Kateus Meghania kohtaan
Meghanissa on kaikki kateuteen vaadittavat ainesosat:
- jumalaisen kaunis: hoikka, kaunis hymy, lämpimät silmät
- vilpitön olemus, hieno vaatetyyli
- korrektius, vaikka etäiset sukulaiset yrittää hyötyä rahallisesti
- naimisissa prinssin kanssa
- kuninkaallinen vauva tulossa
- näköalapaikka ja pääsy koko maailmaan, mielipidevaikuttajana ja roolimallina
Siinä on paljon kivisteltävää kateellisille. 😊
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry on niin ihana pariskunta. Ei mitään kuninkaallista pönötystä. Tai Harry nyt on aina ollut rento tyyppi.
Harry rento?! Harry on hyvin ahdistuneen oloinen mies joka omien sanojensa mukaan kärsii paniikkihäiriöstä.
Meghan on kaunis, edustava, sympaattisen, älykäs (johtopäätös dokumentista, jossa häntä haastateltiin, itsevarma, muttei ärsyttävä. Kaikkea muuta kuin narsistisen oloinen. Ja tottakai näyttelijänä hän osaa esiintyä julkisuudessa varmanoloisesti, mutta silti miellyttävästi tuoden oman persoonansa esiin. Ihailen häntä paljon, mutta julkinen rooli kuninkaallisena ja median jahdattavana vaati valtavasti vahvuutta ja rohkeutta. Missään nimessä en kadehdi. ps. lisäksi taitava kokki, tosin sitä taitoa tuskin enään hirveästi tarvitsee : )
Ehkäpä joillain on himpun verran enemmän elämänkokemusta kuin sulla.
Harry on menettänyt ikävuosiaan hukkaan trauman vuoksi. Hänen taustallaan ei ole eväitä valita kumppania viisaasti.
En näe Meghanissa kadehdittavaa, mutta en kyllä ihailtavaakaan.
Victoriaa ja Norjan kruununprinssiparia ihailen.
Jos kateus on sulle ongelma, on varmaan vaikea kuvitella, että kaikille ei ole.
Kuninkaallisten elämä on niin kaukana normaalista, ettei sitä pysty edes kuvittelemaan omalle kohdalle. Eikä tarttekaan.
Harry on hyvin iloisen näköinen hymyilevä nuorimies. Keskustelee ihmisten kanssa luontevasti. Mitä pahaa siinä on, jos kärsii paniikkihäiriöstä? Osoitus avoimuudesta, inhimillisyydestä ja vilpittömyydestä, kun osaa analysoida itseään ja kertoa vielä julkisesti asiasta.
Ymmärrän Samanthaa kyllä tosi hyvin. On kamala katsoa, kuinka siskopuolta kaikki paapovat ja rakastavat, ja Samanthalla on varmasti paljon käsittelemättömiä tunteita omien vanhempiensa erosta. Meghan on saanut isän maksamana paremman koulutuksen, sekä jo kouluaikana saanut tärkeitä harjoittelupaikkoja. Ja lisäksi Meghan on ollut seksikäs pimu, joka kiemurtelee binksuissa ja esiintyy vähissä vaatteissa tv-sarjoissa. Samanthaa ei kukaan palkkaisi niihin kohtauksiin (eikä minuakaan). Ja nythän Samanthalla on MS-tauti, siitähän ei voi kai parantua? Suunta on ainoastaan alaspäin.
Ehkäpä muutamilla muillakin ihmisillä on tällaisia kokemuksia siitä, että joku läheinen ihminen on aina ollut se kauniimpi ja parempi, ja saanut siksi paljon huomiota, jota Meghankin osaa kyllä hakea. Hän ei ole mikään ujo tytteliini, vaan media-alan ammattilainen, joka osaa lypsää omilla avuillaan. Ja tämä henkilö sitten laukaisee ne tunteet ihmisillä. Ihan kuin ex-bestis/siskopuoli/se yksi työ-/opiskelutoveri...
Itse pidän Meghanista, ja mielestäni hän on sopiva kumppani Harrylle. Mutta ymmärrän kyllä miksi hän piikki monen lihassa. Elämä ei tosiaan kohtele kaikkia yhtä reilusti.
Jos Meghanin näkisi luonnontilassa arkivaatteissa voisi sanoa onko hän kaunis.
Sympaattinen ei ainakaan ole, eikä vaatteillakaan onnistu näyttämään rotunaiselta.
Toisin kuin esim. Kate.
Ja hänellä on hirveä perhe.
Missä hänen ystävänsä muuten ovat?
Olen alusta lähtien tykännyt Catherinesta, ja minua ärsyttää, kun kansainvälisessä keskustelussa aika usein Meghan ja Catherine asetetaan vastakkain (kumpi on edustavampi? kumpi on ahkerampi? suositumpi? jne.). Olen melko varma, että he tulevat oikeasti hyvin toimeen eivätkä kilpaile keskenään. Catherine on luonteeltaan ystävällinen, ja Meghan vaikuttaa kosmopoliitilta joka on tottunut tulemaan toimeen kaikkien kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kadehditko ap näyttelijöitäkin ja luulet että elokuvat on totta?
Vanhempani väkivaltaisella tavalla nuorena menettäneenä pystyn samastumaan Harryyn.
Siinä voi käydä juuri noin, että rakastuu päättömästi ja etenee pikavauhtia luullen rakkauden kohdetta sellaiseksi kuin toivoo hänen olevan. Romahtaminen todellisuuteen on sitäkin rankempi.
Täytyy olla vähän n*rsistinen jos noissa piireissä aikoo viihtyä. Itse säälin enemmän noita kuninkaallissukuihin syntyviä, he eivät saa päättää mistään itse. Ei saa esim. olla homo tai lapseton ja mitä tahansa ruokiakaan ei saa syödä. Kamalaa ja tämmöistä on vielä 2010-luvulla, myös meidän naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisena olossa ei ole mitään kadehdittavaa. Ihan sama kuin myisi vapautensa.
Jostain syystä Meghan siihen rooliin halusi, ehkä siinä pääsee kuitenkin esille. Eipä hänellä enää olisi ollut uraa jäljellä nuorena näyttelijänä, koska ikä alkoi lähestyä 40 v. Kyllä hän varmaan jonkun muunkin jäpän olisi saanut, eli en keksi mitään muuta kuin halua olla julkisuudessa ja kuninkaallisena. Ehkä myös hyvät päivät, ei tarvitse köyhyydessä elellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisena olossa ei ole mitään kadehdittavaa. Ihan sama kuin myisi vapautensa.
Jostain syystä Meghan siihen rooliin halusi, ehkä siinä pääsee kuitenkin esille. Eipä hänellä enää olisi ollut uraa jäljellä nuorena näyttelijänä, koska ikä alkoi lähestyä 40 v. Kyllä hän varmaan jonkun muunkin jäpän olisi saanut, eli en keksi mitään muuta kuin halua olla julkisuudessa ja kuninkaallisena. Ehkä myös hyvät päivät, ei tarvitse köyhyydessä elellä.
Yks syy tietty vois olla että olis tykästynyt aviomieheensä Harryyn mutta eihän se se voi olla. Eihän noi ole tavallisia kuolevaisia joilla on tunteet ja hyvät ja huonot päivät kun ne on JULKKIKSIA ja KUNINKAALISIA!!
Minä en ihaile Meghanin ulkonäköä ja homssuisuutta, jostain syystä se herättää minussa ärtymystä ja koko ihminen vaikuttaa teennäiseltä. Olenko kateellinen?
Catherine taas on minusta tosi kaunis ja viehättävä sekä tyylikäs, sädehtivä. Miksi en ole hänelle kateellinen?
Eli: ihan aina EI OLE KYSE KATEUDESTA jos jostain ei pidä ja sen sanoo. Eikä kateutta ole sekään että "ihailee" jotakuta.
Me ihmiset olemme niin erilaisia, arvostamme eri asioita ja koemme asiat eri tavoin, turha vetää yksinkertaisia johtopäätöksiä ja huudella kateutta ja katkeruutta selitykseksi joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei tunnista omaa kateutta ja katkeruutta. Tai jos tunnistavat, eivät myönnä.
Luin Meghanin Samantha siskopuolesta.. tuli jotenkin niin suomalainen vaikutelma kun luki miten hän puhuu roskaa ja yrittää itse päästä nousemaan siten Meghanin yläpuolelle. Minusta se on aika primitiivistä.
Suomessa halutaan, että kaikki on tasapäisiä,ei naisellisia, ei onnellisia jne. Ja ei ne oo miehet jotka toisia vahtii vaan naiset vahtii toisiaan, ettei kukaan ois hitusenkaan parempi.
Mulla meni maku Samathaan lopullisesti kun katselin hänen tyttärensä haastattelun missä tämä kertoi helvetillisestä pahoinpidellystä lapsuudestaan ton noidan kynsissä:( Siihen asti olin pitänyt Samathaa vaan tyrkkynä mutta hänhän onkin aidosti paha.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihaile Meghanin ulkonäköä ja homssuisuutta, jostain syystä se herättää minussa ärtymystä ja koko ihminen vaikuttaa teennäiseltä. Olenko kateellinen?
Catherine taas on minusta tosi kaunis ja viehättävä sekä tyylikäs, sädehtivä. Miksi en ole hänelle kateellinen?
Eli: ihan aina EI OLE KYSE KATEUDESTA jos jostain ei pidä ja sen sanoo. Eikä kateutta ole sekään että "ihailee" jotakuta.
Me ihmiset olemme niin erilaisia, arvostamme eri asioita ja koemme asiat eri tavoin, turha vetää yksinkertaisia johtopäätöksiä ja huudella kateutta ja katkeruutta selitykseksi joka asiaan.
Totta!
Minä jostain syystä tykkään Meghanista ja ihailen häntä.
Catherine minusta taas on täysin mitäänsanomaton koppava nobody mutta ei hän minussa kateutta aiheuta vaan nimenomaan ärtymystä.
Ja ymmärrän senkin että mielipiteeni saattaisi muuttua täysin jos joutuisin pariksipäiväksi neljänseinän sisälle näiden kahden naisen kanssa. Nämä siis sponttaaneja tuntemuksia mitä heidän pärstänsä minussa median perusteella aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks syy tietty vois olla että olis tykästynyt aviomieheensä Harryyn mutta eihän se se voi olla. Eihän noi ole tavallisia kuolevaisia joilla on tunteet ja hyvät ja huonot päivät kun ne on JULKKIKSIA ja KUNINKAALISIA!!
En ota kantaa -kun en totuutta tiedä kuten ei kai kukaan muukaan täällä- mutta kautta ihmiskunnan historian on ollut miehiä ja naisia jotka ovat olleet valmiita ja kyvykkäitä manipuloimaan ihmisiä saavuttaakseen jotain mitä kiihkeästi haluavat. Ja harva jos kukaan on (ainakaan alussa) nähnyt heidän lävitseen.
Kauniilla naisella ei ole Meghanin hyppyrinokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle jos ois Harry tarjolla sais muut jäpät duunailla ihan muita muijia. Että keksin kyllä muunkin syyn miksi Meghan löi hynttyyt yhteen jus Harryn kanssa👉👌💑
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisella ei ole Meghanin hyppyrinokkaa.
Ei! Kyllä sen kunnon perna👃 kuuluu olla
Suomalaiset ei tunnista omaa kateutta ja katkeruutta. Tai jos tunnistavat, eivät myönnä.
Luin Meghanin Samantha siskopuolesta.. tuli jotenkin niin suomalainen vaikutelma kun luki miten hän puhuu roskaa ja yrittää itse päästä nousemaan siten Meghanin yläpuolelle. Minusta se on aika primitiivistä.
Suomessa halutaan, että kaikki on tasapäisiä,ei naisellisia, ei onnellisia jne. Ja ei ne oo miehet jotka toisia vahtii vaan naiset vahtii toisiaan, ettei kukaan ois hitusenkaan parempi.