Mistä syystä mies voi ns. heittää pyyhkeen kehään seuranhaussa?
Eli ei tee aloitteita itseasiassa missään. Katkeruus?
Kommentit (126)
Ennemmin kuol.en kuin annan kaljamahaisen kaljupään lyssäyttää ruhonsa päälleni...yökkkkkk
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kuol.en kuin annan kaljamahaisen kaljupään lyssäyttää ruhonsa päälleni...yökkkkkk
ole sinä Batcholerette hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kuol.en kuin annan kaljamahaisen kaljupään lyssäyttää ruhonsa päälleni...yökkkkkk[/quote
Salaa sun löysä lihis kastuu, kun karju tunkee sun vikisevään feissiisi dikkiään...?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei haluu läskii ja rumaa...
Siksi photoshopataan tideri kuvaa...
Että joskus ees saisi seksii...
jopa ilmaiseksii...
😂😂😂 tää on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloittajan kysymystä. Ne miehet jotka heittävät pyyhkeen kehään ovat muutenkin niitä ei-haluttuja joten mitä väliä sillä edes on?
Sikäli varmaan on väliä että jos miehiä jää yksin, niin jää myös naisia.
Ainakin minun ikäisissäni (kohta 40) on paljon naisiakin jotka halusisivat miehen.
On paljon meitä naisia, jotka vastentahtoisesti yksin :(
Joo filttereitä on täynnä kaikki nettikuvat nykyään.
Livenä näytetään rupsahtaneelta.
Miehillä myös filttereitä ja komeita ukkoja on muutenkin livenä hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä sitä on todennu että parisuhteen hankinnassa on aivan liikaa vaivaa ja pahaa mieltä hyötyihin nähden. Olen terveempi, iloisempi ja onnellisempi kun keskityn mielenkiintoisempiin harrastuksiin ja töihin. Pelatkoon parisuhdepeleistä kiinnostuneet keskenään.
Kiva, että.susta tuntuu tältä. Suuri osa meistä kuitenkin haluaa partnerin ja seksiä ja parisuhteen...ei sitä mikään frisbeegolf korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo filttereitä on täynnä kaikki nettikuvat nykyään.
Livenä näytetään rupsahtaneelta.
Miehillä myös filttereitä ja komeita ukkoja on muutenkin livenä hyvin harvoin.
Miehetkin käyttää joo mut valtaosa näillä huijaavista on naisia. Sit mennään treffeille, mies järkyttyy oikeasta ulkonäöstä ( ryppysempi, lihavampi jne) ja sit tullaan tänne aloittamaan keskusteluketju siitä, miten miehet ovat töykeitä.
Naiset käyttää filttereitä ja kuvakulmia, miehet ilmoittaa ikänsä 10 vuotta nuoremmiksi a'la Tomi Metsäketo, koska aikuisten oikeasti kuvittelevat näyttävänsä 10 vuotta nuoremmilta.
Noh.
Itse lopetin seuranhaun kymmenkunta vuotta sitten, etäsuhteen ajauduttua karille. Miksi?
Tuo suhde, sen alulle saaminen ja ylläpitäminen sekä päättyminen ottivat kai vain liian koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloittajan kysymystä. Ne miehet jotka heittävät pyyhkeen kehään ovat muutenkin niitä ei-haluttuja joten mitä väliä sillä edes on?
Sikäli varmaan on väliä että jos miehiä jää yksin, niin jää myös naisia.
Ainakin minun ikäisissäni (kohta 40) on paljon naisiakin jotka halusisivat miehen.
Top 10%-miehet varmasti enemmän kuin mielellään muodostavat haaremin. Näitä miehiä naiset haluavat, ja myös näille miehille järjestely sopii.
Enää tarvitaan pieni muutos lakiin. Samalla voidaan myös luoda laki jolla tuetaan näitä perheitä lapsettomien maksamilla verorahoilla.
Nämä miehet on niitä rikkaita lentäjäkirurgeja. Pelkästään malliharrastuksestaan maksamilla veroilla elättävät lapsettomat. Muilla töillä sitten pitävät myös huolen että lapsettomilla on puhtaita vaippoja vanhana. Siinä sivussa perheiden elättäminen on pikkujuttu taloudellisesti kun naiset myös tuovat rahaa talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä sitä on todennu että parisuhteen hankinnassa on aivan liikaa vaivaa ja pahaa mieltä hyötyihin nähden. Olen terveempi, iloisempi ja onnellisempi kun keskityn mielenkiintoisempiin harrastuksiin ja töihin. Pelatkoon parisuhdepeleistä kiinnostuneet keskenään.
