Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon hoitaja ja tuli burnout...mihin töihin?

Vierailija
16.10.2018 |

Siis mikä työ seuraavaksi? Ehdottakaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomieheksi, lääkäriksi, psykologi olisi sinulle sopivia.

Vierailija
2/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis hallintopuolelle? Hoitopuolen kokemuksesta on monessa tehtävässä hyötyä kun haetaan ihmisiä terkkarin/sairaalan hallintoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois koko alalta, sanon ma. Olisitko valmis opiskelemaan?

Vierailija
4/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis hallintopuolelle? Hoitopuolen kokemuksesta on monessa tehtävässä hyötyä kun haetaan ihmisiä terkkarin/sairaalan hallintoon. 

Jotenkin pelkään vastuuta, sitä oli hoitotyössä, oon siis suupuolelta.

ap

Vierailija
5/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuriksi

Vierailija
6/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois koko alalta, sanon ma. Olisitko valmis opiskelemaan?

tää tuntuis houkuttelevan, en haluaisi enää hoitoalaa ollenkaan. Enkä pelkää opiskelua.

ap

Vierailija
7/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palomieheksi, lääkäriksi, psykologi olisi sinulle sopivia.

Ehdotat hoitotyössä loppuunpalaneelle ammatteja, joissa psyykkinen kuormitus on todella korkea ja sen vuoksi burnout riski suuri. Sepä viisasta. 

Vierailija
8/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pelkään vastuuta, sitä oli hoitotyössä, oon siis suupuolelta.

ap

No, pääasiallinen vastuu on vain virkasuhteisilla jotka monessa paikassa ovat niitä johtopuolen ihmisiä. Itse työskentelen sairaanhoitopiirissä hallinnossa. Ja minä olen pähkäillyt asian niin, että jos mulle tulee pilkkuvirhe niin sitten tulee, sen voi aina korjata vaikka vaatisikin oman prosessinsa. Tuolla osastolla jos tulee pilkkuvirhe niin on huonoimmassa tapauksessa henki pois. 

Vierailija
9/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppiset työt kiinnostaa tai mitä ominaisuuksia toivot työllä olevan nyt loppuunpalamisesta viisastuneena? :) Palkkatoive? Työn määrä? Minkä tason koulutus houkuttelisi eniten? Onko harrastuksia, joita voisi yhdistää ammattiin? Mikä oli lapsuuden toiveammatti?

Vierailija
10/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut kirjastoa, hammaslaboranttia ym..

ap

Vierailija
11/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyppiset työt kiinnostaa tai mitä ominaisuuksia toivot työllä olevan nyt loppuunpalamisesta viisastuneena? :) Palkkatoive? Työn määrä? Minkä tason koulutus houkuttelisi eniten? Onko harrastuksia, joita voisi yhdistää ammattiin? Mikä oli lapsuuden toiveammatti?

lapsuuden toiveammatit oli suunnitteluun liittyvää tai matkustamiseen, kumpikaan ei realistisia tod.näk. Palkkatoive olisi hyvä olla joku 2000€ kieppeillä, suurin kunnianhimo mennyt jo sairastaessa. Oon siis monesti ollut sairaslomilla, huomenna kolmikanta palaveri missä pohditaan työllistymistäni.

ap

Vierailija
12/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslaborantti kuulostaa erinomaiselta jatkumolta edellisiin hommiisi, jos sellainen kiinnostaa. Mites

suuhygienisti?

Vierailija
13/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslaborantti kuulostaa erinomaiselta jatkumolta edellisiin hommiisi, jos sellainen kiinnostaa. Mites

suuhygienisti?

siitä juuri haluan pois, olen siis suuhygienisti. Se vaan nykyään aika vastuullista hommaa ihmisillä erilaisia lääkityksiä ym. Hoitoajat lyhyitä.

ap

Vierailija
14/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suuhygienisti?

siitä juuri haluan pois, olen siis suuhygienisti. Se vaan nykyään aika vastuullista hommaa ihmisillä erilaisia lääkityksiä ym. Hoitoajat lyhyitä.

ap

Opiskele DI:ksi?

Vierailija
15/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovammaosastolle?

Vierailija
16/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten opiskelee hoitajaksi jos ei kestä työtä? Justiinsa tuon takia en itse halunnut hoiva-alalle ja tienaan paremmin, onneksi. Leppoista toimistotyö.

Vierailija
17/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä mikä "suupuolen hoitotyössä" on sinulle juuri osoittautunut raskaaksi, en osaa muuta neuvoa kuin että yrität miettiä, mikä se asia jota et kestä oikeasti on. "Vastuu" ei minusta kuulosta ihan oikealta analyysiltä, voin tietysti olla väärässä. Aika harvassa työssä vastuu mitenkään konkretisoituu muuten kuin että kun on mokannut se huomataan ja joutuu ehkä perustelemaan, miksi tässä nyt näin kävi. Jos se on sitä,  että stressaat joutuessasi toimimaan vaikka hammashoitajana erilaisten vaikeittenkin lääkäripersoonien kanssa nopeita päätöksiä ja reaktioita vaativassa työssä, yritä löytää homma josta nuo tekijät puuttuvat. 

Kirjastonhoitaja?  Hampaiden hoidon neuvoja? 

Vierailija
18/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten opiskelee hoitajaksi jos ei kestä työtä? Justiinsa tuon takia en itse halunnut hoiva-alalle ja tienaan paremmin, onneksi. Leppoista toimistotyö.

Ensimmäisellä lauseellasi jo kerroit sen, että et sovellu hoitotyöhön. 

Vierailija
19/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on suht. Leppoisa ja oikein mukava työ, palkka 3400e/kk ja olen sairaanhoitaja. En valita.

Vierailija
20/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole hoitaja vaan suuhygienisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme