Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko vai en? Mieheni ei ole lapseni isä vaikka niin luulee

Vierailija
17.10.2018 |

Eli meillä kävi vähän hassusti... Yritettiin saada lasta ja samoihin aikoihin tuli käytyä bilettämässä baareissa jne ja humalan takia sitten päädyin harrastamaan seksiä miespuolisen ystäväni kanssa. Olin sitten myöhemmin raskaana ja lapsi syntyi jne kunnes myöhemmin selvisi että mieheni ei ole lapsen isä. Mieheni siis ei tiedä asiasta ja olettaa että hän on isä.

Mietin vain että kerronko isälle tästä asiasta koskaan? En haluaisi itse erota koska mieheni on hyvin palkatussa työssä ja se kannattelee meidän elämää tosi kivasti. Ainiin ja siis lapsi on täyttää kohta 3v.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta haluaisin nähdä naisen ilmeen, kun mies jättää eikä ole omia rahoja eikä ammattia. 

Ei voi edes elareita saada tältä mieheltä. Mulla olis miehenä ainakin hyvin paskainen nauru.

Vierailija
42/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aloitus palstalla on jonkun mielestä provo,outoa sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa tutkittiin veriryhmiä. Yksi tyttö oli O ja kertoi että vanhempansa ovat AB ja O. Oli siinä luulossa että on perinyt tuon veriryhmän tuolta O-ryhmäiseltä vanhemmaltaan. Mitenhän oli... joko muisti vanhempien ryhmät väärin tai asiassa oli muuta hämärää.

Vierailija
44/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat paljastuvat ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa. Joko kerrot nyt itse tai se tulee ilmi muuta kautta.

Vierailija
45/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian läpinäkyvä juttu, mutta epäjohdonmukaisuus ja tietyt agendat paljastaa tämän keksityksi jutuksi.

Mutta jos näin ihan oikeasti olisi ja totuus paljastuisi miehelle, niin kyllä olisi Moralla töitä.

Vierailija
46/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo taas.

Vierailija
47/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on iltasatu, mutta todellisia tälläisiä on vaikka kuinka.

Ei ajatella lasta tai miestä, ainoastaan itseä. Jo perinnölliset sairaudet, perintöasiat pitäisi huomioida.

Sitten syyllistetään miestä , kuinka voit jättää lapsen kun pitää sinua isänään. Voi taivas..

Vierailija
48/48 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo mutta oikeasti näitä varmasti tapahtuu eikä ole uusi asia. Esim. Minun suvussani on useita -40 - -60 syntyneitä jotka on aikuisina saaneet tietää ettei isä olekaan biologinen isä. Ja monella naisella lapsia ennen avioliittoa eikä isä ole aviomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä