Kateus Meghania kohtaan
Meghanissa on kaikki kateuteen vaadittavat ainesosat:
- jumalaisen kaunis: hoikka, kaunis hymy, lämpimät silmät
- vilpitön olemus, hieno vaatetyyli
- korrektius, vaikka etäiset sukulaiset yrittää hyötyä rahallisesti
- naimisissa prinssin kanssa
- kuninkaallinen vauva tulossa
- näköalapaikka ja pääsy koko maailmaan, mielipidevaikuttajana ja roolimallina
Siinä on paljon kivisteltävää kateellisille. 😊
Kommentit (99)
En usko kuitenkaan, että pelkästä rakkaudesta laittoivat hynttyyt yhteen. Kyllä Meghan varmasti haluaa jatkaa julkisuudessa. Saa ihan loisteliaan elämän ja julkisuutta. Jos taas vihaisi julkisuutta, ei varmasti tähän toimeen ryhtyisi. Luulen, että osittain on kyse laskelmoinnista puolin ja toisin.
Jo 3. mies menoillaan, eli toivotaan onnistumista. Tulevaisuus turvattu, vaikka erokin tulisi, sillä nyt syntyy lapsi.
Kyllähän molemmat ovat ihan hyvännäköisiä, mutta riittääkö se pidemmän päälle? Ovat aika vähän aikaa kuitenkin tunteneet. Tähänkin rooliin voi kyllästyä.
Voi ap, Meghan ei ole jumalaisen kaunis. M ulatit ovat monesti rosi kauniita, mutta Meghan ei sitä ole.
On hyvä tiedostaa, että kaikki eivät ole kateellisia sinun ihailemaasi henkilää kohtaan.
Meghan näyttää apinalta, sori vaan.
Ja tukka on aina homssuinen, kuten joku yllä jo totesi.
Kiva duuni: kävelee ympäriinsä vilkuttamassa.
Hattuja ei osaa käyttää lainkaan.
BT.
Briteissä Meghan on jo nyt todella epäsuosittu on tunnettu lähinnä siitä, että on todella kova tuhlaamaan. Kesämekkoihin upposi saman verran rahaa kuin Catherinen koko vuoden edustusasuihin. Ja Catherine sentään on vähän eri asemassa kuin Meghan.
Vierailija kirjoitti:
En usko kuitenkaan, että pelkästä rakkaudesta laittoivat hynttyyt yhteen. Kyllä Meghan varmasti haluaa jatkaa julkisuudessa. Saa ihan loisteliaan elämän ja julkisuutta. Jos taas vihaisi julkisuutta, ei varmasti tähän toimeen ryhtyisi. Luulen, että osittain on kyse laskelmoinnista puolin ja toisin.
Jo 3. mies menoillaan, eli toivotaan onnistumista. Tulevaisuus turvattu, vaikka erokin tulisi, sillä nyt syntyy lapsi.
Kyllähän molemmat ovat ihan hyvännäköisiä, mutta riittääkö se pidemmän päälle? Ovat aika vähän aikaa kuitenkin tunteneet. Tähänkin rooliin voi kyllästyä.
Jos hän vihais julkisuutta niin ei kai hän hyvä ihme olis näyttelijäks alkanut?! Mutta ei kai se kenestäkään tee sen huonompaa ihmistä vaikka viihtyisi julkisuudessa tai ainakin pystyy hoitamaan julkisenroolinsa moitteettomasti. Ikävämpi jotain Melania Trumpia on katsella joka hänkin kieltämättä vetää hyvin mutta näkee että kyllä se työstä käy ja välillä ahdistaa.
Kaikesta muusta olen kateellinen paitsi tulevasta lapsesta. Not my thing.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vähän n*rsistinen jos noissa piireissä aikoo viihtyä. Itse säälin enemmän noita kuninkaallissukuihin syntyviä, he eivät saa päättää mistään itse. Ei saa esim. olla homo tai lapseton ja mitä tahansa ruokiakaan ei saa syödä. Kamalaa ja tämmöistä on vielä 2010-luvulla, myös meidän naapurissa.
Päteehän tämä narsistisuus myös esim. ruotsin Danieliin eikä pelkästään Meghaniin?
Meghanilla on taitoja, joista ei herttuattarena liene käyttöä.
Hän osaa esim. stripata.
Vierailija kirjoitti:
- näköalapaikka ja pääsy koko maailmaan, mielipidevaikuttajana ja roolimallinaSiinä on paljon kivisteltävää kateellisille. 😊
Kannattaisi ehkä puhua vain omasta puolestaan. Minä en Meghania ihaile, vaikka kylläkin ihailen esim. Ruotsin Sofiaa. Hän on nätti, sympaattinen ja edustava, ja on napannut oikean satuprinssin. Kaksi suloista lastakin jo saattanut maailmaan.
