Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa miehen kellä on lapsia kahden eri naisen kanssa?

Vierailija
17.10.2018 |

Toisen kanssa yksi lapsi ja toisen kanssa kaksi. Kaksi lapsista alle kouluikäisiä, yksi lapsista 8-vuotias. Mies kolmekymppinen. Uskollinen ja tunnollinen mies. Itselläni ei ole lapsia mutta joskus haluaisin (olen 29-vuotias). Mietityttää vain kaikki ne miehen säädöt exiensä kanssa (toinen ainakin aika hankalan oloinen) ja raha-asiat (elareihin menee miehen jo valmiiksi aika pienestä palkasta rahaa), enkä muutenkaan tiedä jaksanko aina silloin tällöin mitään äitipuolen roolia. :/ Pitäisiköhän vaan jatkaa ilman tätä miestä ja toivoa jos vielä löytyisi mies kenen kanssa elämä olisi "helpompaa"...

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa tehdä lapsia vaikka viidelle eri naiselle.

Tällöin vain umpihullu odottaa miehen ottavan vuoroviikoin 5 lasta luokseen.

Elaritkin maksaa KELA:)

Vierailija
22/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ongelmia ja vaikeuksia tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fewplfprörp kirjoitti:

Mä kyl tykkään lapsista et siin mielessä siit ei ois haittaa, ehkä helpompiki jos ei oo omia lapsia, mut noiden muiden syiden vuoks en haluis tollasta miestä. :)

eikä ois hyvä et ois noin paljon kiinnikkeitä exien kanssa. :D en oo ite mikää 4 kymppinen joten siksiki. oon nuorempi. ja vaikka oisinki nii kahelle eri ihmisille lapsia on liikaa.:D

tiiän sellasii miehii jotka on esim pitäny jtn kulissiliittoo ja salasuhteita ja lapsii on sinne tänne, ei mitenkää hyvä esimerkki tai muuta.

Olipa ärsyttävä teksti lukea.

Vierailija
24/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä jolla on yhtään lasta kenenkään kanssa.

Vierailija
26/89 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään olen ottanut. Myös itselläni ja molemmilla vanhemmillani on sisarpuolia.

Vierailija
27/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa naisen jolla on miehiä kahden lapsen kanssa?

Vierailija
28/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisen ottanut. Isot lapset olivat silloin teinejä, nyt jo aikuisuudessa. koskaan ei ole ollut säätöjä.

Alkuun häiritsi asia, mutta sitten tajusin miehen logiikan. Hän haluaa antaa naiselle sitä, mitä tämä tahtoo. Myös minulle - minä en tosin lapsia tahdo. Siksi niitä lapsia on.

Vierailija
29/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisen ottanut. Isot lapset olivat silloin teinejä, nyt jo aikuisuudessa. koskaan ei ole ollut säätöjä.

Alkuun häiritsi asia, mutta sitten tajusin miehen logiikan. Hän haluaa antaa naiselle sitä, mitä tämä tahtoo. Myös minulle - minä en tosin lapsia tahdo. Siksi niitä lapsia on.

Olen tapaillut miestä kellä oli lapsia kolmen eri naisen kanssa. Teki asiat naisen mieliksi ja teki lapsia vaikka itse ei olisi tahtonut. Yksikään suhde ei kestänyt. Viimesimmän suhteen kyllä ymmärrän että mies lähti menemään, nainen oli aivan seinähullu. Siksi en ymmärrä miksi hänen kanssaan lapsia edes teki. Mutta juu, en tätä miestä ottanut, liikaa lapsia ja exiä sotkemassa elämää.

Vierailija
30/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet ovat puheita, mutta käytäntö kyllä osoittaa, että tällaisilla miehillä on poikkeuksetta nainen, oli mies sitten vaikka työtän tai matalasti koulutettu (usein on kyllä se nainenkin sitten samasta sosiaaliryhmästä, mikä toisaalta ihan ymmärettävää, koska ovat kerran tavanneet toisensa jossain omissa piireissään). Naisella voi myös olla lapsia tai sitten ei.

Joku vaan näissä miehissä vetoaa naisiin. Vastaavassa tilanteessa olevilla naisilla on paljon hankalampaa, vasinkin jos ei ole tarjota esim. mallitason ulkonäköä. Tasa-arvo ei kyllä tässä asiassa toteudu.

Vierailija
31/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä ottaisi naista jolla on lapsia kahden eri miehen kanssa.

Vierailija
32/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liikaa säätöä ja sotkua.

Vierailija
33/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhden kanssa lapsia vielä menisi mutta että kahteen suuntaan... Jostain se kertoo.

Vierailija
34/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tossa iässä jo kaksi rikkoontunutta perhettä...niin ei jatkoon.

Toki aina on tärkeämpää se mitä tapahtuu tulevaisuudesssa kuin se mitä on tapahtunut menneisyydessä mutta ainakin haluaisin tietää syyt miksi ei aikaisemmatkaan suhteet kestäneet.

Vierailija
35/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän lapsia varsinkin nuorena hankkivina aika typerinä ja harkintakyvyttöminä, varsinkin jos niitä on pitänyt useampien kanssa alkaa puskemaan.

Vierailija
36/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja siitä, millaisia päättyneet parisuhteet ja tilanteet ovat olleet. Esim. kuka on jättänyt tässä viimeisimmässä ja miksi?  Tekeekö liian kevyesti vakavia ratkaisuja jne.

Vierailija
37/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut miestä kellä oli lapsia kolmen eri naisen kanssa. Teki asiat naisen mieliksi ja teki lapsia vaikka itse ei olisi tahtonut. Yksikään suhde ei kestänyt. Viimesimmän suhteen kyllä ymmärrän että mies lähti menemään, nainen oli aivan seinähullu. Siksi en ymmärrä miksi hänen kanssaan lapsia edes teki. Mutta juu, en tätä miestä ottanut, liikaa lapsia ja exiä sotkemassa elämää.

En todellakaan ottaisi miestä, joka ei kykene noin vakavassa ja suuressa asiassa pitämään omaa mielipidettään. Järkyttävää tehdä ympäriinsä lapsia pelkkää omaa avuttomuuttaan.

Vierailija
38/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurustellut ja nyt naimisissa miehen kanssa joka oli yhden lapsen yh-isä kun tavattiin. Minä puolestani yhden yh-äiti. Poikiemme ikäero 3 vuotta, hänellä vanhempi.

Lapsen äiti ei ollut halunnut lasta erossa ottaa, joten jäi isälle, ja hyvä isä on ollutkin. Poika oli 7-vuotias kun tavattiin, omani 4. Ihmeen hyvin saatiin sovittauduttua yhteen, ei isompia ongelmia. Kumpikaan ei tuntenut minkäänlaista vastenmielisyyttä toisen lasta kohtaan, ja eksät oli ja on poissa kuvioista kokonaan molemmilla. Oman poikani isä nähnyt lapsensa viimeksi 2-vuotiaana, ei kiinnosta.

Olemme nyt naimisissa ja ostaneet talon. Eletään ihan normaalia perhe-elämää.

Mutta kyllä varmasti melkoisen skeptinen olisin jos miehellä useampia lapsia useampien naisten kanssa! Varsinkin jos lyhyemmällä ajanjaksolla. 

Vierailija
39/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä. Myöhemmin elämässä kyllä, kun omat ja hänen lapsensa olisivat jo aikuisia. En kyllä enää tekisi lapsia hänen kanssaan.

Vierailija
40/89 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Ihan säikähdin kun yhdellä miehellä oli viisi lasta.