Supertaifuuni iskee Filippiineille! Hävetkää käytöstänne, te itsekkäät länsimaiset ilmastotuholaiset!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f306667d-e839-442b-b3a2-1acb2cba5dbd
"Filippiineillä yli miljoona ihmistä on evakuoitu erittäin voimakkaan trooppisen hirmumyrskyn Fung-wongin lähestyessä maan itärannikkoa, kertoo AFP."
Eikö itsekkäät länsimaiden ihmiset ymmärrä, että heidän itsekäs, ympäristöä ja ilmastoa tuhoava käytös on syy tuollaisiin myrskyihin? Ilmaston lämpeneminen lisää myrskyjen määrää ja voimistaa myrskyjä!
Mut ei. "Ku mun nyt ihan pakko on päästä sinne etelän lämpöön, mun on ihan pakko saada viimeisintä huutoo oleva uus puhelin, mun on ihan pakko saada uusii vaatteit, mun on ihan pakko somettaa, Temu <3"
Kommentit (10)
Hirmumyrskyjä on ollut trooppisilla alueilla aina. Aivan turha väittää, että ne olisivat ilmastonmuutoksen syytä.
Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta paskan vertaa, mitä Filippiineillä tapahtuu
No, eikös se suurin saastuttaja ollut kiina ja venäjä. Ulise sinne.
Aasia on ylivoimaisesti suurin saastuttaja, sen rinnalla koko Euroopan saa sulkea ja sillä ei ole mitään merkitystä Ero on siinä että Aasia ei rahasteta mutta EU maat rahastetaan rutiköyhiksi imastonmuutoksen nimissä ja EU maiden teollisuus tuhotaan järjettömällä EU energiapolitiikalla. Ja rikas rahastava EU eliitti on rikastunut valtavasti muiden kustannuksella.
greta"kiilusilmä" thungerbin äänellä: "HOW DARE YOU?!!"
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta paskan vertaa, mitä Filippiineillä tapahtuu
Minua kyllä kiinnostaa, koska poikani on siellä
Johan se Gates myönsi että ilmastonmuutos on huijausta, itse mukana siinä porukassa
Boooring