinsa kanssa) . Naiset lankeavat komeaan mieheen.
Ei todellakaan ole, olen jopa blokannut heidät. Menneisyys on menneisyyttä ja olen myös sielultani uskollinen kun rakastan.
No ei noita kumppaneita nyt muntaa ole elämän aikana ollut. Ja on entinen aviomies face kaverina. Oma mies tietää ja hänelle aivan se ja sama. On hänelläkin entinen avokki face kaverina, ja itselleni ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo kuule omasta hyvästä itsetunnosta ja luottamuksesta toiseen. Mustisdraamat ja pelien pelaamiset kuuluu teinisuhteisiin.
Luottamus ja itsetunto eivät poista mustasukkaisuuden tunnetta. Tuollainen tunnekylmyys kuuluu seksisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole, olen jopa blokannut heidät. Menneisyys on menneisyyttä ja olen myös sielultani uskollinen kun rakastan.
=D =D
..totta että menneet ovat todellakin menneitä, mutta mitä tekemistä sillä on uskollisuuden kanssa? Uskollinen voi olla omalle kumppanille vihoittelematta exälle.
t. 15 vuotta naimisissa, ja edelleen kaveri ex aviomiehen kanssa. Ja menneet ovat todellakin menneitä!
Selitä minulle, miten se estää minua menemästä eteenpäin elämässä, jos näen fb:stä sellaisen ihmisen kuulumiset, jonka kanssa olin aikoinaan parisuhteessa mutta erosin jo 12 vuotta sitten. Entä estyykö eteenpäinmeno, jos poistan hänet ystävistäni, mutta edelleen luen hänen kommenttejaan yhteisten ystäviemme postauksiin? Pitäisikö minun varmuuden vuoksi poistaa myös yhteiset ystävämme fb-kavereistani? Tai kavereistani kaiken kaikkiaan, koska muutenhan joskus voi käydä niin, että esimerkiksi yhteinen ystävämme menee naimisiin ja kutsuu meidät molemmat häihinsä, minut ja eksäni!