Kiva, että.susta tuntuu tältä. Suuri osa meistä kuitenkin haluaa partnerin ja seksiä ja parisuhteen...ei sitä mikään frisbeegolf korvaa.
Mutta sille ei mitään voi jos joku mielummin pelaa frisbeegolfia kuin on teidän kanssa.
Tähän asti haaremit ei ole ollu naisten puolelta vapaaehtoiselta pohjalta, mutta toimisikohan sellainen systeemi että olisi. Kun tässä kuitenkin tulee syytetyksi vain komeimpien haluamisesta eikä suhteestakaan tule mitään kun täällä kirjoittelevat miehet ovat sitä mieltä että nainen tyytyy aina katkerana. Näin ei ole omassa elämässä olut ikinä tilanne mutta paskaakos tässä kun miehet ovat tuosta itsensä joka tapauksessa vakuuttaneet. Tehdään sitten sitä mistä joka tapauksessa syytetään. Komea mies laittaisi kalenterin nettiin ja sieltä voisi naiset varata aikoja.
Alkoi tuntua siltä, että nainen kuin nainen muuttuu seurassani psykonartuksi. Mikään ei ollut tarpeeksi hyvin, ja syyttävä sormi osoitti aina minua. En enää halunnut, että naiset tutustuvat minuun, koska en halunnut kuulla, miten huono ihminen olen. Olin sitten monta vuotta täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi ostaa 65€ flesukka eli tekopilde. Ei tarvitse tapella ja katsoa kiukuttelua. Noin halvalla loppuu naisen ylivalta!
Tekopilde ei synnytä sinulle lapsia.
Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi tuntua siltä, että nainen kuin nainen muuttuu seurassani psykonartuksi. Mikään ei ollut tarpeeksi hyvin, ja syyttävä sormi osoitti aina minua. En enää halunnut, että naiset tutustuvat minuun, koska en halunnut kuulla, miten huono ihminen olen. Olin sitten monta vuotta täysin yksin.
Noh, mikä näille naisille oli yhteistä - sinä? Onko käynyt mielessä et olet oikeasti vaikea kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti haaremit ei ole ollu naisten puolelta vapaaehtoiselta pohjalta, mutta toimisikohan sellainen systeemi että olisi. Kun tässä kuitenkin tulee syytetyksi vain komeimpien haluamisesta eikä suhteestakaan tule mitään kun täällä kirjoittelevat miehet ovat sitä mieltä että nainen tyytyy aina katkerana. Näin ei ole omassa elämässä olut ikinä tilanne mutta paskaakos tässä kun miehet ovat tuosta itsensä joka tapauksessa vakuuttaneet. Tehdään sitten sitä mistä joka tapauksessa syytetään. Komea mies laittaisi kalenterin nettiin ja sieltä voisi naiset varata aikoja.
Tämä on hyvä idea. Naiset ovat syypäitä yksinäisten miesten yksinäisyyteen joten kaikki voittaa tilanteessa kun heidän ei tarvitse olla naisten kanssa tekemissä.
Onko täällä ketään hyvännäköistä taitavaa rakastajaa tai edes miestä joka on joskus päässyt panemaan? Voitko kuvitella että sinulla olisi rinki naisia joka toisistaan tietämättä voisi varata ajan seksuaaliseen kanssakäymiseen? Kuinka paljon rumempia/vanhempia/lihavampia jne huolisit? Montako naista voisit hoidella viikossa?
Vierailija kirjoitti:
No mä en yhtään ihmettele jos heittävät.
1-naiset näyttävät livenä aivan erilaisilta, kuin profiilikuvissa, missä filtterit ja kuvakulmat
2-naiset ovat tosi laiskoja deittisivustoilla, eivät tee aloitteita, ovat surkeita keskustelijoita: vastaukset jotain juu tai joo
3-nykyaikanakin naiset näyttävät olevan sitä mieltä, että miehen tulee maksaa kaikki treffikulut. Tympeää käytöstä ja köy kalliiksi miehelle.
No, minä en osaa muokata kuvia. Jos olisin deittisivustolla, pyrkisin keskustelemaan mahdollisimman paljon, ja syvällisesti. Enkä koskaan kehtaisi maksattaa toisella omia kulujani esim.ruuasta.
Kukaan ei haluu läskii ja rumaa...
Siksi photoshopataan tideri kuvaa...
Että joskus ees saisi seksii...
jopa ilmaiseksii...