Mistä syystä mies voi ns. heittää pyyhkeen kehään seuranhaussa?
Eli ei tee aloitteita itseasiassa missään. Katkeruus?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään hyvännäköistä taitavaa rakastajaa tai edes miestä joka on joskus päässyt panemaan? Voitko kuvitella että sinulla olisi rinki naisia joka toisistaan tietämättä voisi varata ajan seksuaaliseen kanssakäymiseen? Kuinka paljon rumempia/vanhempia/lihavampia jne huolisit? Montako naista voisit hoidella viikossa?
Miten tuo taas liittyy mitenkään aiheeseen? Siis edes etäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloittajan kysymystä. Ne miehet jotka heittävät pyyhkeen kehään ovat muutenkin niitä ei-haluttuja joten mitä väliä sillä edes on?
Sikäli varmaan on väliä että jos miehiä jää yksin, niin jää myös naisia.
Ainakin minun ikäisissäni (kohta 40) on paljon naisiakin jotka halusisivat miehen.
Eikö sieltä Irakin suunnalta tule komeita uroita täyttämään tämän parisuhdekelvottomien suomimiesten aiheuttaman tyhjiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään hyvännäköistä taitavaa rakastajaa tai edes miestä joka on joskus päässyt panemaan? Voitko kuvitella että sinulla olisi rinki naisia joka toisistaan tietämättä voisi varata ajan seksuaaliseen kanssakäymiseen? Kuinka paljon rumempia/vanhempia/lihavampia jne huolisit? Montako naista voisit hoidella viikossa?
Miten tuo taas liittyy mitenkään aiheeseen? Siis edes etäisesti?
No kyllähän se liittyy ihan suoraan. Miehet on ladelleet ketjun täyteen käsityksiä naisista joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Miten tuollaisten kanssa voi mitään alkaa, kun ovat opettaneet itsensä näkemään joka paikassa mörköjä? Jostain seksi ja läheisyys olisi kuitenkin saatava. Olen aina luullut ettei tavallisella naisella ole mitään saumaa komeisiin miehiin, mutta täältä olen oppinut että kelpaavat seksin. Kieltämättä tässä tulee uteliaaksi. Kyllä minulle kelpaisi hyvinkin paremman puutteessa vakipano hyvännäköisen tutun miehen kanssa silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä sitä on todennu että parisuhteen hankinnassa on aivan liikaa vaivaa ja pahaa mieltä hyötyihin nähden. Olen terveempi, iloisempi ja onnellisempi kun keskityn mielenkiintoisempiin harrastuksiin ja töihin. Pelatkoon parisuhdepeleistä kiinnostuneet keskenään.
Niin,työn ja vaivan suhde saavutettuun etuun huomioidaan kaikilla muillakin elämänalueilla.
Paitsi ettei monikaan nainen todellisuudessa ole vaaditun työn ja vaivan arvoinen, ainakaan muiden kuin omasta mielestään.
Yleensä ihmiset eivät näe parisihdettaan sukupuolten välisenä valtataisteluna.
Mutta ei se mitään. Tämä on yksi syy miksi sinun kannssattaa heittää pyyhe kehään.
Naimisissa, jos ero tulisi harkitsisin vakavasti miksi vaivautua uudestaan. Keskustelut hiljattain eronneiden työkaverien (pieni otos, kolme naista, ikä 29-4x) osoittavat heidän olevan vahvasti samaa mieltä.
Helposti, kun kokee ettei ole tarpeeksi hyvä naisille oikein millään osa-alueella.
Siksi koska on kolmenlaisia naisia:
1. pyöreitä herkuttelijoita jotka kiinnostuvat minusta
2. pyöreitä herkuttelijoita jotka eivät kiinnostu minusta
3. muunlaisia naisia jotka eivät kiinnostu minusta
Olen itse vastakohta tuolle.
Ja joo, lyhyt ja hoikka. Arvasitte sen jo. Enkä laske rimaa, enkä tyydy, enkä ala mässäämään pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarpeeksi tarjolla tasokkaita naisia. Varsinkaan vanhemmissa ikäluokissa. Pahimpia naiset, jotka olleet nuorina nättejä ja nyt rupsahtaneet, eivätkä tajua, ettei miehiä saa enää pompotettua. Luulevat yhä, että heillä valtaa. Diivailevat, mutta kukaan mies ei jaksa sitä enää katsoa.
Tähän on pakko miehenä vastata. Tiedän oman ikäni. Tiedän mitä ikä tekee ulkonäölle, sekä omalleni että vastakkaiselle sukupuolelle. Tiedän myös, kuinka jalostava vaikutus iällä on mielelle. En todellakaan oleta löytäväni 20-vuotiasta missiä kumppanikseni, vaan naisen jonka kanssa minulla on kunnollinen "kontaktipinta" ja hyvä yhteisymmärrys, yhteiset arvot jne. Tasoteorioilla pyyhin peräpääni, minä haluan rinnalleni naisen jonka kanssa tunnen sielujen sympatiaa.
Wau, missä on tällainen mies? Olet ihana.
Kulisseissa ja kavereille tulee selitettyä että johtuu siitä että keskityn uraan ja oma elämäntyylini olisi liian vaativa naisystävälle. Todellisuudessa lapsuudentraumat väkivaltaisesta perheestä estää. Naiset ovat mukavia aina seksikavereiksi asti mutta heti kun yhteiseloa tai muuta intiimimpää pitäisi kehitellä niin tulee kivuliaat muistot mieleen ja ahdistaa. Erakkona olo omassa kodissa tuntuu turvallisemmalta, vaikka en sinällään sosiaalisia tilanteita muuten pelkääkään.
Miettinyt että kaipa pitäisi käydä kallonkutistajalla kun rahatilanne helpottaa, mutta alkaa tässä jo pikkuhiljaa tulla sitä ikääkin, jos laskee että nyt kolmekymppisenä käy läpi vuosien terapian niin siinä vaiheessa ei rikkinäisellä keski-ikäisellä tuskin hyviä saumoja ole enää parisuhdemarkkinoilla.
Noh, itse olen pääsääntöisesti liian lyhyt (173 cm) ja normaalipainoinen. Ylipainoinen nainen ei sytytä ollenkaan, ja tästä en tingi. Tämän lisäksi olen 150-200 päivää vuodesta poissa kotoa töiden takia niin eiköhän se ollut siinä.
Ajattelen (tiedän) etten riitä naisille. Tai siis yhdellekään naiselle. No ehkä liioittelen, kai minä jollekin kelpaisin, mutta ei kiinnosta vastaanottaa niitä lukemattomia ja taas lukemattomia torjumisia, joista osa tulisi olemaan varsin suorasanaisia. Siksi olen ainakin väliaikaisesti jättäytynyt koko seuranhausta. Luultavasti olen jo poissa pelistä kokonaan.
Muutama nainen on halunnut minut, mutta en ole ikinä kokenut olleeni kenenkään himojen kohde.
Minut halutaan kun haluttavampi mies on kohdellut kaltoin, pettänyt tai jättänyt. Tai jos nainen on lihonut valtavasti tai masentunut. Tai jos on tarvittu nopsaan miestä taloprojektiin tai perheprojektiin.
Olen siis luotettava työläinen ja hyvä keskustelukaveri, mutta en sytyttävä.
En halua laastariksi/työkalupakiksi joka luultavasti dumpataan siinä vaiheessa kun nainen innostuu zumbasta ja kokee itsensä energiseksi taas.
Katsotaan uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä. Perheen perustaminen saa jäädä.
Aloittajan on nyt vaan parempi unohtaa se mystinen mutta kiihoittava mgtow-mies. Ne on vain katkeria naisvihaajia pohjimmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutama nainen on halunnut minut, mutta en ole ikinä kokenut olleeni kenenkään himojen kohde.
