Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä mies voi ns. heittää pyyhkeen kehään seuranhaussa?

Vierailija
16.10.2018 |

Eli ei tee aloitteita itseasiassa missään. Katkeruus?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ostaa 65€ flesukka eli tekopilde. Ei tarvitse tapella ja katsoa kiukuttelua. Noin halvalla loppuu naisen ylivalta!

Vierailija
22/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because he can.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en yhtään ihmettele jos heittävät.

1-naiset näyttävät livenä aivan erilaisilta, kuin profiilikuvissa, missä filtterit ja kuvakulmat

2-naiset ovat tosi laiskoja deittisivustoilla, eivät tee aloitteita, ovat surkeita keskustelijoita: vastaukset jotain juu tai joo

3-nykyaikanakin naiset näyttävät olevan sitä mieltä, että miehen tulee maksaa kaikki treffikulut. Tympeää käytöstä ja köy kalliiksi miehelle.

Kannattaa varmaan laskea tasovaatimuksia eikä yrittää niitä mitä kaikki yrittää. Tavisnaisissa on ihan loistopakkauksia!

Vierailija
24/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi ostaa 65€ flesukka eli tekopilde. Ei tarvitse tapella ja katsoa kiukuttelua. Noin halvalla loppuu naisen ylivalta!

Tekopilde ei synnytä sinulle lapsia.

Vierailija
25/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarpeeksi tarjolla tasokkaita naisia. Varsinkaan vanhemmissa ikäluokissa. Pahimpia naiset, jotka olleet nuorina nättejä ja nyt rupsahtaneet, eivätkä tajua, ettei miehiä saa enää pompotettua. Luulevat yhä, että heillä valtaa. Diivailevat, mutta kukaan mies ei jaksa sitä enää katsoa.

Tähän on pakko miehenä vastata. Tiedän oman ikäni. Tiedän mitä ikä tekee ulkonäölle, sekä omalleni että vastakkaiselle sukupuolelle. Tiedän myös, kuinka jalostava vaikutus iällä on mielelle. En todellakaan oleta löytäväni 20-vuotiasta missiä kumppanikseni, vaan naisen jonka kanssa minulla on kunnollinen "kontaktipinta" ja hyvä yhteisymmärrys, yhteiset arvot jne. Tasoteorioilla pyyhin peräpääni, minä haluan rinnalleni naisen jonka kanssa tunnen sielujen sympatiaa.

Vierailija
26/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisella oli aivan eri ihmisen kuva profiilissaan. Tavatessa yritti vielä perustella että tavattiin keskustelun perusteella. Kiitos näkemiin.

Vierailija
27/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sellaista, mihin itse ihastuu. Aina ihastun sellaisiin pienikokoisiin naisiin, sellaisiin söpöihin tytöntylleröihin. Mutta jos en sellaista saa, niin mieluummin elelen yksin. Mitään lohturuokailevaa liikuntavihaajaa en huoli.

Vierailija
28/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopilde ei synnytä sinulle lapsia.

En halua tehdä lapsia perheeseen missä tapellaan.

T: Riidanhaastaja äidin lapsi (henkisesti ja fyysisesti väsynyt koko loppuelämän)

Vierailija
29/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-naiset näyttävät livenä aivan erilaisilta, kuin profiilikuvissa, missä filtterit ja kuvakulmat

2-naiset ovat tosi laiskoja deittisivustoilla, eivät tee aloitteita, ovat surkeita keskustelijoita: vastaukset jotain juu tai joo

3-nykyaikanakin naiset näyttävät olevan sitä mieltä, että miehen tulee maksaa kaikki treffikulut. Tympeää käytöstä ja köy kalliiksi miehelle.

Mitähän näyttävät nuo vuosikausia deittipalstoilla roikkuneet naiset,kuvat hyviä mutta todellisuutta epäilen.

Vierailija
30/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vaiva,mitätön tulos.

Vierailija
31/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä planeetalla sä oikein asut? Mä olen tavannut viimeisen 10 vuoden aikana ainoastaan yhden ainoa naisen ja sekin ulkomaalainen, joka odotti mun maksavan kaikki treffikulut. 

Vierailija
32/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas mies aapeetä nyt niin kiinnostaa että pitää kysellä?

Vierailija
33/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kun sitten voi joutua banemaan.

Vierailija
34/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena yli 50v yhden ainoan profiilin tehnyt ja kuvani laittanut. Olen 155cm pitkä ja painan 60kg. Vartalo on tiimalasi. Hiukset pitkät.

Nuo siis mielestäni kuvani parhaat puolet.

Ja mitä miehet ehdotti? Salaisia tapaamisia seksin merkeissä. Kun ei suostunut tuli haukkumista.

Yhtään juttelevaa miestä ei ollut. Olin vissiin tylsä kun en juo juurikaan. Joten päättelen ettå mies lopettaa yhteydenpidon jossei saa lupausta seksistä.

Vierailija
35/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan 18cm penis ja naisten puheista päätellen se ei riitä. Olen myös vain 177cm pitkä eli liian lyhyt useamman naisen mielestä. Minkäs teet kun näihin asioihin ei voi vaikuttaa.

Vierailija
36/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because you're not worth it.

Vierailija
37/126 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
38/126 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Double Short kirjoitti:

Mulla on vaan 18cm penis ja naisten puheista päätellen se ei riitä. Olen myös vain 177cm pitkä eli liian lyhyt useamman naisen mielestä. Minkäs teet kun näihin asioihin ei voi vaikuttaa.

Olet liian lapsellinen seurustelemaan joten parempi onkin kasvaa vielä pari vuotta.

Vierailija
39/126 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Double Short kirjoitti:

Jos ihan aikuisten oikeasti uskot näin niin silloin on realiteettien testauksessa joku paha ongelma. Aivan liian yksinäinen elämä yhdistyy instaheruttajien ja alastonsuomen seksikeskustelujen perusteella muodostuneeseen käsitykseen naisista? Tai jopa toisten, vastaavalla tavalla hukassa olevien miesten horinoiden perusteella muodostuneeseen käsitykseen?

Vierailija
40/126 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan laskea tasovaatimuksia eikä yrittää niitä mitä kaikki yrittää. Tavisnaisissa on ihan loistopakkauksia!

Tavisnaisille ei kelpaa tavismies, vaan tavisnaisetkin tavoittelee miehistä sitä 5% terävintä kärkeä mitä kaikki muutkin. Miehillä skaala on paljon laajempi ja eri miehiä viehättää erilaiset naiset. Mutta turha yrittää jos ei ole siinä ryyhmässä joka naisia kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi