Kerronko vai en? Mieheni ei ole lapseni isä vaikka niin luulee
Eli meillä kävi vähän hassusti... Yritettiin saada lasta ja samoihin aikoihin tuli käytyä bilettämässä baareissa jne ja humalan takia sitten päädyin harrastamaan seksiä miespuolisen ystäväni kanssa. Olin sitten myöhemmin raskaana ja lapsi syntyi jne kunnes myöhemmin selvisi että mieheni ei ole lapsen isä. Mieheni siis ei tiedä asiasta ja olettaa että hän on isä.
Mietin vain että kerronko isälle tästä asiasta koskaan? En haluaisi itse erota koska mieheni on hyvin palkatussa työssä ja se kannattelee meidän elämää tosi kivasti. Ainiin ja siis lapsi on täyttää kohta 3v.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun tämä oli huoooono! Vähän effortia, jooko?
Huonosti yrittää ap esittää naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos te olette naimisissa, miehesi on virallisesti isä. Sinä joudut kantamaan huonon omantunnon. Jos kerrot totuuden miehellesi, voit tuhota hänen elämänsä. Sinulla ei ole lupaa loukata miestäsi. Tietääkö biologinen isä, että hänellä on lapsi. Jos ei tiedä, anna olla. Jos tietää, asia pitää selvittää.
Olemme kihloissa. Miespuolinen ystäväni on muutamaan otteesen vitsaillut siitä että voisi olla lapsen isä mutta se kuitataan nauramalla,.
Hei onko tän kirjoittaja se sama, joka oli heittämässä avokkiaan pihalle karkinsyömisen takia?
Sairaan huono valhe.
Ihan surkea esitys.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika selvästi miehen kirjoittama provo, jonka tarkoituksena on paheksua sitä, että mies ei voi olla omien lastensa isyydestä. Naiset ovat kamalia hyväksikäyttäjiä, joita kiinnostaa vain raha. Miestä ei rakasteta tai hänestä välitetä - tässäkään ei olla huolissaan siitä, miten mies asian ottaa vaan siitä, että taloudellinen tilanne heikkenisi.
Ja jos mies on kuukauden poissa ja nainen sen aikana tulee raskaaksi, niin eivätkö hälytyskellot muka soisi? Eri asia, jos vuoropäivinä kävisi panemassa.
Hei olen kyllä ihan 22vuotias nainen. Eikä tämä ole provo. Ihmisen mielestä oikean elämän asiat ovat netissä provoja koska teillä ei ilmeisesti ole kokemusta oikeasta elämästä? Minä vietän koneella yleensä päivisin vain 2tuntia
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Miten tämä selvisi?
Tänä aikana kun baarireissut tapahtui mieheni oli 2 päivää vajaa 3viikkoa tanskassa työasioilla. Ja kun laskin aikaa siihen koska raskaus oli alaknut niin mätsäsi täydellisesti näihin aikoihin
Eikö sua yhtään huolestuta että miehesi tai hänen tuttunsa voi tunnistaa kun kerrot noin tarkkoja yksityiskohtia?
Vierailija kirjoitti:
Jos te olette naimisissa, miehesi on virallisesti isä. Sinä joudut kantamaan huonon omantunnon. Jos kerrot totuuden miehellesi, voit tuhota hänen elämänsä. Sinulla ei ole lupaa loukata miestäsi. Tietääkö biologinen isä, että hänellä on lapsi. Jos ei tiedä, anna olla. Jos tietää, asia pitää selvittää.
Noinhan se menee, mutta ei normaali ihminen voi kantaa tuollasta salaisuutta ja lapsellakin on oikeus tietää aikanaan kuka on isä. Kaikkien oikeuksien vuoksi pitää paljastaa totuus.
Hei!
Oon ollu samas tilanteessa! tosin mies alko vaatimaa isyystestiä ja no se tehtiin ja sielä selvis et se ei ollukkaan isä. Riita siitä tuli mut no ollaa vähä on off
jennywww kirjoitti:
Hei!
Oon ollu samas tilanteessa! tosin mies alko vaatimaa isyystestiä ja no se tehtiin ja sielä selvis et se ei ollukkaan isä. Riita siitä tuli mut no ollaa vähä on off
Ja sulla on lapsi, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
jennywww kirjoitti:
Hei!
Ja sulla on lapsi, hienoa.
No hei ei oo sun ongelmas?? :DD
Heiheiheiheiheiheiheihei! Siis nyt lopetetaan provoksi syyttely. Ap on aiemmissa ketjuissa kertonut tekevänsä huippusalaista sikiötutkimusta, joissa tarkistaa mm. abortoitujen sikiöiden ja väitetyn isän geeniperimää ja olikos se n. joka viides lapsi ei ole väitetyn isän lapsia. Ja tästä ei ole kuulkaas pitkä aika, ihan vasta hän on tämän kertonut, joten "taitaa olla teillä mammoilla jokin oma pikku salaisuu".............
Vierailija kirjoitti:
ilmoitettu yp.lle
Miks?
Expat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä selvisi?
Tänä aikana kun baarireissut tapahtui mieheni oli 2 päivää vajaa 3viikkoa tanskassa työasioilla. Ja kun laskin aikaa siihen koska raskaus oli alaknut niin mätsäsi täydellisesti näihin aikoihin
Eikö sua yhtään huolestuta että miehesi tai hänen tuttunsa voi tunnistaa kun kerrot noin tarkkoja yksityiskohtia?
Tuskin miehet vauvapalstoja lukee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika selvästi miehen kirjoittama provo, jonka tarkoituksena on paheksua sitä, että mies ei voi olla omien lastensa isyydestä. Naiset ovat kamalia hyväksikäyttäjiä, joita kiinnostaa vain raha. Miestä ei rakasteta tai hänestä välitetä - tässäkään ei olla huolissaan siitä, miten mies asian ottaa vaan siitä, että taloudellinen tilanne heikkenisi.
Ja jos mies on kuukauden poissa ja nainen sen aikana tulee raskaaksi, niin eivätkö hälytyskellot muka soisi? Eri asia, jos vuoropäivinä kävisi panemassa.
Hei olen kyllä ihan 22vuotias nainen. Eikä tämä ole provo. Ihmisen mielestä oikean elämän asiat ovat netissä provoja koska teillä ei ilmeisesti ole kokemusta oikeasta elämästä? Minä vietän koneella yleensä päivisin vain 2tuntia
Olit siis vain 19 v. kun sait lapsen. Kuinka kauan yritit tehdä lasta miehesi kanssa?
Anteeksi nyt, mutta jopa minun provotutka hälyttää ja sentään uskon lähes kaikki jutut.
Sekö että miesystävä oli 160cm ei sitten herättänyt trollitutkaa? Aika vähissä ovat tuon kokoiset miehet suomessa.
Mutta ehkä se olikin joku likainen m*a*m*u. Hyyyii..
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on kohta 3v niin syntymästä on jo aikaa niin ehkä miehesi ei otakkaan asiaa niin pahalla? Ymmärrän jos samalla kun synnyttäisit ja mies kuulisi uutisen niin sillon varmasti järkyttyisi :o
Joo ei varmaan. Jos vielä julkisesti tuon esille tuo, niin siinä on jo miehen kunniakin koetuksella, varsinkin korkeassa asemassa olevan miehen. Moni mies istuu tälläkin hetkellä linnassa seottuaan saatuaan tietää, ettei lapsi ei olekaan oma, koska lapsenmurha.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tää porvoon tuttu isyydestään;D
Porvoossa kesäkuussa ysikolme kaverin muija paksuksi. Sen jälkeen en ole nähnyt kumpaakaan. Maailmalla kulkee keväällä ysineljä syntynyt tytär, joka ei tiedä oikeaa isäänsä/ole koskaan oikeaa isäänsä nähnyt. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä selvisi?
Ja tuota lyhyttä aikaa et sitten kestänyt ilman panemista eli pettämistä...Kaiken lisäksi pelkäät kertoa miehellesi, koska hänen lompakkonsa takaa sinulle hyvän tulotason, jolla loisia? Väärin tuo on miestäsi kohtaan, ei pelkästään se pettäminen, jota et edes ilmeisesti juurikaan kadu, vaan myös se, että hän ei tiedä, että sinun ainoana pelkonasi on eron tullessa on rahatilanteen huonontuminen. Voi jumankauta mikä kylmästi valehteleva loinen.