Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa miehen kellä on lapsia kahden eri naisen kanssa?

Vierailija
17.10.2018 |

Toisen kanssa yksi lapsi ja toisen kanssa kaksi. Kaksi lapsista alle kouluikäisiä, yksi lapsista 8-vuotias. Mies kolmekymppinen. Uskollinen ja tunnollinen mies. Itselläni ei ole lapsia mutta joskus haluaisin (olen 29-vuotias). Mietityttää vain kaikki ne miehen säädöt exiensä kanssa (toinen ainakin aika hankalan oloinen) ja raha-asiat (elareihin menee miehen jo valmiiksi aika pienestä palkasta rahaa), enkä muutenkaan tiedä jaksanko aina silloin tällöin mitään äitipuolen roolia. :/ Pitäisiköhän vaan jatkaa ilman tätä miestä ja toivoa jos vielä löytyisi mies kenen kanssa elämä olisi "helpompaa"...

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en?

Vierailija
2/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa.

Vierailija
4/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En voisi olla missään nimessä miehen kanssa jolla on jo lapsia tai haluaisi niitä tulevaisuudessa. Ei voisi olla enempää eri mieltä kanssani kuin että lisääntyisi. En voi sietää lapsia.

Vierailija
5/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Joku on pielessä, kun ei saa ihmissuhteitaan pidettyä kasassa. Ja vieläpä lasten kanssa, jolloin olisi ensiarvoisen tärkeää pysyä yhdessä. Kuulostaa siltä että luovuttaa liian helpolla ja tekee sen varmasti vielä seuraavassakin suhteessa, oli lapsia tai ei.

Vierailija
6/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voisi ottaa miestä jolla on lapsia ylipäätään. Mihinkään sekopäiseen uusperhehelvettiin minua ei saisi mukaan kirveelläkään. Mieluummin olisin yksin.

Vierailija
7/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Itselläni on 1 lapsi joten en luultavasti haluaisi miestä jolla 3 lasta vaikka ne olisi sanalle äidille ja ovat kaikenlisäksi noin pieniä.

Vierailija
8/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
9/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miehiä, joilla on valmiita muksuja, niin en ainakaan itse jaksa vieraita lapsia hyysätä. Meinannut melkein liukua parisuhteeseen, mutta onneksi näin ei käynyt! Haluan miehen, jolla ei ole valmiita ja se on täysin mahdollista. Paljon helpompi tehdä toisen kanssa kaikkea mm. matkustaa jne. suhteen alkuvaiheessa ja sitten myöhemmin miettiä omaa perhettä.

Punnitse itse, onko mies niin ihana, että lapset menevät siinä sivussa ja pystyy suhtautumaan näihin kuten aikuinen. Itse ainakin mietin jos muuttaisi tuollaisen kanssa yhteen niin lapset sekä exät pyörivät pakosta kuvioissa vuosi kaudet...raha-asiat painottuvat lapsiin yms. näkemiset näiden kanssa. Lapset tarvitsevat ruokaa pöytään (osa sunkin palkasta menis näiden elättämiseen ja ruokkimiseen, ellette sovi miehen kanssa että hän hoitaa ruuat pöytään, pyykkiä pitää pestä, huoneita siivota ja tavaroita hankkia - minusta tämä ei ole äitipuolen tehtävä). Jos lapset ovat sulle rakkaita, niin tuskin tuntuu työltä ollenkaan.

Itse olen kokenut tuollaisen asetelman vastenmieliseksi, vaikka mies olisi ihana. Lähtökohtaisesti en siis viitsi alkaa ainakaan itse suhteeseen miehen kanssa, jolla on muksuja elätettävänä exien kanssa. Ja se on sitten loppuelämän projekti - toisten rakkauden hedelmät.

Vierailija
10/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis jakamaan miehen lasten kanssa, luultavasti joku lapsista on vuorotellen miehen luona, tuskin paljon yhteistä aikaa olette ainakaan saamassa...

Vierailija
11/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei kai kukaan hylkää rakastamaansa ihmistä tuollaisen takia?

Vierailija
12/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. On siis 8 vuoden aikana ehtinyt tehdä 3 lasta kahden eri naisen kanssa ja erota molemmista. Ei vaikuta miltään saaliilta. Lähisuvussa on vastaava mies, hänestä ei vain ole parisuhteeseen ja arkeen. Myös hänen exänsä ovat todella hankalia, hän muistaa aina kertoa kaikille. Itse on viaton kaikkeen, ja liikaa elareitakin joutuu maksamaan.

Unohda koko mies, on neuvoni.

Vierailija
13/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiedät, että hän on lisääntymiskykyinen. Se on yksi iso plussa, kun varmaan omia lapsiakin toivot. Ja miehen lasten kanssa touhutessa saat hyvää harjoitusta tulevaan.  Joku lapseton mies ei ehkä olisi yhtä mukava. Itse tarttuisin tilaisuuteen, mistä sen tietää tuleeko toista yhtä hyvää elämässä vastaan. Mutta mikäs minä olen neuvomaan.

Vierailija
14/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. En voisi olla missään nimessä miehen kanssa jolla on jo lapsia tai haluaisi niitä tulevaisuudessa. Ei voisi olla enempää eri mieltä kanssani kuin että lisääntyisi. En voi sietää lapsia.

Ihana kun joku muu on samaa mieltä. En myös voi sietää..vieraita nappuloita ainakaan. Ne huutavat, räyhäävät, suttaavat, eivät ole itsenäisiä, poraavat, valvovat, testaavat rajoja ja ovat ilkikurisia. Rakkaiden ja kavereiden lapset menee, mutta että toisten rakkaudenhedelmät..hyi että! Pitää olla ehdottomasti omia että jaksaa rakkaudella kasvattaa, eiväthän luonnossakaan eläimet suvaitse muiden jälkikasvua useinkaan..ihminen on samanlainen. Ne ketkä pystyvät, niin onni heille siis. 

Vierailija
15/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ensisijaisesti kyllä. Aiemmin pidin aika tärkeänä kriteerinä että haluan naimisiin ja perheen miehen kanssa, joille molemmille se on ensimmäinen kerta. Menin naimisiin 25-vuotiaana.

Nyt reilu kolmekymppisenä äitinä (olen kyllä edelleen yhdessä puolisoni kanssa), voisin toki mennä naimisiin miehen kanssa jolla on lapsia, mutta tuo kahdelle 8 vuodessa kuulostaa vähän pahalta.

Vierailija
16/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Korkeintaan yhden kanssa, tai sitten lapseton, ja sellaisena pysyvä, sillä itsekään en aio enää lisääntyä.

Miehelläni on 2 lasta, ja kyllä  sitäkin jouduin nikottelemaan aikansa, ja nyt myöhemmin harmittaa  vielä enemmän. Ei siis ne lapset, he ovat ihania, vaan lasten äiti joka kiusaa lapsiaan, ja miestäni niin monin eri tavoin. Oma lapseni on jo täysi-ikäinen.

Vierailija
17/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois. :D Kahelle eri on ihan liikaa.. Ei kiinnosta mikää panomies joka ympäriinsä tekee lapsia kaikkien kanssa. :D Kertoo harkintakyvyn puutteesta ja siit ettei osaa olla ihmissuhteissa edes.

En haluis mitään tollasta draamaa.

joku lapseton ois paras vaihtoehto, niin vois yhdessä suunnitella elämän.

Vierailija
18/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Omat kolme lastani ovat jo teinejä ja seuraavaksi hoidan lastenlapsia sitten aikanaan, mutta en yhdenkään äijän kersoja. Äijä ei ole koskaan niin ihana, että siihen pelleilyyn lähtisin. Miws ei osaa ilmeisesti muuta kuin siittää lapsia ja siihen loppui yritykset pärjätä. Asia on tietenkin naisen vika ja he ovat ne hankalat tyypit.

En tosiaan edes ajattelisi äijää vaihtoehtoisena miesystävänä, saati sitten alkaisin riiaamaan hänen kanssaan.

Vierailija
19/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Toisaalta, en halua lapsia ollenkaan elämääni enkä noin "pakollisesti" varsinkaan. Tuossa vielä se, kun kaksi eri äitiä tuo lapsia siihen, onhan se ajallisesti ja aikataulullisesti hankalaa. Ja jos haluaisin omia, niin epäilyttäisi miehen kyky toimia lähi-isänä...

Vierailija
20/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl tykkään lapsista et siin mielessä siit ei ois haittaa, ehkä helpompiki jos ei oo omia lapsia, mut noiden muiden syiden vuoks en haluis tollasta miestä. :)

eikä ois hyvä et ois noin paljon kiinnikkeitä exien kanssa. :D en oo ite mikää 4 kymppinen joten siksiki. oon nuorempi. ja vaikka oisinki nii kahelle eri ihmisille lapsia on liikaa.:D

tiiän sellasii miehii jotka on esim pitäny jtn kulissiliittoo ja salasuhteita ja lapsii on sinne tänne, ei mitenkää hyvä esimerkki tai muuta.