Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän meistä olisi voinut tulla jos olisimme antaneet meille mahdollisuuden? Monesti mietin tätä. Miehelle.
Miksi ette antaneet? Enemmän sitä ihminen yleensä katuu tekemättömiä kuin tehtyjä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää edes tykkää hänestä sillä tavalla, silti näen hänestä edelleen välillä painajaisia ja säpsähdän iltaisin unen rajamailta hereille kun päähän tulvii pahoja muistoja ja sitten alan märsään enkä voi nukkua.:(
Tuon vuoksi nukun säännöllisesti pommiin, olen liian väsynyt jne.Mitähän tällaiselle voi tehdä?
Lopetat itsellesi valehtelun niin ehkä ne painajaiset katoavat.
Minkä valehtelun?
Painajaiset saattaa tulla, vaikka olisin erittäinkin onnellinen ja muistot tulee pyytämättä juuri unen rajamailla.
Mistään käsittelemättömistä asioista ei ole kyse, sillä velloin niissä mieleen tulvivissa jutuissa KAUAN.
Miehelleni kirjoitti:
Tiedät että kaipaan sua. Lohduttaisit mua, pitäisit lähellä. Ajattelen sinut viereeni, tuun sun lämpöön, kädet hyväilisi ihoa, tuoksusi hurmasi minut, suudelmasi olisi hellä ja vaativa. Intohimoinen ja kuuma rakastelumme saisi meidät muuttumaan yhdeksi. Nuku hyvin!
Tuo on haihattelua. Ei kukaan mies ole pitkän päälle tuollainen. Jos olisi, maailma olisi paratiisi, mutta kun ei se ole.
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
Sua kohdella niinkuin mä kohtelin,
loukkasin ja haavoitin sua.Älä rakasta ketään
joka voi olla niin julma.
Mä tiedän että mä loukkasin,
loukkasin ja haavoitin sua.Toivon, että hän pitää
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
sinä ansaitset kultaa.Rakas onnea matkaan..
H
H, miksi loukkasit ja haavoitit häntä vaikka hän oli sinulle rakas?
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni kirjoitti:
Tiedät että kaipaan sua. Lohduttaisit mua, pitäisit lähellä. Ajattelen sinut viereeni, tuun sun lämpöön, kädet hyväilisi ihoa, tuoksusi hurmasi minut, suudelmasi olisi hellä ja vaativa. Intohimoinen ja kuuma rakastelumme saisi meidät muuttumaan yhdeksi. Nuku hyvin!
Tuo on haihattelua. Ei kukaan mies ole pitkän päälle tuollainen. Jos olisi, maailma olisi paratiisi, mutta kun ei se ole.
Tiedän useamman tommosen, useamman semmosenkin jotka on olleet saman naisen kanssa +50 vuotta ja edelleen ovat tommosia.
Sivusta
Ilman sua mies on tylsää, pysähtynyttä, ankeaa. Tuu jo pian takas.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle joskus kadulla nainen kävellessämme, kuinka mukava oli keskustella kanssasi. Katsoit minuun ja vastasit minulle:"Kuin myös". Mitä ajattelet minusta tänään? Merkitsenkö sinulle mitään? Haluaisitko olla minulle mitään, edes ystävä vai olenko sinulle yhdentekevä?
Muistelen kävelyjämme lämmöllä ja haaveilen, että samanlaisia hetkiä vielä tulisi. Meillä ei ole lupaa enempään kuin ystävyyteen, vaikka olen salaa unelmoinut muustakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinolle.
Minä oon kahvit keittännä. Rahhoo minulla ei oo mutta vehnästä laitoin kahvin kanssa. Tuuks kottiin.
Ai oikeen iltakahavit, se kyllä passais rakkaimman Railin luona. Tulisimmää muuten mutta kon nii kauhian pitkä matka täältä ettei taija illaksi ehtiä.
Eläpä Reino huoli ollakkaan, jos ei Raili sinne kiireiltäsä ja tiettömien taipaleihen takkoo ehtinä, niin ootko Hilimoo muistanna? Myöhän riijattiin nuorempana! Mualima on sen jäläkeen murjonna varsinnii näissä suheasioissa. Niin että neiti-immeisenä elelen, jos lyhyesti pittee sannoo.
Muallisen perrään ennoo millonkaan ollunna, eli ei haittoo jos ei sulla Reino rahhoo oo. Kahvit ja vehnäset riittäs oikeinnii hyvin ja varsinnii sitte, jos sais siinä vaekka lähtiissä sulle pienen pusun suulle moiskauttoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
Sua kohdella niinkuin mä kohtelin,
loukkasin ja haavoitin sua.Älä rakasta ketään
joka voi olla niin julma.
Mä tiedän että mä loukkasin,
loukkasin ja haavoitin sua.Toivon, että hän pitää
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
sinä ansaitset kultaa.Rakas onnea matkaan..
HH, miksi loukkasit ja haavoitit häntä vaikka hän oli sinulle rakas?
..tahtomattani satutin. Kadun jokaista sanaani ja tekoani. Mutta mitään en saa pois pyyhittyä.
H
J, olet ihanin rakastaja ikinä ❤
Onko tämä nyt sellainen tasaantumisvaihe, kun en enää saa halvausta, kun katson sun kuvaa. Seuraavaksi varmaan kasvan sun kanssa eri suuntaan. Onhan tämä nyt kieltämättä nopein ja älämölöttömin suhde, mikä mulla on ollut, mutta ensi kerralla kiitos jotain vähän kouriintuntuvampaa.
Vaikka en ole kirjoittanut tänne vähään aikaan tai edes lukenut tätä ketjua, en ole unohtanut sinua. Olet mielessäni koko ajan. Miten sinulla meni syysloma? Minulla loma sai vähän jatkoa niin kuin tiedät. Haluaisin kysyä sinulta aivan kaikkea muutakin ja kuulla ihan kaikkea, mitä sinulle on tapahtunut ja mitä olet tehnyt. Haluaisin jutella kanssasi kaikesta ja nähdä ihanan hymysi pitkästä aikaa. Mietin monesti, minkälaista kanssasi olisi puhua.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle. Miljoona halausta.
Kukaan mitään kirjoita. Terveiset erityisesti Mm.lle
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Modesty.
Olit todella suloinen – etenkin aamuvarhaisella.
Mistä tuo nimi Modesty tulee?
Loppuisiko tämä jatkuva sinun haluamisesi siihen että kerran tapaisimme ja sitten jatkettaisiin omaa elämäämme?
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko tämä jatkuva sinun haluamisesi siihen että kerran tapaisimme ja sitten jatkettaisiin omaa elämäämme?
Sinun täytyy ottaa selvää ;)
Hyvää yötä. Rakastan ja kaipaan sinua, joka sekoitat pääni yhä edelleen. Kauniita unia, rakas. Nuku hyvin.