Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
Sua kohdella niinkuin mä kohtelin,
loukkasin ja haavoitin sua.Älä rakasta ketään
joka voi olla niin julma.
Mä tiedän että mä loukkasin,
loukkasin ja haavoitin sua.Toivon, että hän pitää
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
sinä ansaitset kultaa.Rakas onnea matkaan..
HH, miksi loukkasit ja haavoitit häntä vaikka hän oli sinulle rakas?
..tahtomattani satutin. Kadun jokaista sanaani ja tekoani. Mutta mitään en saa pois pyyhittyä.
HJotain kauhean riipaisevaa lyhyessä viestissäsi! Menetitkö rakkaasi toiselle? Sanoiko hän eron syyksi sinun sanasi ja tekosi, vaikka et ollut halunnut satuttaa? Oletko H nainen vai mies?
Elämä on ollut sen jälkeen riipaisevaa, joka hetki. Menetin rakkaan, vaikkei hän koskaan minun oma ollutkaan. Satutin ja loukkasin eron jälkeen, en tahallaan, tajusin liian myöhään että tietyt asiat olisi pitänyt pitää salassa ja itsellään.
Olen nainen
H
Let's play a game of two
I'll play God and you'll play you
Let's play a game tonight
I'll play Dark and you'll play...
I - I want to play God
With you
I - I want to rule it all
Vierailija kirjoitti:
Let's play a game of two
I'll play God and you'll play you
Let's play a game tonight
I'll play Dark and you'll play...
I - I want to play God
With you
I - I want to rule it all
Tänä iltana käyn taas hakemassa pikaiset suukot salaiselta rakkaudeltani. Niiden voimin jaksan seuraavaan iltaan. : ) Siinä tämän pelini juonen kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua.
Palstarakkautta❤️
Parasta.
Mie oon eronna miehestäin uskonnollisista syistä. Miekkonen luul olevansa jumala ja mie olin eri mieltä. Että hyvää hanukkaa vaan Taistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua.
Palstarakkautta❤️
Parasta.
Ihan parasta ois irl-rakkaus, mutta menee tääkin paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
..tahtomattani satutin. Kadun jokaista sanaani ja tekoani. Mutta mitään en saa pois pyyhittyä.
HJotain kauhean riipaisevaa lyhyessä viestissäsi! Menetitkö rakkaasi toiselle? Sanoiko hän eron syyksi sinun sanasi ja tekosi, vaikka et ollut halunnut satuttaa? Oletko H nainen vai mies?
Elämä on ollut sen jälkeen riipaisevaa, joka hetki. Menetin rakkaan, vaikkei hän koskaan minun oma ollutkaan. Satutin ja loukkasin eron jälkeen, en tahallaan, tajusin liian myöhään että tietyt asiat olisi pitänyt pitää salassa ja itsellään.
Olen nainen
H
Olitko siis salasuhteessa ja vuoditko asian sitten ulkopuolisille vastoin toisen asianosaisen toivetta? Siitäkö hän loukkaantui? Oliko suhteenne pitkä ja onko erosta kauan?
Vaikutat kiltiltä ja herkältä ihmiseltä, vaikea uskoa, että olisit loukannut tahallasi. Voisitko yksinkertaisesti pyytää käytöstäsi anteeksi häneltä ja näin helpottaa omaakin oloasi? Harva torjuu vilpittömän anteeksipyynnön. Se saattaisi olla parhaassa tapauksessa jopa väylä takaisin toistenne yhteyteen, ellei muita esteitä ole matkassa.
Mitä jos me vielä joskus tavataan? Ohitammeko toisemme vain vai haluatko jotain muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
Olen nainen
HOlitko siis salasuhteessa ja vuoditko asian sitten ulkopuolisille vastoin toisen asianosaisen toivetta? Siitäkö hän loukkaantui? Oliko suhteenne pitkä ja onko erosta kauan?
Vaikutat kiltiltä ja herkältä ihmiseltä, vaikea uskoa, että olisit loukannut tahallasi. Voisitko yksinkertaisesti pyytää käytöstäsi anteeksi häneltä ja näin helpottaa omaakin oloasi? Harva torjuu vilpittömän anteeksipyynnön. Se saattaisi olla parhaassa tapauksessa jopa väylä takaisin toistenne yhteyteen, ellei muita esteitä ole matkassa.
Minä en antaisi anteeksi, jos sivusuhteeni toinen osapuoli kertoisi miehelleni meistä. En ikinä antaisi anteeksi vaikka kuinka pyytelisi. Törkeä teko sellainen on ja sen tarkoituksena on saada tämä toinen osapuoli omaksi. Ei toisen perhettä ja avioliittoa voi vaarantaa ja sitten vain pyytää anteeksi.
Jos et ole huomaavinasi minua, kävelen ohi. Voi olla myös että kosketan olkapäätäsi ja sanon moi. Mä nään jo silmissäni sun järkyttyneen ilmeen. Mä en tiedä mitä se tarkoittaa: haluatko hypätä mun kaulaan vai paeta paikalta. En usko että kysyn sitä sulta.
Hei, mustahiuksinen Tähtisilmä! Taisin uppotua silmiisi, pahoittelut. Yhdellä katseella sekoitit pääni pitkäksi aikaa. Sinä kysyit minulta jotain, ja minä hömelö vain tuijotin silmiäsi ja sain aikaan kiusaantuneen tilanteen, jonka sinä kuitenkin ohitit vienolla hymyllä ja kärsivällisesti toistit kysymyksesi. Taisit luulla minua tärähtäneeksi.
Kun mielessäni mietin kuka tämä ihminen on, joka eteeni tupsahti, olitkin jo mennyt, mutta vielä käännyit katsomaan minua ja väläytit ilkikurisen hymyn, joka sai sukat pyörimään jaloissani. Silloin tiesin, että tämä mies on mennyttä miestä. Eikä se haittaa.
Jäin vielä seisomaan paikalleni pölähtäneenä, vieläkään tajuamatta mikä iski, vaikka olit jo ajat sitten kadonnut näköpiiristäni. Havahduin kun ihmiset ympärilläni katsoivat minua oudoksuen. Loppupäivän taisin kulkea pää pilvissä.
Onneksi tulemme vielä näkemään jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä, mutta olen aina ajatellut, että eikös tuo Modesty nyt viittaa Modesty Blaiseen?
http://1.bp.blogspot.com/_OvryYdVtfSo/S-CDlVo1BdI/AAAAAAAAF0g/5Z2goxOIQ…
Että sellainen hiirulainen siellä.
Googletin itsekin joskus saman. Mulle tulee enemmänkin siitä kaipaajasta mieleen hiirulainen kun on nimennyt jonkun sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa. ;)
Äläs nyt, nörtit on just parhaita! Ainakin oma miestyyppini tietää aina ennemmin sarjakuvahahmoista kuin esim jostain jääkiekosta.
No kyllähän jotkut sarjakuvahahmot ovat yleistietoa, mutta joku mies joka tietää enemmän sarjakuvista kuin urheilusta aiheuttaa mielikuvan että on yhtä koskematon kuin ne avaamattomat lelupaketit hyllyssä.
Ei mulle kyllä aiheuta. Tiedän paljon ihan naimisissa olevia miehiä, jotka viettää enemmän aikaa kirjastossa kuin jossakin salilla. Suoria sarjisnörttejäkin tiedän, eikä korreloi mitenkään naiskokemuksen kanssa. Vähän stereotyyppistä ennakkoluuloisuutta sulla tuossa, jos suoraan saa sanoa.
Mulle taas urheiluinnostus on iso turn-off. Etenkin just jokin jääkiekko.
