Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä mies voi ns. heittää pyyhkeen kehään seuranhaussa?

Vierailija
16.10.2018 |

Eli ei tee aloitteita itseasiassa missään. Katkeruus?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama nainen on halunnut minut, mutta en ole ikinä kokenut olleeni kenenkään himojen kohde.

Minut halutaan kun haluttavampi mies on kohdellut kaltoin, pettänyt tai jättänyt. Tai jos nainen on lihonut valtavasti tai masentunut. Tai jos on tarvittu nopsaan miestä taloprojektiin tai perheprojektiin.

Olen siis luotettava työläinen ja hyvä keskustelukaveri, mutta en sytyttävä.

En halua laastariksi/työkalupakiksi joka luultavasti dumpataan siinä vaiheessa kun nainen innostuu zumbasta ja kokee itsensä energiseksi taas.

Katsotaan uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä. Perheen perustaminen saa jäädä.

Kas, sama mulla. Välittömästi kun joku nainen on eronnut, minä alankin yhtäkkiä kiinnostamaan jonkinmoisena laastarina, vaikka aiemmin ennen sitä pieleen mennyttä suhdetta en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Eipä se oikein enää tuossa vaiheessa sytytä, kun kokee olevansa joku varapalajämä.

Vaan olisi pitänyt kiinnostua jo varattuna? Suo ei sitten haittaisi, kun nainen olisi naimisissa sinun kanssasi, ja kiinnostunut muista.

Ennen pieleenmennyttä suhdetta, siis ennen sitä suhdetta. Lukutaitoa paljon?

Vierailija
122/126 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vaivaa eikä lopputulos useinkaan ole sen arvoista. Seksi on yliarvostettua, parisuhde on sodankäyntiä. Pitäkää tunkkinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloittajan kysymystä. Ne miehet jotka heittävät pyyhkeen kehään ovat muutenkin niitä ei-haluttuja joten mitä väliä sillä edes on?

Sikäli varmaan on väliä että jos miehiä jää yksin, niin jää myös naisia.

Ainakin minun ikäisissäni (kohta 40) on paljon naisiakin jotka halusisivat miehen.

Ei jää, koska miehiä on Suomessa paljon enemmän alle 50-vuotiaissa.

Vierailija
124/126 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloittajan kysymystä. Ne miehet jotka heittävät pyyhkeen kehään ovat muutenkin niitä ei-haluttuja joten mitä väliä sillä edes on?

Sikäli varmaan on väliä että jos miehiä jää yksin, niin jää myös naisia.

Ainakin minun ikäisissäni (kohta 40) on paljon naisiakin jotka halusisivat miehen.

Ei jää, koska miehiä on Suomessa paljon enemmän alle 50-vuotiaissa.

Ja monilla paikkakunnilla vielä yli viisikymppisissäkin.

Vierailija
125/126 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarpeeksi tarjolla tasokkaita naisia. Varsinkaan vanhemmissa ikäluokissa. Pahimpia naiset, jotka olleet nuorina nättejä ja nyt rupsahtaneet, eivätkä tajua, ettei miehiä saa enää pompotettua. Luulevat yhä, että heillä valtaa. Diivailevat, mutta kukaan mies ei jaksa sitä enää katsoa.

Tämä! Tämä on rumaa katsottavaa kun nämä ymmärtää tilanteensa ja syyttävät siitä miehiä. Nämä tuppavat yleensä kouria nuorempia miehiä, tai ainakin minua.

Vierailija
126/126 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama nainen on halunnut minut, mutta en ole ikinä kokenut olleeni kenenkään himojen kohde.

Minut halutaan kun haluttavampi mies on kohdellut kaltoin, pettänyt tai jättänyt. Tai jos nainen on lihonut valtavasti tai masentunut. Tai jos on tarvittu nopsaan miestä taloprojektiin tai perheprojektiin.

Olen siis luotettava työläinen ja hyvä keskustelukaveri, mutta en sytyttävä.

En halua laastariksi/työkalupakiksi joka luultavasti dumpataan siinä vaiheessa kun nainen innostuu zumbasta ja kokee itsensä energiseksi taas.

Katsotaan uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä. Perheen perustaminen saa jäädä.

Kas, sama mulla. Välittömästi kun joku nainen on eronnut, minä alankin yhtäkkiä kiinnostamaan jonkinmoisena laastarina, vaikka aiemmin ennen sitä pieleen mennyttä suhdetta en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Eipä se oikein enää tuossa vaiheessa sytytä, kun kokee olevansa joku varapalajämä.

Onpas tässä keskustelussa yllättävän paljon haluttuja miehiä? Minä en ole kelvannut edes laastariksi enkä anna enää nöyryyttää itseäni vaan olen jo kauan sitten lopettanut naisseuran etsinnän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä