Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus Meghania kohtaan

Vierailija
16.10.2018 |

Meghanissa on kaikki kateuteen vaadittavat ainesosat:
- jumalaisen kaunis: hoikka, kaunis hymy, lämpimät silmät
- vilpitön olemus, hieno vaatetyyli
- korrektius, vaikka etäiset sukulaiset yrittää hyötyä rahallisesti
- naimisissa prinssin kanssa
- kuninkaallinen vauva tulossa
- näköalapaikka ja pääsy koko maailmaan, mielipidevaikuttajana ja roolimallina

Siinä on paljon kivisteltävää kateellisille. 😊

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Sitä saa ihmetellä.

Vierailija
2/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyydyn mielummin ihailemaan kun kadehtimaan häntä😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtais rooleja,en mistaan hinnasta xD kuka on kateellinen joillekki ulkomaalaisille kuninkaallisille?taytyy olla jotenli hakoteilla taysin kyl

Vierailija
4/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä häntä jostain kadehtisin olisi se hänen sosiaalinen rento luonne. Itselle ujona ihmisenä toi hänen elämänsä olis painajainen. Tasan ei mee nallekarkit..

Vierailija
5/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole  kateellinen, Harrylle sopii, ovat toistensa näköisetkin :D. Ei silti mikään Miss Universum mieletäni.

Vierailija
6/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Rouvan prinssi ei ole mikään komistus ja kuninkaallinen elämä olisi aikamoista kidutusta, vaikka onkin taloudellisesti turvattua. Kaikkeahan maailmassa kadehtia voi, jos ei ole omaan elämäänsä tyytyväinen.

Vierailija
7/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön olemus, lämpimät silmät? Sanoisin että aivan päinvastoin.

Vierailija
8/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ikuinen kateus täytyy nykyään vetää mukaan lähes jokaiseen keskusteluun? Meillä kaikilla on eri asioista oma mielipiteemme, ei siihen liity kateus, ei ainakaan pitäisi. Jos ei osaa olla objektiivinen, on parasta olla kommentoimatta.

Itse pidän Ruotsin prinsessa Viktoriasta ja Tanskan prinsessa Marysta. Upeita naisia joita ihailen. En ole lainkaan kateellinen.

Meghan ei ole makuuni, ja mielestäni on teennäinen ja suunnitelmallinen. En ole hänellekään kateellinen. Jos olisi toisenlainen, pitäisin varmaan hänestäkin.

Mulla on mielipide työpaikkamme siivoojasta, torin kalamyyjästä, Miss Universumista, piirimme postinjakelijasta jne, mutta silti ovat yhdentekeviä  mun elämässä, puhumattakaan mistään kateudesta. Jos joku ajaa mersulla, ihan kiva, ihailen autoa, mutta ei se saa minua kateelliseksi ja huutamaan raivosta. Miksi pitäisi?

Ja tuo kuninkaallinen elämä on jatkuvaa kontrollia veitsenterällä. En ikinä voisi luopua riippumattomuudestani ja itsenäisyydestäni, eli VAPAUDESTANI. En koskaan. En mistään miljoonista. 

Vierailija
9/99 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Rouvan prinssi ei ole mikään komistus ja kuninkaallinen elämä olisi aikamoista kidutusta, vaikka onkin taloudellisesti turvattua. Kaikkeahan maailmassa kadehtia voi, jos ei ole omaan elämäänsä tyytyväinen.

Mä ainakin kadehdin ja onhan Harrykin 187 cm pitkä, hoikka ja komea.

Vierailija
10/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus wikipedian mukaan;

Kateus on mielentila, joka merkitsee toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta.[1] Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on.[2] Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.

Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden menestyksestä ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii, vaikkei toisen onni olekaan itseltä pois ja rakastaa sitä, mitä muilla on.[4]

- se että tunnistaa oman kateutensa on jo puolivoittoa! Siitä voi päästä irti ja saa suunnata senkin energian paremmin ❤️

Vierailija
11/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ja Harry on niin ihana pariskunta. Ei mitään kuninkaallista pönötystä. Tai Harry nyt on aina ollut rento tyyppi.

Vierailija
12/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisena olossa ei ole mitään kadehdittavaa. Ihan sama kuin myisi vapautensa.

Vierailija
13/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt naksahtaa Meghan-hullulla päässä lopullisesti!😄

Vierailija
14/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se Meghanista huokuva narsismi ärsyttää.

Kommaripiireissä kasvaneista kaikki hyvä, kaunis ja tämän päivän normaali on narsismia. 

Vierailija
15/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hän joutui lopettamaan lupaavasti edenneen näyttelijänuransa ja ryhtymään edustusrouvaksi valitessaan kuninkaallisen puolison. Meghan oli aiemmin yhteiskunnallisesti aktiivinen ja muun muassa piti blogia. Blogi ja muut somekanavat piti lopettaa. Hän ei myöskään saa enää esittää julkisesti mitään mielipiteitä mistään. Elämä on yhtä eri tilaisuuksissa vierailua, kuvissa poseeraamista, kukkien vastaanottamista lapsilta, hymyilypakkoa sekä päivällisiä, joilla ei voi syödä mitään, ettei kiloja ala kertyä. Lehtiä ei kiinnosta Meghanin kohdalla enää mikään muu kuin avioliiton sujuminen, suhde sukulaisiin, kuninkaallisen etiketin noudattaminen, vaatevalinnat, hedelmällisyys sekä painonhallinta. Ihan rehellisesti voin sanoa, että en kadehdi tuollaista elämää.

Vierailija
16/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ikuinen kateus täytyy nykyään vetää mukaan lähes jokaiseen keskusteluun? Meillä kaikilla on eri asioista oma mielipiteemme, ei siihen liity kateus, ei ainakaan pitäisi. Jos ei osaa olla objektiivinen, on parasta olla kommentoimatta.

Itse pidän Ruotsin prinsessa Viktoriasta ja Tanskan prinsessa Marysta. Upeita naisia joita ihailen. En ole lainkaan kateellinen.

Meghan ei ole makuuni, ja mielestäni on teennäinen ja suunnitelmallinen. En ole hänellekään kateellinen. Jos olisi toisenlainen, pitäisin varmaan hänestäkin.

Mulla on mielipide työpaikkamme siivoojasta, torin kalamyyjästä, Miss Universumista, piirimme postinjakelijasta jne, mutta silti ovat yhdentekeviä  mun elämässä, puhumattakaan mistään kateudesta. Jos joku ajaa mersulla, ihan kiva, ihailen autoa, mutta ei se saa minua kateelliseksi ja huutamaan raivosta. Miksi pitäisi?

Ja tuo kuninkaallinen elämä on jatkuvaa kontrollia veitsenterällä. En ikinä voisi luopua riippumattomuudestani ja itsenäisyydestäni, eli VAPAUDESTANI. En koskaan. En mistään miljoonista. 

Kateus vedetään yksinkertaisesti siksi että se yleensä on syynä. Miksi  muuten niin kaihertaisi että pitää haukkua vieraita ihmisiä? Ei tarvitse olla kummoinenkaan kyökkipsykologi että osaa sen verran raaputtaa nähdäkseen perimmäiset vaikuttimet. Toki on mahdollista ja todennäköistäkin että suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä kadehtivansa, "muuten vain vihaan sitä ja tätä ja tuota". Joku syyhän siihen kuitenkin taustalla aina on. Kateus, että itse on jäänyt paitsi. Ja se ärsyttää ihan vihaksi asti.

Vierailija
17/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan ja Harry on niin ihana pariskunta. Ei mitään kuninkaallista pönötystä. Tai Harry nyt on aina ollut rento tyyppi.

Ihminen joka itse on kertonut kätkeneensä kaikki tunteensa 20 vuotta, koska ei osannut niitä käsitellä, on susta "rento"?

Onneton hän on ollut. Enkä usko että nykyinen huuma kestää.

Myötätuntoni on kyllä Dianan poikien puolella. William on selvinnyt paremmin, mutta onhan hänellä vaativampi roolikin.

Vierailija
18/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on onneksi sellaista ettei se aiheuta kohteelleen mitään pahaa (paitsi tietysti jos kateellinen ihminen alkaa oikeasti järkkäämään jotain kamalaa toiselle) vaan tekee pahan olon vain sille kateelliselle. Onneksi se on myös sellaista, että jos alkaa omaa kateellisuuttaan objektiivisesti miettimään, siitä voi päästä eroon, ja tkee oman elämänsä paremmaksi. Miksi tuhlata aikaa kateellisuuteen, en ymmärrä. Itse oon aina ajatellu että miksi olisin kateellinen jonkun ulkonäöstä, asemasta, rahoista tms, en kuitenkaan tiedä mitä on olla toi toinen, en voi muuttua häneksi, hänen hyvänsä ei ole multa pois jne jne. Keskityn tekemään oman ja läheisteni elämän onnelliseksi parhaani mukaan sillä mitä mulle on annettu, enkä tuhlaa aikaa miettimällä mitä muilla on. Huh, tulipa vuodatus, kai tää meni tunteisiin :) :) 

Vierailija
19/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ennemmin kateellinen niistä mukana kulkevista stailistista ja kampaajasta.

Vierailija
20/99 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ennemmin kateellinen niistä mukana kulkevista stailistista ja kampaajasta.

Ja Harrystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän