Naimisissa ja avoliitossa olevat. Onko teillä facebook-kavereine entisiä seksikumppaneita?
Kommentit (213)
On muutama exä ja kyllä aviomieheni tietää.
On. Pikaisesti laskien neljä. Mies tietää kolmesta. Ei välitä.
Vain ex-seurustelukumppani, josta erosin jo yli 11-12 vuotta sitten, noin 7 vuotta ennen kuin edes tapasin nykyisen puolisoni. Emme ole koskaan käyneet läpi toistemme fb-kontakteja, että ketä he ovat ja mistä tuttuja.
Tottakai on. Ja kuinka hurjaa, ihan myös molempien ystäväpiireissä, joita tapaamme viikottain. Jos on joskus jotain kaveripiirissä laittanut, niin entäs sitten? Ei se ole keneltäkään pois eikä frendejä sen takia heivata mäkeen, jos yhteisymmärryksessä huvikseen on joskus toisen kanssa ollut. Mustat sukat kuuluu jalkoihin, ei päähän.
On, useampi koska ollaan kavereita plus pari eksää. Oletan että tietää mutta en ole kysynyt lupaa facebook-kavereihin.
Ei ole. Miehellä on useampikin ja minusta se ei ole sopivaa koska viestittelee näistä ainakin yhden kanssa.
Kyllä on, enkä poista. En olisi ihmisen kanssa, jota tämä häiritsisi. Mustasukkaista kumppania en ota.
On. Tietää. Paria tapaan säännöllisesti mm exä käy meillä pari kertaa viikossa kahvilla ja yhtä fbw:tä tapaan erillisissä juhlissa usein.
a) mulla ei ole entisiä seksikumppaneita. Tämä yksi on riittänyt.
b) mulla ei ole Facebooktiliä
Ei ole. En halua olla heihin yhteydessä. Entiset ovat entisiä.
On, sekä eksiä että pari kaveripanoa. Kyllä mies tietää, ja minä tiedän hänen menneisyydestään. Ei meitä kumpaakaan häiritse, sehän on luonnollista että aikuisilla ihmisillä on elettyä elämää. Ja minusta se kertoo vain ihmisen järkevyydestä, että pystyy olemaan kaveri eksiensä kanssa. En mä valinnut silloinkaan mitään idiootteja, eikä ne sellaisiksi eronkaan jälkeen muuttuneet, joten miksi ei olisi kaveri?
Minusta tuntuu, että suurempi uhka ovat ne, joiden kanssa ei ole harrastettu seksiä. Entisten seksikumppaneiden kanssa se kortti on jo katsottu ja tiedetään, millaista seksi on, joten jännitys on sinällään poissa. Enemmän kai se tuntematon, maistamaton herkku houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olit niin kamalien ihmisten kanssa, ettet enää voi olla edes tuttava niiden kanssa?
No tottakai. Menneet on menneitä. Mulla on nykyän hyvät välit kaikkiin mun exiin, vaikka eron hetkellä kulloinkin toki pahalta tuntuikin. Nykyään ollaan kavereita, en jaksa kantaa kaunoja. Jutellaan silloin tällöin, yksi exä jopa haikailee mua takaisin, tosin turhaan. Nykyinen mies ei existä välitä, koska ne on exiä vaan.
Sama yleinen ystävävapaus koskee nykymiestä. Se on älykäs, puhelias, kohtelias, hyvännäköinen. Ko. konseptilla juttelunhaluisia naistuttavia somessa riittää. Ja mikäs siinä. Jutelkoot. En voisi estää, jos se haluaisi pitemmälle jonkun kanssa mennä, joten miksi haaskaisin aikaa tai mielenrauhaa vahtimiseen ja epäluuloon?
Ei ensimmäistäkään. Olen poistanut kaikki eksäni, ex-seksikumppanini ja heidän läheisensä fb-kavereistani, koska miten sitä muuten muka pääsisi elämässään eteenpäin jos heidän kanssaan olisi tekemisissä.
Olen siksi menettänyt monta hyvää ystävää ja minulle läheistä ihmistä, mutta nyt kun olen aviossa nykyisen kumppanini kanssa en voisi olla yhtä onnellinen, jos olisin edes jollain tavalla tekemissä entisten kumppaneideni ja heidän läheistensä/kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olit niin kamalien ihmisten kanssa, ettet enää voi olla edes tuttava niiden kanssa?
Mitä ihmeen syytä minulla olisi olla tekemisissä heidän kanssaan? Jos suhteet olisivat olleet toimivia, niin ne eivät olisi päättyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ensimmäistäkään. Olen poistanut kaikki eksäni, ex-seksikumppanini ja heidän läheisensä fb-kavereistani, koska miten sitä muuten muka pääsisi elämässään eteenpäin jos heidän kanssaan olisi tekemisissä.
Olen siksi menettänyt monta hyvää ystävää ja minulle läheistä ihmistä, mutta nyt kun olen aviossa nykyisen kumppanini kanssa en voisi olla yhtä onnellinen, jos olisin edes jollain tavalla tekemissä entisten kumppaneideni ja heidän läheistensä/kavereidensa kanssa.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mutta mikäs siinä jos haluaa ehdoin tahdoin tehdä elämästään vaikeaa, hankalaa ja yksinäistä.
On, muutama, tietää