Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko tämä jatkuva sinun haluamisesi siihen että kerran tapaisimme ja sitten jatkettaisiin omaa elämäämme?
Sitäkö siltä tapaamiseltä haluat? Laittaa pisteen tähän juttuun, joka ei ole edes alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko tämä jatkuva sinun haluamisesi siihen että kerran tapaisimme ja sitten jatkettaisiin omaa elämäämme?[/quote
Kyllä ittellä on ainakin enemmän tunteita pelissä, kuin yhden bylsimisen verran. Tulisi aika paska fiilis, että ottaisit ja tyydyttäisit kerrasta himosi ja se siitä. Kiitos ei, älä lähesty lainkaan jos se noin helposti sulla käy. Ei sitten tunneta samalla tavoin. Voi toki käyttää minua fantasioissasi kun vaimoasi rakastelet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos hän ei tunnista itseään niin lopetan. Vaaleat hiukset. ruskeat silmät. alle 170cm.
hoikka. Posliini. ihana nauru
Taidetaan kaivata samaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos hän ei tunnista itseään niin lopetan. Vaaleat hiukset. ruskeat silmät. alle 170cm.
hoikka. Posliini. ihana nauruTaidetaan kaivata samaa naista.
Äijät on päässy samalle pukille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älä ikinä enää
yhdenkään ihmisen anna.
Sua kohdella niinkuin mä kohtelin,
loukkasin ja haavoitin sua.Älä rakasta ketään
joka voi olla niin julma.
Mä tiedän että mä loukkasin,
loukkasin ja haavoitin sua.Toivon, että hän pitää
paremmin onnesta huolta.
Rakas onnea matkaan,
sinä ansaitset kultaa.Rakas onnea matkaan..
HH, miksi loukkasit ja haavoitit häntä vaikka hän oli sinulle rakas?
..tahtomattani satutin. Kadun jokaista sanaani ja tekoani. Mutta mitään en saa pois pyyhittyä.
H
Jotain kauhean riipaisevaa lyhyessä viestissäsi! Menetitkö rakkaasi toiselle? Sanoiko hän eron syyksi sinun sanasi ja tekosi, vaikka et ollut halunnut satuttaa? Oletko H nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoikka. Posliini. ihana nauruTaidetaan kaivata samaa naista.
Äijät on päässy samalle pukille!
Kyllä nyt on englantilaiset posliinit tehneet vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko tämä jatkuva sinun haluamisesi siihen että kerran tapaisimme ja sitten jatkettaisiin omaa elämäämme?[/quote
Kyllä ittellä on ainakin enemmän tunteita pelissä, kuin yhden bylsimisen verran. Tulisi aika paska fiilis, että ottaisit ja tyydyttäisit kerrasta himosi ja se siitä. Kiitos ei, älä lähesty lainkaan jos se noin helposti sulla käy. Ei sitten tunneta samalla tavoin. Voi toki käyttää minua fantasioissasi kun vaimoasi rakastelet.
Saako tästä vetäistä ns. keuhkoja puhdistavat naurut?
Mä en ole toi Modesty-tyyppi enkä mikään pelastaja. Silti haluan sanoa, että vaatimattomuus toisessa ihmisessä voi olla tosi kiehtovaa. Itse olen kyllästynyt puolison holtittomaan rahankäyttöön. Hänen kanssaan isotkaan tulot eivät ole tarpeeksi isot. Vaatimattomuus kaunistaa.
Rakas Juho.
Tulen kaipaamaan juttujamme paljon. Viime yönä olit taas unessani. Hassua kyllä olimme siinä lapsia, ilmestyit ovelleni ja selvästi hämmennyit kun vastassa oli lapsuuden perheeni ja valtavat lelukasat. Halasin sinua, ja en tahtonut millään päästää irti.
Minua surettaa hiljentyä, mutta se on ainoa oikea asia joka tehdä, jotta en satuta ihmisiä ympärilläni.
Tahdoin ajatella että voisit olla minulle ystävä, omat fiilikset kuitenkin lyö niin yli että otan aikalisän.
Olen ihastunut sinuun.
Olen epäreilu kun en tahtoisi nähdä muita lähelläsi.
Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua.
Palstarakkautta❤️
Tämä sinuun rakastuminen nainen, on riisunut minut niin alastomaksi, että voisin heti rakastella kanssasi.
Ihan mahtavaa, että sä vaikutat pitkästä aikaa jopa normaalilta. Et ole enää niin kiusaantunut mun lähellä ja hymyiletkin taas.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinuun rakastuminen nainen, on riisunut minut niin alastomaksi, että voisin heti rakastella kanssasi.
Oletko pitkään rakastanut häntä?
En toki tiedä, mutta olen aina ajatellut, että eikös tuo Modesty nyt viittaa Modesty Blaiseen?
http://1.bp.blogspot.com/_OvryYdVtfSo/S-CDlVo1BdI/AAAAAAAAF0g/5Z2goxOIQ…
Että sellainen hiirulainen siellä.
Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä, mutta olen aina ajatellut, että eikös tuo Modesty nyt viittaa Modesty Blaiseen?
Googletin itsekin joskus saman. Mulle tulee enemmänkin siitä kaipaajasta mieleen hiirulainen kun on nimennyt jonkun sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin itsekin joskus saman. Mulle tulee enemmänkin siitä kaipaajasta mieleen hiirulainen kun on nimennyt jonkun sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa. ;)
Äläs nyt, nörtit on just parhaita! Ainakin oma miestyyppini tietää aina ennemmin sarjakuvahahmoista kuin esim jostain jääkiekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, nörtit on just parhaita! Ainakin oma miestyyppini tietää aina ennemmin sarjakuvahahmoista kuin esim jostain jääkiekosta.
No kyllähän jotkut sarjakuvahahmot ovat yleistietoa, mutta joku mies joka tietää enemmän sarjakuvista kuin urheilusta aiheuttaa mielikuvan että on yhtä koskematon kuin ne avaamattomat lelupaketit hyllyssä.
Vaatimaton= mitäänsanomaton, harmaa hiirulainen, sulautuu kulloiseenkin ympäristöönsä, kukaan ei huomaa, ei huomioi, hiljainen, ujo, kun puhuu puhuu hiljaa tai piipittäen. Tuo "kaipaaja" kokee olevansa hiirulaisen pelastaja, jonka tärkein tehtävä olis seisoa hiirulaisen päällä komeana, älykkäänä ja viisaana pitäen hiirulaisen ison kenkänsä alla otteessaan.