Olkaa hei mammat ihan rauhassa siellä perunakellareissanne kukaan ei teitä tule sieltä julkisuuteen repimään. Ainoa lehti minkä kautta teillä edes olis mahkut saada 15minuuttianne valokeilassa niin tahtoessane on Alibi. Annetaan Meghanin loistaa👑
Vierailija kirjoitti:
- näköalapaikka ja pääsy koko maailmaan, mielipidevaikuttajana ja roolimallinaSiinä on paljon kivisteltävää kateellisille. 😊
Ai meille taviksille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä puhua vain omasta puolestaan. Minä en Meghania ihaile, vaikka kylläkin ihailen esim. Ruotsin Sofiaa. Hän on nätti, sympaattinen ja edustava, ja on napannut oikean satuprinssin. Kaksi suloista lastakin jo saattanut maailmaan.
160cm lukutaidoton satuprinssi😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Rouvan prinssi ei ole mikään komistus ja kuninkaallinen elämä olisi aikamoista kidutusta, vaikka onkin taloudellisesti turvattua. Kaikkeahan maailmassa kadehtia voi, jos ei ole omaan elämäänsä tyytyväinen.
Mä ainakin kadehdin ja onhan Harrykin 187 cm pitkä, hoikka ja komea.
Komea se ei ole vaikka muut esittämäsi pitääkin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja omat ansiot ennen prinssin "nappaamista" on nekin ihan samassa sarjassa Meghanin kanssa. Mutta tietysti jos ihailee naista vaan tämän ulkonäön, puolison ja lasten lukumäärän kautta niin👍
Faith kirjoitti:
Olen alusta lähtien tykännyt Catherinesta, ja minua ärsyttää, kun kansainvälisessä keskustelussa aika usein Meghan ja Catherine asetetaan vastakkain (kumpi on edustavampi? kumpi on ahkerampi? suositumpi? jne.). Olen melko varma, että he tulevat oikeasti hyvin toimeen eivätkä kilpaile keskenään. Catherine on luonteeltaan ystävällinen, ja Meghan vaikuttaa kosmopoliitilta joka on tottunut tulemaan toimeen kaikkien kanssa.
Catherine on tavisbritti. Tottakai maailmaa kiinnosta Meghan eikä Catherine,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm lukutaidoton satuprinssi😍
Satutappi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisena olossa ei ole mitään kadehdittavaa. Ihan sama kuin myisi vapautensa.
Jostain syystä Meghan siihen rooliin halusi, ehkä siinä pääsee kuitenkin esille. Eipä hänellä enää olisi ollut uraa jäljellä nuorena näyttelijänä, koska ikä alkoi lähestyä 40 v. Kyllä hän varmaan jonkun muunkin jäpän olisi saanut, eli en keksi mitään muuta kuin halua olla julkisuudessa ja kuninkaallisena. Ehkä myös hyvät päivät, ei tarvitse köyhyydessä elellä.
Yks syy tietty vois olla että olis tykästynyt aviomieheensä Harryyn mutta eihän se se voi olla. Eihän noi ole tavallisia kuolevaisia joilla on tunteet ja hyvät ja huonot päivät kun ne on JULKKIKSIA ja KUNINKAALISIA!!
En ota kantaa -kun en totuutta tiedä kuten ei kai kukaan muukaan täällä- mutta kautta ihmiskunnan historian on ollut miehiä ja naisia jotka ovat olleet valmiita ja kyvykkäitä manipuloimaan ihmisiä saavuttaakseen jotain mitä kiihkeästi haluavat. Ja harva jos kukaan on (ainakaan alussa) nähnyt heidän lävitseen.
Veikkaan että sekä Megan että Kate saattavat olla erityisen taitavia saavuttamaan sen mitä haluavat...
Tavallaan säälin Dianan poikia. Eivät mitään ole oppineet äitinsä kohtalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja omat ansiot ennen prinssin "nappaamista" on nekin ihan samassa sarjassa Meghanin kanssa. Mutta tietysti jos ihailee naista vaan tämän ulkonäön, puolison ja lasten lukumäärän kautta niin👍
Eli jos haluisin prinssin puolisoksi, niin pitäisikö mun ekaksi alkaa strippaamaan?
Prinssi Harry oli mun ensirakkaus. Ala-astelaisena opiskelin englantia maanisesti, laihdutin (joo, kaikki muutkin meidän piireissä ihan pienestä asti <3) ja hymyilin poliisin ylinopeuskameroille, jos joku iskisi silmänsä muhun ja pääsisin malliksi Britteihin :D Mun sydän on totaalisen särkynyt kun Harry meni naimisiin, vaikka todellisuudessa en tuollaiseen elämään olisi ikinä alistunut - tai ainakaan sellaisesta realistisesti haaveillut.
Naisparka luopui urastaan, ystavistaan ja kotimaastaan rakkauden tahden. Han oli itsenainen ja feministi, mutta nyt ei saa suutaan avata mistaan polittisesta asiasta eika hanella saa olla julkista kantaa mihinkaan asiaan. Kun ensirakkauden huuma haviaan, han huomaa etta elama onkin nyt ihan pers**sta ja ero tulee. Valitettavasti siina vaiheessa hanen on jaatava Englantiin asumaan, koska lapsi/lapset ovat kuningasperheen omaisuutta ja jos han haluaa heita tavata on roikuttava hovin ulkoreunoilla. Kunpa ei olisi rakastunut prinssiin!!!