Stereotypiat ovat tärkeä osa huumoria. Se, että joku on kuiva aspergeri eikä ymmärrä sitä niin en voi mitään. Kuntosali ja kirjastot eivät ole mitään toistensa vastakohtia. Se on muutenkin aivan sama mitä sinä kirjoitat turn-offeista kun 999/1000 loppujen lopuksi kuitenkin karttaa johonkin Marvelin paitoihin pukeutuvia poikia. Mulla ei ole oikeasti yhtään mitään niitä sarjakuvia vastaan, mutta taas kun joku piipittäjä oikeasti kehtaa puhua jostain sarjisnörteistä kehuvaan sävyyn ja kutsua penkkiurheilua turn-offiksi niin pyörittelen päätä.
Saako henkilö A kertoa kumppanilleen B:lle siitä, jos joku C on kertonut luottamuksellisesti ihastuneensa A:han? Tai saako sen ihastuneen C:n kumppanille D:lle kertoa? Tai pitääkö?
Rakas Ukki, olet nyt tähtenä taivaalla, olet se tähti joka kirkkaimpana minulle loistaa ja joka minut kotiin johdattaa pimeän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Saako henkilö A kertoa kumppanilleen B:lle siitä, jos joku C on kertonut luottamuksellisesti ihastuneensa A:han? Tai saako sen ihastuneen C:n kumppanille D:lle kertoa? Tai pitääkö?
Saa ja pitää.
Hei.
Mitä on tapahtunut? Miksi käyttäydyit eri tavalla kuin yleensä? Et ottanut kontaktia, olit tylyn oloinen..
Yritin olla pahoittamatta mieltäni, mutta kyllähän se vähän pisti ajattelemaan..
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huomaavinasi minua, kävelen ohi. Voi olla myös että kosketan olkapäätäsi ja sanon moi. Mä nään jo silmissäni sun järkyttyneen ilmeen. Mä en tiedä mitä se tarkoittaa: haluatko hypätä mun kaulaan vai paeta paikalta. En usko että kysyn sitä sulta.
Onko tämä miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
Olen nainen
HOlitko siis salasuhteessa ja vuoditko asian sitten ulkopuolisille vastoin toisen asianosaisen toivetta? Siitäkö hän loukkaantui? Oliko suhteenne pitkä ja onko erosta kauan?
Minä en antaisi anteeksi, jos sivusuhteeni toinen osapuoli kertoisi miehelleni meistä. En ikinä antaisi anteeksi vaikka kuinka pyytelisi. Törkeä teko sellainen on ja sen tarkoituksena on saada tämä toinen osapuoli omaksi. Ei toisen perhettä ja avioliittoa voi vaarantaa ja sitten vain pyytää anteeksi.
Ainoa törkeä teko tässä on pettämisesi. Toivottavasti puolisosi saa tietää. Toivon sitä todella.
Lisätään, että en edes erityisemmin seuraa jääkiekkoa. Viime vuosina vähän enemmän kun ihan selvästi tehty sääntöuudistuksia jolla yritetään päästä lajin white trash leimasta eli niistä tappeluita on karsittu ihan kunnolla. Lajin fanien lempileffa on lämäri ja sehän on suoraa komediaa koko lajista.
Paul Newman: Scouts?
Marginaalilaji se on edelleen, sitä ei Suomessa ymmärretä kuinka jääkiekko on muualla maailmalla ja vaikka ihan Ruotsissa sekä Venäjällä jossain samassa asemassa kuin lentopallo Suomessa.
Ei mulle kyllä aiheuta. Tiedän paljon ihan naimisissa olevia miehiä, jotka viettää enemmän aikaa kirjastossa kuin jossakin salilla. Suoria sarjisnörttejäkin tiedän, eikä korreloi mitenkään naiskokemuksen kanssa. Vähän stereotyyppistä ennakkoluuloisuutta sulla tuossa, jos suoraan saa sanoa.
Mulle taas urheiluinnostus on iso turn-off. Etenkin just jokin jääkiekko.