Minut halutaan kun haluttavampi mies on kohdellut kaltoin, pettänyt tai jättänyt. Tai jos nainen on lihonut valtavasti tai masentunut. Tai jos on tarvittu nopsaan miestä taloprojektiin tai perheprojektiin.
En halua laastariksi/työkalupakiksi joka luultavasti dumpataan siinä vaiheessa kun nainen innostuu zumbasta ja kokee itsensä energiseksi taas.
Katsotaan uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä. Perheen perustaminen saa jäädä.
Kas, sama mulla. Välittömästi kun joku nainen on eronnut, minä alankin yhtäkkiä kiinnostamaan jonkinmoisena laastarina, vaikka aiemmin ennen sitä pieleen mennyttä suhdetta en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Eipä se oikein enää tuossa vaiheessa sytytä, kun kokee olevansa joku varapalajämä.
Minulla on kaikki asiat hyvin, tienaan hyvin, luen paljon, asuntolainan maksan pois alle nelikymppisenä ja elämä on mukavaa. Mihin tarvitsen naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, sama mulla. Välittömästi kun joku nainen on eronnut, minä alankin yhtäkkiä kiinnostamaan jonkinmoisena laastarina, vaikka aiemmin ennen sitä pieleen mennyttä suhdetta en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Eipä se oikein enää tuossa vaiheessa sytytä, kun kokee olevansa joku varapalajämä.
Vaan olisi pitänyt kiinnostua jo varattuna? Suo ei sitten haittaisi, kun nainen olisi naimisissa sinun kanssasi, ja kiinnostunut muista.
Vierailija kirjoitti:
No mä en yhtään ihmettele jos heittävät.
1-naiset näyttävät livenä aivan erilaisilta, kuin profiilikuvissa, missä filtterit ja kuvakulmat
2-naiset ovat tosi laiskoja deittisivustoilla, eivät tee aloitteita, ovat surkeita keskustelijoita: vastaukset jotain juu tai joo
3-nykyaikanakin naiset näyttävät olevan sitä mieltä, että miehen tulee maksaa kaikki treffikulut. Tympeää käytöstä ja köy kalliiksi miehelle.
2) Aloitan keskusteluja (nainen) >> seurauksena on usein haistatteluja. Just aloitin ihan neutraalisti keskustelun, mies vastasi että mitä v*****a säkin haluat.
3) Maksan itse, tosin tuli vähän kielteinen olo kun mies vaati, että tarjoilija laittaa teeni (1.90 €) erikseen.
Kuvani on realistinen, en edes osaa muokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki asiat hyvin, tienaan hyvin, luen paljon, asuntolainan maksan pois alle nelikymppisenä ja elämä on mukavaa. Mihin tarvitsen naista?
Kuitenkin luet näitä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaa tässä kolmas.
Neljä naista osoittanut kiinnostusta. Jokaisella taustalla suhteita k*sipäämiesten kanssa. Jokainen kerännyt painoa viime vuosina. Näistä kolme tunsin ennestään, ja olin heille täysin ilmaa kun he olivat sinkkuja, iloisempia ja hoikempia.
Nyt sitten haluttaisiin treffeille kuulemaan kuinka paino on vain numero ja kyllä, minä olen juuri sellainen herrasmies jonka tapaaminen lohduttaa kun mieli on maassa.
Olin naiivi. Tästä eteenpäin se on no more mr. nice guy.
Naisen tulee olla hoikimmillaan, seksikkäimmillään ja himokkaimmillaan minut tavatessaan. Muuten se on dealbreaker. Jos siinä tilassa valinta on toisenlainen mies, se kertoo mitä nainen tunnetasolla haluaa.
Mä en ihmettele jos seuraavan sukupolven miehet alkaa sanomaan F.U naisille jotka pyörii itsevarmojen p*skojen punteissa kolmekymppisiksi ja vasta sitten alkaa katselemaan perhemiehiä.
Oletko tavannut moisia usein?